LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Manifest

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
cornelis

Re: Manifest

Ongelezen bericht door cornelis »

betalen.'' Dexia was niet te vermurwen. De aanmaningen en dreigende brieven bleven elkaar opvolgen. ,,We hebben ze geschreven dat we van alles af wilden en dat zij wat ons betreft de aandelen konden houden. Maar daar zijn ze niet op ingegaan'', zegt Elly.

En nu word dexia aan alle kanten geholpen en de hand boven het hoofd gehouden.

Er is iets goed fout in nederland,dit gaat een keer fout.

Ikwaseenbeetjedom

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Plee-bèk heeft zich weer eens van zijn kant laten zien zeg !

Waardeloos pleebèk, vuil en waardeloos!
Geplaatst op 04 Apr 2005 00:45 door trudy

Het manifest is goed zoals het is, ook met schrijffouten.

Een teken dat het verhaal van die meneer uit de grond van zijn hart komt.

Het geeft daardoor ook precies zijn onmacht en grote ontsteltenis weer over de hele gang van zaken.

Verbeteringen zijn overbodig.

Dit is de arrogantie ten top.

trudy, ik haal jouw woorden aan omdat ik het zelf niet beter zou kunnen verwoorden. Taalfouten geven in dit geval volgens mij ook aan hoe boos de schrijver is. Zonder schrijffouten zou het niet echt zijn. Hij krijgt van mij een dikke tien !

trudy

Ongelezen bericht door trudy »

Vergeet de griffel niet ! die mag er van mij ook nog bij.

Janneke52

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Tien met een griffel EN een kus van de juffrouw :wink:

anne_

Ongelezen bericht door anne_ »

Geachte heer/mevrouw......

Jan van de Beek uit Tilburg heeft een Manifest geschreven over de aandelenlease affaire en verstuurd naar alle overheidsinstellingen en betrokken instanties.

Platform Aandelenlease heeft ons verzocht om het Manifest aan onze leden kenbaar te maken teneinde steun betuigingen te verzamelen. Het Manifest krijgt extra kracht door een namenlijst die door PAL o.a. zal worden aangeboden aan een grote krant.

De vereniging werkt hier graag aan mee en nodigt u uit om het eens rustig door te lezen en uw steunbetuiging te versturen naar het verzamelpunt van PAL.

Klik hier om het Manifest te lezen en uw steunbetuiging te versturen.

Met vriendelijke groet,

Pieter Hezemans namens de

vereniging PAYBACK
Het kan dus zomaar gebeuren dat er een vorm van samenwerking tot stand is gekomen. Jammer dat het ten kosten moest gaan van het ledenbestand.

Gr. Anne.

leeuwen

Ongelezen bericht door leeuwen »

Zo, ze worden eindelijk wakker bij PB. Waarom moet er eerst zoveel bla, bla zijn eer ze doen wat ze moeten doen? Het wachten is nu op een samenwerking met PAL - als ze daar hun grote ego's voor opzij kunnen en willen zetten - voor de komende demonstraties. PB, als jullie dat voor elkaar krijgen, dan ben ik de eerste die weer lid van jullie club word! Laat zien waar jullie voor staan!!!!
Ineke

impact

Ongelezen bericht door impact »

Geheel mijn mening. Aan het door mij ontvangen verzoek van Payback om het manifest te ondersteunen kan ik helaas niet voldoen omdat ik dat al via PAL heb gedaan. Dubbelop ondertekenen maakt het manifest voor de geadresseerden minder geloofwaardig, denk ik.

Aan Pieter Hezemans en Piet Koremans: is het nu echt onmogelijk om tot een vergelijk te komen? Daar zouden alle gedupeerden mee zijn gebaat! Praat alsjeblieft toch nog eens met elkaar!

Pieter
Contacteer:

Ongelezen bericht door Pieter »

Voor degene die het anders zien, Payback staat en stond van het begin af aan open voor dialoog en samenwerking. Ik kan het niet vaak genoeg herhalen heibel en trammelant, zoals dit topic ook weer duidelijk maakt (doel op de randverschijselen, haat en nijd, die naast het onderwerp plaats vinden) heeft allemaal te maken met selectief lezen en opvatten zoals je het wilt opvatten en perssoonlijk aangevallen voelen.

Manifest is een stuk wat waarde heeft. Om die waarde te onderstrepen werken we er graag aan mee.

Zelfde geldt voor demo's. PB heeft de middelen en die staan ter beschikking voor de leden die het willen gebruiken. Maar de leden moeten het wel zelf doen ook dat behoort bij de vereniging.

Mvg,
Pieter

Captain-America

Ongelezen bericht door Captain-America »

Done.

Goed overigens om te lezen dat de diverse belangenorganisaties nu, zo lijkt het, de handen (tijdelijk...) ineen geslagen hebben.
Gaat vooral zo door is het devies en da's niet alleen mijnerzijds...

Overigens, inzake schulden e.d. las ik in de krant van afgelopen week nog een relaas over de vele ouderen die (opeens...) in de (hoge) schulden waren gekomen.
Men weet dit aan de mogelijkheid om via de rechter aan een schuldsanering te komen.

