LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gewichtsconsulente bij LOI

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
anja001
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 apr 2011 15:16

Re: Gewichtsconsulente bij LOI

Ongelezen bericht door anja001 »

Hoi Sabine

Op dit forum vindt je een schat aan informatie over de LOI opleiding Gewichtsconsulent: http://loi-gwc.hyves.nl

Succes.

Groetjes Anja

kixXer
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 sep 2011 12:25

Re: Gewichtsconsulente bij LOI

Ongelezen bericht door kixXer »

Hey,

Ik zou graag de opleiding gewichtsconsulent volgen.
Maar ik zit met een probleem ik ben zelf woonachtig in België.
Weet iemand toevallig of ik iets aan deze opleiding heb op vlak van een eigen praktijk beginnen dan als je in België woont ? (zowel LOi als als BGN kunnen mij hier geen antwoordt op geven).

Grtz

gomp
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 feb 2013 20:41

Re: Gewichtsconsulente bij LOI

Ongelezen bericht door gomp »

ik heb vaak de vraag gezien; wie is er een praktijk begonnen? na het doen van deze opleiding via het LOi. Nooit een antwoord gelezen maar ik wil graag weten of hier een boterham in te verdienen is...
het lijkt me zo.n sprong in het diepe

Saskia Tekstra
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 feb 2013 08:01

Re: Gewichtsconsulente bij LOI

Ongelezen bericht door Saskia Tekstra »

Ik ben begonnen met de cursus, maar kan iemand mij vertellen wat je bij het examen moet weten? En hebben jullie echt een jaar over de cursus gedaan?

Miepje1
Berichten: 1742
Lid geworden op: 22 feb 2005 15:12

Re: Gewichtsconsulente bij LOI

Ongelezen bericht door Miepje1 »

Hoe kan je nou aan een cursus beginnen als je niet begrijpt wat je moet leren? De LOI moet jou van de exameneisen kunnen voorzien, en bovendien moet je gewoon alles leren wat in de lessen staat. Zo werkt het toch, bij een cursus?

Gesloten