LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ACN MLM Deel 2

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
Gast

Re: ACN MLM Deel 2

Ongelezen bericht door Gast »

Ik niet maar dit is natuurlijk erg overtrokken. Neem het dan ook niet serieus niet MLM-er !

hiha

Re: ACN MLM Deel 2

Ongelezen bericht door hiha »

nee,ze zeggen bijna niets. Je moet morgen komen naar een hotel en daar vertel ik je alles.want ik ben zelf net begonnen en ik kan het nog niet zo goed vertellen
*is ook makkelijker om een contract daar te tekenen dan aan de telefoon......*:)

Fembra

Re: ACN MLM Deel 2

Ongelezen bericht door Fembra »

Het blijkt dat maar erg weinig mensen echt onderzoek hebben gedaan naar MLM. Het is heel erg in opkomst. Niet alleen in Nederland maar in heel veel landen van de wereld. In Azie is het de gewoonste zaak van de wereld. De tijd dat je 40 jaar voor een baas werkt is voorbij. Alle voorzieningen worden minder etc etc. MLM is een mogelijkheid om toch een zeer goed inkomen op te bouwen. Voor de 1 is dat een paar honderd euro per maand en de ander wil steenrijk worden. Het is allemaal mogelijk. Uiteindelijk zullen steeds meer bedrijven aan Netwerk Marketing gaan doen. Er zijn in Nederland al heel veel bedrijven actief. Ook zal het steeds meer uit de negatieve sfeer gehaald worden. Het idee wat de tegenstanders hebben is dat het een snel rijk wordt methode is maar je moet er wel wat voor doen. Als ACN-er ben ik goed op weg om binnenkort mijn baas te kunnen ontslaan. Ik moet er hard aan trekken maar ik zal mijn dromen waar kunnen maken. En er zijn veel redenen waarom mensen stoppen en de belangrijkste is het niet tegen NEE kunnen en het MLM bedrijf niet als een eigen bedrijf behandelen maar als een hobby. Oja en dan nog de mensen die graag veel geld willen verdienen zonder er moeite voor te moeten doen. Voor mensen die toch graag meer willen weten over de opkomst van Netwerk Marketing . Lees het boek " The New Professionals, the rise of networkmarketing as the next major profession, by Charles W. King and James . W. Robinson". Ik ben een Netwerker met veel plezier en ik wens de tegenstanders veel succes en wijsheid toe. In de toekomst zal je "graag of niet" misschien toch je mening bijstellen.

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: ACN MLM Deel 2

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Als ACN-er ben ik goed op weg om binnenkort mijn baas te kunnen ontslaan.
Dus verdient zoveel geld dat je het bedrijf waar je nu werkt binnenkort kan kopen en dan je baas ontslaan?
Het blijkt dat maar erg weinig mensen echt onderzoek hebben gedaan naar MLM. Het is heel erg in opkomst.
Uiteindelijk zullen steeds meer bedrijven aan Netwerk Marketing gaan doen.
Hoe vaak hebben we dit al niet gehoord? Volgend jaar dan denkt iedereen anders over mlm/netwerkmarketing etc. Dan breekt het door.
En er zijn veel redenen waarom mensen stoppen en de belangrijkste is het niet tegen NEE kunnen en het MLM bedrijf niet als een eigen bedrijf behandelen maar als een hobby.
En dat heb je onderzocht? of praat je nu net als in de rest van de post voornamelijk anderen na?

Slim
Berichten: 308
Lid geworden op: 22 sep 2004 14:17

Re: ACN MLM Deel 2

Ongelezen bericht door Slim »

Waarom moet ik nu toch aan die Elsevier-reclame met papegaaien denken.......

Krrrrrrraaaaa.......iedereen wordt rijk met MLM.....krrraaaaaaa...MLM zal binnenkort doorbreken...........kraaaaaaaaa.........kraaaaaaaaaaaaa...........MLM-producten zijn goedkoper en beter..............kraaaaaaaaaaa........met MLM kun je je een "echte" lifestyle aanmeten.......kraaaaaaakraaaaaa.....als je niet slaagt in MLM dan ligt het altijd aan jezelf...........etc.