Mijn inziens, men ging niet in op de aandelenleaseaffaire, zal veel zo niet alles hier direct of indirect mee te maken hebben.

Jammer dat de media dit aspect niet wil oppikken...

trudy

Zelfde geldt voor demo's. PB heeft de middelen en die staan ter beschikking voor de leden die het willen gebruiken. Maar de leden moeten het wel zelf doen ook dat behoort bij de vereniging
De leden moeten het wel zelf doen? Vreemd. Ben lid geworden van Payback omdat ze overal voor staan en gaan en nu moeten we ZELF (want Payback heeft er gewoon geen zin meer in en zien het nut er niet van in, want het kost teveel) zo'n demonstratie maar zien op te starten en uit te voeren.

Vraag me nu toch echt af waarvoor ik nog eens contributie heb betaald. Informatie haal ik voldoende bij PAL, daar heb ik Payback niet (meer) voor nodig.

anne_

Mogelijk dat de vereniging de tekst eerst redigeert, voor wat betreft enige tekstuele- en stijlfoutjes.

Echter Trudy, er wordt aandacht aan besteed, u hoort het op het moment dat de tekst op een nette manier namens de leden beschikbaar is om te versturen.

Met vriendelijke groeten,

Stefan.
Pieter dit heeft niets met selectief lezen te maken, hier werd over gevallen en in mijn ogen zeer terecht.

Gr. Anne.

Truus2004

Ongelezen bericht door Truus2004 »

Er staan nog al een aantal tekstuele en taalkundige foutjes in, ook jij zult dit kunnen waarnemen.
Het doet afbreuk aan een goed manifest en zeker gelet op de instanties waar dit manifest naar wordt gestuurd.
Dit zal alleen leiden tot verbetering van het manifest.
Na het bovenstaande (zie quote in posting Anne) nog deze opmerking van Hari er overheen....
Pieter, zoals Anne zegt, het heeft niets met selectief lezen te maken. Wel met de essentie van het manifest niet begrijpen, als je zaken als bovenstaande quotes schrijft!
Maar het is nu toch opgelost?

ad snoeren

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Misschien heeft het Manifest hier het eerste belangrijke resultaat opgeleverd.

Namelijk SAMENWERKING.

Want samen Staan We Sterk.

Wie had dat ook al weer gezegd? :wink:

Liefs Ad

trudy

was dat niet PAY BACK ???? :wink:

Pieter
Contacteer:

Ongelezen bericht door Pieter »

Pipa, Anne,

Het was al opgelost nog voordat gekibbel hierover was ontstaan :wink:
We moesten alleen nog de goedkeuring van PAL verkijgen. Toe gegeven er had gewacht moeten worden met het naar buiten brengen ervan en was er geen storm in een glas water ontstaan. Maar de vraag werd gesteld en toen.... van het een kwam het ander.

Mvg,
Pieter

Kor S

Ongelezen bericht door Kor S »

o.k dan dat doet mijn hart [kor] goed,
nu weer vriendjes?
h.g kor. :D

anne_

Ondanks dat Piet aangeeft het vervelend te vinden met emailberichten te worden belast van de vereniging, heeft hij wel de de vereniging benaderd om deze zaak in het belang voor de gedupeerden te laten prevaleren boven de kennelijke meningsverschillen.

De vereniging zal in het belang van de gedupeerden uiteraard alles doen wat in het voordeel is van de gedupeerden en zoekt op veel manieren samenwerking met andere organisaties die zich inzetten voor gedupeerden.

Mogelijk dat de vereniging de tekst eerst redigeert, voor wat betreft enige tekstuele- en stijlfoutjes.

Echter Trudy, er wordt aandacht aan besteed, u hoort het op het moment dat de tekst op een nette manier namens de leden beschikbaar is om te versturen.
Pieter je veegt het straatje van PB schoon over onze hoofden, dit vind ik niet juist. Je trekt het hele gebeuren uit zijn verband. Een excuus aan dhr. v.d.Beek zou op zijn plaats zijn.

Gr. Anne.

Okerene

Ongelezen bericht door Okerene »

Ook na een pijnlijke bevalling is er toch goed nieuws te melden.

Gefeliciteerd Pay-Back en PAL!

Okerene :D

trudy

Mag ik me hierbij aansluiten?

Nu nog de gezamenlijke demonstratie :wink:

learner

Ongelezen bericht door learner »

Kennelijk veel gemist de laatste tijd . . .

Nu realiseer ik me pas wat mensen ZONDER INTERNET te kort komen in deze . . . (en dat zijn er echt nog wel duizenden . . .)

Ben toch blij dat ik (inmiddels in slaap vallend) tot nu vrijwel alle relevante zaken 'vluchtig' heb doorgelezen . . .

Had ik toch bijna ook mijn lidmaatschap van Pay back opgezegd . . .

Pieten cs. kap met dat ego gedoe en doe waar jullie voor staan . . .

gebruik je energie voor belangrijker zaken . . .

mvg, learner . . . :wink:

Gesloten