| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] MLM-bedrijven
-
Maarschalk
Re: MLM-bedrijven
Energetix, snap jij wel wat kuklos probeerde te zeggen met zijn post.
Nogmaals de vraag van gasten mij herhaald.
Wat voor opleiding heb jij die jou in staat stelt een medisch oordeel te vellen?
Tot nu heb je alleen laten zien dat je daarin GEEN opleiding hebt en dus is de term kwakzalver nog niet weerlegd door jou.
Nogmaals de vraag van gasten mij herhaald.
Wat voor opleiding heb jij die jou in staat stelt een medisch oordeel te vellen?
Tot nu heb je alleen laten zien dat je daarin GEEN opleiding hebt en dus is de term kwakzalver nog niet weerlegd door jou.
Heb wat pc problemen dus een korte reactie dit keer (ongetwijfeld tot genoegen van veel voorstanders).
Geen? Waarom kwam Teun dan met een website over allergie en waarom is er zoveel ophef over GSM's en dergelijken? Dit betreft dan wel elektromagnetische straling maar als ik jou moet geloven is dat nou juist wat voor de zogenaamde positieve effecten zorgt... Hoe zit dat dan precies?Bijwerkingen van magnetisme wil je natuurlijk ook graag weten? GEEN!!
-
E-nergetix
@student,
opleiding heb ik vermeld bij mijn vorige posting: CIVAS en SORAG richting magnetisme Zijn beiden alternatieve opleidingen.
Er is een groot verschil tussen electroallergie en magnetisme,
Electroallergie ook wel bekend onder de noemer electrosmog wordt veroorzaakt door stralingen van electrische apparatuur zoals, magnetron, TV, GSM, GSM masten, radio, je pc en andere electronische apparaten. Deze apparaten schijnen het natuurlijk magnetischveld van de aarde te verstoren die hierdoor verzwakt zou zijn.
volgens een onderzoek gedaan door Dr. Kyoche Nakagawa MD van het Isuzu Ziekenhuis in Tokyo zorgen magneten ervoor dat het teveel wat de mens ontvangt aan electrosmog worden "geblokkeerd" en zo dus ervoor zorgen dat de invloed van het natuurlijk magneet veld gestabiliseerd wordt. ik heb persoonlijk geen ervaringen met mensen die lijden aan "electrosmog" en heb hier dus ook geen ervaringen mee.
Misschien wel een handige tip: een tijd geleden is er een uitzending van Zembla geweest die dit onderwerp behandelt heeft. mischien dat er op het net nog enige info te vinden is mbt deze uitzending.
Gr,
e-nergetix
opleiding heb ik vermeld bij mijn vorige posting: CIVAS en SORAG richting magnetisme Zijn beiden alternatieve opleidingen.
Er is een groot verschil tussen electroallergie en magnetisme,
Electroallergie ook wel bekend onder de noemer electrosmog wordt veroorzaakt door stralingen van electrische apparatuur zoals, magnetron, TV, GSM, GSM masten, radio, je pc en andere electronische apparaten. Deze apparaten schijnen het natuurlijk magnetischveld van de aarde te verstoren die hierdoor verzwakt zou zijn.
volgens een onderzoek gedaan door Dr. Kyoche Nakagawa MD van het Isuzu Ziekenhuis in Tokyo zorgen magneten ervoor dat het teveel wat de mens ontvangt aan electrosmog worden "geblokkeerd" en zo dus ervoor zorgen dat de invloed van het natuurlijk magneet veld gestabiliseerd wordt. ik heb persoonlijk geen ervaringen met mensen die lijden aan "electrosmog" en heb hier dus ook geen ervaringen mee.
Misschien wel een handige tip: een tijd geleden is er een uitzending van Zembla geweest die dit onderwerp behandelt heeft. mischien dat er op het net nog enige info te vinden is mbt deze uitzending.
Gr,
e-nergetix
-
theguestformerlyknownas
Whahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaa....nog nooit zoiets onzinnigs gehoord. E-nergetix, als je het zelf echt gelooft ben je een goedaardige goedz*ak, als je zelf weet dat het onzin is maar het verkoopt als waarheid dan ben je een KWAKZALVER!!!electrosmog
Verder valt er niks zinnigs meer over te zeggen: Energetix (het bedrijf) is de zoveelste vorm van MLM-criminaliteit en moet met wortel en tak worden uitgeroeid.
