LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Verschil MLM & Franchise!

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
Maarschalk

Re: Verschil MLM & Franchise!

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Wat moet ik bewijzen rene?
Ik heb gezegd dat ik denk dat het gaat zoals ik gesteld heb.
Vervolgens komt sobeit met een redenatie waarom de meeste mensen niet doorzetten. Waarop ik de vraag stel waarom dit na een paar tientjes verdiensten ineens een argument is om niet door te zetten, maar bij aanvang niet meetelde.

En wanneer ga jij nu eens bewijzen dat ik je belasterd heb?

Mario Van Mooter

Ongelezen bericht door Mario Van Mooter »

Goedemiddag kolega's en konkullega's,
Weet je de laatste 12 à 13 jaren van mijn leven ben ik gewoon verzot geworden op maandagen, ik vind ze gewoon geweldig. zo 's maandagmorgens om 6 uur eruit (niet omdat het van de moetens is, maar gewoon omdat men er gewoon goesting in heeft) om 7 u de deur uit en met een big :D aan een bushalte of in een taverne, enfin gelijk waar,... En met een gerust geweten kunnen zeggen dat e nog hoop is voor de toekomst en dat er nog kansen genoeg zijn om uw eigen kansen te creëren, gewoon uw hart volgen en de rest volgt vanzelf?

Niet dan? Toch?

mrtelecom

Ongelezen bericht door mrtelecom »

Je theorieen moet je bewijzen. Het zij niks meer dan stellingen maar je poneert ze als waarheden.

Mario Van Mooter

How Great Is Our God - Chris Tomlin Listen Listen

So be it

Ongelezen bericht door So be it »

Lazer eens op, Mario...........

mrtelecom

Our God??? Jouw God is bepaald de mijne niet. Enne.....ff gauw ******** van de stoel van de grote baas he!!!

Mario Van Mooter

How Great Is Our God - Chris Tomlin Listen Listen
Mijn bewijzen zijn geen theorieën, maar praktische bewijzen.
Zie Joh 4:24

S.

Ongelezen bericht door S. »

God?
Je spiegelbeeld zul je bedoelen!

Mario Van Mooter

God?
Je spiegelbeeld zul je bedoelen!
S., mag ik u vragen van wat u hier mee bedoelt?

S.

Wat ik hiermee bedoel is dat je God blijkbaar vooral ziet als een afspiegeling van jouzelf. En te oordelen over wat ik tot nu toe van je gelezen heb, niet zo'n prettige en zeker geen tolerante.
Het beeld dat je van jouw God schetst, weerspiegelt vooral jouw kijk op het leven die je ons op wilt dringen. Letterlijk opdringen en wel op een zeer vervelende manier die geen ruimte biedt voor andersdenkenden. Zoals je bv volledig voorbijgaat aan So be it, die duidelijk laat merken moeite te hebben met jouw benadering. In plaats van dat je daar op in gaat of je toon matigt, wals je hier letterlijk overheen.

Als dit een manier van geloven is, dan is de beste reactie om dit te negeren en wanneer het te dichtbij komt, gillend op de vlucht te slaan.

Mario Van Mooter

Wat ik hiermee bedoel is dat je God blijkbaar vooral ziet als een afspiegeling van jouzelf.
S, God schiep de mens als het evenbeeld van zichzelf (Genesis1:27) Hoe zou jij jezelf dan zien?
God is liefde en houdt van iedereen, maar vaak gebeurt het dat mensen zonder God of gebod trachten te leven. Terwijl God in ons midden is en zijn eniggeboren zoon heeft gegeven als losprijs onze zonden (Want God had de wereld zo lief dat hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in hem gelooft, niet verloren gaat maar eeuwig leven heeft (Johannes 3:16) Waarom probeer je het niet eens? Denk je dat God hier niet aanwezig is? Reken maar van "Yes!"
***** heeft zelf gezegd: Daar waar twee of drie mensen bij elkaar zijn in mijn naam, daar ben ik zelf bij hen. (Mattheus 18: 20)

S.

Mario, je draait om mijn pleidooi heen. Maar aan je reactie te zien (die nu een stuk vriendelijker is) merk ik dat je mij wel begrijpt.
Ik heb niets tegen een geloof waar dan ook in. Doe er zelf weinig mee.
Waar ik wel tegen ben is wanneer dit als norm aan een ander opgelegd wordt. Dat alleen jouw kerk, jouw geloof en jouw kijk op de zaak de enige juiste en ware is.
En wanneer kerkgroeperingen mensen bewust gaan isoleren van de maatschappij. De buitenwereld, andersdenkenden als kwaad gaan afschilderen.

En je vraagt waarom ik het niet eens wil proberen? Neem aan dat je bedoelt te geloven en daarnaar te gaan leven?
Nou, dat is al geprobeerd, en daar ben ik voor op de loop gegaan.

Groeten.

Mario Van Mooter

en daar ben ik voor op de loop gegaan.
S, waarvan je dan weggevlucht?[/quote]

S.

Voor de kerk waarvan ik sinds mijn geboorte lid was.
Deze hadden de neiging om hun leden te isoleren van de boze buitenwereld, kortweg genoemd; de wereld.
Ik had geen zin om te leven volgens een eindtijdprincipe.
Eigenlijk heb ik alles al beschreven in het bericht wat ik hiervoor al plaatste.

En dit alles heeft eigenlijk niets met MLM te maken....alhoewel, ze bedreven daar ook een soort van handel binnen een bepaald eigen netwerk van gelovigen, dus...blijf ik toch enigzins ontopic. :)

Mario Van Mooter

S, mag ik u nog eens heel even uw mening?

S.

Ik geloof niet dat je mij begrijpt, want mijn mening staat er toch echt heel duidelijk.

mrtelecom

Ik denk dat Mario's per ongeluk Joost ziet als God (en Joost, voor hen die niet weten wie het is, is de duivel)

Mario Van Mooter

Ik geloof niet dat je mij begrijpt, want mijn mening staat er toch echt heel duidelijk.
Ik vergeef dat jullie, ik heb trouwens geleerd van te vergeven, zelfs als mensen *lauw zijn.
Ik denk dat Mario's per ongeluk Joost ziet als God (en Joost, voor hen die niet weten wie het is, is de duivel)
Tien jezelf zoals God u ziet stoort u, en de duivel spelen gerieft u? Hmm

*Lauw wil zeggen: Mensen die op een dag worden uitgespuwd. (Voor de leken).
Laatst gewijzigd door Mario Van Mooter op 27 jun 2007 11:19, 1 keer totaal gewijzigd.

S.

Je hebt geleerd om mensen en zaken die je niet direct begrijpt te negeren.
Want negeren is altijd nog makkelijker dan door te vragen of onderzoek te doen.
En die beeldspraak van 'lauwe mensen' is mij ook bekend, werd idd veel gebruikt om de gemoederen te sussen. :wink:

Mario Van Mooter

Ik heb het niet over hypocrieten en ik ben evenmin katholiek.

Gesloten