LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Jubileumloterij zilveren jubileum Beatrix

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
simit

Re: Jubileumloterij zilveren jubileum Beatrix

Ongelezen bericht door simit »

De postcodeloterij is ook ons als lid kwijt. Wij gaan ook opzeggen.

Maar ik heb nog geen reacties gelezen over degene die toestemming heeft gegeven voor dit idiote idee, namelijk kardinaal Donner.

Hij doet nu wel heel verbaasd over dat hij niets weet over de financiële gevolgen, wanneer mensen de extra afschrijvingen niet wensen, maar
de hoofdsom namelijk 5,25 Euro per lot en als je pech hebt van alle loterijen waar je aan deelneemt, met een maximum van drie per loterij) hetgeen zou kunnen betekenen dat indien je lid bent van drie loterijen met drie loten per loterij, dan gaat er gewoon9x 5,25 Euro van je rekening af, dankzij heer Donner.

Misschien ook een mooi moment om eens na te denken of de CDA aanhangers onder ons, hem nog willen blijven steunen. Een afstraffing
via stemmen op een andere partij zou wat mij betreft dan ook passend zijn.

[/b]

post44

Ongelezen bericht door post44 »

Ik heb de brief van stampertje gecopierd en verzonden. Het is belachelijk dat je geen eigen baas bent over je giro, en dat iedereen maar geld er af kan halen

henksmits

Ongelezen bericht door henksmits »

:evil: heden morgen 23 maart om 23.00 uur gebeld naar tel nr. 0909-0011 om niet deel te nemen aan de opgedrongen € 5,25 en wat schets mijn verbasing. De digitale juffrouw zegt dat het telefoon nr. niet in gebruik is.

Dus na het inhouden rest dan nog het terugboeken via de postbank.
wij zijn weer goed bezig. Het dat legale criminalieteit of zo!!!

gegroet henk smits

roz

Ongelezen bericht door roz »

[i
Zelfs geen brief ontvangen van de postcodeloterij en zonder brief geen referentie om het op te zeggen. maar wel al 30 eurocent verbeld om dat te weten te komen.

vr. gr. roz[/i]

churchill

Ongelezen bericht door churchill »

Lieve mensen,

Wat de loterijen doen, om geld zonder toestemming van je rekening te halen is niet goed. Maar op wie moeten we boos zijn, op minister van Justitie Piet Hein Donner? Deze heeft hiervoor toestemming gegeven.
De loterijen hebben volgens de wet op de kansspelen gehandeld

kg

Ongelezen bericht door kg »

Wij zitten allebei in de w.a.o, moeten dus goed overnadenken wat we met ons geld doen. We wilde toch ook wel wat aan een goed doel doen.
Wij zijn ook niet altijd instaat om zeker achter dit soort dingen aan te zitten. Met als gevolg dat je misschien ook nog rood komt te staan op de bank, hoe kan een ander nou bepalen wat ik uit wil geven ,en uit kan geven. Ook heb ik 0900 blokkering dus bellen gaat niet.
Ook is de brief die we gekregen hebben er onduidelijk, je moet hem toch wel een paar maal doorlezen. :twisted:

isl

Ongelezen bericht door isl »

kan iemand mij het telefoonnummer doorgeven om de aut.incasso in te trekken Het nummer dat vandaag in de krant stond blijkt niet te kloppen :evil:

funny-boy

Ongelezen bericht door funny-boy »

Hierbij antwoordnummers van de diverse loterijen, kan meteen je opzeg brief heen. De mijne is al onder weg!!! :twisted:

Nationale Postcode Loterij
antwoordnummer 19503
1100 VM Amsterdam

Bank Giro Loterij
antwoordnummer 47546
1070 WD Amsterdam

Sponsor Loterij
antwoordnummer 875
1100 VG Amsterdam

Met dank aan mijn vrouw (bewaarde ant.nr. PostcodeLoterij) en aan www.antwoordnummer.nl

WdR

Ongelezen bericht door WdR »

In een van de bijdragen stond vermeld "dan kan ik dit bedrag terug laten storten." Ik dacht het zelfde tot ik bij de homepage van de Postbank (Giro) ging kijken (zoeken naar terugboeking), daar vond ik volgende tekst:

"Wanneer er een incasso van uw Girorekening is afgeschreven, dan kunt u Postbank binnen 30 dagen na afschrijving verzoeken dit bedrag terug te boeken (dit geldt overigens niet voor eenmalige incassomachtigingen en incassi voor loterijen)"

Dus zonder bellen geen enkele mogelikheid om je geld te behouden.

LOTERIJ ACTIE!

Ongelezen bericht door LOTERIJ ACTIE! »

ZELF HEB IK 'GELUKKIG' NOOIT MEEGEDAAN MET LOTERIJEN O.I.D., EN DAAR BEN IK NU HELEMAAL BLIJ OM.

:twisted: IK HOOP DAT VELE MENSEN HUN LIDMAATSCHAP OPZEGGEN :twisted:

DUS: MASSAAL OPZEGGEN ALLEMAAL

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Tja, opzeggen is waarschijnlijk de enige mogelijkheid, om te voorkomen dat ze dit soort geintjes BLIJVEN uithalen.

Storneren (laten terugboeken) is nl GEEN OPTIE, omdat de 5,25 per lot, samen met de betaling van de normale loten gedaan worden (ze zijn immers niet helemaal achterlijk, omdat dit nl te eenvoudig zou zijn, denk ik).

Het verneukeratieve van de postcodeloterij is ook natuurlijk de angst om op te zeggen, je vergeeft 't jezelf natuurlijk nooit, als er ineens blijkt dat jouw postcode ineens winnaar blijkt te zijn en jij na 10 jaar trouw dokken ineens opgezegd hebt, 1 maand geleden.

