LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Waarom POSITIEF over MLM?

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
F-ektief
Berichten: 35
Lid geworden op: 22 okt 2005 12:03

Re: Waarom POSITIEF over MLM?

Ongelezen bericht door F-ektief »

Als je ziet hoe al die MLMers spammen dan weet je gewoon dat ze aan de grond zitten.
Ze zijn te stom om te snappen dat ze rommel verkopen die op een andere manier niet aan de man te brengen is, gewoon omdat het nutteloos of te duur is.
Ze hebben niet eens door dat ze worden uitgemolken door een stel criminelen die alleen maar baat hebben bij zoveel mogelijk levels.
En dan staan ze ook nog met natte plekken in de broek als er een of andere TBSer die zegt uit Amerika te komen hun voor veel geld komt oppeppen.

Het zijn geen bedrijven maar sectes die dom en gehersenspoeld achter hun beulen aan lopen. Zo de val in, hun armoede tegemoet.


E-nergetix
Berichten: 504
Lid geworden op: 12 nov 2004 14:06

Re: Waarom POSITIEF over MLM?

Ongelezen bericht door E-nergetix »

Gevonden met surfen een leuk artikel over euphony:

http://europeanbusiness.eu.com/features ... racle.html

Het leukste stukje vind ik persoonlijk dat met die 140 miljoen en 13.000 distributeurs.

Greetz,

8)

ondernemer_
Berichten: 23
Lid geworden op: 24 apr 2005 21:59

Re: Waarom POSITIEF over MLM?

Ongelezen bericht door ondernemer_ »


hahahahahaha, die Ad is zelf een SPAMMER!!!!

Je bent hartstikke door de mand gevallen!!!!!!!!!!!!!!

delaatstlachende
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 nov 2005 11:24

Re: Waarom POSITIEF over MLM?

Ongelezen bericht door delaatstlachende »

F-ektief is er vandoor.

Om met student te (s)preken:
Met de staart tussen de benen...
:P

F-ektief
Berichten: 35
Lid geworden op: 22 okt 2005 12:03

Re: Waarom POSITIEF over MLM?

Ongelezen bericht door F-ektief »

Lige and kicking.
Ik zal MLM overleven, al zal ik daar wel niet al te oud voor hoeven worden.
Ik lach me kapot als ik zie hoe al die MLMers spartelen op MLM-alarm.nl

ondernemer_
Berichten: 23
Lid geworden op: 24 apr 2005 21:59

Re: Waarom POSITIEF over MLM?

Ongelezen bericht door ondernemer_ »

ik lach je ook toe!

F-ektief
Berichten: 35
Lid geworden op: 22 okt 2005 12:03

Re: Waarom POSITIEF over MLM?

Ongelezen bericht door F-ektief »

Er is inderdaad een dunne lijn tussen legaal en illegaal.
De top van de MLM bedrijven is zich dat wel degelijk bewust en ballanceert continue op het randje. De "officiele stukken" van de bedrijven blijven allemaal binnen de wet, maar op de meetings worden wel degelijk verhalen geindoctrineerd die over het randje zijn, ver erover.
Herbalife verkondigd trots te geweldige curatieve werking van hun producten, terwijl dat niet mag. In de officiele stukken vind je daar niks van terug. Op de meetings hoor je niks anders.
"Wat een verkoper in zijn enthousiasme verteld, daar zijn wij niet verantwoordelijk voor" hoor je dan.
Maar geloven jullie nu echt dat de receptioniste van ons bedrijgf, metb3 jaar MAVO zelf verzint dat overgewicht tot ouderdomsdiabetes leidt? (Het is overigens niet eens waar). Ze kan het woord diabetes niet eens juist spellen of uitspreken.
Daarnaast stelt de wet duidelijk dat het doel van de organisatie het verkopen van producten moet zijn en dat het doel niet het werven van downline mag zijn.
En daar wringt de schoen overal. 80% van de inspanningen van het gros van de MLM bedrijven is gericht op het verkrijgen van downline.
En dan is het naar de letter van de wet dus een illegaal pyramidespel

Jan van Eechoud

Re: Waarom POSITIEF over MLM?

Ongelezen bericht door Jan van Eechoud »

Hi,

Zal, ongevraagd, ook nog een duit in het zakje doen....!
die zijn/haar downliners werft met het valselijk voorspiegelen van de inkomsten en de tijdsinvestering
Verwerpelijk. :twisted: Maar bij echte MLM kan het ''slachtoffer'' géén schade oplopen. (er valt te ruzieen over het woord ''echte'' :)
En ook nog eens een keer alleen maar downline werft en geen klanten.

Dom. :!: Levert niets op. Geen omzet.... geen geld. Zo simpel is het. :idea:

JvE

F-ektief
Berichten: 35
Lid geworden op: 22 okt 2005 12:03

Re: Waarom POSITIEF over MLM?