Laat je niets wijsmaken!!!!

jaja

Re: ACN MLM Deel 2

Ongelezen bericht door jaja »

TeliaSonera Finland and ACN Communications Finland Enter into Agreement on Co-Operation
STOCKHOLM, Sweden, Jan. 31, 2005 (PRIMEZONE) -- TeliaSonera Finland Oyj, its subsidiary Tele Finland Oy and ACN Communications Finland Oy have concluded a co-operation agreement. According to the agreement, ACN Communications Finland discontinues its own branded mobile service and starts marketing Tele Finland's mobile service offering through its existing sales channel -- Independent Representatives. ACN's Finnish customers can continue as customers of Tele Finland Oy. ACN's assets, personnel, agreements or other business operations are not assigned to Tele Finland by the agreement.

"We decided to start the co-operation with ACN, since the company has operated as a service provider in our network and we want to ensure continuity of service for ACN's customers," says Janne Vainio, Senior Vice President of TeliaSonera Finland's Consumer Customers Segment."

"This extension of our relationship with TeliaSonera offers both our customers and our representatives significant benefits," says David Colley, CEO of ACN's European Operations.

Under the agreement concluded between the companies, Tele Finland will offer ACN's customers a chance to continue effortlessly as Tele Finland's customers. For the duration of the transition period, Tele Finland will provide ACN's customers with similar pricing as they have been offered by ACN. (ACN's customers will receive more detailed instructions and further information by mail within the next few days.)

"We have made the transition as easy as possible. All the customer's subscriptions will be transferred free of charge at one go, and the service will continue without any interruption despite the transfer. The customers need not exchange their SIM cards, so their subscription numbers will not change and the telephone numbers saved on the SIM cards, for example, remain unchanged," says Arto Heimonen, Managing Director of Tele Finland.

Tele Finland Oy is a mobile service provider owned by TeliaSonera Finland and operating in its network. The company provides subscriptions for basic communications, fair and straightforward pricing, and well-functioning monthly invoicing.

Fembra

Re: ACN MLM Deel 2

Ongelezen bericht door Fembra »

Ik kan me niet herinneren dat ik jullie gevraagd heb om toestemming. En om flauwe opmerkingen van of ik ook het bedrijf kan kopen lach ik. Te kinderachtig voor woorden. Zolang ik maar weet waar ik het voor doe en met wie. Ik wens jullie veel wijsheid. Aan jullie kinderachtige teksten te zien kunnen jullie nog aardig wat gebruiken.

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: ACN MLM Deel 2

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Jij wenst o.a. mij wijsheid, maar je bent zelf niet in staat tot iets anders dan anderen napraten?
Succes meisje met het leuren met die mlm troep van je.

Student_G

Re: ACN MLM Deel 2

Ongelezen bericht door Student_G »

Fembra ik ben het helemaal met je eens. Heel goed zoals je iedereen in zijn waarde laat zonder je in hoeken gedrukt te voelen. Dat kan niet iedereen zeggen.

Niemand kan de voordelen en nadelen van MLM ontkennen. Het grote verschil is de waarde die men toekent aan bepaalde voor of nadelen. Ik ben er een voorstander van omdat het kansen biedt aan mensen die het zien. Ik geloof ook dat mensen hun eigen verantwoordelijkheid hebben in hun besluit om hier iets mee te maken willen hebben of niet.

Ik ben sinds kort ook een trotse ACN Independent Representative. Ja idd. Ik heb vrienden gevraagd of ze deze service wilden proberen. En idd. Enige sarcasme heb ik over me heen gekregen. Maar goed het zijn vrienden dus die deden dat wel vfoor mij. En warempel, nu zijn ze er zelfs nog blij mee ook! En vrienden verliezen vanwege ACN? nee hoor. Mocht het allemaal idd malafiede zijn en slecht en geldklopperij.... Dan zetten al mijn vrienden de telefoon weer terug naar KPN en lachen we gezellig onder het genot van een biertje nog eens om mijn naiëve verleden!. Echter, tot nu toe niets van dit alles.

