U bent uiteraard vrij om zelf te bepalen wat u daarin leest.
Ik lees wel een oproep om de leiding van Ziggo wakker te schudden. Ik snap de verontwaardiging en sluit me daar bij aan door te benoemen dat het probleem al jaren bestaat en veel breder is dan oude mensen die door een brutale colporteur worden lastig gevallen. Ik durf te stellen dat de top betrokken is bij deze misleidende marketing, want die feteert het hele telemarketing-ecosysteem op feestjes en uitjes in de businessbox van Ziggo in de Ziggodome. Daar zijn foto's van.
Het verbaast me dat zoveel mensen op dit consumentenforum hun best doen om deze verkooppraktijken bij Ziggo met de mantel der lama-waaien te bedekken.
De markt weet al uit welke hoek de wind blaast, want Ziggo verliest nu circa 10.000 klanten per maand. De kwaliteit van het product is minder, de service valt tegen en de prijs is te hoog. Dat lek dicht je niet meer met agressieve verkoop, zeker nu de ACM daar bezwaar tegen maakt.
Een heksenjacht? Onzin! Elders wijs ik belangstellenden op het goeie aanbod van een mobiele telecom-dochter van VodafoneZiggo...
