LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] De Jongste verzekeringen Babythings

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
boze vader

Re: De Jongste verzekeringen Babythings

Ongelezen bericht door boze vader »

Na ontvangst van uw keuze zullen wij alles zo snel mogelijk tot een ieders tevredenheid afwikkelen.

Wij wachten al vanaf 19 maart dus waarschijnlijk is zo snel mogelijk bij de Jongste minimaal 1 maand - wordt vervolgd - we keep on waiting. :D

De Jongste los dit nou eens, voor eens en voor altijd op, en verhoog gelijk dit bedrag tot een acceptabeler niveau als 25%, want het is geen toeval dat al deze mensen op dit forum al maanden bezig zijn om maar iets van duidelijkheid te krijgen. Jullie zijn hier naast Babythings mede debet aan of vergis ik me nu - is het normaal dat het maanden duurt om een polis af te sluiten of geld over te maken ???? Als dit werkelijk zo moeilijk en tijdrovend is, adviseer ik de mensen om zeker geen 15 jarige polis bij jullie af te sluiten !!

Een medegedupeerde.

P.S. Advies voor de Jongste een spoedoverboeking -> staat het nog dezelfde dag op onze rekeningen. Bij voorbaat dank :evil: .

boze vader

Ik zit nu trouwens het babythings failliet verhaal op deze site net te lezen en daarin beloofd de Jongste verzekeringen;
De Jongste Verzekeringen doet het volgende aanbod:
1. Mocht u geen vertrouwen meer hebben in de polis, kunt u 25% van de inleg krijgen. Dit staat dan binnen twee weken op uw bankrekening.
BINNEN 2 WEKEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wij hebben inmiddels al 2x zo lang gewacht, dus laten we het bedrag dan ook maar van 25% naar minimaal 50% verhogen (zoals bij leov - zie eerdere reactie).

lang wachten

Ongelezen bericht door lang wachten »

de jongste heeft volgens mij nu last van het "van duykeren virus"
men belooft van alles maar afspraken nakomen ho maar!!

Roos marie

Ongelezen bericht door Roos marie »

19 april
OOk wij zijn dupe geworden van iets 'beloven en niet nakomen' Na een aantal maal gebeld te hebben met Babything en de Jongste hadden wij de hoop opgegeven. De kinderwagen die wij gekocht hadden 12 december 2003 bevalt goed, ook toen de reiswieg kapot ging en wij direct een nieuwe reiswieg kregen van Babythings.
De Jongste stuurde ons informatie (na 10 maanden en 6 maal bellen) toe. Wij moesten een inleg doen van een bepaald bedrag per maand, 15 jaar lang! Dan kregen wij de inleg van 150 euro cadaeu! Bedankt dit regelen wij zelf wel.
Dus er is zeker een bericht geweest van de Jongste. De informatie is direct in het gemeente arcief beland. Laat maar die 150 euro!!!!!!

18 april jl. in de Telegraaf openbare verkoop van Baby Things BV is dit het zelfde bedrijf???

Nu weten we zeker dat we het geld nooit meer krijgen, ook niet via Rader!
Groeten van Anne

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Geachte heer xxxx, (of was het Snert).

Jammer dat u mij voor leugenaar uitmaakt, u moest beter weten. Ja ook ik heb een keer met u van doen gehad en het werd toen duidelijk dat ik u niet moest hebben, omdat u al gelijk aan gaf pas 2 weken later wat van u te laten horen. U bent niet belangrijk op het kantoor, men moet xxxxx hebben, dat is degene die ons 50 % heeft aangeboden, nadat ik op kantoor langs kwam, we hebben er daarna nog wel een maand op moeten wachten, maar toen was het er.

Ik zou de heer xxxx willen aanraden eerst goed geinformeerd te zijn, voordat hij iemand voor leugenaar uitmaakt. Hijzelf is de leugenaar in dit geval.

Ik raad iedereen bij De Jongste verzekeringen langs te gaan en dan met xxxxx te gaan praten. Van hem mochten wij overigens geen ruchtbaarheid geven aan de 50% regeling, maar ik kan u verzekeren dat wij het wel degelijk hebben ontvangen.