Ongelezen bericht door F-ektief »

Lees nu eens een keer alles wat je hebt opgeschreven de laatste jaren op allerlei pribborden. Ik weet het, het is weken werk, want als we jouw bijdragen zouden bundelen dan werd het een boek dikker dan de bijbel, dikker dan de encarta zelfs.
Hoeveel keer spreek je jezelf tegen?

Eerlijke MLM? Is dat Amway? Daarom zijn ze al zo vaak voor de rechter gedaagd?
Ja, ze worden vrijgesproken, waarom? Omdat ze de praktijken toepassen die ik steeds noem, omgekeerde Duisters dus. Wir haben es nicht gewüst. Alsof ze niet weten wat de downline doet.
Als ik in mijn bedrijven niet meer weet wat de werkvloer doet, dan ben ik er zo aan.
Maar ja, a;ls je 2354 lagen in je organisatie hebt die niet rapporteren, dan weet je het inderdaad niet meer.
Maar denk je nu echt dat je zo een bedrijf kunt runnen?

Jan, ga eens een paar dagen niet posten op alle fora die je kunt vinden, ga eens werken of ga eens een echt boek over bedrijven proberen te lezen en proberen te begrijpen.
Ik weet dat het moeilijk is, mensen die uit sectes komen moeten ook maanden behandeld worden voordat ze werkelijkheid en fictie weer uit elkaar kunnen houden.
En amway is een secte, een heel gevaarlijke secte.

Jan van Eechoud

Re: Waarom POSITIEF over MLM?

Ongelezen bericht door Jan van Eechoud »

Ja..., erg gevaarlijk........:)

En moet je HOREN wie het zegt....:D

Ieder ander op welk forum dan ook, kan met recht zoiets zeggen, maar jij... :lol: De dorps-pias... 8) Kapitein van de gezonken Berenboot.... :D

JvE

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: Waarom POSITIEF over MLM?

Ongelezen bericht door student26 »

Weer geen inhoud, Jan? Slecht geslapen? Kater? Misschien moet je het advies van Ad toch eens opvolgen.

Jan van Eechoud

Re: Waarom POSITIEF over MLM?

Ongelezen bericht door Jan van Eechoud »

Kom.... Op de muziek..... :lol:

Ik en mijn vriendje..., wij passen bij elkaar.......
Van al die MLM-ers, worden we helemaal gaar......

Zij worden niet geaccepteerd,
Zij zijn verkeerd, zij zijn verkeerd.....
En iiik houd van mijn vrrriendje en mijn vrrrriendje houdt van mij....

Applaus voor jezelf...... :lol:

JvE

F-ektief
Berichten: 35
Lid geworden op: 22 okt 2005 12:03

Re: Waarom POSITIEF over MLM?

Ongelezen bericht door F-ektief »

Nu begin ik me echt zorgen om je te maken Jan.
Uit je nek kletsen ok, citaten van 6 jaar oud, soit, maar onzinnige liedjes schrijven......... :? :shock: :?: :?: :?: :?:

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: Waarom POSITIEF over MLM?

Ongelezen bericht door student26 »

Moet je eens de reacties op het MLM prikbord lezen.

mrtelecom

Re: Waarom POSITIEF over MLM?

Ongelezen bericht door mrtelecom »

Aha, daar zit je student. Om met de woorden van econometrist (of een van de anderen hier; er word zoveel onzin verkocht dat ik niet meer kan bijhouden wie wat zegt) "uit te huilen bij je maatjes"

Kon het niet volhouden toen je je niet meer achter het verdraaien van woorden kon verschuilen. Gek, dat je maatjes je daar niet kwamen helpen. Zou het soms komen omdat het IP adres daar grotendeels bij de poster staat?!

En ach, die verhaaltjes over niet gedeponeerd bij de KVK?! Moet je natuurlijk wel op het juiste KVK nummer kijken.
En we weten allemaal (en als Ad echt zoveel verstand van zaken zou hebben als hij beweert zelfs hij) dat de jaarcijfers van een onderdeel of van de moedermaatschappij op zich niks zeggen. Je moet het hele verhaal bekijken.

Anders krijg je situaties dat mensen nog echt gaan geloven dat een verliesgevend bedrijf winst kan maken ook nog. (ik weet dat het boekhoudkundig kan, maar je gaat nog steeds vol vreugde de afgrond in).

Praktijk kindertjes, daar draait het om. En jullie kunnen je niet als individue staande houden want jullie hebben elkaar nodig om de woorden te verdraaien.

Of zoals onze Ad doet: Beweren dat iedereen zijn mening mag zeggen, beweren dat MLM'ers info verzwijgen, maar ondertussen zelf hele stukken weghalen die ontkrachten wat hij beweert en laten zien wat een leugenaar hij is.

Nou, speel hier maar lekker verder.

Toedeloe.

