Pagina 5 van 5

Re: Irdeto kaartwissel canal digital

Geplaatst: 28 mei 2005 10:50
door Gast
betreft canal digitaal een nieuwe smartcard gekocht 14 dgn. nog steeds geen aansluiting en als je belt naar 09009325 kost dit 0,70 per minuut met 8 wachtenden voor je ik kan al 14 dgn, geen ned. zenders meer ontvangen omdat men achterstand heeft
pieter walland :(

Re: Irdeto kaartwissel canal digital

Geplaatst: 30 mei 2005 17:10
door darkmania
vorige keer zei ik dat ook aan de telefoon over de klacht dat er veel decoders niet werken en toen werd er gezegd dat ik de enigste die er een telefonische melding over gedaan heb. en dat ze er niets van af wisten.
misschien allemaal eens bellen dan? zie contact.

Re: Irdeto kaartwissel canal digital

Geplaatst: 30 mei 2005 22:06
door j.o.ss
even ter info die 29.95 per jaar hoef je niet perse te betalen dit is alleen maar voor wat meer comfort. ik heb gewoon 2 originele kaartjes in de winkel gehaald 69.euro per stuk en die vervolgens met de juiste code geactiveerd op de juiste legale manier en heb gewoon alle zenders behalve nickelodeon en nederlandse eurosport maar die heb ik free to air ook in duits.. schijnbaar kom je met de kaartwissel pagina niet zonder een abonnement weg..............je komt er wel goedkoper aan een kaart maar zit dan vast aan het abonnement , je kunt natuurlijk wel een abonnement op nickelodeon en eurosport nemen maar dat kost 7euro per maand en je komt er niet zomaar weer vanaf..

Re: Irdeto kaartwissel canal digital

Geplaatst: 31 mei 2005 11:37
door Tosbaga
de nwe kaart is al gekraakt dus je kan illegaal kijken, fijn om te weten dat je voor niks overgestapt bent en dus voor niks xtra kosten hebt gemaakt...

Re: Irdeto kaartwissel canal digital

Geplaatst: 31 mei 2005 17:41
door darkmania
dat ik moet betalen voor een nieuwe codering maakt me niet uit.
maar dan mag ik toch wel verwachten dat de smartcard het in elke ontvanger met legale software doet!

totaal €100,- nu opgebeld aan canaldigitaal omdat de kaart niet in me ontvanger werkte, ook met een 2e kaart geen succes tot ik ontdekte dat gij bij ontvanger van me broer wel werkte.

toen ik zei dat ik een nokia9500 had werd er meteen gezegd dat het geen officiele ontvanger is en dat ik maar een nieuwe ontvanger moet kopen.
toen ik vroeg waarom er destijds dan nokia9500's verkocht werden met kaart wisten ze geen antwoord.
kijk als er illegale software inzit vind ik dat ze recht van spreken hebben maar er zat legale software in!

klacht gestuurd naar canaldigitaal vandaag antwoord gekregen:

geachte heer, mevrouw
bij deze bedanken wij u voor uw recente brief. wij hebben uw verzoek in behandeling genomen.
helaas moeten wij u meedelen dat wij van hier uit niets voor u te kunnen doen.
wij raden u aan om contact op te nemen met uw installateur of met de importeur van uw schotelinstallatie.

indien u nog vragen heeft dan is de afdeling customer service u graag van dienst via 0900-9323 (€0.20 per minuut)


oftewel kaart werkt niet in officiele ontvanger met officiele software dan is het de klant zijn probleem.
lekker klantvriendelijk.

Re: Irdeto kaartwissel canal digital

Geplaatst: 13 jul 2005 13:49
door wilco3
Hoi Allemaal,

Ben tot mijn spijt in de zelfde situatie alleen ik heb in de tussentijd een IPV een IRDETO ontvanger een SECA2 ontvanger gekocht omdat ik al een abonnement had heb ik toen niet een smartcard er bij genomen om het het feit dat er al betaald word. Maar nu blijkt dus dat canaldigitaal irdeto kaarten slechts omwisselen gaat voor IRDETO2 ???? Is dit normaal kan dit zo maar ze adviseren op de website een Seca2 ontvanger maar houden op die manier geen rekening met andere gebruikers tenslotte heeft een ontvanger niet het eeuwige leven vervolgens verdwijnen er ook zonder medeweten van alerhande programma's van het beeld zonder daar eerst de klanten van op de hoogte te stellen. dus moet maar eens een andere aktie bedenken ik was al lid vanaf 1997 maar hmmm vind dit wel erg kort door de bocht.

Bij flagen is canaaldigitaal geniaal (alleen is het altijd windstil)

voor de nokia dr overflow installeeren werkt de irdeto2 wel.
wat zou hier al illigaal aan zijn als Canaldigitaal zich zo opsteld

Groetjes Wilco

Re: Irdeto kaartwissel canal digital

Geplaatst: 13 jul 2005 17:31
door trappist
volgens mij kun je je nieuwe irdeto2 binnen een maand omwisselen naar seca; bij mij was door vakantie die termijn al verstreken :(

Re: Irdeto kaartwissel canal digital

Geplaatst: 10 aug 2005 20:04
door darkmania
zijn er meer mensen opgebeld door een persoon van van canaldigitaal over dat er problemen met de irdeto kaart geconstanteerd waren?

eind juni werd ik opgebeld, dat er problemen geconstateerd waren en of ik die nog had.
toen ik zei dat ik het zelf had opgelost zei die man dat dat jammer was omdat ze er nu weinig meer aan kunnen doen dan.

ik vertelde over dat mijn ontvanger niet officieel zou zijn, en hij reageerde meteen dat is de grootste onzin die ze kunnen zeggen want toendertijd werden die ontvangers nog niet gekeurd. maar bij de helpdesk zitten helaas mensen die nergens verstand van hebben.

voor iemand van canaldigitaal zelf vind ik dit zeer klare antwoorden.

toen ik vroeg of ik iets van mijn gemaakte telefoonkosten kon terugkrijgen gaf hij me weinig kans.
je kan een brief schrijven maar weet bijna zeker dat je geen vergoeding krijgt.