LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] wet op de kinderopvang: een eerlijkere verdeling
Re: wet op de kinderopvang: een eerlijkere verdeling
soms kun je niet altijd oordelen omdat een bepaalde gezinssituatie gewijzigd kan zijn nadat een kindje geboren is. voor sommige ouders is het een noodzakelijk kwaad om kindjes naar de creche te brengen.
Ik vind wel dat je voordat je aan een kind begint, je goed moet realiseren voor welke kosten je staat en ergens vind ik het achterlijk dat werkgevers een bijdrage moeten leveren, zij kiezen toch niet voor een kind......
Ik vind wel dat je voordat je aan een kind begint, je goed moet realiseren voor welke kosten je staat en ergens vind ik het achterlijk dat werkgevers een bijdrage moeten leveren, zij kiezen toch niet voor een kind......
De werkgever van mijn man gaat 1/6 deel betalen van de kinderopvang. Dit loopt via kidsconcern. Nu krijg ik de formulieren van kidsconcern binnen. Ik moet elke maand een formulier invullen en de rekening van de desbetreffende maand erbij doen en aan kidsconcern versturen. daarna wordt als het goed is het bedrag op de rekening van mijn man gestort. En dat alles voor een vergoeding van 18 euro per maand!!! Zoveel papier en werk Ga zo door zou ik zeggen. De nieuwe regeling is zeer effectief
Gewoon zelf betalen! Ben je af van die administratie.
Deze stond alweer een paar pagina's terug:
Er zou door de overheid juist meer gestimuleerd moeten worden om op tijd met kinderen te beginnen. Mensen die BEWUST pas na hun 35ste kinderen willen, zijn bezig onze ziektekostenpremies flink te verhogen door hun IVF en aanverwante behandelingen, omdat het gewoon niet meer wil. Kinderen wensen is inderdaad een keuze, maar maak hem niet te laat.
Laatste noot: Meer kinderen en er vroeger mee beginnen is ook de oplossing voor de vergrijzing.
Huisvaders, verenigt u.
Voor ondernemers zijn jonge vrouwen een risico, omdat zij inderdaad een paar maanden thuis zitten met verlof. Maar onze kinderen zijn de toekomstige werkgevers en -nemers, denk daar maar eens over na. En er wordt voor de werkgevers echt wel gecompenseerd hoor, wees maar niet bang.Werkgevers mogen niet verantwoordelijk gehouden worden voor prive zaken zoals kinderen.
Er zou door de overheid juist meer gestimuleerd moeten worden om op tijd met kinderen te beginnen. Mensen die BEWUST pas na hun 35ste kinderen willen, zijn bezig onze ziektekostenpremies flink te verhogen door hun IVF en aanverwante behandelingen, omdat het gewoon niet meer wil. Kinderen wensen is inderdaad een keuze, maar maak hem niet te laat.
Laatste noot: Meer kinderen en er vroeger mee beginnen is ook de oplossing voor de vergrijzing.
Huisvaders, verenigt u.
Het blijft er om gaan wie waarvoor kiest en wie er verwacht dat derden meebetalen aan het dumpen van kinderen. Het maakt hierin niet uit wanneer en hoeveel kinderen er zijn.
Kinderen zijn nu eenmaal nodig om ons land draaiende te houden en te zorgen voor de oudjes.
Daarom zouden kinderlozen eigenlijk extra belasting moeten betalen omdat zij op kosten en moeite van anderen van hun oude dag genieten.
Dat geld kan dan mooi gebruikt worden voor kinderopvang, probleem opgelost
Daarom zouden kinderlozen eigenlijk extra belasting moeten betalen omdat zij op kosten en moeite van anderen van hun oude dag genieten.
TJAKAAAAAKinderen zijn nu eenmaal nodig om ons land draaiende te houden en te zorgen voor de oudjes.
Toen ik 12 jaar geleden mijn baby kreeg moest ik noodgedwongen blijven werken, omdat mijn man zonder inkomen zat, en daarnaast ook nog ernstig ziek werd.