-
Gast
dit is een gedeelte van de tekst betreffende de zembla uitzending!!Zembla over gevaren mobiel bellen
Donderdag 16 december, 21.10 uur op Ned 3
'Ziek van mobiel bellen'
Realplayer High| Low
Windows Media High | Low
'UMTS-antennes uit als straling schadelijk is'
>> klik voor nieuws uit Zembla
Volgens de Wageningse neurobioloog Hugo Schooneveld hebben ruim 150.000 Nederlanders last van de elektromagnetische straling die wordt voortgebracht door mobiele telefonie. Hun klachten: duizelingen, vermoeidheid en een algemeen gevoel van onbehagen. Zij zijn overigens niet de enigen die zich storen aan het woud van antennes waarmee voor een dekkend mobiel netwerk wordt gezorgd. Door het hele land zijn er mensen die zich zorgen maken over de gezondheidseffecten van straling door GSM en UMTS. Zembla besteedt er aandacht aan in de documentaire 'Ziek van mobiel bellen'.
Verontruste burgers die op verzoek metingen verrichten bij mensen die klagen over de de straling van mobiel telefoonverkeer weten het zeker: 'De straling van mobiele antennes is veel te hoog'. Zij hebben zich verenigd in groepen als StopUMTS en Stichting Milieuziektes en stellen op voorlichtingsavonden door het hele land dat de straling van mobieltjes ongezond is. De Nederlandse regering stelt zich op het standpunt dat de meetwaarde van de straling binnen de richtlijnen valt die volgens de Europese Unie als onschadelijk worden beschouwd. Groot was dan ook de verbazing toen vorig jaar (uit een TNO-studie naar de gezondheidseffecten van GSM- en UMTS-straling) bleek dat er bij UMTS-straling een verandering in het welbevinden van mensen optrad.
Uitrol
Zowel de Gezondheidsraad als TNO wilden een aanvullend onderzoek om erachter te komen in hoeverre de UMTS-straling schadelijk is voor de volksgezondheid. De overheid stelde daarentegen dat het onderzoek eerst opnieuw gedaan moest worden voordat er sprake kan zijn van een aanvullende studie of beleidsmaatregelen. Met dit zogenaamde replicatieonderzoek is men inmiddels wel in Zwitserland begonnen. Op zijn vroegst is dit onderzoek eind 2005 afgerond. Tot die tijd gaat de 'uitrol' van het UMTS-netwerk in ieder geval door.
Bezorgdheid
Ondertussen neemt de onrust over mobiele straling alleen maar toe. Wekelijks zijn er voorlichtingsavonden waarbij bewoners hun bezorgdheid uiten over de masten die op hun daken geplaatst worden. Woningcorporatie De Alliantie, met 60.000 woningen de op één na grootste van het land, wacht nieuwe onderzoeken niet af. Daar is inmiddels besloten geen antennes meer toe te staan zolang onduidelijk is of UMTS veilig is.
Samenstelling en regie: Martin Maat
Research: Wouter Laumans
Eindredactie: Kees Driehuis
Kijk ook op http://www.omroep.nl/vara/zembla/ ga naar archief en kijk op de uitzending van 16 december 2004.
Of kijk op de site van teun www.electroallergie.org daar staat onder andere het volgende :
Het is jouwn feestje,Synoniemen voor electroallergie
elektroallergie, overgevoeligheid voor elektromagnetische velden, elektrostress, elektrosmog, hypersensitiviteit, beeldschermallergie, computerziekte, vitale uitputting, werkgroep elektrische overgevoeligheid, WEO, stralingsgevoeligheid, ELF gevoeligheid
E-nergetix
-
teun
Energetix, ik snap niet dat je nog serieus reageert op theassholeformerlyknownasnerd. Verder wilde ik alleen het verhaal van Maarschalk ontkrachten dat het natuurkundig onmogelijk zou zijn dmv de internet site www.electroallergie.org . Theoretisch zou het niet onmogelijk zijn. En zoals je weet houdt Maarschalk nogal van theoretisch bezig zijn.
-
teun
Hiermee wil ik niet zeggen dat ik zelf zo'n armband zou kopen, maar of het ding ook echt zou werken dat is theoretisch denk ik wel mogelijk, maar in de praktijk ?????
-
theguestformerlyknownas
Ook jij verdient het om te worden opgelicht.Hiermee wil ik niet zeggen dat ik zelf zo'n armband zou kopen, maar of het ding ook echt zou werken dat is theoretisch denk ik wel mogelijk, maar in de praktijk ?????
