Pagina 5 van 9

Re: Montel/Fauteuilerie/Sanders Meubelstad - Meubelman

Geplaatst: 19 feb 2009 13:30
door daniella241275
krijg zojuist telefoon dat ik een nieuwe meubels mogen uitkiezen

Re: Montel/Fauteuilerie/Sanders Meubelstad - Meubelman

Geplaatst: 21 feb 2009 09:06
door Klantenserviceman
Dag daniella241275

Goed om te horen dat uw probleem uiteindelijk toch wordt opgelost.
Succes bij het uitkiezen van uw nieuwe meubelen.

Vriendelijke groeten,

de Klantenserviceman

Re: Montel/Fauteuilerie/Sanders Meubelstad - Meubelman

Geplaatst: 21 feb 2009 09:54
door daniella241275
ik wil wel aan iedereeen oproepen hier met een klacht onderneem aktie...ik had dat zelf ook al veel eerder moeten doen..!!!!

Re: Montel/Fauteuilerie/Sanders Meubelstad - Meubelman

Geplaatst: 21 feb 2009 11:00
door 16again
Het lijkt inderdaad wel of service verlenen pas begint na plaatsen van een bericht hier....

Re: Montel/Fauteuilerie/Sanders Meubelstad - Meubelman

Geplaatst: 21 feb 2009 12:41
door Karen3
Ook wij hebben problemen gehad met de meubelman. Er worden afspraken niet nagekomen, er wordt niet teruggebeld. Kortom heel klant onvriendelijk! Als je op de site kijkt van de meubelman staat er geen email adres.
Voordat wij weer een keer meubels gaan kopen kijken we eerst op internet of dit een zaak betrefd die GEEN zaken doet met de meubelman!

Wat mij helemaal verbaasd is, dat er elke keer op deze site gereageerd wordt door een klantenserviceman. Ik zou zeggen, als dit nodig is dan is er duidelijk iets mis bij je bedrijf!

Mensen wees gewaarschuwd: koop niets bij een zaak die als "klantenservice" de meubelman heeft!!

Re: Montel/Fauteuilerie/Sanders Meubelstad - Meubelman

Geplaatst: 23 feb 2009 22:06
door Cindy111
Beste mensen,

Normaal ben ik niet zo van klagen op internet. Maar in dit geval kan ik het toch niet laten en heb ik enorme spijt dat ik dit forum niet vóór mijn aankoop bezocht heb. Ik heb in oktober een eethoek besteld bij Sanders in Eindhoven. Leverancier: Meubelman. De tafel werd al in november geleverd en de stoelen zouden nog voor sinterklaas, maar echt wel voor de kerst geleverd zijn. Om een lang verhaal kort te maken: ik zit al sinds november met een eethoek zonder stoelen (wel origineel met je kerstdiner). Tig klachten en telefoontjes verder, maar er komt gewoon geen reactie. Je wordt ook van het kastje naar de muur gestuurd. Zelfs op officiele schriftelijke klacht krijg je geen reactie: nog geen ontvangstbevestiging. Die paar keer dat dat wel zo was, kwam men niet verder dan "sorry, vervelend inderdaad" en loze beloften die steeds weer achterhaald worden. Inmiddels 5% korting gekregen (op 1200 euro stelt dat nog niks voor, maar goed), maar nog steeds geen stoelen. Inmiddels 3e uitstel ontvangen: wordt nu op zijn vroegst week 11... dan heb je het dus zo'n beetje over april! Een half jaar dus: voor 6 stoelen! Na steeds het verhaal dat de stoelen echt wel onderweg waren, kwam men in januari met de mededeling dat de stof om de stoelen te bekleden nog gemaakt moest worden... van een order uit oktober. Jaja. Inmiddels geeft men alleen nog maar "omstandigheden in productieproces" als reden.
Het is echt ongelooflijk hoe men hier met grote aankopen en klachten omgaat. Van zo'n groot bedrijf zou je iets meer klantvriendelijkheid en daadkracht verwachten. Ik kan alleen maar hopen dat die stoelen dit jaar nog geleverd worden en weet bij deze dat ik echt nooit meer iets koop bij Sanders of een bedrijf waar de Meubelman leverancier is.

Re: Montel/Fauteuilerie/Sanders Meubelstad - Meubelman

Geplaatst: 23 feb 2009 22:45
door 16again
Zodra de vermoedelijke levertijd met een maand verstreken is, kan je de opdracht kosteloos ontbinden.

Let op: accepteer je korting, dan ga je eigenlijk een nieuwe overeenkomst aan, met een aanpaste levertijd.
Pas als die ook weer met een maand verstreken is kan je er weer vanaf...

Re: Montel/Fauteuilerie/Sanders Meubelstad - Meubelman

Geplaatst: 24 feb 2009 16:04
door Klantenserviceman
Bedankt 16 again. Dit klopt helemaal.

