LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] verkoop AEX plus certificaat na 5 jaar

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
lhardeman
Berichten: 250
Lid geworden op: 02 jul 2003 19:33

Re: verkoop AEX plus certificaat na 5 jaar

Ongelezen bericht door lhardeman »

Croosje, Piet heeft een luxe auto gekocht om het hele land af te rijden, Pieter betaald zijn restschuld van de inkomsten van de leden aan Payback. En Ton rijd nu in een super de luxe electrische rolstoel allemaal uit de kas van PayBack. Wat er over blijft besteden ze aan telefoon en postzegels, benzine moeten ze zelf betalen, en voor een demonstratie blijft er ook nog wat over. O ja dat is waar, ze vergaderen iedere maand in een 3 sterren restaurant en laten het diner daar goed smaken. Is dat wat je wil horen???? Je begint knap irritant te worden met je insinuatie's.

Ken je deze???
Het ware te wensen....
Dat alle mensen.......
Met al hun gebreken......
zichzelf eens bekeken.......
Dan zouden ze het praten........
Over andere wel laten.

anne.

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: verkoop AEX plus certificaat na 5 jaar

Ongelezen bericht door aert0001 »

Huh?, ik kan alleen voor mij persoonlijk spreken natuurlijk, kijk ik ben sponsor van Payback, dan ga ik natuurlijk géén kosten declareren, ik hoef voor dit alles ABSOLUUT NIETS TE ONTVANGEN,
André en anderen kom eens even tot jezelf! neem wat tijd voor jezelf, het helpt!

Ton

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: verkoop AEX plus certificaat na 5 jaar

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Geplaatst op 15 Oct 2004 19:25 door croosjes

--------------------------------------------------------------------------------

impact,wat worden de bestuurders van vereniging Payback er beter van ik iedergeval niet want ik ontvang niets

Ohhhh... croosjes, JOKKEBROK, 30 % van de inkomsten gaat naar jouw vereniging, en dat ben jij dus, dit is stiekum zeg en alleen de overige 70 %, dat is dus 5.25 Euro per lid en per geronselde beller gaat naar de hulp voor gedupeerden, dat schiet op zeg! JOKKEBROK !!! :evil:
Laatst gewijzigd door Ikwaseenbeetjedom op 15 okt 2004 23:40, 1 keer totaal gewijzigd.

Truus2004
Berichten: 2377
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:13

Re: verkoop AEX plus certificaat na 5 jaar

Ongelezen bericht door Truus2004 »

Croosje, Piet heeft een luxe auto gekocht om het hele land af te rijden, Pieter betaald zijn restschuld van de inkomsten van de leden aan Payback. En Ton rijd nu in een super de luxe electrische rolstoel allemaal uit de kas van PayBack. Wat er over blijft besteden ze aan telefoon en postzegels, benzine moeten ze zelf betalen, en voor een demonstratie blijft er ook nog wat over. O ja dat is waar, ze vergaderen iedere maand in een 3 sterren restaurant en laten het diner daar goed smaken. Is dat wat je wil horen????
En allemaal, muv hphjanssen, hebben we een nieuwe winterjas kunnen kopen omdat we zoveel groepskorting kregen. Ook toen we als groep die jas gingen kopen. Dat was dus dubbelop.
Ton als groepsleider kon zich zelfs twee jassen permitteren en Piet en Pieter eentje met een bontkraag. Alleen zijn die nu helaas genomineerd voor de verkiezing 'dom bontje' maar bevinden zich met medegenomineerde Maxima gelukkig in goed gezelschap.
Nu gaan we nog iets bedenken om gratis te bellen en gratis ringtones te kunnen downloaden. Gaat lukken! :D

Anne heeft gelijk:
Het ware te wensen....
Dat alle mensen.......
Met al hun gebreken......
zichzelf eens bekeken.......
Dan zouden ze het praten........
Over andere wel laten.
Laatst gewijzigd door Truus2004 op 15 okt 2004 23:43, 1 keer totaal gewijzigd.