-
E-nergetix
@teun,
Er zijn meer dingen die de mensen niet begrijpen. De meeste blijven vast zitten in hun dagelijks stramien (Hopelijk goed geschreven) en lopen met de massa mee. Het bekende "Monkey see, monkey Do" is meestal wel aan de orde.
Zo zag je maar ook weer dat Student je genoemde website niet begreep en Electromagnetisme vergeleek met (bio)magnetisme.
Zoals ik al schreef, ik heb geen ervaringen met betrekking tot het dragen van Magneet sieraden en electrosmog / electroallergie en wel of geen bescherming enz.
misschien is dit een leuk experiment om eens uit te voeren. Wie Weet?
Gr,
E-nergetix
Er zijn meer dingen die de mensen niet begrijpen. De meeste blijven vast zitten in hun dagelijks stramien (Hopelijk goed geschreven) en lopen met de massa mee. Het bekende "Monkey see, monkey Do" is meestal wel aan de orde.
Zo zag je maar ook weer dat Student je genoemde website niet begreep en Electromagnetisme vergeleek met (bio)magnetisme.
Zoals ik al schreef, ik heb geen ervaringen met betrekking tot het dragen van Magneet sieraden en electrosmog / electroallergie en wel of geen bescherming enz.
misschien is dit een leuk experiment om eens uit te voeren. Wie Weet?
Gr,
E-nergetix
-
E-nergetix
Uit de Telegraaf van afgelopen dinsdag!
E-nergetix
Doe jullie voordeel of nadeel met dit artikel.di 25 jan 2005, 15:10
Magnetische kraal tegen straling
door onze redactie
AMSTERDAM - Straling van mobiele telefoons kan met een simpele magnetische kraal gereduceerd worden tot praktisch nul. De kralen die minder dan één centimeter in diameter meten worden al gebruikt in computers om datastoringen te voorkomen.
Volgens topman Lawrie Challis van het Britse Mobile Telecommunications and Health Research Programme voorkomt de bevestiging van een magnetische kraal op de draad van de handsfree uitrusting dat de radiogolven via het kabeltje in het hoofd terechtkomen. Overigens benadrukt Challis dat er nog steeds geen bewijs is dat mobiele telefoons schade toebrengen aan de gezondheid.
Uit studie blijkt echter wel dat een hands-free uitrusting straling reduceert. De straling kan zich echter nog wel voortbewegen via de bedrading en wordt vervolgens geabsorbeerd door het hoofd. De magnetische kralen zuigen deze ongewenste stralingen echter op.
E-nergetix
-
Gast
Zwart op wit uit de Telegraaf?De magnetische kralen zuigen deze ongewenste stralingen echter op.
Tja, wie of wat kan daar dan nog tegen op....?
-
Gast
Hmm, niet liegen, geen pace-maker.Bijwerkingen van magnetisme wil je natuurlijk ook graag weten? GEEN!!
Voor 9 van de 10 gebruikers van magnetische spullen heeft het een placebo-effect. Eindelijk iets zelf gevonden en niet via de reguliere kanalen. Kost veel geld dus het moet wel helpen.
Wat ik persoonlijk niet begrijp, is dat de kosten van de gezondheidszorg nog nooit zo hoog zijn geweest. Als nou al die magnetische producten inderdaad tegen de meeste kwalen werken, zelfs kanker, waarom worden deze producten dan nog steeds niet vergoed door de verzekeraars? Als zoveel mensen baat hebben bij een Bio Stabiel, waarom die 119 Euro niet vergoeden? Regelmatig doktersbezoek kost een veelvoud hiervan. Wat zou de reden hiervan zijn?
Al in de 18e/19e eeuw werd magnetisme als het nieuwe wondermiddel geïntroduceerd als hét middel tegen allerlei kwalen. Vooral tegen zgn. hysterie bij vrouwen. Hielp schijnbaar toch niet (want hysterie bestaat helemaal niet) en in die tijd had je geen pharmaceutische lobby. Begin 20ste eeuw dronken hele volksstammen laudium (een opiumdrankje). Vrij verkrijgbaar, hielp ook tegen alle kwalen, valt nu vet en breed onder de opiumwet. Waarom is na 2 eeuwen, magnetische nog niet geaccepteerd of wereldwijd toegepast? Waarom komen er steeds weer bedrijven met zogenaamde nieuwe therapieën op basis van magneten die dezelfde resultaten claimen als in 1870?
