LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] hans anders: van 35 euro naar 145 euro

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
silvana1985
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 dec 2005 09:06

Re: hans anders: van 35 euro naar 145 euro

Ongelezen bericht door silvana1985 »

Sorry hoor maar ik heb het nu al 3 keer meegemaakt bij hans anders en ik heb NOOIT de prijs betaald voor een bril waar hun mee adverteren. Nu hebben ze ook zo een actie lopen een gewone bril voor €95,- nou echt niet het heh! Ik ben een bril uit wezen zoeken ik heb nog speciaal gevraagd of die bril ook onder die actie viel en dat was geen probleem die bril was ook compleet voor €95,- Ik heb hem weg laten leggen en 2 dagen later op gehaald ( actie liep nog steed!!!!)
En ik wil afrekenen krijg ik een bedrag van 130,- euro naar mijn hoofd geslingerd!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jah mevrouw de glazen moeten geslepen worden en dit en dat en zus en zo !!!!!!! Ik natuurlijk uit me stekker daar ik vraag nota bene nog of die bril ook voor die prijs is en dan wordt er ook nog gewoon ja gezegt maar achteraf blijkt het ineens van niet. Kan ik voor het verschil een zonnebril op sterkte uit zoeken!!!! Ja die heb ik niet nodig die heb ik al ik kom zuiver voor een gewone bril!!!! Ik heb al een emailtje gestuurd naar het hoofdkantoor maar die zeggen gewoon dood leuk dat ik misschien wel niet onder de voorwaarden val!!!!? wat zijn die voorwaarden dan wel???

Al met al vind ik hans anders echt een slechte zaak. Dan alleen niet met hun acties maar ook met de oogmetingen tot 3 keer toe heb ik al de verkeerde sterkte gekregen dus zo een goede zaak vind ik het nu echt niet hoor!!!!

queenmum
Berichten: 18
Lid geworden op: 13 dec 2005 15:39

Re: hans anders: van 35 euro naar 145 euro

Ongelezen bericht door queenmum »

volgens mij is er iets niet goed met dat mulivocale glazen. Is het met een f? Even de leesbril op, en het woordenboek opzoeken.. staat er niet in :(

Har

Re: hans anders: van 35 euro naar 145 euro

Ongelezen bericht door Har »

De aanbieding van 135 Euru geldt alleen voor kunststof glazen, voor mijn glazen -6 , moet ik glas hebben en geslepen en dat valt niet onder de actie van Anders, dus toch een suprise van H Anders.

Gesloten