Re: Montel/Fauteuilerie/Sanders Meubelstad - Meubelman

Geplaatst: 25 feb 2009 18:12
door daniella241275
zijn vandaag wezen kijken weer bij sanders....
er zat niks bij naar onze smaak of het dezelfde wat we nu hebben.
of meubels wat oud gemaakt is dus gaatjes, beschadigen etc..
heb gemaild dat ik mijn geld terug wil.
dat gaan ze nu ook regelen.
we hebben toen korting gekregen bij de aankoop omdat het de gehele imboedel betrof dat wordt er wel afgestokken wat ik echter wel onttrecht vindt...hweb er ook zoveel trammelant mee gehad, telefoontjes moeten
plegen, men man heeft enkele keren meer dan 7 x vrij moeten nemen.

ik hou jullie op de hoogte hiervan..

Re: Montel/Fauteuilerie/Sanders Meubelstad - Meubelman

Geplaatst: 27 feb 2009 13:32
door Karen3
In december 2008 bevestigd gekregen dat de order van onze bank geannuleerd is, omdat wij de bank na zoveel problemen niet meer willen.

In januari 2009 het aanbetaalde bedrag terug ontvangen ( na veel bellen en mailen)

Krijg ik vandaag bericht dat de ze problemen hebben met de leverancier van de bank en dat deze geleverd gaat worden in de 2de week van Maart:

DAT DACHT IK NIET!!!

Hoezo de administratie is een puinhoop bij MONTEL/ MEUBELMAN!

Wij hebben per mail en bevestiging van de annulering en het aanbetaalde bedrag terug, dus voor ons is alles allang afgelopen.

Blijkbaar zitten we nog steeds in het bestand, maar dat is niet ons probleem: ZE ZOEKEN HET MAAR UIT!!

Re: Montel/Fauteuilerie/Sanders Meubelstad - Meubelman

Geplaatst: 02 mar 2009 13:15
door Joost1944
In december 2007 werd eindelijk de door ons bij De Fauteuilerie te Beverwijk gekochte relaxfauteuil probleemloos geleverd. In de loop van 2008 begon de stoel kuren te vertonen en uiteindelijk bleek de hydraulische cilinder lek te zijn, waardoor de stoel onbruikbaar is geworden.
Middels aangetekende brieven (met ontvangstbevestiging) heb ik op 08 december 2008 het defect gemeld bij de klantenservices van De Meubelman en De Mandemakers Groep (DMG) te Waalwijk. Van de Meubelman heb ik geen enkele reactie gehad, iets wat mij niet verbaasde na het lezen van alle kommer en kwel op dit forum.

DMG reageerde op 11 december telefonisch op mijn brief: er zou op 23 december een monteur langs komen om de klacht te verhelpen. De monteur kwam inderdaad langs en constateerde ook dat de cilinder lek was en vervangen moest worden. Hij heeft foto's van typestempel van de cilinder gemaakt en deze zouden tezamen met het servicerapport naar DMG worden gestuurd.
Tot zover niets dan goed over de serviceverlening van DMG.

Omdat het akelig stil bleef, heb ik op 27 januari 2009 wederom een aangetekende brief naar DMG gestuurd. Pas op 05 februari 2009 kreeg ik telefonisch de mededeling dat het onderdeel toevallig net die dag was binnengekomen en mij per ommegaande zou worden toegezonden.
U begrijpt het al lieve lezer: Tot op heden heb ik niets ontvangen en ook niets meer vernomen van DMG. Terwijl bedrijven er in slagen om binnen 1 à 2 dagen overal uit Europa vervangingsonderdelen in huis te halen, blijkt DMG niet in staat te zijn om mij - in een tijdsbestek van nu al meer dan 2 maanden - een eenvoudige cilinder toe te sturen.

Ik denk dat ik er deze week maar een 3e brief aan waag!

Re: Montel/Fauteuilerie/Sanders Meubelstad - Meubelman

Geplaatst: 02 mar 2009 13:57
door daniella241275
ik heb afgelopen weekend mijn geld terug gehad op de rekening van de meubelman.
18 maart komen ze de meubels zooi ophalen..blij toe.
nu eindelijk eens fatsoenlijkers kopen waar me mee gekuk mee hopen te hebben..
bij mij is het nu opgelost...heb men bakstel en fautails ernog van...maar ik zal geen positief woord over dat bedrijf uitbrengen..
en kan alleen mensen oproepen uit te kijken daar.. :roll: :idea:

Re: Montel/Fauteuilerie/Sanders Meubelstad - Meubelman

Geplaatst: 02 mar 2009 20:08
door Klantenserviceman
Dag Joost 1944,

ik denk dat u sneller en goedkoper af bent door een mail te sturen naar de manager klantenservice. Zijn e-mail adres is:

[email protected]

Hij zal er zeker achterkomen waar het probleem zit en u verder helpen om tot de juiste oplossing te komen.

