Pagina 5 van 6
Re: vista print visitekaartjes
Geplaatst: 19 jan 2009 16:17
door barthezzz
Ik denk dat bij jouw thuis de "cookies" van je browser ervoor zorgen dat je de korting nog ziet. Kan me niet voorstellen dat het bestelproces van bol.com verschil maakt tussen IE en firefox
______________
sexoutletshop.nl
Re: vista print visitekaartjes
Geplaatst: 21 jan 2009 14:25
door Olimario
het gaat om vistaprint.nl, niet om bol.com
maar bedankt voor de reactie. niet eens aan gedacht, maar hoe kan je nou met bepaalde cookies kortingen krijgen. dan hebben ze het wel erg slecht geregeld :s
ik heb een mailtje gestuurd en we hadden de volgende dag al reactie. we konden de bestelling gewoon laten staan. Daarnaast kreeg mijn zus een aanbieding in der mailbox dat ze opeens gratis de kaartjes kon afdrukken. nu is ze de helft van het geld kwijt, dus prima wat mij betreft.
Ik wacht af op de kaartjes. hoop dat het allemaal goed gaat
Re: vista print visitekaartjes
Geplaatst: 21 jan 2009 21:45
door barthezzz
oeps....vistaprint natuurlijk....had daarvoor iets over bol.com gelezen en dat zat blijkbaar nog in mijn systeem.
_______________
sexoutletshop.nl
Re: vista print visitekaartjes
Geplaatst: 02 feb 2009 01:02
door Herman B
leuk, krijg je via een bestelling bij Conrad een gratis bestelling bij vistaprint, dus ik een gratis petje besteld met mijn foto, maar plots zijn er toch kosten aan die gratis bestelling verbonden en telkens als ik een stapje verder ga lopen de kosten voor het gratis petje op tot ongeveer 15 euro ????? ik heb dus niet besteld.
via mijn werk heb ik ook regelmatig met Conrad te doen, advies; een slecht bedrijf dat via internet (en dus ook via vitaprint) je besodemietert.
H.
Re: vista print visitekaartjes
Geplaatst: 02 feb 2009 16:47
door nirona
Hallo,
Vistaprint heeft ons beloofd via diverse emails, waarvan de kopieen in mijn bezit zijn,dat ze een foutieve bestelling, door hun fout, zouden annuleren en terugstorten.
Wij zijn nu 2 maanden verder en vele emails. (telefoon heeft geen zin , dan krijg je een engels bandje....) en nog steeds geen geld.
Ik heb ze ge-emaild, dat ik dit aan Tros Radar zou melden.
Bij deze dus.
Helpen doet het misschien niet, maar het lucht wel wat op.
Er blijkt nog een site te zijn waar je klachten kan lezen over Vista Print.
Ze leren het blijkbaar nooit.
Ik wacht verder af.
Ik ben het met iedereen eens, dat dit een forum is over klachten en niet over complimenten, al dan niet geschreven door mensen van Vistaprint....
NIRONA
Re: vista print visitekaartjes
Geplaatst: 03 feb 2009 12:41
door wabakker
Goedemorgen Tros Radar Panel,
Heb een hele slechte ervaring met VistaPrint.
Heb een aantal weken geleden 750 Visitekaartjes en nog enkele assesoires besteld.
Assesoires waren Oke ... maar de visitekaartjes onleesbaar.
Heb deze Visitekaartjes via de site van VistaPrint opgemaakt.
Op de site zagen de kaartjes er gelikt en duidelijk leesbaar uit.
Thuis aangekomen was hier niets meer van over.
Sterker nog ... TOTAAL ONLEESBAAR.
Na mijn "klacht" hierover wist men mij niets anders te vertellen dan dat het een automatisch gegenereerd proces is en dat men niets kan doen aan eventuele onvolkomenheden. Als genoegdoening gaf men mij wel aan om opnieuw kaartjes te bestellen en dan zou VistaPrint mij voor de totale kosten van ongeveer 150 Euro een KREDIET verstrekken. Waar halen ze het gore lef vandaan.
Zou graag willen dat TROS RADAR hier aandacht aan besteed. Heb bij VistaPrint gevraag of ik met de afdeling Klantenservice tot een vergelijk kan komen ... maar daar is men tot op heden niet ontvankelijk voor.
Dit is voor mij dus een pure wanprestatie en dus pure OPLICHTING.