Zelfs reguliere artsen gebruikten in het diepe verleden magneten, want dat was het nieuwe wondermiddel.
Ik zou het op prijsstellen als je hierop zou kunnen antwoorden.
-
theguestformerlyknownas
Vergeefse moeite, gast. Je haalt hun verhaal onderuit en daar kunnen ze niet tegen. Wedden dat ze met modder gaan smijten? Het is ook nog vrijdagavond namelijk!Ik zou het op prijsstellen als je hierop zou kunnen antwoorden.
Daar heb ik niets over gevraagd hoor... Maarrum, wat is de waarde van dergelijke "alternatieve opleidingen"? Zijn die ergens erkend? Van overheidswege? Is er controle op door onafhankelijke (overheids-)organen?@student,
Als dat allemaal zo is, dan was de reactie van Teun, die daarmee wilde bewijzen dat magneten invloed hebben, dus onzinnig als ik je goed begrijp. Immers, deze twee zaken zijn volledig verschillend zeg je.Electroallergie ook wel bekend onder de noemer electrosmog wordt veroorzaakt door stralingen van electrische apparatuur zoals, magnetron, TV, GSM, GSM masten, radio, je pc en andere electronische apparaten.
Het kon weer niet verder weg kennelijkvolgens een onderzoek gedaan door Dr. Kyoche Nakagawa MD van het Isuzu Ziekenhuis in Tokyo zorgen magneten ervoor dat het teveel wat de mens ontvangt aan electrosmog worden "geblokkeerd" en zo dus ervoor zorgen dat de invloed van het natuurlijk magneet veld gestabiliseerd wordt.
Beetje flauw van je. Ik vroeg je immers om uitleg wat het verschil is, daarmee aangevende dat ik de vergelijking die jij noemt juist niet maak. Daarnaast wordt op de betreffende site een deel gewijd aan statische magneetvelden (maar dan "in het groot").Zo zag je maar ook weer dat Student je genoemde website niet begreep en Electromagnetisme vergeleek met (bio)magnetisme.
@ Teun:
Blijkbaar gaat het dus om 2 verschillende zaken. De ene is of electromagnetische straling wel of niet schadelijk is voor de mens, en de andere of statische magnetische velden invloed hebben op de lichamelijke gesteldheid van de mens.Hiermee wil ik niet zeggen dat ik zelf zo'n armband zou kopen, maar of het ding ook echt zou werken dat is theoretisch denk ik wel mogelijk, maar in de praktijk
@ Gast:
Dit zijn 2 totaal verschillende zaken. Het stuk uit de krant betreft een kraal die om een snoer wordt gezet om daarmee andere straling tegen te houden of om te buigen. Dit komt op "mens"-niveau neer op het plaatsen van een persoon in een mens-omvattend magnetisch veld zoals een grote spoel o.i.d. en is bij lange na niet vergelijkbaar met het minimale magneetveld dat middels sieraden wordt opgewekt.Zwart op wit uit de Telegraaf?
Tja, wie of wat kan daar dan nog tegen op....?
-
E-nergetix
@gast,
Ondanks het feit dat ik gezegd cq geschreven had dat ik niet meer op niet geregistreerde mensen reageer ff het volgende?
Je bent toch niet van plan om mij het verhaal van "magneten genezen kanker"in de schoenen te schuiven? Dat is door mij nooit gezegd en zal ook nooit gezegd worden daar kanker een ziekte is die niet door magnetisme te "genezen" is. Zelfs op De EnergetiX website staat dat niet en deze uitspraken worden ook niet door energetiX en enig consulent vertegenwoordigd.
een pace-maker is een instrument die gebruikt maakt van? Juist een batterijtje. Magneten kunnen invloed uitoefenen op die betreffende batterijtjes. Misschien moet je eens bij Medtronics (De grootste makers ter wereld van pace makers) eens navragen wat magneten in het algemeen voor effect hebben op pace-makers . Mensen met pace-makers wordt zelfs afgeraden om een GSM te hebben of zelfs in de buurt te komen van GSM zendmasten. Dus waar praat je over.
@student,
en dat artikel vertelt dat precies wat ook met magneet sieraden gebeurt.