Ons kind verbleef bij de opa's en oma's van beide zijden waar het liefdevol werd opgevangen. Ik daarentegen had, ondaks hoge opleiding en goede baan, er flink de pest in te moeten werken. Ik miste mijn kindje verschrikkelijk en wilde het liefst altijd bij hem zijn.Iedereen mag me oudewets noemen maar er is niks mooier dan het hebben van een kind en om het zelf op te voeden.Ik vind die kinderdagverblijven helemaal niks,en zie regelmatig balende moeders die huilende baby's achter laten.
Als de moeders en vaders van deze tijd eens eerlijk in hun hart zouden kijken, denk ik dat ze zelf heel goed beseffen dat ze loonslaaf zijn geworden van hun eigen materiele verlangens.
Ons kind verbleef bij de opa's en oma's van beide zijden waar het liefdevol werd opgevangen. Ik daarentegen had, ondaks hoge opleiding en goede baan, er flink de pest in te moeten werken. Ik miste mijn kindje verschrikkelijk en wilde het liefst altijd bij hem zijn.Iedereen mag me oudewets noemen maar er is niks mooier dan het hebben van een kind en om het zelf op te voeden.Ik vind die kinderdagverblijven helemaal niks,en zie regelmatig balende moeders die huilende baby's achter laten.
Als de moeders en vaders van deze tijd eens eerlijk in hun hart zouden kijken, denk ik dat ze zelf heel goed beseffen dat ze loonslaaf zijn geworden van hun eigen materiele verlangens.
De beste manier om verwende moederskindjes te kweken.Ik miste mijn kindje verschrikkelijk en wilde het liefst altijd bij hem zijn
Op een kinderdagverblijf leren ze omgaan met andere kinderen en worden aantoonbaar zelfstandiger en weerbaarder.
Uiteraard blijft thuis de veilige haven maar gun je kind ook eens een kijkje in de echte wereld.
Onze zoon gaat in ieder geval een paar dagen in de week met een lach naar het kinderdagverblijf en komt met een lach weer thuis
Zodat mama met een brede lach aan het werk kan blijven!
Tja je kiest er zelf voor om kids te nemen.......waarom zou een ander de opvang moeten betalen? Waarom neit zelf je eigen kinderen opvoeden?
Omdat jij op je oude dag wel mooi afhankelijk bent van de kinderen die nu geboren worden dus daar betaal je maar lekker aan mee.
In afrika klopt dat wel ja..............hier betaal je al genoeg daarvoor toch? Betaal jij je eigen lids lekker zelf..........
Gast, wat ben jij toch een leeghoofdig figuur. Je blijft maar in de herhaling vallen met argumenten die hier al keihard zijn weerlegd met goed onderbouwde tegenargumenten. Misschien moet je maar eens gaan werken in plaats van thuis achter de geraniums blijven zitten. Dan kun je je kinderen misschien beter klaarstomen voor onze maatschappij, nu vervreemden ze er alleen maar van met die ouderwetse ideeën van jou. Er is gerust een goede balans te vinden tussen werken en opvoeden zo zwart wit als jij het schetst is het allemaal niet. Zolang je dat niet wilt erkennen zal je niet ver komen...
Het is 2005, kom op zeg!
Het is 2005, kom op zeg!
Ik ben ook een oudere, maar ik wil en zal nooit afhankelijk zijn van mijn kinderen die IK trouwens ZELF opgevoed heb.
Kom zeg, inderdaad het is 2005. Kan een ieder voor zichzelf zorgen.
Kom zeg, inderdaad het is 2005. Kan een ieder voor zichzelf zorgen.
Keihard? Weerlegd? Tegenargumenten?Je blijft maar in de herhaling vallen met argumenten die hier al keihard zijn weerlegd met goed onderbouwde tegenargumenten
Ben blij dat mijn kinderen ouders hebben die zoveel mogelijk tijd willen besteden aan hun kinderen ipv ze te dumpen en er anderen voor te laten opdraaien. Wie hou je nou voor de gek???
Gast, dat bedoel ik nou met dat zwart-wit denken van jou. Je bevestigt hiermee mijn stellingname. Je valt, by the way, wederom in de herhaling hahaha.Ben blij dat mijn kinderen ouders hebben die zoveel mogelijk tijd willen besteden aan hun kinderen ipv ze te dumpen en er anderen voor te laten opdraaien.