Mijn vraag is concreet: Hoe kan ik mijn geld terugvorderen.
Re: vista print visitekaartjes
Geplaatst: 08 feb 2009 22:17
door wabakker
Sorry ... Sorry ... Sorrry.
Heb recent een heel lelijk berichtje gelanceerd.
Was inderdaad teleurgesteld in VistaPrint.
Er was een slecht product geleverd.
Heb er diverse E-mails aan besteed.
Uiteindelijk bij de juiste medewerkster terecht gekomen .. en ... mijn geld retour ... binnen drie dagen.
Vista Print ... Hartelijk dank.
Heb reeds een nieuwe bestelling gedaan.
Groet ... Wim Bakker
Hierbij de door VistaPrint gestuurde E-mail.
Geachte Wim A. Bakker,
Bedankt voor uw mail aan VistaPrint, de beste prijs-kwaliteit oplossing voor al uw drukwerk.
Naar aanleiding van uw schrijven willen wij u mededelen dat Luuk Gerritsen u een crediet heeft gegeven al enkele mails terug. Deze hebben wij nu weer stop gezet en het geld terug gestort. Kan enkele dagen duren.
Dank u voor het kiezen voor VistaPrint, de online oplossing voor “Best Printing, Best Price.” .
Met vriendelijke groeten,
VistaPrint Klantenservice
Bo Helsloot
Design, Sales & Service
Re: vista print visitekaartjes
Geplaatst: 03 mar 2009 20:56
door rebeccatje
Hallo allemaal,
Het telefoonnummer van Vistaprint is: (077) 8507700.
Je kunt het beste contact opnemen tussen 08.30-17.00 uur
Succes allemaal!
Groetjes Rebecca
Re: vista print visitekaartjes
Geplaatst: 24 mar 2009 17:22
door SPR
Ben het met de negatieve berichtgeving eens.
Na anderhalve maand nog steeds geen visite kaartje toch maar eens een mail verzonden en wat hoor je van vista print
Wij hebben uw verzoek betreffende uw bestelling 47791-39801-6H1 ontvangen.
Helaas is het niet mogelijk om van een bestelling die ouder is als 60 dagen naleveringen te leveren of een krediet te geven .
Wij willen onze excusus aanbieden voor het ongemak dat hierdoor ontstaat.
Wij willen u erop wijzen dat u, indien u geen bestelling heeft ontvangen of andere problemen heeft ondervonden,
u binnen een termijn van 30 dagen na de bestelling onze klantenservice hiervan is kennis dient te stellen.
Dank u voor het kiezen voor VistaPrint, de online oplossing voor “Best Printing, Best Price.” .
Met vriendelijke groeten,
VistaPrint Klantenservice
Luuk Gerritsen
Design, Sales & Service
Waar staat die regel over 30 dagen bij de bestelling??
nergens, had gekozen voor levering binnen 21 dagen.
Dus dat raakt kant noch wal.
voor mij geen vista print ooit weer.
Ik ga wel naar een drukker in de buurt.
Kost misschien iets meer maar weet je zeker dat je krijgt waarvoor je betaald.
Re: vista print visitekaartjes
Geplaatst: 27 mar 2009 16:27
door honza
heb zelf ooit (zo'n 2 jaar geleden) visitekaartjes besteld, en adresserings-stickers: perfecte kwaliteit, gebruik ze nog steeds.
enige nadeel: sindsdien wordt je iedere dag weer lastiggevallen met een email voor de volgende aanbieding.....
over de klacht dat 'gratis' vaak niet gratis is: dat overkwam mij ook, maar: ik ben wakker als ik iets bestel, ik kan zelfstandig nadenken; en ik kan zelf besluiten of met die extra (vaak verzend/administr. e.d.) kosten nog steeds een goede aanbieding heb! dit gaat trouwens net zo bij het boeken van een vliegticket ! het is dus niet verboden om als je via internet iets bestelt om na te denken, goed te lezen !!
Re: vista print visitekaartjes
Geplaatst: 29 jul 2009 07:23
door Heintje57
Vistaprint komt weer in beeld.
Ben sinds een jaar bezig met verschillende e-mails om 99 euro terug te krijgen van vistprint.In het begin reageerden ze nog maar de laatste tijd hoor ik niets meer van ze.
