Ik hoef niemand te overtuigen en ik wil dit topic niet laten, want ik heb alleen gezegd dat ik de vereniging tegen kwakzalverij niet als bron zou nemen.Methusalah schreef: ↑05 mar 2025 16:40Je hebt je eigen topic over dit onderwerp al gehad en daar voerde je exact de zelfde discussie maar kon je ook niets onderbouwen en kreeg je ook geen gelijk. Ga dat nou niet weer doen. Ten eerste is dat asociaal en ten tweede ga je niemand overtuigen.Onkruid71 schreef: ↑05 mar 2025 16:12Verdiep je er eerst in voordat je domme dingen roept. Het is al jaren overduidelijk dat CGT en GET goed is voor deze patiënten, en vooral niet meer PEM.Triforce schreef: ↑05 mar 2025 16:02Hahahaha want je eigen standpunten worden zo goed onderbouwd vind je? Zoals gebruikelijk roep je dezelfde domme dingen zonder ook maar het begin van een onderbouwing.
Een van de redenen dat het niveau van dit forum zo laag is, is dat de moderatie toelaat dat je dit consequent blijft doen.
https://me-cvsvereniging.nl/nieuws/get- ... -cvs-niet/
Dat is nogmaals waarom ik van de van de vereniging tegen kwakzalverij geen hoge pet op heb.
Maar als jij denkt dat het onzin is, laat dan ook eens zien dat het onzin is.
Waterstoftherapie een goed idee?
Re: Waterstoftherapie een goed idee?
Jaaaaa en iedereen heeft meer kennis dan de Onkruid71. En gezond verstand.Onkruid71 schreef: ↑05 mar 2025 16:41Alleen in dit geval heeft de ene vereniging meer kennis als de andere vereniging.
Het gaat niet om een vergelijk tussen twee verenigingen, het gaat om een vergelijk tussen jou en de vereniging tegen kwakzalverij. En van die twee partijen is er maar één die én duidelijk kennis heeft, én hun standpunten concreet onderbouwd. En dat ben jij duidelijk niet.Onkruid71 schreef: ↑05 mar 2025 16:41Alleen in dit geval heeft de ene vereniging meer kennis als de andere vereniging.
juliomariner
vindt dit leuk
-
Maar welke vereniging is de ene, en welke vereniging is de andere? En waarom denk je dat de ene meer kennis heeft dan de andere? Onderbouw het maar eens... ook al was het niet het antwoord op de vraag, en is de discussie weer eens volledig off-topic...Onkruid71 schreef: ↑05 mar 2025 16:41Alleen in dit geval heeft de ene vereniging meer kennis als de andere vereniging.
Prima als je een vereniging tegen kwakzalverij niet geloofwaardig acht, maar kom dan met argumenten inzake het onderwerp waar het over gaat.
Daar is waar je het mis hebt. Want de ene vereniging laat zien waar de andere het mis heeft.Moneyman schreef: ↑05 mar 2025 17:18Het gaat niet om een vergelijk tussen twee verenigingen, het gaat om een vergelijk tussen jou en de vereniging tegen kwakzalverij. En van die twee partijen is er maar één die én duidelijk kennis heeft, én hun standpunten concreet onderbouwd. En dat ben jij duidelijk niet.
Hahahaha het houdt maar niet op. Geweldig.
Pas dat nu eens op jezelf toe!
De ene vereniging heeft meer ervaring en kent de onderzoeken, die er zijn, de andere weet ik niet waar die hun kennis vandaan halen.witte angora schreef: ↑05 mar 2025 17:41Maar welke vereniging is de ene, en welke vereniging is de andere? En waarom denk je dat de ene meer kennis heeft dan de andere? Onderbouw het maar eens... ook al was het niet het antwoord op de vraag, en is de discussie weer eens volledig off-topic...
Prima als je een vereniging tegen kwakzalverij niet geloofwaardig acht, maar kom dan met argumenten inzake het onderwerp waar het over gaat.
Laatst gewijzigd door Onkruid71 op 05 mar 2025 18:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Volgens mij als je de link leest, dan is het duidelijk waarom de vereniging tegen kwakzalverij het fout heeft. Dus waarom moet ik met wat beters komen? Triforce loopt als het ware alleen maar te beledigen, meer kan hij tot dusver blijkbaar niet.
Hahahaha het ironieniveau kan niet hoger! Ga zo door! Lekker bezig!
Onkruid71
vindt dit leuk
-
Post nr. 1:
Post nr. 100:

