Ziggo colportage en onmogelijk te annuleren

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
Consumenneke

Re: Ziggo colportage en onmogelijk te annuleren

Ongelezen bericht door Consumenneke »

alfatrion schreef:
28 jul 2025 20:47
Ik lees in het bericht van TS niet een oproep om alles wat met Ziggo te maken heeft hier te bespreken,
U bent uiteraard vrij om zelf te bepalen wat u daarin leest.

Ik lees wel een oproep om de leiding van Ziggo wakker te schudden. Ik snap de verontwaardiging en sluit me daar bij aan door te benoemen dat het probleem al jaren bestaat en veel breder is dan oude mensen die door een brutale colporteur worden lastig gevallen. Ik durf te stellen dat de top betrokken is bij deze misleidende marketing, want die feteert het hele telemarketing-ecosysteem op feestjes en uitjes in de businessbox van Ziggo in de Ziggodome. Daar zijn foto's van.

Het verbaast me dat zoveel mensen op dit consumentenforum hun best doen om deze verkooppraktijken bij Ziggo met de mantel der lama-waaien te bedekken.

De markt weet al uit welke hoek de wind blaast, want Ziggo verliest nu circa 10.000 klanten per maand. De kwaliteit van het product is minder, de service valt tegen en de prijs is te hoog. Dat lek dicht je niet meer met agressieve verkoop, zeker nu de ACM daar bezwaar tegen maakt.

Een heksenjacht? Onzin! Elders wijs ik belangstellenden op het goeie aanbod van een mobiele telecom-dochter van VodafoneZiggo...

alfatrion

Ongelezen bericht door alfatrion »

Consumenneke schreef:
28 jul 2025 20:36
Daar nodige de oorspronkelijke plaatser (OP) ons voor uit. 8)
TS = Topic Starter
OP = Opening Post

de auditu

Ongelezen bericht door de auditu »

Consumenneke schreef:
26 jul 2025 16:05
Moneyman schreef:
26 jul 2025 15:53
De werkelijkheid is heel anders.
Lijkt me een zware verantwoordelijkheid, om de waarheid in pacht te hebben. :lol:
Dat zegt dus iemand die vaak anderen beschuldigt van sneren. :lol: :lol: :lol:

Consumenneke

Ongelezen bericht door Consumenneke »

Zoals al eerder verduidelijkt.
Consumenneke schreef:
17 jul 2025 12:34
de auditu schreef:
17 jul 2025 12:12
Zo te lezen, geeft u niet gemakkelijk op. Zeker niet als u ook nog het laatste woord wilt hebben.
Uw eerste observatie is correct. Ik geef niet op als er volgens mij nog iets zinnigs toe te voegen of ontdekken is. Als de vraag niet goed beantwoord wordt, de vraagsteller niet beter geïnformeerd is of ik het zelf niet goed begrijp. Gewoon doorvragen en doorgaan, zelfs als daar neerbuigend en laaddunkent :wink: op gereageerd wordt.

Sneren probeer ik te negeren of met een porretje te pareren.
Nou weer op-topic?

angel1978

Ongelezen bericht door angel1978 »

Consumenneke schreef:
29 jul 2025 13:22
Zoals al eerder verduidelijkt.
Consumenneke schreef:
17 jul 2025 12:34
de auditu schreef:
17 jul 2025 12:12
Zo te lezen, geeft u niet gemakkelijk op. Zeker niet als u ook nog het laatste woord wilt hebben.
Uw eerste observatie is correct. Ik geef niet op als er volgens mij nog iets zinnigs toe te voegen of ontdekken is. Als de vraag niet goed beantwoord wordt, de vraagsteller niet beter geïnformeerd is of ik het zelf niet goed begrijp. Gewoon doorvragen en doorgaan, zelfs als daar neerbuigend en laaddunkent :wink: op gereageerd wordt.

Sneren probeer ik te negeren of met een porretje te pareren.
Nou weer op-topic?
Practise what you preach..

Doe het nu zelfs eens gewoon. Zelf niet off topic gaan, zelf geen sneren uitdelen, zelf niet op de man spelen en zelf niet de hele tijd uitdagen...

Plaats reactie