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: verkoop AEX plus certificaat na 5 jaar

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

croosjes is een liegebeest... croosjes is een liegebeest... croosjes is een liegebeest... croosjes is een liegebeest... croosjes is een liegebeest... croosjes is een liegebeest... croosjes is een liegebeest... croosjes is een liegebeest... croosjes is een liegebeest... croosjes is een liegebeest... croosjes is een liegebeest... croosjes is een liegebeest... croosjes is een liegebeest... croosjes is een liegebeest... croosjes is een liegebeest... croosjes is een liegebeest... croosjes is een liegebeest... croosjes is een liegebeest... croosjes is een liegebeest... croosjes is een liegebeest... croosjes is een liegebeest... croosjes is een liegebeest... croosjes is een liegebeest... croosjes is een liegebeest... croosjes is een liegebeest... croosjes is een liegebeest... een liegebeest... een liegebeest... een liegebeest... een liegebeest... een liegebeest................................

Truus2004
Berichten: 2377
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:13

Re: verkoop AEX plus certificaat na 5 jaar

Ongelezen bericht door Truus2004 »

IWEBD, van wie moet jij strafwerk schrijven? :?

lhardeman
Berichten: 250
Lid geworden op: 02 jul 2003 19:33

Re: verkoop AEX plus certificaat na 5 jaar

Ongelezen bericht door lhardeman »

Was gezellig bij de Bijenkorf hé piep, wat hebben we gelachen, was een complete modeshow. Heel de groep een nieuwe jas, er was zelfs nog geld over voor een verrukkelijk lunch. De drankjes waren voor rekening van PayBack.

Anne.

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: verkoop AEX plus certificaat na 5 jaar

Ongelezen bericht door aert0001 »

prima jassen!! :lol: wat kunnen mensen toch beperkt zijn!
of zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten,
ik ben blij dat ik daadwerkelijk mag helpen, ik zie dit als een voorrecht!

allemaal prettig weekend, Ton

lhardeman
Berichten: 250
Lid geworden op: 02 jul 2003 19:33

Re: verkoop AEX plus certificaat na 5 jaar

Ongelezen bericht door lhardeman »

Jij ook fijn weekend Ton, zet wel je kraag op van je nieuwe jas het gaat koud worden.

En sorry voor de topic er zal wel weer een slotje op komen, teveel zoutkorrels denk ik.

Anne.

Truus2004
Berichten: 2377
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:13

Re: verkoop AEX plus certificaat na 5 jaar

Ongelezen bericht door Truus2004 »

hph en croosjes: niet met een korrel zout nemen. Het is ECHT waar! :roll:

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: verkoop AEX plus certificaat na 5 jaar

Ongelezen bericht door croosjes »

ikwaseenbeetjedom,- 70% voor gedupeerden,advocaatkosten enz.
- 30% voor organisatie van Schadeloosstelling
Maar als we te kort hebben aan die 70% om schulden af te betalen dan kunnen we ook nog is onze organisatie inkomsten gebruiken om schulden van gedupeerden aftebetalen.
(Dit zal altijd zo blijven bestaan ook na wisseling van het bestuurdersfuncties.)



waarom schrijf jij altijd halve waarheden en niet de waarheid.""JE LIJKT WEL EEN KEIN KIND""

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: verkoop AEX plus certificaat na 5 jaar

Ongelezen bericht door croosjes »

lhardeman,ik richt mij tot alle bestuurders en dat weet piet ook.

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: verkoop AEX plus certificaat na 5 jaar

Ongelezen bericht door croosjes »

Janneke52


Geplaatst op 15 Oct 2004 22:45 door Janneke52


--------------------------------------------------------------------------------

En jij Croosje? Hoe zit het met jou en je vereniging. Welke bestuursfunctie heb jij?
Hoe werkt jouw systeem?
Graag op het forum uitleggen want je verwacht van een ander ook uitleg op het forum en doet zelf niets anders meer dan een ander verdacht maken.

