avdk71 schreef:Oh, ja...die designs van PC's die ik van je zag, dat is echt een kwestie van wansmaak.....(maar dat is denk ik om Mac gebruikers op de kast te jagen :p ).
Kwestie van wansmaak? Ik ken wel een kwestie van smaak, duidelijk dat het niet de jouwe is, maar waarschijnlijk is jouw smaak ook niet de mijne, maar ik respecteer jouw smaak, dat jij dat niet kan... dat zegt een hoop over jou....
avdk71 schreef:Veel plezier
met je PC'tje en hoop dat ie volledig uitbrandt....
Groet A.
Hmm, het is wel duidelijk hoe jij met mensen wenst om te gaan, ik ben altijd weer blij dat er iemand tussen zit die de Applestandaard verdedigt door te wensen dat iemand met een PC tamelijk ongelukkig terecht komt. PC staat tenslotte in een kamer in huis, huis heeft 3 gezinsleden en 2 huisdieren, kortom, je wenst een verbrandingsdood toe aan alle leden van het huis omdat zij een PC hebben.
Bij sommigen schijnt dat de manier te zijn om superieuriteit aan te tonen, maar ik krijg dan alleen een wrange nasmaak in mijn bek als ik weer eens iets over een mac hoor, dan denk ik "daarvan zijn de gebruikers personen die liever uitroeing van PC-gebruikers zien door verbranding of ander leed" want zo kom je wel over, sterker nog, je zegt het zelf....
Ik hoop niet dat jouw mac wat gebeurt, ik hoef me niet te bewijzen. Ik stel nog steeds dat de mac een goede computer is, net als een PC, er is alleen weer een mac-gebruiker bij die tot het laagste uitschot van de wereld behoort.... triest als je zo denkt te moeten zijn.....
avdk71 schreef:Mac: plugin beetje rommelen en er floept zo een test pagina uit de nieuwe printer.
PC: drivers op de mee geleverde CD ROM werken niet onder windows XP, het internet op zoeken naar de juiste drivers, drivers gevonden installeren, crash tijdens installatie, reboot opnieuw proberen, na half uur geinstalleerd, reboot, proberen test pagina af te drukken, error geen inkt zegt windows XP (terwijl er op de mac toch echt een test pagina uit kwam rollen), rommelen rommelen rommelen, 3 reboots en veel frustraties later komt er een test pagina uit de printer rollen.
Zegt dit b.v. genoeg ?
Wat zal mij dat nou zeggen? Canon i865 hier, aangesloten, printen, geen gemekker, hoef niet eens de CDrom erbij te pakken. Ook onder XP. Wat zegt dat? Helemaal niets... Of ik kan nu eenmaal goed met een computer omgaan of jij niet, meer zegt het niet.
unSOUND schreef:
Dan moet je mijn post toch echt nog eens goed nalezen, want die interpreteer jij dan zo. LG maakte de defecte accu, en het is voor 99% zeker dat meneer wist dat hij een defecte accu had. ik zeg dus niet dat het zijn schuld was dat de accu kapot was, ik zeg alleen dat meneer warschijnlijk te makkelijk is door blijven werken met zijn powerbook.
Dat voor 99% is voor mij het struikelblok. Je gaat er nog steeds vanuit dat het dat type betreft, dat hij gebeld is en dat hij dat genegeerd heeft. Wat nu als hij een heel ander type heeft? Nooit gebeld is door Apple? Heel veel factoren die toch kunnen?
Blijft ook nog steeds vreemd dat de woordvoerder van Apple Nederland nergens vanaf weet, of is dat om er geen geruchtbaarheid aan te geven? Hij moet er toch vanaf geweten hebben?
unSOUND schreef:
Dat was mijn fout, ik gaf een link naar een topic, ik wou een link geven naar het forum zelf... op dat forum lopen op dit moment meer dan 8000 mensen rond, waarvan het meerdendeel thuis een Mac heeft, en op het werk een PC. Dus bijna alle leden gebruiken beide platformen...
dus er zijn maar 8080 mac-gebruikers die zowel mac als PC gebruiken? Omdat jij praat over 99%. Zoals ik al zei, als ze niet tevreden zijn over Apple, en dat is gewoon een kwestie van smaak, zullen ze ook niet snel op een Appleforum komen toch? Ik vind die 99% nogal hoog geschat.
unSOUND schreef:
wat je bij microsoft koopt, of bij elke andere downloadwinkel, kan ook niet op een Mac of iPod vanwege de DRM die Microsoft niet voor de Mac wil leveren. Apple heeft daarom de wma ondersteuning uit de iPod gehaald. De voorwaarden van de downloads zijn bij iTunes veel soepeler... het mag op 5 computers staan, je mag onbeperkt CD'sbranden van de gedownloadde nummers, en het mag op een opbeperkt aantal iPods.
Dit word een andere discussie, want als ik wat, waar dan ook,
koop wil ik het waar dan ook gebruiken, of dat op 10 PC's is of op geen, dat zal me een worst zijn. De standaards van WMA zijn sowieso niet ideaal maar goed, die gebruik ik dan ook niet. De DRM is ook een verkapte huurovereenkomst, wat bij het kopen van muziek natuurlijk stupide is. Waarom kopen als je er toch niets meer mee kan of mag? Dat helpt illegaal downen tegen te gaan zeker?
Ik doel meer op de monopolieposities die de bedrijven, ook Microsoft hoor, bezig is op te bouwen. Wat betreft OSX, ik las pasgeleden nog dat Apple helemaal nog niet zo happig is op OSX op een PC. Als een PC met windows erbij monipolisering is, waarom dan niet bij Apple? Ik vind het nu wel tijd om Apple los te koppelen van OSX, maar goed....
unSOUND schreef:
Op dit moment maakt Microsoft allen dingen voor de Mac waar grof geld mee te halen valt, zoals Office en Virtual PC. dingen die geen geld opleveren, zoals WMAdrm ondersteuning, Een betere WindowsMediaPlayer en de Internet explorer worden niet meer voor de /mac gemaakt, gewoon omdat het geen geld oplevert. Ik vind het dan niet gek als Apple dan een soortgelijke actie terugdoet, zoals het uitzetten van de wma ondersteuning in de iPod.
Dat de WMA-ondersteuning uit is boeit me niet zo, maar er is dus behoefte aan Virtual PC op een mac, waarom kan ik nog steeds geen OSX op mijn PC krijgen? Dat vind ik vervelender, want wie weet bevalt het wel
Dat Apple bang is geen Imacs of zo meer te verkopen, tja... dan zit de kracht dus echt alleen in het OS en niet in de computers die ze leveren?