U dwaalt een beetje af in uw verbeterdrang. We hadden het over misbruik van tijdelijke virtuele betaalkaarten em het kwam ter sprake dat zulks ook elders gebeurde, bijvoorbeeld op festivals. De zoektocht naar een voorbeeld is geen reden om te gaan sneren.
Blokkade digitale betaalpassen voor OV
-
Consumenneke
Re: Blokkade digitale betaalpassen voor OV
Ik stel slechts een vraag. Mij ontgaat de relevantie van je post namelijk, dus ik hoopte -tevergeefs- op een verhelderende toelichting.
Ook hier: probeer een andere bril, dan zie je ineens dat niet alles wat je leest een sneer is. Termen als “ verbeterdrang” zijn dat overigens wél.
Practise what you preache, dus.
Ook hier: probeer een andere bril, dan zie je ineens dat niet alles wat je leest een sneer is. Termen als “ verbeterdrang” zijn dat overigens wél.
Practise what you preache, dus.
Wat mij betreft heeft een fraudeur zijn recht op privacy al verspeeld.Janzegt schreef: ↑09 aug 2025 09:12In de basis kan zo'n bank die ook virtuele kaarten aanbiedt, dit redelijk eenvoudig oplossen.
Ze moeten gewoon de koppeling tussen de virtuele kaart en de bankrekening die in eerste instantie bij die bank is geopend, vast leggen gedurende een x aantal weken/maanden na het opheffen. Dan kan de bank al het geld wat met een virtuele kaart is uitgegeven, gewoon nog ten laste komen van de eerst geopende bankrekening.
Maar ja, dan moeten ze gegevens gaan vastleggen en bewaren en wordt er een stukje privacy ingeleverd.
Fraudeur wordt of ben je achteraf. Privacy lever je vooraf al in, ook diegene die achteraf geen fraudeur bleken.16again schreef: ↑09 aug 2025 20:26Wat mij betreft heeft een fraudeur zijn recht op privacy al verspeeld.Janzegt schreef: ↑09 aug 2025 09:12In de basis kan zo'n bank die ook virtuele kaarten aanbiedt, dit redelijk eenvoudig oplossen.
Ze moeten gewoon de koppeling tussen de virtuele kaart en de bankrekening die in eerste instantie bij die bank is geopend, vast leggen gedurende een x aantal weken/maanden na het opheffen. Dan kan de bank al het geld wat met een virtuele kaart is uitgegeven, gewoon nog ten laste komen van de eerst geopende bankrekening.
Maar ja, dan moeten ze gegevens gaan vastleggen en bewaren en wordt er een stukje privacy ingeleverd.