Door het dragen van magneet sieraden, of het nu EnergetiX, Biostabel enz. is, wordt die electrostatische lading opgevangen via het magneet.
Over een magnetischveld is mij niks bekend.
woroden in de mond proberen te leggen daar zijn jullie nog beter in dan ik al dacht en het verdraaien al helemaal. Er wordt een verklaring gegeven door een Neutraal iemand (teun) wat electroallergie is en dat theoretisch magneet therapie hier bij kan helpen om het voor die mensen dragelijker te maken, worden er weer allerlei dingen bij verzonnen.
Arme zieltjes het gaat jullie goed, maar een discussie waar door jullie alles verdraaid wordt laat ik aan mij voorbij gaan.
Voor jullie is dat misschien met de staart tussen de benen, maar geloof me ik verlaat dit forum met opgeheven hoofd en absoluut niet met stille trom.
deze past bij jullie allemaal:
- Iedere idioot kan kritiek leveren, veroordelen en klagen - en de meesten doen dat dan ook -
Ondanks het feit dat ik gezegd cq geschreven had dat ik niet meer op niet geregistreerde mensen reageer ff het volgende?
Je bent toch niet van plan om mij het verhaal van "magneten genezen kanker"in de schoenen te schuiven? Dat is door mij nooit gezegd en zal ook nooit gezegd worden daar kanker een ziekte is die niet door magnetisme te "genezen" is. Zelfs op De EnergetiX website staat dat niet en deze uitspraken worden ook niet door energetiX en enig consulent vertegenwoordigd.
een pace-maker is een instrument die gebruikt maakt van? Juist een batterijtje. Magneten kunnen invloed uitoefenen op die betreffende batterijtjes. Misschien moet je eens bij Medtronics (De grootste makers ter wereld van pace makers) eens navragen wat magneten in het algemeen voor effect hebben op pace-makers . Mensen met pace-makers wordt zelfs afgeraden om een GSM te hebben of zelfs in de buurt te komen van GSM zendmasten. Dus waar praat je over.
@student,
en dat artikel vertelt dat precies wat ook met magneet sieraden gebeurt.
Door het dragen van magneet sieraden, of het nu EnergetiX, Biostabel enz. is, wordt die electrostatische lading opgevangen via het magneet.
Over een magnetischveld is mij niks bekend.
woroden in de mond proberen te leggen daar zijn jullie nog beter in dan ik al dacht en het verdraaien al helemaal. Er wordt een verklaring gegeven door een Neutraal iemand (teun) wat electroallergie is en dat theoretisch magneet therapie hier bij kan helpen om het voor die mensen dragelijker te maken, worden er weer allerlei dingen bij verzonnen.
Arme zieltjes het gaat jullie goed, maar een discussie waar door jullie alles verdraaid wordt laat ik aan mij voorbij gaan.
Voor jullie is dat misschien met de staart tussen de benen, maar geloof me ik verlaat dit forum met opgeheven hoofd en absoluut niet met stille trom.
deze past bij jullie allemaal:
- Iedere idioot kan kritiek leveren, veroordelen en klagen - en de meesten doen dat dan ook -
-
Gast
OK, jij hebt nooit verteld dat magneetzooltjes kanker kunnen genezen.
En de rest van mijn verhaal, 200 jaar magnetisme? Waarom niet in het ziekenfond/ziektekostenverzekering als het zo geweldig is? Waarom geen kosten besparen? En niet roepen de pharmaceutische lobby, die bestond 100 jaar geleden nog niet.
Dus, nog steeds geen antwoord op mijn prangende vraag:
Als het zo geweldig is, zo genezend, waarom na al die eeuwen nog niet erkend?
En de rest van mijn verhaal, 200 jaar magnetisme? Waarom niet in het ziekenfond/ziektekostenverzekering als het zo geweldig is? Waarom geen kosten besparen? En niet roepen de pharmaceutische lobby, die bestond 100 jaar geleden nog niet.
Dus, nog steeds geen antwoord op mijn prangende vraag:
Als het zo geweldig is, zo genezend, waarom na al die eeuwen nog niet erkend?
Je weet toch wel hoe een magneet eigenlijk werkt he?? Een magneet wekt een magnetisch veld op, lopend van de ene naar de andere pool. Dit is anders dan electromagnetische straling, die kan gewoon "rechtdoor" gaan om het simpel te stellen.@student,
en dat artikel vertelt dat precies wat ook met magneet sieraden gebeurt. Door het dragen van magneet sieraden, of het nu EnergetiX, Biostabel enz. is, wordt die electrostatische lading opgevangen via het magneet. Over een magnetischveld is mij niks bekend.