Eerst was je nog redelijk, maar ik begin twijfels te krijgen over jou. Sorry maar je lijkt wel een tweede ML Luidens en meer van dat soort mensen. Je doet niets anders meer dan beschuldigen


xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

janneke,ten eerste beschuldig ik niemand maar stel vragen.

functie voorzitter en penningmeester tot dat er goede vervangers zijn die mij kunnen waarnemen,maar helaas de kandidaten die ik de functie's voor op het oog had en in wou schrijven/delen bleken goud te willen zien en daar pas ik voor dat is de reden dat ik nog steeds deze functie's heb.

Systeem als u veertig bellers werft(deze blijven actief bellen en aangesloten blijven tijdens het proces) en deze zijn overgeschakeld + de gedupeerden en lid worden van de vereniging als dit voor elkaar is dan krijg u een gratis advocaat voor een proces aandelenlease en u bent vrij om te doen wat u wil dus geen verplichtingen meer WWW.SCHADELOOS-STELLING.NL

andere systeem, is als je 12 agenten(deze mensen zetten een netwerk uit) werft en die laat u inschrijven bij een onderdeel van de vereniging WWW.TELECOMMARKETING.NL/CROOSTELECOM deze site schenkt alle inkomsten aan de vereniging schadeloosstelling staat onderaan op de voor pagina. En u bent vrij om te doen wat u wil dus geen verplichtingen meer.

LET OP!
Als de gedupeerden ingeschreven staat bij de vereniging dan bent u dus gelijk bekend bij de advocaat dus je hoeft niet bang te zijn dat u gedagvaard wordt, deze advocaat wordt je bekend gemaakt op twee manieren: Bij,als u gedagvaard wordt, wordt(vergeet niet die veertig bellers moeten wel geworven worden of 12 agenten) gekeken in hoe ver je gekomen bent met werving en hierover wordt overleg gepleegd met de gedupeerden en daar komen we er samen wel uit. Als u gaat dagvaarden dan heb u, u eigen doel bereikt en bent vrij om te doen wat u wil.

Alle ingeschreven overgeschakelde/gewerfde leden, (dus elke inschrijving)dus per inschrijvingsformulier wordt op gestuurd naar de vereniging voor controle.

Als je door wilt gaan met de vereniging schadeloosstelling en dat wil je alleen op vrijwillige basis en je voelt je niet gedwongen en je staat er 200% achter dan moet je het pas doen anders niet. Twijfelt u ga dan met een andere vereniging of stichting in zee of gaat u er voor en bent u het eens met het systeem van de vereniging schadeloosstelling Mail de vereniging schadeloosstelling voor aanmeldingsverloop.



Zo makkelijk werkt de vereniging schadeloosstelling.


janneke52,als jij mij wil vergelijken met andere dan moet jij dat weten.


Voor één keer de uitleg voor de rest wordt in de volgende keer alleen via de E-mail of telefoon uitgelegd.
.

Job68
Berichten: 279
Lid geworden op: 13 okt 2004 21:32

Re: verkoop AEX plus certificaat na 5 jaar

Ongelezen bericht door Job68 »

impact,wat worden de bestuurders van vereniging Payback er beter van ik iedergeval niet want ik ontvang niets van de gedupeerden.Payback wel
Beste Croosjes,

Het eerste stukje tekst van jouw posting is inderdaad een vraag en vragen staat vrij. Vervolgens ga je jouw situatie vergelijken met een situatie waar je kennelijk niet voldoende van af weet. Misschien zou je eerst wat meer onderzoek moeten doen alvorens een vergelijking te plaatsen. De vergelijking is anders geen vergelijking, maar een vooroordeel. Dat is jammer om een aantal redenen.

In de eerste plaats onstaat er een discussie die niet meer inhoudelijk is. Dit bleek ook uit de reacties van anderen in deze topic. In de tweede plaats loop je het risico niet meer serieus te worden genomen. Vooralsnog ga ik er vanuit dat je het beste voor hebt met iedereen. Probeer iedereen dan ook in z'n waarde te laten, dan laten anderen jouw ook in je waarde.