Vriendelijke groeten,

de Klantenserviceman

Re: Montel/Fauteuilerie/Sanders Meubelstad - Meubelman

Geplaatst: 02 mar 2009 20:12
door daniella241275
ik kan alleen zeggen joost doen!!!!!!!!!!!

Re: Montel/Fauteuilerie/Sanders Meubelstad - Meubelman

Geplaatst: 05 mar 2009 18:08
door jennifer30
Vorig jaar oktober een bank besteld bij montel. De zogenaamde " hilton". Uitgevoerd in zwarte stof behandeld met een protexx-laag tegen vlekken. De bank werd keurig geleverd, maar al snel pilde de bank enorm. Bovendien trekt de bank echt elke haar en pluis in huis aan. Ook ontstond er al snell een haal in de stof. Toen de meubelman op bezoek gehad, 5 weken na onze klacht (ze kwamen namelijk maar 1x in de maand klachten bekijken en de vorige keer waren ze ons vergeten terug te bellen]. Tja het was onze eigen schuld van de haal. dat kwam van spijkerbroeken dragen. Nu zitten we weinig op de bank en spijkerbroeken dragen we ook nauwelijks, maar goed! En wat betreft het pillen, ik moest maar een pilapparaat kopen en daarmee de bank 3 tot 4 keer helemaal optpillen en dan kwam het goed. Dus ik aan het ontpillen. Ondertussen ben ik vele uren en 2 pilapparaten verder en heb ik nog steeds pil (wel minder, maar het irriteert me enorm dat niemand me dit vantevoren heeft verteld} Bovendien steken er veren door de stof heen en heb ik vele halen (ook op plekken waar nog nooit iemand gezeten heeft, rara hoe kan het]. Na mails en telefoontjes, na 2,5 week eindelijk iemand van montel gesproken. deze dame, marloes meis, vertelde me dat het allemaal bij de stof hoort die ik heb besteld, ook de halen, heel normaal voor deze stof. En ik moet het allemaal nog maar even een paar maanden afwachten. Tja en toen ontplofte ik. Ik ben elke dag een uur in de weer om de bank te zuigen, ontpillen en er enigszins normaal uit te laten zien. en dat is normaal?? Ik heb de dame ook verteld dat ik daar geen genoegen mee neem en een ingebrekestelling zou opsturen. Nu mag ik nog wat foto's opsturen en dan zullen ze die nog even bekijken. Maar ik had al heel duidelijk door dat ik weinig kans maak op een oplossing, want ja het hooort nu eenmaal bij deze stof. toen heb ik gevraagd waarom niemand mij dat dan in de winkel heeft verteld??? Ja dat is uw woord tegen dat van de verkoper, want die zegt dat ie dat wel heeft gedaan... keiharde leugen dus... heeft iemand tips voor me, wat te doen??

Re: Montel/Fauteuilerie/Sanders Meubelstad - Meubelman

Geplaatst: 06 mar 2009 16:28
door meubelverkoper
Weet je toevallig hoe de stof heet die je gekocht hebt? Of weet je de samenstelling?

Re: Montel/Fauteuilerie/Sanders Meubelstad - Meubelman

Geplaatst: 06 mar 2009 16:37
door jennifer30
de stof heet golf stofgroep A kleur zwart (grafiet) (066}

Re: Montel/Fauteuilerie/Sanders Meubelstad - Meubelman

Geplaatst: 06 mar 2009 17:19
door 16again
Ja dat is uw woord tegen dat van de verkoper, want die zegt dat ie dat wel heeft gedaan... keiharde leugen dus..
De bewijslast ligt m.i. bij de verkoper.
Deze had eenvoudig "pillen stof besproken" oid op de bon kunnen zetten indien dit daadwerkelijk besproken was.

Re: Montel/Fauteuilerie/Sanders Meubelstad - Meubelman

Geplaatst: 06 mar 2009 17:35
door jennifer30
en dat staat inderdaad niet op de bon. Het grappige is dat ik net zag dat er wel op staat dat plooivorming, zitcomfort en verkleuring besproken zijn. Ook absoluut niet waar!!! mijns inziens doen ze maar wat, en ze proberen je erin te luizen door even in kleine letters dingen op de bon te zetten....

Re: Montel/Fauteuilerie/Sanders Meubelstad - Meubelman

Geplaatst: 07 mar 2009 14:08
door Karen3
gebeld door meubelman: ze willen "onze bank" komen brengen.
wij hebben geen bank besteld, wel een bank geannuleerd in december 2008:
WAT EEN ADMINISTRATIE hebben ze daar.

Op de bon van "onze bank" stond ook plooivorming /zitcomfort besproken, maar dit is helemaal NIET ter sprake gekomen!