Mijn reactie op het artikel was denk ik duidelijk genoeg: in het artikel betreft het een magnetisch veld dat zo om een snoer wordt gelegd, dat andere straling wordt gestopt of afgebogen. Daarbij bevindt het "gevaar" (de straling in het snoer) zich volledig in het veld van de magneet. Bij jouw kettingen is dat niet te bereiken omdat het magnetisch veld daarvan niet groot genoeg is om de hele mens erin te plaatsen. Het is dus onmogelijk dat deze mens geen straling meer ontvangt door het dragen van zo'n magneet.
Je uitleg is nu ook ineens anders dan in eerste instantie. Toen vertelde je (op basis van de energetix website) dat de magnetische straling zelf een positieve uitwerking had (betere zuurstofaanname in het bloed e.d.), en nu is het ineens het tegenhouden van negatieve stralingen. Wat is nou de werking volgens jou?!
Erbij verzonnen? Wat is er dan bij verzonnen volgens jou?woroden in de mond proberen te leggen daar zijn jullie nog beter in dan ik al dacht en het verdraaien al helemaal. Er wordt een verklaring gegeven door een Neutraal iemand (teun) wat electroallergie is en dat theoretisch magneet therapie hier bij kan helpen om het voor die mensen dragelijker te maken, worden er weer allerlei dingen bij verzonnen.
Ik ben het eens met de stelling dat de wereld waarin we leven vervuild is met meer dan alleen water-, lucht- en bodemvervuiling zoals we dat gewend zijn, zaken als wat nu met electrosmog wordt aangeduid bijvoorbeeld (naast bijvoorbeeld lichtvervuiling, waar ik als amateur-astronoom behoorlijk last van heb, zo ook dieren). Alleen is het onmogelijk om met een kleine magneet om je hals dergelijke zaken tegen te houden. En stel eens dat het wel zo zou zijn, waarom loopt dan niet gewoon iedereen met een goedkope huis-, tuin- en keukenmagneet in z'n broekzak? Lijkt mij een veel goedkopere oplossing.
Er wordt niets verdraaid, en wordt uitgelegd waarom het niet kan werken. Kennelijk kun je daar niet goed tegen, wat volgens mij onder andere wordt veroorzaakt doordat je het zelf eigenlijk ook niet zo goed weet.Arme zieltjes het gaat jullie goed, maar een discussie waar door jullie alles verdraaid wordt laat ik aan mij voorbij gaan.
Die wordt vast door de uplink doorgegeven, want deze ben ik al eerder tegengekomen op het MLM forum hier. Echt een typische MLM manier om de discussie af te kunnen sluiten, een dooddoener zoals men dat dan noemt. Er al eens over nagedacht dat kritiek, veroordelen en klagen ook terecht kan zijn?deze past bij jullie allemaal:
Energetix, ik heb die opleidingen die jij hebt gevolgd opgezocht op het internet.
Helaas voor jou versterk je hiermee alleen maar de inhoud van mijn post.
De Civas opleidingen zijn allen schriftelijk met enkele praktijkdagen. Het centraal instituut voor alternatieve scholing, en er zijn "natuurlijk genezen" opleidingen. Een echte stage periode ontbreekt hierbij. Een vooropleiding is niet vereist.
Dan jouw Sorag opleidingen, opnieuw schriftelijk en weer geen vooropleiding vereist.
Specifiek de opleiding de kracht van magnetiseren.
Inhoud: Wat is magnetiseren en hoe kun je het toepassen, de verschillende soorten energie, de invloed van magnetiseren op de verschillende zenuwstelsels, de aura, de plexus, de chakra’s, energieblokkades en -lekkages, aarden en beschermen en het aanvoelen van energie, de aura en de chakra’s. Ook komt de elementenleer aan de orde, evenals het reinigen van je praktijkruimte en de ondersteuning van een behandeling met bloesems, edelstenen en andere therapievormen. Daarnaast bevat de cursus een groot aantal individuele oefeningen.
Wat ik hierin mis is natuurkunde, je weet wel, kennis over elektrische velden, magnetisme, elektriciteit etc.
Ook mis ik scheikunde, zodat je weet wat de verschillende stoffen in je lichaam doen, alsmede de biologie en een soort basiskennis van het menselijk lichaam.