Voor de duidelijkheid mijheer xxxx, wij zijn de familie Cornelisse-Verver.

de Jongste Verzekeringen

Ongelezen bericht door de Jongste Verzekeringen »

Het is jammer dat sommige mensen echt niet beseffen wat het is om een groot verlies te moeten lijden na het faillissement van Babythings. Of het nu goed of slecht met je gaat het geluk van je kleintje kan nooit stuk. Laat ik het voor vele nog iets anders omschrijven. Ik ben n.l. zelf al twee jaar vader van zo’n klein ukkie met vooraf veel en zeer veel kreunen en lijden. Ik kan jammer genoeg mijn vrouw en ons ukkie niet meer naar die mooie Disney World zaak sturen waar ze zo vaak in hun hum waren. Nu dit is helaas na maart over en nu denkt deze oude baas van 55 jaar (ook opa) aan al die ander vaders, moeders, opa’s en oma’s en ga zo maar door. Helaas zijn er in de maatschappij jammer genoeg figuren, helaas geen Disney figuren, die ondanks het verlies van een cadeau menen zich te moeten storten op die vader die meende het goed voor te hebben met deze mensen en uit eigen zak (ja ik ben eigenlijk een zak zou men zeggen) mensen tegemoet te komen door o.a. zijn provisie af te staan om gelukkige ouders te helpen met een eerste inleg bij het sparen. Maar ook zijn er mensen die snel over mijn rug een kapitaal willen vergaren. Wees blij dat er nog iemand met je mee denkt.
Zie je dit niet dan kom je van de koude kermis thuis en moet je helaas op de blaren zitten.

Henk de Jongste
De Jongste Verzekeringen

Tros Radar: pak deze consumenten ook eens aan!!!!!!!!!!!

vader van Sander

Ongelezen bericht door vader van Sander »

Beste meneer De Jongste,
Moeten wij nu ook nog medelijden met u gaan hebben? U of in ieder geval uw bedrijf heeft ons toch allerlei beloftes gedaan, die u vervolgens niet nakomt? Dan had u van te voren beter moeten overdenken alvorens u die nieuwe constructie naar voren bracht en ons die keuze gaf! En waarom zouden wij als consumenten aangepakt moeten worden, wij mochten van ukiezen voor 25 % van het aankoopbedrag. Wij doen dat en worden vervolgens met een kluitje het riet ingestuurd door De Jongste. Wij moet hier nou aangepakt worden?

Met vriendelijke groet,

Prost

Ongelezen bericht door Prost »

Heeft iemand enig idee waar Dhr Van Duikeren nu te bereiken is of waar hij woonachtig is?
Ik heb nog e.e.a. voor hem maar ik heb geen andere gegevens dan het adres van de failliette onderneming.

clafra92

Ongelezen bericht door clafra92 »

Meneer De Jongste,
Uw reactie komt nogal emotioneel over. Emotie lijkt mij in dezen een slechte raadgever. Ik lees overal dat u tezamen met BT een mooie afspraak had gemaakt waarvan u beiden waarschijnlijk beter zou zijn geworden ware het niet dat BT failleerde. Erg vervelend voor alle betrokkenen maar vooral voor de consument. Wat kan de consument eraan doen dat een bedrijf failliet gaat? Maar mogelijkerwijs dat uw actie wel aanleiding was voor de klant om juist bij BT aankopen te doen. Dat u dat geld kost is natuurlijk eveneens meer dan vervelend maar naar mijn mening rest u niets dan die schade te nemen. Dat is nou net wat de ondernemer de ondernemer maakt.
Ik geef overigens wel grif toe dat het niet emotioneel reageren voor u makkelijker gezegd zal zijn dan gedaan, maar ja.... tis niet anders. Wij nemen ook weleens ons verlies.

Pluum

Ongelezen bericht door Pluum »

Ook ik ben op zoek nbaa r een manier om met Van Duijkeren in contact te komen en een schriftelijke bevestiging te verkrijgen voo afhandeling reclamatie Marlip.

Wie weet waar deze 'heer' te bereiken is?

Verder kom ik graag met personen in contact die meer dan de lousy 25% hebben gekregen.

Wat mij verbaasd is dat er geen gezamenlijke actie wordt ondernomen. Dat het hele zaakje een luchtje heeft moge duidelijk zijn. Vanuit Radar geen vervolgstappen te verwachten?

Slotvraag is of BT destijds niet een deel van Dreamstart-vergoeding heeft overgemaakt aan De Jongste ? De curator zegt niets te kunnen doen daar vergoedingen buiten faillisement vallen Kolder toch?

boehoe

Ongelezen bericht door boehoe »

:cry: ik ben zo zielig. TROS RADAR pak die consumenten aan, ze wachten nog maar een jaar op enige vorm van communicatie of duidelijkheid en ze beginnen nu al te zeuren tegen mij. Straks verwachten ze nog dat de Jongste Verzekeringen werkerlijk iets gaat doen. TRIEST hoor :cry:

boze vader

Babythings was een Disneyworld van de buitenkant, maar een ware NIGHTMARE als je eenmaal als klant binnen gehaald was. Heeft mr. de Jongste nooit iets in bestelling gehad bij BT, want dan zou hij toch beter moeten weten of heeft hij een andere behandeling gehad als de meeste klanten op dit forum. Wij hebben echt zonder te overdrijven minimaal 30x gebeld voor onze kinderkamer (+overige spullen), die uiteindelijk 1 week voor de geboorte van onze zoon door de vrachtenwagenchauffeur (wel een toffe gozer trouwens) is geinstalleerd. Sommige spullen hebben we gewoon nooit gehad en hiervan hebben we ternauwernood ons geld teruggekregen. Ik snap niet dat normaal denkende mensen bij BT zo vaak in hun hum waren mr. de Jongste. Omzet was het devies bij BT en daarna zien we wel weer verder. Je ziet waar dit eindigt mr. de Jongste, dus wikkel dit aub netjes af -> al was het alleen maar voor die kleine ukkies van nog (net) geen jaar die toch wel recht hebben op iets lijkt mij - alleen die ouders he die zijn zoooo lastig. TROS RADAR HELP, deze babyDREAMstart is voor velen NACHTMERRIE !!!