Gast

ik heb gisteren zowel die van mijn schoonmoeder als van onszelf opgezegt.
zou men het nog netjes vragen dan zou ik er niet zoveel problemen mee hebben, maar dat het er ''gewoon'' afgehaald gaat worden :evil:
nee, dat kan ik echt niet waarderen.
maar alsof de loterijen daarvan wakker liggen, ik heb dus 2 x dat nummer moeten bellen, maar was in totaal wel 5 minuten aan de telefoon.
het is nog niet veel, maar de loterij zelf lacht zich rot.
hoe weet ik zeker dat je schriftelijk ook op kan zeggen?
er staat immers alleen een telefoonnr. in die brief.
straks zeggen ze dat het alleen telefonisch kon, en niet schriftelijk.
in totaal hebben / hadden wij 4 loten.
reken uit...
:x

Bedenkelijk

Ongelezen bericht door Bedenkelijk »

Ik heb ook geen brief ontvangen. Speel mee met PC/BG/SL Ga alle 3 de loterijen opzeggen. Niet meneer Donner bepaalt wie er wat van mijn eigen rekening mag afschrijven. Maar ikzelf.

PS: Is het niet toevallig dat de prijzen van de postcode vaak in wijken valt waar een deelnemer net heeft opgezegd?

jos1948

Ongelezen bericht door jos1948 »

Hte is toch van de gekke dat we nu ook geen baas meer zijn van onze giro- bankrekening maar dat een mopsneusje in de kamer voor ons beslist wat er met ons geld gebeurt nadat we al jaren worden kortgehouden en uitgekleed door dezelfde en zijn broeders in het kwaad.
Ik heb gisteren allebei de loterijen waar ik lid van ben opgezegd.
Ik bepaal zelf wat ik met mijn geld doe en als republiekijn zal ik nooit iets geven voor het koningshuis

Joey

Ongelezen bericht door Joey »

En het ergste is nog dat ze de fax hebben uitgezet.
Dus je kan het niet eens via de fax sturen.

Joey

Ongelezen bericht door Joey »

Nationale Postcodeloterij
Van Eeghenstraat 70, 1071 GK Amsterdam
tel. (31) 20-6732-446 fax (31) 20-5737-525

Hier wat gegevens voor de mensen die willen faxen

Nationale postcodeloterij Antwoordnummer 19503 1100 VM Amsterdam

Dat adres kun je gebruiken om in ieder geval gratis een brief te kunnen sturen

Lappie

Ongelezen bericht door Lappie »

Ik heb bekend gemaakt dat ik per direct wil stoppen met de deelname aan de postcodeloterij met het aan mij toegewezen lot. Een en ander na de negatieve berichtgevingen in de media. Waar halen ze de brutaliteit vandaan om zomaar (zonder tegenbericht dat men dit niet wil) een bedrag van € 5.25 van mijn rekening af te schrijven.
Ik heb al te vroeg de telefoon gepakt om dat te laten verhinderen­ dit tegen een tarief van ± € 0.20 (wellicht komt ereen gratis nummer) en dat nummer draaien dus alléén mensen die er vanaf willen en is het derhalve niet nodig om vooraf nog een hoop onzin te horen en mensen zo lang mogelijk aan de lijn te houden alvorens men de kans krijgt om de afschrijving te blokkeren dus een verkapte manier om weer extra geld binnen te halen lees stelen.
Ik ben altijd bereid om te steunen maar dit gaat me te ver, en hierdoor maken ze zich ongeloofwaardig en geloof ik ook nog dat er veel aan de strijkstok blijft hangen door de hoge salarissen en/of beloningen aan allerlei tussenpersonen en die vele ambassadeurs die maar met zijn allen die mooie verre reizen maken, stuur iemand met een zak geld weg en laat het op zijn plek brengen en doe er iets mee zodat er van elke euro tenminste € 0.99 naar het goede doel gaat.

Gast

Ja, dat van die fax daar kwam ik net ook achter .... ben al ongeveer anderhalf uur bezig met proberen een fax naar de postcodeloterij te sturen... maar mijn faxsoftware is geduldig .... en ik ook :P tot een bepaald moment :twisted: :twisted:

Bosch

Ongelezen bericht door Bosch »

Het is toch te gek dat loterijen over mijn geld kunnen beschikken! Het is ongehoord dat minister Donner hiertoe toestemming heeft gegeven.
Nu moet ik weer geld uitgeven om telefonisch de ongewilde afschrijving ongedaan te maken (hoeveel minuten zou het duren voor ik verbinding heb? Heb al van iemand gehoord dat de wachttijd 20 minuten was).

Ik hoop dat Radar iets aan deze situatie kan doen.

[/b]

Arnold van de Poll

Ongelezen bericht door Arnold van de Poll »

Faxnummer van de Postcode loterij:020-6753866

Aan het rekenwonder van de Postcodeloterij,

Met grote verbazing heb ik vernomen dat jullie binnenkort bij iedereen die lid is (in 2001 waren dat al 6,6 miljoen mensen) van jullie loterij, ongevraagd € 5.25 gaan afschrijven voor een Nationaal geschenk t.b.v. Hare Majesteit de Koningin. Een simpele rekensom doet mij vermoeden dat jullie haar Schiphol kado doen, en dan nog houden jullie wat wisselgeld (een kleine 3 miljoen) over voor een bloemetje of een ander attent klein gebaar.

Hierbij verzoek ik jullie dit dan ook niet van mijn rekening (*********) af te halen. Mocht dit onverhoopt toch gebeuren dan laat ik mijn bank dit terug vorderen. Een GIFT is iets wat je uit je zelf geeft, niet iets wat je word opgedrongen.

Met vriendelijke groet,
Arnold

Gesloten