Groeten,
Job68

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: verkoop AEX plus certificaat na 5 jaar

Ongelezen bericht door croosjes »

Janneke52,is het zo duidelijk genoeg.

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: verkoop AEX plus certificaat na 5 jaar

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Mij is het in ieder geval duidelijk genoeg, je bent een zakkenvuller.. je eigen zak !
Ga liever naar kansspelen of piramidespelen, of zijn ze daar zo bekend met het systeem dat die er niet meer intrappen ?

Wat als ik maar 39 personen zo gek krijg, of 38 of 37..?

( http://www.telecommarketing.nl ) verdient het al goed croosjes...

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: verkoop AEX plus certificaat na 5 jaar

Ongelezen bericht door croosjes »

andere systeem, is als je 12 agenten(deze mensen zetten een netwerk uit) werft en die laat u inschrijven bij een onderdeel van de vereniging.

Geplaatst op 16 Oct 2004 09:35 door croosjes


--------------------------------------------------------------------------------

Janneke52


Geplaatst op 15 Oct 2004 22:45 door Janneke52

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx


sorry er zit een fout in de informatie op boven genomen schrijven van uitleg aan jannke52.enz. de 12 agenten moeten er 20 zijn,anders komt dit niet overeen met de site WWW.SCHADELOOS-STELLING.NL
vrgr.

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: verkoop AEX plus certificaat na 5 jaar

Ongelezen bericht door croosjes »

ikwaseenbeetjedom,je blijft halve waarheden verkondige.


Wat als ik maar 39 personen zo gek krijg, of 38 of 37..?.ANTWOORD:


Er staat dan wordt er overlegd met de gedupeerden en er staat ook duidelijk dat de 40 bellers of agenten geworven moeten worden dus wat langer door blijven werven anders niet dus eerst deze stel regel en dan ben je vrij om te doen wat je wil dus geen verplichten meer.


en verdienen dat doen de gedupeerden met de vereniging ""de oprichter niet""

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: verkoop AEX plus certificaat na 5 jaar

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

croos, wat zijn bij jou waarheden???

Ik lees toch duidelijk op de site van Telecommarketing.nl dat jij daar behoorlijke bijverdiensten 'geniet'. Geef je dit wel allemaal netjes op aan de belasting???

Als dit geen reklame is dan weet ik het niet meer:
Telecommarketing.nl is een organisatie, die middels een model van zelfstandige agenten, CPS (Carrier PreSelect, of Goedkoop bellen) aanbiedt in Nederland. De organisatie is ontstaan door een investering van een tweetal bedrijven uit de ICT-, en Internet markt met de ondersteuning van BT.
Aangesloten agenten bij Telecommarketing.nl ontvangen maandelijkse commissie over het gerealiseerde belvolume van aangesloten agenten, particulieren, bedrijven en verenigingen.

Wilt u een maandelijks, naast uw inkomen, een terugkerende bron van inkomsten.....
Meedoen als agent bij Telecommarketing.nl kost niets, immers, een promotor of een deelnemer aan een handelsschema handelt in strijd met de wet als hij iemand probeert te overhalen een betaling te doen door hem voordelen te beloven die hij zou verkrijgen wanneer hij anderen overtuigt om eveneens aan het schema deel te nemen.

Verdien tot duizenden Euro's per maand bij!!
Regelmatig incentives
Professionele begeleiding d.m.v. ´generators´
Zeer simpel te verkopen
Geen investering nodig

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: verkoop AEX plus certificaat na 5 jaar

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

immers, een promotor of een deelnemer aan een handelsschema handelt in strijd met de wet als hij iemand probeert te overhalen een betaling te doen door hem voordelen te beloven die hij zou verkrijgen wanneer hij anderen overtuigt om eveneens aan het schema deel te nemen.

En jij croos, haalt mensen in nood over om hun bijverdiensten af te dragen aan de vereniging, aan jou dus, en je belooft hiervoor dan een gratis advocaat. Volgens mij ben jij hiermee onrechtmatig bezig en misbruik jij zelfs voor je eigen doelstelling (eigen gewin) dit TROS RADAR forum.

Gesloten