je hoeft niet zo te schreeuwen hoor,5000 EURO VOOR EEN PINAUTOMAAT DAN WEET IK NIET WAAR JIJ JE LAAT OPLICHTEN.
zoals ik al zei hebben wij een aangepaste kassa. Voor een normale kassa is een pinautomaat en de aansluiting ervan goedkoper
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
je hoeft niet zo te schreeuwen hoor,5000 EURO VOOR EEN PINAUTOMAAT DAN WEET IK NIET WAAR JIJ JE LAAT OPLICHTEN.
mocht je een keer voor een kleinbedrag (bijvoorbeeld onder de) €5,- willen pinnen betaald dan met groot geld een briefje van € 50 vaak gaan zo zeuren als ze slecht in het wisselgeld zitten dat je het niet kleiner heb en dan kan je nog kosteloos pinnen zonder bij te betalen.
Zou U zo vriendelijk willen zijn om hier de bron van te vermelden?M.R.
Geplaatst op 14 Jul 2005 01:27 door M.R.
(U bent overigens wettelijk verplicht om naast de pinpas óók contante middelen bij u te hebben voor het geval dat...)
Waarom haal je dan niet eerst een bergje geld "uit de muur"?Vorige keer had ik toevallig geen losgeld bij en ging ff shoppen, hoppa weer bekant 1,50 erdoor aan kosten, is niet veel maar als het zo optel dan wordt t een hele berg.
Wie zijn bedoeling is dat?Het is dus de bedoeling dat iedereen straks gewoon met creditcard betaald of pin pas. Zodat men niet met geld opzak hoeft te lopen.