Vistaprint had mij in een e-mail beloofd om het op te lossen en vistaprint had zels toegegeven dat er een foute bestelling was gedaan.
Ik begin nu wel een beetje mijn geduld te verliezen.Jammer.
Het is ook een principe kwestie geworden.
Misschien heeft iemand van het forum een oplossing hiervoor,voor mij?
met vriendelijke groet.
Re: vista print visitekaartjes
Geplaatst: 02 aug 2009 18:23
door ahbruinsma
Hier precies hetzelfde. 2 maanden geleden visitekaartjes besteld voor rond de 150euro. Levering was best snel maar de kwaliteit was gewoon slecht. Al 3 keer geprobeerd contact met hun op te nemen via hun contact-formulier, gewoon geen enkele reactie gekregen. De termijn van 30 dagen die ze vermelden als je niet tevreden bent is natuurlijk hierdoor allang verlopen.
Iemand enig idee waar je een klacht kan indienen of hoe je wel met vistaprint in contact kan komen?
Re: vista print visitekaartjes
Geplaatst: 04 aug 2009 22:34
door Heintje57
op de website van vistprint staat ook een adres vermeld.Als ik in de gelegenheid ben breng ik ze een bezoek.
Re: vista print visitekaartjes
Geplaatst: 05 aug 2009 11:12
door anoniem2009
Ik bestel tegenwoordig niet meer bij Vistaprint.
Heb nu wel geleerd van mijn fouten.
Altijd ging het bestellen in orde, Tot er ineens een verkeerde bestelling binnenkwam.
Ik heb maar liefst 5x geprobeerd te mailen naar ze net nadat de bestelling geplaatst was.
Wat krijg ik? Geen antwoord.
Toen de status op VERZONDEN Stond kreeg ik ineens antwoord met het excuus dat het niet meer geanulleerd kon worden.
Ik heb de ING de automatische incasso laten terugdraaien, En weiger nog te betalen.
Een aantal keren kreeg ik een betalingsherrinering van vistaprint, en continu maak ik ze erop attent dat hun fout zaten.
Nu zijn we 2 maanden verder en hebben ze de status maar gewoon op Betaald gezet.
Nu zit ik hier met 2000 Kaarten waar ik niks aan heb.
Slechte klantenservice.
Re: vista print visitekaartjes
Geplaatst: 05 aug 2009 16:56
door jagio
Ik heb diverse malen iets bij VistaPrint besteld, alleen omdat ze iets via de mail aanboden. Alle keren ging dat prima. Tot driemaal toe 'gratis' visitekaartjes. Dat gratis houdt wel in dat er administratie en verzendkosten berekend worden. Het scheelt als je dan nog iets extra's besteld.
Kwaliteit van de kaartjes is goed. Pas wel op om geen extra, niet gratis, plaatjes of andere zaken er bij te nemen, dan lopen de kosten ineens behoorlijk op.
Let ook goed op wat ze je gratis aanbieden: bij het eerste kaartje mocht ik een eigen ontwerp gebruiken, bij een volgend kaartje was de opdruk aan de achterkant kostenloos (zonder was zelfs duurder!
) en bij het derde (ook gratis) kaartje kreeg ik de adresstickers cadeau.
Toch moet ik zeggen: alles op tijd, soms heel snel binnen drie dagen, geleverd. Ook een keer een T-shirt en petje besteld om uit te proberen.
Petje is OK, maar het T-shirt is van de allerdunste kwaliteit, en dat is jammer.
Dus ze kunnen het wel goed, je moet alleen op hun aanbiedingen ingaan, want ze willen klanten hebben, en voor nieuwe klanten doe je toch je best, lijkt het.
Wat wel vervelend was dat ik nog zeker drie maande bestookt werd met e-mails. Die stopten ineens. Dus wat dat betreft, beste posters hier, er is hoop.
Advies: let op wat je aanklikt en bekijk je totale bestelling voordat je die definitief plaatst, want ik had bij de eerste keer bijna een extraatje meebesteld van zo'n 100 euro.
gelukkig op tijd gezien.
Lijkt een beetje op het installeren van software waar je de vinkjes moet uitzetten om geen extra Yahoo toolbar of zo te krijgen.
Sterkte allemaal.