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: Waarom POSITIEF over MLM?

Ongelezen bericht door student26 »

Aha, daar zit je student. Om met de woorden van econometrist (of een van de anderen hier; er word zoveel onzin verkocht dat ik niet meer kan bijhouden wie wat zegt) "uit te huilen bij je maatjes"
Ik hoef niet uit te huilen hoor, dat doe jij al genoeg. Jij hebt je hier immers al meerdere malen teruggetrokken, zelfs de Tros beloofde ons dat je hier niet meer kwam.
Kon het niet volhouden toen je je niet meer achter het verdraaien van woorden kon verschuilen.
Nee Rene, zo zit het niet, en dat weet je dondersgoed. Het is alleen bijzonder frustrerend om keer op keer te merken dat ik er behoorlijk tijd in steek om mijn verhaal zo duidelijk mogelijk neer te zetten om zo een discussie te kunnen voeren, maar ik daar niets zinnigs voor terugkrijg.

Het deert me niet dat jullie drietjes daar het niet met me eens zijn, maar het steekt me wel dat jullie het respect niet op kunnen brengen om inhoudelijk in te gaan op wat ik zeg. Ik vraag je meerdere malen om bewijzen, ik heb er geen enkele gezien. En dan heb ik het nog niet eens over de manier waarop jij continu met 2 maten meet.
Gek, dat je maatjes je daar niet kwamen helpen. Zou het soms komen omdat het IP adres daar grotendeels bij de poster staat?!
Dat weet ik niet Rene. Ik kan je alleen zweren dat ik geen van de andere mensen op dit forum ben. Alleen al dat je weer met zo'n domme insinuatie komt zegt genoeg.
Anders krijg je situaties dat mensen nog echt gaan geloven dat een verliesgevend bedrijf winst kan maken ook nog. (ik weet dat het boekhoudkundig kan, maar je gaat nog steeds vol vreugde de afgrond in).
Laat ik daar maar niet op ingaan. Je hebt op dat gebied al genoeg laten zien hoe achterlijk je eigenlijk bent.
Praktijk kindertjes,
Dat bedoel ik dus weer. Als ik jou in een bericht Reneetje noem, dan sta je te janken dat ik neerbuigend doe. MET TWEE MATEN METEN HEET DAT.
En jullie kunnen je niet als individue staande houden want jullie hebben elkaar nodig om de woorden te verdraaien.
Pardon?! Wat doe jij samen met Jan en die andere sukkels op je prikbordje?!

Ga alsjeblieft lekker daar met je vriendjes zitten gniffelen. Jullie weten nou eenmaal niet beter, triest maar waar.

jurrien
Berichten: 285
Lid geworden op: 16 jul 2004 21:25

Re: Waarom POSITIEF over MLM?

Ongelezen bericht door jurrien »

Je zegt nu wel steeds dat je niet meer reageert, maar je begint op heintje davids te lijken. Beloofd is beloofd, We komen er zonder jou ook wel uit.Dus nu wegwezen, mrtelecom!
jurrien

Voor de jeugd onder ons. Heintje daivds nam 20 keer afscheid!
Laatst gewijzigd door jurrien op 12 nov 2005 16:35, 1 keer totaal gewijzigd.

Econometrist
Berichten: 809
Lid geworden op: 09 jan 2005 04:03

Re: Waarom POSITIEF over MLM?

Ongelezen bericht door Econometrist »

Anders krijg je situaties dat mensen nog echt gaan geloven dat een verliesgevend bedrijf winst kan maken ook nog. (ik weet dat het boekhoudkundig kan, maar je gaat nog steeds vol vreugde de afgrond in).
Jij weet dat het boekhoudkundig kan dat een verliesgevend bedrijf winst maakt?? Dan weet je meer dan alle forumdeelnemers bij elkaar. Je zal wel weer iets half begrepen hebben. Kan je me niet een link geven naar dat forum? Dit weekend is een beetje saai, iets om te lachen zou erg welkom zijn.

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: Waarom POSITIEF over MLM?

Ongelezen bericht door student26 »

Jij weet dat het boekhoudkundig kan dat een verliesgevend bedrijf winst maakt??
Hahaha, goeie, die typo had ik over het hoofd gezien ;-)
Kan je me niet een link geven naar dat forum? Dit weekend is een beetje saai, iets om te lachen zou erg welkom zijn.
http://beta.prikpagina.nl/list.php?f=485

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterliet daar. Onze Teledom beweert namelijk weer eens dat wij dezelfde persoon zijn. Ik weet niet wie de beheerder van die site is, maar misschien kan ie daar dan eens de IP-adressen opvragen van jou en van mij. Ik weet ook niet hoe we hem anders moeten bewijzen dat wij niet dezelfde zijn. Misschien kunnen Slim en andere van mijn "vriendjes" hier dat ook doen? Bij voorbaat dank.

Gesloten