LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vandaag uitspraak kantonrechter inzake eegalease

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Idaho

Re: Vandaag uitspraak kantonrechter inzake eegalease

Ongelezen bericht door Idaho »

Prima verwoord Bromtol!

hansop

Ongelezen bericht door hansop »

Kan iemand Jo Hopman naar een psychiater brengen. Op andere forums ziet hij complottheorieën tussen rechters, UWV en minister De Geus, hier denkt hij dat heel Nederland in een complot zit om hem zijn centjes af te pakken. Diep triest. Hou eens op met die onzin man. Je bent gewoon verbitterd.
Mensen,

Achter de rechtspraak zit gewoon veel meer achter, dat kan niet anders, die rechters hebben ook hun opdrachten gekregen van de heren Duisenberg, Zalm, etc, want ze willen geen schandaal veroorzaken, daarom is wijlen de heer Duisenberg erbij gehaald om tot een regeling te komen, en omdat de heer Duisenberg een hele goede staat van dienst achter de rug had, is iedermens erin getrapt ( op duizenden na ) om in die regeling te trappen.

Het is gewoon zo, dat de naam van de heer Duisenberg alleen al bewondering veroorzaakte, en iedereen dacht die heer Duisenberg zal wel zorgen dat het voor ons goed uitpakt.

Mooi mis de heren hebben zijn naam alleen misbruikt om aan die lease-affaire een eind te maken, en iedereen dan bedoel ik de stichtingen eagalease en lease-verlies etc gaan nog akkoord ook en zeggen ook nog eens een keer dat het een zeer goede regeling is.
Het Dexia-aanbod was nog beter.

En nu de heer Duisenberg is overleden willen de rechters helemaal de naam van de heer Duisenberg niet besmetten, of ze hebben opdracht gekregen van de heer Zalm. want die hele politiek is een hele grote rotzooi en ze spelen allemaal onder één hoedje, ze laten elkaar niet vallen, anders hadden we nu allang weer naar de stembus geweest, na wat er allemaal al is gebeurd hier in dit land.

Jo.
:(

J Hopman

Ongelezen bericht door J Hopman »

Hansop,

En als ik er zo overdenk wie ben jij dan om daar op te reageren en het af te keuren, en weet je wel wat je zegt, die moet naar een psychiater, dat is spotten met iemands gezondheid, er zijn veel mensen die er lopen en dat is een vreselijke ziekte, ik heb het bij een collega gezien, en dat wil je echt niet meemaken.
Dus hansop niet spotten met ziekte's.
En dan die ziet leeuwen en beren, is alles dan zo goed in Nederland.

Het is toch overal een grote bende op allelei gebied en regelgeving.
En misschien gaan jou ogen daarook een keer voor open, ik hoop het voor je Hansop.

En nu kom ik niet meer op de forums, want ik ben jou gezeik en dat van anderen die de boel verzieken zat, ik ga me nu alleen bezig houden met mijn advocaat etc.

hansop

Ongelezen bericht door hansop »

Beste Hopman,

Ik spot niet met ziektes. Maar gelet op de felle betogen jegens werkelijk alles en iedereen die je hier houdt, leek het me geen slecht idee daar eens met 'een ander' over te praten dan ze hier constant te posten.
En inderdaad: ik vind dat we het prima voor elkaar hebben in Nederland!

J Hopman

Ongelezen bericht door J Hopman »

Hansop,

Het beste ik stop met de forums, ga jij maar door met verzieken.

Gesloten