LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wat een ziek forum.
Re: Wat een ziek forum.
Pipa reageer toch niet op Jansen, dat is een forum vervuiler die een antwoord niet waardig is.
Gr. Anne.
Gr. Anne.
Kan mezelf ook een beetje afreageren zo, na het lezen van veel onzin
bedankt anne en succes!
Piep
bedankt anne en succes!
Piep
Ja lhardeman doe jij er ook nog een schepje bovenop. Laten we iedereen waar we het niet mee eens zijn het zwijgen opleggen dat scheelt een hoop discussie
Hé hou eens op met die onzin ML. Ze neemt mij in bescherming tegen mezelf! Terecht overigens, want ik wil hier eigenlijk ook weleens haarfijn uitleggen wat ik precies van een aantal vind.
welterusten dan maar
Ik leer het nooit. Had nu natuurlijk ook niet moeten reageren.....Pipa reageer toch niet op Jansen, dat is een forum vervuiler die een antwoord niet waardig is.
Gr. Anne
welterusten dan maar
Nee ik zal het je zeggen woensdag a.s. moet het laatste verweerschrift binnen zijn bij de kantonrechter en dan worden er drie contracten vernietigd dan krijg ik het geld terug.
De partner heeft niet lang meer het lichaam is op en verder snap ik er geen barst meer van ik ben geen gemeen mens en eerlijk gezegd kan ik hier niet meer tegen.
Dus probeer ik tot rust te komen en doe de PC de deur uit. Hoop dat je dit begrijpt. Succes verder..
De partner heeft niet lang meer het lichaam is op en verder snap ik er geen barst meer van ik ben geen gemeen mens en eerlijk gezegd kan ik hier niet meer tegen.
Dus probeer ik tot rust te komen en doe de PC de deur uit. Hoop dat je dit begrijpt. Succes verder..
-
Wat een ziek forum is de titel van deze topic.
Ja, niet zo moeilijk, er hangt nogal wat vanaf voor dexia. Daarom zullen zij dan ook, samen met een paar zieke figuren die overal wel los mogen rondlopen, alles in de strijd gooien om te proberen de mensen die ze al eens eerder gestrikt hebben bang en onzeker te maken. Ze gooien echt alles in de strijd, misschien deze topic ook wel om zelfs van ouderen van dagen en van alleenstaande moeders hun allerlaatste centjes nog af te pakken.
Maar als we de bosvruchtjes, de luide beren, de appelcroosjes en andere kwastjes eruit filteren, dan blijft er toch nog veel informatie en steun over en dan blijkt dit forum ineens echt niet zo ziek maar beresterk.
Dexia en Aegon, we zijn met te veel.. en als te veel mensen belazerd worden dan hebben julie misschien wel overboden, dexiaanen !
Ja, niet zo moeilijk, er hangt nogal wat vanaf voor dexia. Daarom zullen zij dan ook, samen met een paar zieke figuren die overal wel los mogen rondlopen, alles in de strijd gooien om te proberen de mensen die ze al eens eerder gestrikt hebben bang en onzeker te maken. Ze gooien echt alles in de strijd, misschien deze topic ook wel om zelfs van ouderen van dagen en van alleenstaande moeders hun allerlaatste centjes nog af te pakken.
Maar als we de bosvruchtjes, de luide beren, de appelcroosjes en andere kwastjes eruit filteren, dan blijft er toch nog veel informatie en steun over en dan blijkt dit forum ineens echt niet zo ziek maar beresterk.
Dexia en Aegon, we zijn met te veel.. en als te veel mensen belazerd worden dan hebben julie misschien wel overboden, dexiaanen !
Wiranda, veel succes met je zaak!
Dank je Pipa.
Ik leg niemand het zwijgen op, iedereen moet doen waar hij zin in heeft ik geef alleen raad aan Pipa en aan niemand anders. En ik ben geen lhardeman maar Anne, Pipa weet wat ik bedoel en de persoon die de kwetsende opmerkingen van jansen aan gaat ook.
Gr. Anne.
Gr. Anne.
Dat begrijp ik niet Pipa maar je hoeft het niet uit te leggen, wat ik bedoel laat iedereen zeggen wat hij denkt en hou commentaren als persoon x = antwoord niet waardig voor je, iedereen heeft recht van spreken. Tot zover mijn bijdrage.
-
Wiranda, dat van je partner wist ik niet.
Inderdaad, stomme PC. Pak de tijd voor jezelf en niet voor dit forum! En sterkte en succes woensdag!
Inderdaad, stomme PC. Pak de tijd voor jezelf en niet voor dit forum! En sterkte en succes woensdag!
Dat weet je al bijna 2 jaar geeft niet blijf maar ontkennen ik heb mijn best gedaan voor je de vriendschap was mooi vergeten zal ik het nooit.
Het is moeilijk en ik weet niet wat ik met de situatie aanmoet. Hoop nog steeds dat je gelukkig wordt.
Het is moeilijk en ik weet niet wat ik met de situatie aanmoet. Hoop nog steeds dat je gelukkig wordt.
-
tja.. wat als het niet zo is...
Beste Gedupeerden,
Goede Nacht en laten we hopen morgen weer dichter bij de ''oplossing'' te zijn!
Pluutje
Goede Nacht en laten we hopen morgen weer dichter bij de ''oplossing'' te zijn!
Pluutje
Laten we het hopen, al is het alleen al voor mezelf. Onbegrepen, verkwanseld, zo is mijn forumleven na het openen van deze topic
Annalease, Goede Morgen.
Carpe Diem!!!!
Carpe Diem!!!!
Goedemorgen Pluutje! Wat een heerlijke dag toch weer. Daar ga ik eens volop van genieten vandaag!
Ja ML, daar heb je ergens wel gelijk in. Alleen is het zo niet bedoeld. Het is meer richting degene die reageert en zich dus blijkbaar op zit te winden. Dat kun je beter niet doen en daarom is het misschien beter niet te reageren. Want vaak is dat tegen beter weten in en krijg je het daarna om je oren of zit je in een discussie die je eigenlijk niet aan wilt gaan. Zoiets als nuDat begrijp ik niet Pipa maar je hoeft het niet uit te leggen, wat ik bedoel laat iedereen zeggen wat hij denkt en hou commentaren als persoon x = antwoord niet waardig voor je, iedereen heeft recht van spreken. Tot zover mijn bijdrage.
Ik begrijp het dilemma van mensen in een afhankelijke situatie maar het zou niet zo moeten zijn.
Ja Michiel, natuurlijk, afhànkelijk! Zie je nu doe ik het weer, maak ik Janneke monddood in een andere topic en ga ik hier met jou in die ongewilde discussie. Sorry Janneke, ik neem het terug.