Laat maar Mel, er zijn altijd mensen die het beter weten!
Het ligt vast aan meerdere dingen waarom het bij ons fout is gegaan, maar Corendon Nederland vertelde mijzelf aan de telefoon dat hij bij zijn Hostes moest zijn, vandaar dat ik de fout bij Corendon leg
Maar Corendon stond helemaal buiten het probleem tussen je broer en het hotel.
Hoe kunnen zij iets doen wanneer ze niet niet weten wat er gebeurd is.
Een medewerker van het hotel wordt (al dan niet terecht) beschuldigd van iets en Corendon moet het dan maar op gaan lossen?
Zo werkt het gewoon niet.
Wanneer je ergens niet zeker van bent kan je iemand niet gaan beschuldigen en wanneer je dan door die beschuldigingen in de problemen komt kan je niet verwachten dat een ander het wel ff voor je oplost.
Alles is in overleg met Corendon geweest, maar toen het te moeilijk voor ze werd waren ze ineens pleiten.
Ook het eerste gesprek met de manager was niet geweest zonder advies van Corendon, zij adviseerde mijn broer geen aangifte te doen bij de politie maar het eerst met de manager te bespreken.
Dankzij dat advies kan mijn broer de kosten van het horloge ook niet verhalen op de reisverzekering want daarvoor moet je aangiftebewijzen hebben!!!!