Pagina 5 van 5

Re: InterAirlines

Geplaatst: 08 jun 2005 11:16
door Har
Iner Airlines bezit 2 vliegtuigen .

De vluchtijden worden met haverklap gewijzigd om met volle vliegtuigen te kunnen vliegen, 4 uur opschuiven komt pl.m 30 % voor.

De Turkse eigenaar is ook eigenaar van Reiscompas/Gti Travel, mooie wiselweking en elkaar de bal doorgeven.

Het beroerde eten moet je dus maar voor lief nemen, de kosten voor de drankjes reizen de pan uit en maar blij zijn met de lachende service, dit laatste lijkt me toch redelijk normaal.

Vliegen met kapotte ruitjes vindt men normaal, zie item over 23 oktober 2004.

Succes allen met Inter Airlines, NEVER MORE AGAIN

Re: InterAirlines

Geplaatst: 08 jun 2005 12:03
door Janneke52
Nou, ik had geen klagen maar we vlogen al op 8 mei.

Re: InterAirlines

Geplaatst: 08 jun 2005 12:06
door Har
Dus na mij de zondvloed.


Ik vlieg nooit meer met die club , en van schadevergoeding hebben ze nooit gehoord. :evil:

Re: InterAirlines

Geplaatst: 08 jun 2005 12:07
door Janneke52
Nee, ik bedoel hiermee dat ik in het voorseizoen vloog, dus nog niet zo druk.

Re: InterAirlines

Geplaatst: 08 jun 2005 12:10
door Har
Wat is druk, bij geen drukte voegen ze juist 2 vluchten in een vlucht en mag je minimaal 4 uur wachten met een drankbonnetje. :D

Re: InterAirlines

Geplaatst: 08 jun 2005 12:13
door Janneke52
DAT zeg ik dus. Ook al waren het 2 samengevoegde vluchten, WIJ vertrokken precies op tijd en er waren GEEN ongeregeldheden op 8 mei 2005.

Re: InterAirlines

Geplaatst: 08 jun 2005 12:16
door Har
Fijn voor de vorige vlucht, die zaten dus al 4 uur te wachten,heb jij geboft :)

Re: InterAirlines

Geplaatst: 08 jun 2005 12:21
door Har
Heb jij geluisterd naar anderen.

Ik ben zeer positief , ik sta alleen met beide benen op de grond en hou niet van de 1 * rij verhalen. :(

Re: InterAirlines

Geplaatst: 08 jun 2005 12:46
door Janneke52
Ja hoor, ik luister altijd naar verhalen van anderen :D

Re: InterAirlines

Geplaatst: 08 jun 2005 13:12
door Har
en daarom grijns je:

zij wel wachten en ik niet en dat noem jij positief. :lol:

Laat ons maar ophouden, ik heb met Inter Airlines in totaal 16 uur op Schiphol gezeten en uiteindelijk zonder catering met Onur naar Turkije gevlogen.

Misschien kun je hierbij wel iets voorstellen.

Vel luistergenot 8)

Re: InterAirlines

Geplaatst: 08 aug 2005 11:47
door Johannes44
je krijgt wat je verdient......ja toch?

Re: InterAirlines

Geplaatst: 08 aug 2005 12:08
door Har
Laat ons maar ophouden, ik heb met Inter Airlines in totaal 16 uur op Schiphol gezeten en uiteindelijk zonder catering met Onur naar Turkije gevlogen.


Best Johannes:

Dit overkwam 170 mensen met 70 kinderen van 2 tot 12 jaar, zij verdienen dit bepaald niet.

Inmiddels na 9 maanden zijn de schadevergoedingen uitgekeerd.

Positief bij een vervelend weekend.

Groetjes,
Har :)

Re: InterAirlines

Geplaatst: 08 aug 2005 13:02
door Janneke52
En wat is zo'n schadevergoeding?

Re: InterAirlines

Geplaatst: 08 aug 2005 13:34
door Har
Janneke52

Wij waren met 8 personen, waarvan 2 kleinkindjes van 5 en 7, voor 8 dagen Belek, Turkeije.

1/8 van de reissom retour pl.m 625 Euro, via de anneleringsverzekering, na ontvangst van een schrijven van Inter Airlines over de wachttijd van 16 uur., het reisburo was Reiscompas-Travel Gti.

Re: InterAirlines

Geplaatst: 18 mar 2006 23:30
door guide
interairlines is prima je kan bij reiscompas boeken