Ik heb een blanke huidskleur, en ridders bestaan volgens mij al heel lang niet meer.Ad is een bruine ridder evenals jij !
Dus: wie is Ad de Beer en wat heb ik met hem te maken?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Ik heb een blanke huidskleur, en ridders bestaan volgens mij al heel lang niet meer.Ad is een bruine ridder evenals jij !
Voor iemand die zichzelf Slim noemt ben je wel oliedom!! tjongejongeIk heb een blanke huidskleur, en ridders bestaan volgens mij al heel lang niet meer.
Waarom? Vertel eens?Voor iemand die zichzelf Slim noemt ben je wel oliedom!! tjongejonge
Nou zou het me toch helemaal niet verbazen als Madeleine het opblazen van abortus artsten in Amerika door gelovige Christenen als niet-fundamentalistisch aanmerkt en het eigenlijk een pacifictisch daad van nog-aggresiviteit ziet.Net zoals moslims zijn jullie (de agressieven) niet in staat om maar iets te relativeren.
Een pracht van een betoog Maarschalk. Kun je me nu even vertellen waar ik in een 'normale' baan in een part-time baan (= minder dan 10 uur per week) zonder de noodzaak van een 'hogere' opleiding 2000 Euro per maand kan verdienen. Of heb je maar even een aanname tot feit gebombardeerd en hoop je dat iedereen daar in tuint?!Als ik deze supervisors een regulier salaris zou moeten betalen, wat we op EUR 2.000,- per maand stellen dan zouden de kosten van HL dus 173.000x2.000x12 is 4,152 miljard
Zal wel te maken hebben met aandacht tekort.Ik snap niet wat een ziekte te maken heeft met het onderwerp mlm.
Je kan beter onder 'diversen' verder posten............of ben ik achterlijk?!
Jij bent echt een ziek figuur het gast, in je geest bedoel ik.Zal wel te maken hebben met aandacht tekort.
Madeleine,
kun je niet gewoon een pm sturen naar mensen die op de hoogte willen blijven? (waarom ze dat zouden willen is overgens mij een groot raadsel).
Ik vind het echt nergens op slaan op hier de posten over iemna Rolling Eyes d zn ziekte. Als iedereen dit doet....... Rolling Eyes
Onbegrijpelijk dat je nog de moeite neemt om hier te posten. Moet je er niet voor 200% zijn voor je man?