donkere wolk

Ongelezen bericht door donkere wolk »

Geachte heer De Jongste,

Afspraken zijn afspraken!!!!!!!!!!!!! Wij zijn accoord gegaan met uw voorstel van 25% dat u bij radar heeft weggelegd notabene. Betaal dat dan ook eens.

Laten we even aannemen dat u met Babythings een 50% deal had gesloten voor het cadeau, wat heel aannemelijk klinkt, verdient u ter plekke 25% lijkt mij een goede deal. Kunt u uw kleintje meenemen naar de echte Disney lijkt me nog leuker vindt u ook niet.

Wij gedupeerden daarintegen kunnen nu niet eens meer naar Disney, wij zouden namelijk voor het geld naar Euro Disney gaan over 5 jaar. Dat had onze kleine vast heel leuk gevonden, maar ja.

Wat ik ook belachelijk vindt is dat mensen die deze meneer persoonlijk spreken 50% krijgen. Wij hebben alles netjes schriftelijk gedaan en je hoort nooit iets meer van u. Dus willen we nog iets van het geld (cadeau durf ik het al lang niet meer te noemen) willen zien dan moeten we u persoonlijk lastig gaan vallen of zo???? U roept maar???? Ik ben het echt zat aan het worden namelijk.

Jacqueline

Gast

Dus willen we nog iets van het geld (cadeau durf ik het al lang niet meer te noemen) willen zien dan moeten we u persoonlijk lastig gaan vallen of zo???? U roept maar???? Ik ben het echt zat aan het worden namelijk.
Stalking is strafbaar !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

donkere wolk

Ongelezen bericht door donkere wolk »

Ik wil gewoon weten waarom er door de Jongste niet op mijn brieven gereageerd wordt? ik lees dat langstomen meer zin heeft. Is dit de manier waarop de Jongste communiceert?

Insinuaties over stalken zijn compleet onzin, maar dat hoef ik hier niemand uit te leggen.

Jacqueline

opgelicht.nl

Ongelezen bericht door opgelicht.nl »

hoort dit forum inmiddels niet thuis op tros opgelicht, misschien dat die wat nader onderzoek kunnen doen naar het reilen en zeilen bij de Jongste Verzekeringen en Babythings en de connectie tussen van Duijkeren en dhr'en de Jongste ?

wij wachten

Ongelezen bericht door wij wachten »

Wanneer komt er nu eens actie in de vorm van een storting?

2 weken beloofd inmiddels 6 weken weer voorbij;

Wachttijd in totaal; bijna 1 JAAR !!! en een lousy EUR 112,50 over van de EUR 450,00. TROS OPGELICHT is misschien inderdaad een idee.

Gast

Waarom gaan jullie niet gezamenlijk langs bij de firma de jongste. Wellicht helpt dat.

boze vader

Alweer bijna MEI 2005 - onze zoon alweer ruim 8 maanden en nog steeds geen enkel teken van leven van de Jongste Verzekeringen. De Jongste maak jullie belofte waar en maak het bedrag wat ons toekomt z.s.m. over. Jullie doen er al weer 7 weken over ipv de beloofde 2 om het overgebleven 'KAPITAAL' over te maken. Dit kan toch zo niet langer.
Radar kunnen jullie niet nog eens aandacht besteden aan de Jongste in jullie uitzending want hier is toch duidelijk sprake van een PROBLEEM !!

Gast

Ook wij hebben een babykamer en bugaboo gekocht bij Babythings met de belofte dat zodra onze kleine geboren zou worden, er bij Reaal een bedrag van 300 euro zou worden gestort, ZONDER VERDERE FINANCIELE VERPLICHTINGEN!!!!, wat wij na 5 jaar incl. rente vrij zouden kunnen opnemen. Als ik zo de reacties lees, zijn er een heleboel mensen die zich erg bedrogen voelen. Ik heb zojuist een mailtje gestuurd naar Babythings en De Jongste Verzekeringen, maar als ik geen reactie krijg, laat ik het daar echt niet bij zitten! Desnoods nog maar een keertje naar Barendracht rijden om bij dhr. de Jongste langs te gaan. Ik wacht uiteraard eerst de reacties af. Jullie horen van mij!

Gesloten