Opnieuw rijst de vraag, waarop baseer jij je medische kennis om te beoordelen of iemand baat heeft bij een bepaalde therapie en of het schadelijk kan zijn?
Vervolgens nog een andere vraag. Waarom kom je elke keer aanzetten met allerlei artikelen aangaande medische werking van magneten als we vragen stellen aangaande jouw armbandjes? Je hebt al enkele malen een artikel over "magnetic beads" die direct de bloedbaan worden ingebracht aangehaald, maar wil je deze dingen vergelijken met jouw armbandjes?
Misschien moet ik maar gewoon accepteren dat jij zeer kundig bent. Dus dat doe ik.
Ik ben echter nogal bang geworden van alle slechte dingen die ik hier heb gelezen. Kunnen jouw sieraden mij ook beschermen tegen de negatieve werking van aardstralen, of kan ik daartoe beter gras gaan eten?
Helaas voor jou versterk je hiermee alleen maar de inhoud van mijn post.
De Civas opleidingen zijn allen schriftelijk met enkele praktijkdagen. Het centraal instituut voor alternatieve scholing, en er zijn "natuurlijk genezen" opleidingen. Een echte stage periode ontbreekt hierbij. Een vooropleiding is niet vereist.
Dan jouw Sorag opleidingen, opnieuw schriftelijk en weer geen vooropleiding vereist.
Specifiek de opleiding de kracht van magnetiseren.
Inhoud: Wat is magnetiseren en hoe kun je het toepassen, de verschillende soorten energie, de invloed van magnetiseren op de verschillende zenuwstelsels, de aura, de plexus, de chakra’s, energieblokkades en -lekkages, aarden en beschermen en het aanvoelen van energie, de aura en de chakra’s. Ook komt de elementenleer aan de orde, evenals het reinigen van je praktijkruimte en de ondersteuning van een behandeling met bloesems, edelstenen en andere therapievormen. Daarnaast bevat de cursus een groot aantal individuele oefeningen.
Wat ik hierin mis is natuurkunde, je weet wel, kennis over elektrische velden, magnetisme, elektriciteit etc.
Ook mis ik scheikunde, zodat je weet wat de verschillende stoffen in je lichaam doen, alsmede de biologie en een soort basiskennis van het menselijk lichaam.
Opnieuw rijst de vraag, waarop baseer jij je medische kennis om te beoordelen of iemand baat heeft bij een bepaalde therapie en of het schadelijk kan zijn?
Vervolgens nog een andere vraag. Waarom kom je elke keer aanzetten met allerlei artikelen aangaande medische werking van magneten als we vragen stellen aangaande jouw armbandjes? Je hebt al enkele malen een artikel over "magnetic beads" die direct de bloedbaan worden ingebracht aangehaald, maar wil je deze dingen vergelijken met jouw armbandjes?
Misschien moet ik maar gewoon accepteren dat jij zeer kundig bent. Dus dat doe ik.
Ik ben echter nogal bang geworden van alle slechte dingen die ik hier heb gelezen. Kunnen jouw sieraden mij ook beschermen tegen de negatieve werking van aardstralen, of kan ik daartoe beter gras gaan eten?
-
Maarschalk
Teun, schijnbaar heb jij op de LTS meer geleerd dan ik in Delft. Dus leg nog eens uit waarom inductie wel kan wat volgens mij niet kan.Of ga je me eindelijk eens uitleggen hoe je een magnetische kracht meeneemt de bloedbaan in.
En dan ook gelijk welk magnetisch veld mijn kleding creeert maar die gelukkig te zwak is om het magnetische veld van jouw sieraadje te compenseren?
Verder heb ik de door jou vermelde website bekeken, maar het stuk waarin mijn beweringen ontkracht worden heb ik gemist. Waar precies op die site staat dat dan?
-
Gast
Energetix jongen, gabber, maat, makker: kwak, kwak kwak.
Hier is ook nog een uitspraak voor je:
Iedere kwakzalver kan iemand de dood injagen die door een echte medicus gered had kunnen worden.
Mogen we je over een paar jaar als de nieuwe jomanda begroeten?
Hier is ook nog een uitspraak voor je:
Iedere kwakzalver kan iemand de dood injagen die door een echte medicus gered had kunnen worden.
Mogen we je over een paar jaar als de nieuwe jomanda begroeten?