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: ACN MLM Deel 2

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Ik ben er een voorstander van omdat het kansen biedt aan mensen die het zien.
Krijgen we deze weer. Dus als over xxx jaar (vul maar in hoeveel) iedereen het voordeel ziet dan doen we allemaal mee en breekt mlm eindelijk door. Tuurlijk.
Maar goed het zijn vrienden dus die deden dat wel vfoor mij. En warempel, nu zijn ze er zelfs nog blij mee ook! En vrienden verliezen vanwege ACN? nee hoor. Mocht het allemaal idd malafiede zijn en slecht en geldklopperij.... Dan zetten al mijn vrienden de telefoon weer terug naar KPN en lachen we gezellig onder het genot van een biertje nog eens om mijn naiëve verleden!.
Dus omdat ze je vrienden zijn moesten ze maar meedoen.
Terug naar KPN? Jongen, ze hebben een contract waar ze aan vast zitten. Maar ach, dit erbij vermelden staat alleen het werven van klandizie maar in de weg.

sukkels

Re: ACN MLM Deel 2

Ongelezen bericht door sukkels »

contract..?..ik ben vrij waar ik mee bel...dus niet vast aan de kpn...fout maarshalk

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: ACN MLM Deel 2

Ongelezen bericht door Maarschalk »

contract..?..ik ben vrij waar ik mee bel...dus niet vast aan de kpn...fout maarshalk
Heb ik gezegd dat je vastzit aan KPN? Nee.
Maar aan ACN zit je dus wel vast.
Nogmaals, dit melden is alleen maar lastig als we iets willen verkopen, dus vooral verzwijgen.

Gast

Re: ACN MLM Deel 2

Ongelezen bericht door Gast »

Maar aan ACN zit je dus wel vast.
En weer praat je totale onzin Maarschalk. Je valt nu echt door de mand want je weet niet waar je het over hebt !

Leg mij maar eens uit waar ik aan vast zit als ik een ACN belklant wordt. Hoelang is mijn opzeg termijn en hoe moet ik het regelen ... Kan ik mezelf weer terug zetten of moet dit via ACN of de vertegenwoordiger van het bedrijf ACN of via de KPN?

Graag een reactie van je Maarschalk!

Gast

Re: ACN MLM Deel 2

Ongelezen bericht door Gast »

aan acn zit je ook nooit vast! Ook niet aan een bepaalde periode.
Maar het is een vraag of je wel klant bij acn wilt worden of wilt blijven.
Ik niet!...

Gast

Re: ACN MLM Deel 2

Ongelezen bericht door Gast »

En weer geen antwoord van Maarschalk ...

Graag een reactie en onderbouwing op je uitspraak " bij ACN zit je wel vast "

Gast

Re: ACN MLM Deel 2

Ongelezen bericht door Gast »

maarshalk en student26 ziijn de dezelfde h-o-m-o's

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: ACN MLM Deel 2

Ongelezen bericht door student26 »

maarshalk en student26 ziijn de dezelfde h-o-m-o's
Zucht.... Niet dus.

Gast

Re: ACN MLM Deel 2

Ongelezen bericht door Gast »

Niet dus
En zijn eerste leugen is een feit. Hij is wel Heumo :lol:

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: ACN MLM Deel 2

Ongelezen bericht door student26 »

En zijn eerste leugen is een feit. Hij is wel Heumo
Ach gossie, heb je weer eens een laatste strohalm nodig...

Gast

Re: ACN MLM Deel 2

Ongelezen bericht door Gast »

Om students eigen redenatie te gebruiken: "Ik weet het zeker dus is het een feit". Ik weet zeker dat student, maarschalk en slim dezelfden zijn, dus is het zo.
Jammer dan student, maar wederom met je eigen redenaties onderuit geholpen.

Gesloten