LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] incasso cannock chase

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
robertoacosta
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 nov 2016 18:05

Re: incasso cannock chase

Ongelezen bericht door robertoacosta »

sterre 088 schreef:Wat eenonzin dit allemaal zeg, dreigbrieven bla bla
cannock Chase staat juist bekend als 1 van de betere incasso b, omdat ze dus wel mee denken met debiteuren.
Natuurlijk als ze ff niet meewerken zoals jij wilt, krijg je dit soort berichten.
Kijk eerst is naar jezelf, je maakt zelf schulden! als dit inderdaad een onterechte vordering is, denken ze met je mee en zoeken het tot op de bodem uit. ik spreek uit eigen ervaring en ja ook met de NEM.
Waar ik er niet meer doorheen kwam en echt met mijn handen in het haar zat, heeft Cannock Chase het voor mij opgelost. vordering is onterecht gebleken.
Zeer proffessioneel, en voor degene die hier zeggen dat ze geen poot hebben om op te staan, er zit een hele juridische afdeling daar, en ze hebben eigen deurwaarders. dreiging over bezoek: ze komen echt.
Niet om je te bedreigen maar om verhaal te halen en te kijken naar de oplossing. ze zijn bij mij gekomen, ook weer gegaan, maar niets negatiefs. Perfect bedrijf! dus hou toch op met al jullie onzin, het is en blijft een incasso, maar heb nog nooit zoveel coulance meegemaakt als hier. iedereen is op en top opgeleid heb er veel aan de telefoon gehad.
Er word soms niet opgenomen, ook dat lijkt maar zo, ze hebben het ontzettend druk door NEM. na 8 min wachten werd ik netjes en vriendelijk te woord gestaan, en ze bedanken je allemaal voor het wachten. ze hebben dus wel poten om op te staan, en zullen je ook aanpakken als dat nodig blijkt! en ja ze slepen je dus ook voor gerecht als dat moet en ja ze komen wel langs!
Aangezien ze eigen deurwaarders hebben, heeft de debiteur die in gebreke is gebleven geen poot om op te staan!
dus nogmaals zoek het bij jezelf, en betaal je rekeningen toch gewoon, of dien een bezwaar in, waar echt wel gehoor aan wordt gegeven!!!!!!
enne ojah, ze kunnen je wel afsluiten, als je nog geleverd word door die maatschappij. als je inmiddels niet meer door ze geleverd wordt kunnen ze je natuurlijk niet af laten sluiten.
mooie praatjes maar niks is daarvan waar, je word telefonish te woord gestaan en ze doen dan heel begripvol en raden je aan de situatie te mailen dan zullen hun er wel even naar kijken betreft een oplossing, en vervolgens hoor je niks meer.
ik heb ze verschillende malen gebeld en je word afgepoeierd met de woorden: kunt u beter even mailen , nou vergeet het maar hoor ze laten niks van hun horen, ik heb hun toen der tijd hele pak papieren gestuurd, ook geen antwoord, ook op hun site gereageerd en niks gehoord, en dan heb ik het over vragen zoals: ik zou graag even een specificatie willen betreft de betalingen van mijn kant en vraag of hun willen meewerken betreft vakantie uren
onbelast te laten uitbetalen zodat ik de zorg schulden ken betalen die als gevolg van maximale beslag legging zijn opgelopen tot 1000 euro ongeveer en ook de vraag of mijn ex vrouw ook aan het betalen is want die was de veroorzaker van de schuld en ik heb zwart op wit van hun klant dat zij mede verantwoordelijk is voor terugbetaling schuld, het maakt niet uit wat ik vraag, ze laten niks horen of zien, en oh ja ook heeft cannock chase tot 2 keer toe onaangekondigt beslag gelegd en na die tijd ook geen exploit gestuurd, ze lappen alle regels aan hun laars stelletje boeven

robertoacosta
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 nov 2016 18:05

Re: incasso cannock chase

Ongelezen bericht door robertoacosta »

en dan nog wat sterre 088, zoals u schrijft maak ik erop uit dat u een medewerker bent van cannock chase die zich verstopt achter een schuilnaam, beetje jammer

Moneyman
Berichten: 30346
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: incasso cannock chase

Ongelezen bericht door Moneyman »

robertoacosta schreef:en dan nog wat sterre 088, zoals u schrijft maak ik erop uit dat u een medewerker bent van cannock chase die zich verstopt achter een schuilnaam, beetje jammer
Want tegengas geven gebeurt natuurlijk alleen door medewerkers van het betreffende bedrijf... :roll:

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: incasso cannock chase

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Yep. Valt alleen wel op dat sommigen bij wel heel veel bedrijven werken.

Ik ben trouwens zelf van mening dat CC niet netjes handelt, daar ze nog steeds niet gereageerd hebben. En ze sturen bewust brieven naar een onjuist adres.

Gesloten