Op naar pagina 10, heren.
Post nr. 45/46:
Dat zijn 45/46 berichten in 15 uur, dus gemiddeld 3 berichten per uur. En toen kwam Onkruid erbij...
Post nr. 100:
Daarna werden het er 54/55 in een tijdsbestek van 5,5 uur, dus 10 per uur. Waarvan een groot deel off-topic.

Op naar pagina 10, heren.

Inderdaad, WA. Volkomen kansloos, als er op deze manier gediscussieerd wordt. Onkruid vergaat niet... Ik heb in ieder geval geen aanleiding gezien mijn mening over dit topic (of anderzins...) te herzien, dus ik trek me hierbij terug uit de nu lopende discussie.
Nee, dat is het niet. Ze hebben het namelijk niet fout. Jij bent van mening dat ze het fout hebben, maar kan die mening niet onderbouwen.
Dus blijft hetgeen dat ze zeggen gewoon kloppen, totdat je een duidelijke onderbouwing kan maken waarom ze het fout hebben. En 'ze begrijpen het niet' is geen onderbouwing.
De vereniging tegen kwakzalverij geeft namelijk in dat artikel aan dat CGT en GET een werkende behandeling is. Terwijl de patiënten vooral met PEM er door achteruitgang.Nijogeth schreef: ↑05 mar 2025 18:53Nee, dat is het niet. Ze hebben het namelijk niet fout. Jij bent van mening dat ze het fout hebben, maar kan die mening niet onderbouwen.
Dus blijft hetgeen dat ze zeggen gewoon kloppen, totdat je een duidelijke onderbouwing kan maken waarom ze het fout hebben. En 'ze begrijpen het niet' is geen onderbouwing.
De PACE-trial waarop de mening van de VTK gebaseerd is, is een zeer slechte onderzoek geweest.
"Quote"
Gesjoemel en onfrisse toestanden
Nader bekijken van de PACE-trial door buitenstaanders leverde een schat aan tegenstrijdigheden en onjuistheden op, zowel op het gebied van methodologie als het halverwege veranderen van de definities van wat herstel inhoudt.
"End Quote"
Bron:
https://minofmeer.blog/cgt-en-get-geen- ... patienten/
Zo nou houd ik er over op, duidelijker kan ik het niet maken.
of is het iets meer en is het wel 39 uur. Dat maakt de versnelling erna nog groter.
Maar niet omdat onkruid erbij komt maar omdat men daarop wil reageren. Dus het zijn altijd meerdere personen die bezig zijn.
Onkruid71
vindt dit leuk
Merci voor reacties.
Wat mij opvalt, is dat op Nederlandse sites bijna exact dezelfde ‘claims’ worden vermeld en onderzoeken bij mensen eigenlijk ervaringen zijn en geen wetenschappelijke onderbouwing hebben.
Ik probeer nu via vertalingen te achterhalen wat er in Japan echt mee gedaan wordt in de praktijk
Wat mij opvalt, is dat op Nederlandse sites bijna exact dezelfde ‘claims’ worden vermeld en onderzoeken bij mensen eigenlijk ervaringen zijn en geen wetenschappelijke onderbouwing hebben.
Ik probeer nu via vertalingen te achterhalen wat er in Japan echt mee gedaan wordt in de praktijk
-
Ik denk dat u die moeite kunt besparen. Vermoedelijk komt uit uw vertaalonderzoek dat in Japan er net zo weinig mee gedaan wordt als bij ons.