Re: vista print visitekaartjes
Geplaatst: 15 aug 2009 14:10
door bikkelp
Op het internet staan veel negatieve reacties over Vistaprint. Zelf ben ik er ook in getuind. Jaren geleden ging het nog wel goed, maar de laatste jaren is het dramatisch. Toch weer geprobeerd om visitekaartjes te bestellen. Met het gebruik van hun Illustrator templates kaartjes ontworpen en opgestuurd. Binnen enkele kreeg ik de kaartjes.
1. de kleuren waren totaal verkeerd
2. de print stond scheef op de kaartjes
3. de kwaliteit was erg korrelig
4. voor en achtkant waren ten opzichte van elkaar gedraaid
5. de helft van de kaartjes hadden vlekken
6. de gratis (!) stempel had een verkeerde tekst
Reden genoeg om te klagen. Krijg ik vervolgens op alle mails een automatische reactie met steeds een andere naam. Ik heb nu ruim 300 mails gestuurd (is het handig als je iets van IT snapt) en steeds met een andere naam wordt de reactie verzonden. Groot bedrijf, dat Vistaprint.
De reactie geeft aan dat ze niet kunnen instaan voor spel- en ontwerpfouten. Geen enkele reactie op de punten die ik aangeef.
Dit sleept zo nu al enkele maanden. De telefoon wordt niet opgenomen en een aangetekende brief wordt niet beantwoord.
Vistaprint is gewoon een oplichters club. Mijn advies, geen zaken mee doen. Er is genoeg concurrentie tegenwoordig en ook een normale drukker kan printen voor hetzelfde geld. Helaas komt dit advies voor mij te laat...
Re: vista print visitekaartjes
Geplaatst: 16 okt 2009 10:48
door hvo11
Ik sluit mij aan in de lange rij klagers over vistaprint. Bij hun een tuinbord bestelt. Volgens vistaprint "Gedrukt op duurzame en krachtige plastic platen". Nou vergeet het maar . Het heeft de structuur van karton. De plaat is op twee plaatsen geknikt tijdens transport. De tevredenheids garantie....... Ze reageren helemaal niet op de klacht. mail gestuurt via:
[email protected] en
[email protected] en
[email protected]
gebelt en voicemail ingesproken met: 077-8507700 en 077-3895600
Vistaprint begin er niet aan. Want ze geven niet thuis als er iets mis is.
Re: vista print visitekaartjes
Geplaatst: 21 okt 2009 16:07
door partychick
Ik had 1 fotoboekje besteld en was akkoord gegaan om 6,72 te betalen. Nu had ik twee bevestigingsmailtjes van hen gekregen. Eén om de goede bestelling, en één dat ik 2 boekjes besteld had en hiervoor 11,21 moest betalen. Toen ik op mijn bankafschriften keek was er dus 11,21 van mijn rekening afgeschreven --> Terwijl hier helemaal geen sprake van is geweest tijdens mijn bestellen
Rara..hoe kan dat
Las net dat iemand geschreven had dat ze al langer dan een jaar geleden aan een klant hadden verteld dat het telefoonnumer van de klantenservice nog op de site gezet moest worden, nou hij staat er nog niet op hoor..
Ik heb een mailtje gestuurd naar vistaprint, ben benieuwd welke reactie ik terug krijg
en of ik mijn bestelling goed thuis krijg..
Zie het vanzelf maar weet nu al dat ik niet meer bij hen zal bestellen zeker ook niet na alle andere negatieve reacties over deze organisatie
Gr's
Re: vista print visitekaartjes
Geplaatst: 22 okt 2009 01:00
door witte angora
Sja. Ik heb 250 visitekaartjes besteld en 140 (of zoiets) adresstickers, en dat ging prima. Kwaliteit is goed, levering was erg snel, veel sneller dan verwacht zelfs.
De mailbox zit vol spam, dat wel maar goed, dat krijg je er gratis bij zullen we maar zeggen. Ik voel me niet verplicht daar op in te gaan.
Dus deze jongen heeft alleen maar positieve berichten.
Re: vista print visitekaartjes
Geplaatst: 23 okt 2009 09:57
door hvo11
Ja witte angora,
Als ik zie hoeveel klanten ze hebben dan zal het vaak ook heel goed gaan. Maar je bent de klos als er iets mis gaat. Tevredenheids garantie!!!!!! Stelt niets voor, je krijgt geen contact met Vistaprint. Je kunt fluiten naar je centen. Stelletje boeven.