LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] HERBALIFE

Ervaring met voeding of zaken rondom dit onderwerp? Geef hier jouw mening.

HERBALIFE JA OF NEE?

Ja, het werkt!
43
23%
Nee, ik vind het te duur, maar werkt wel.
23
12%
Nee, het werkt niet!
108
57%
Ik weet niet wat Herbalife is!
17
9%
 
Totaal aantal stemmen: 191

Willy Witsel
Berichten: 41
Lid geworden op: 01 nov 2005 12:28

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Willy Witsel »

Hallo S dank voor je reactie
En las ik ook iets van een arts die Herbalifedistributeur is?
nee dat klopt niet hoor. ik wil niks te maken hebben met HBL. Als God had gewild dat we shakes aten hadden we een zuigmondje van Hem gehad.

maar, maar....................

wat vind je van mijn soja waarschuwing en dat HBL het in haar producuten stopt?

pica2812
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 nov 2005 15:53

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door pica2812 »

ongeloofelijk dat mensen zich dingen op makelijke manier laten aansmeren! geef gels beter aan goed doel!

Willy Witsel
Berichten: 41
Lid geworden op: 01 nov 2005 12:28

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Willy Witsel »

pica reageer jij op mijn soja /herbalife bericht?

ik raak soms de draad kwijt hier.

stouten
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 jun 2005 18:15

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door stouten »

Ook ik heb Herbalife geprobeerd. Ik had een pakket gekocht van iemand die ik daarna helaas nooit meer heb gezien. Ik ben doodziek geweest van de shake en/of tabletten. De shake was bij nader inzien al ver over de datum heen en deze shake was oorspronkelijk voor Duitsland bedoelt. Maar denk maar niet dat ik van iemand mijn geld en/of een nieuw pakket kreeg! Ik was mijn geld kwijt en doodziek geweest en Herbalife liet me zo zitten! Kijk die geef ik nu graag een hele hele koude douche!

Noira
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 nov 2005 18:17

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Noira »

Wat niet iedereen weet : soja is dan wel een "alternatief" voor koemelkproducten, maar is net zo allergeen, dus lang niet iedereen kan het verdragen! Fabeltje dus dat het beter zou zijn. En de symptomen zijn van dien aard dat je ze ook niet direct herkent, varieert van diaree tot huiduitslag, algehele malaise, geprikkeldheid etc.

En die onzin van 100% natuurlijk = dus goed ... hoe lang blijft men dat nog beweren en trappen we daar nog in ? Heb al de nodige voorbeelden voorbij zien komen, voeg daar nog zelf aan toe: had een paar jaar geleden een futloze periode. Kocht energiepillen bij het Kruidvat, waar ik hartkloppingen van kreeg (dacht eerst nog dat ik het me verbeeldde). 100% natuurlijk, maar wel "levensgevaarlijk" in mijn geval. Bleek efidrine in te zitten, niet voor niets tegenwoordig verboden.

Ben overigens niet tegen supplementen, hoor, maar er wordt wel een hoop onzin over beweerd

liekejagersma
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 jun 2005 22:25

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door liekejagersma »

Heeft tijdelijk geqwerkt. Je kunt niet levenslang dit gebruiken, daar is het te duur voor.

Silverlady
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 nov 2005 19:20

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Silverlady »

Nieuw op dit forum wil ik als volgt reageren:
Sinds 5 weken ben ik Herbalife gaan gebruiken om wat kilo's af te vallen. Ik wil even zeggen dat het wel werkt, maar dat het wel tijd kost.
Allereerst is het niet zo dat je alleen maar shakes (ofwel de poeder) moet drinken. Het is 's morgens en 's middags een shake en 's avonds een normale maaltijd, waarbij je wel de pillen moet slikken. Verder wil ook uit de wereld helpen dat je verder niks mag eten:je mag namelijk dus absoluut geen honger lijden, dus mag je tussendoor echt wel wat eten (denk aan liga, sultana, fruit of iets dergelijks). Veel drinken (bij voorkeur water) is ook gewenst en het is echt niet zo dat je geen chocola ofzo mag, maar beperk het 1x in de week en houd er rekening mee dat het afvallen dan niet met kilo's tegelijk gaat...ik verlies momenteel een halve kilo per week en ik ben daar tevreden mee.
En het feit dat mensen er (ernstig) ziek van worden is natuurlijk heel erg vervelend, maar dat is echt niet alleen bij Herbalife. Bij elk ander dieet (denk aan Atkinson) komt dat voor. Het is en blijft natuurlijk heel vervelend.
Vindt het jammer dat mensen herbalife zo negatief vinden, maar kan het begrijpen. Ik kan alleen zeggen, dat het voor mij wel positief werkt.....

Groetjes,

Tomassen
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 jul 2005 16:07

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Tomassen »

Ik heb zelf Herbalife een aantal maanden gebruikt en vind dat het goed heeft geholpen. Je mag het maar 2x per dag gebruiken en 's avonds en gewone maaltijd eten. Niet snoepen natuurlijk.
Die mevr. (neem ik aan) heeft het nooit over een dokter gehad en het voorschrijven bedoelt ze volgens mij gewoon wat hun zeggen EN wat op de verschillende busjes en potjes staat. Dat staat ook voorgeschreven, toch?
Dat iemand er ziek van geworden is, is dat duidelijk aangetoond dan dat het door de Herbalife kwam dan?
Ja de kosten zijn hoog, maar 2x per dag een maaltijd kost ook geld dus van daaruit moet je dan gaan rekenen.
Ben nu 3 maanden gestopt en ben nog steeds op me gewicht, zo ook andere mensen om me heen die het gebruikt hebben.
En dat is met andre pillen o.i.d. nog nooit gelukt.
Vanaf februari tot en met juli 9 kilo afgevallen. in de vakantie kom je wel aan maar nu was dit zo weer verdwenen en zonder dieet.
Als iemand mij duidelijk kan zeggen met bewijs dat het zo slecht zal ik het ook geloven en meteen mijn huisarts gaan vragen of ik het verkeerd heb gedaan destijds.
Maar voor nu heeft het mij geholpen.

NLtrotter
Berichten: 24
Lid geworden op: 04 nov 2005 19:41

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door NLtrotter »

:shock: Ja het werkt, en echt duur vindt ik het ook niet, als je het vergelijkt met de producten die los in de winkel te koop zijn, zoals
Slim-Fast e.d. En als U € 3,00 duur vindt voor een maaltijd, dan gaat U zeker nooit uit eten, of eet U droog brood. Wat trouwens ook helpt om af te vallen. Herbalife werkt, mits men zich aan de regels houdt en bij de een werkt het sneller als bij een ander. :roll:

Willy Witsel
Berichten: 41
Lid geworden op: 01 nov 2005 12:28

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Willy Witsel »

Dank je Noira voor je reactie. Ik zat me ook weer te ergeren aan de soja reclame op TV 100% geen vet dus 100% gezond.

Over supplementen wordt inderdaad veel onzin geschreven. Ik probeer alleen te schrijven over zaken die ik wetenschappelijk kan onderbouwen. Mijn overgewicht artikel is de laatste van mijn serie en daar heb ik al mijn wetenschappelijke studies online gebracht. Bij elke bewering staat het artikel waarin je terug kan lezen waar ik dat vandaan heb, en er is bij elk artikele een refentielijst met artikelen waarop je direct kunt klikken

Dit is een goed voorbeeld van zo'n artikel, het gaat over ghet gevaar van zonnebloemolie. Ook een goed onderwerp voor RADAR!!!

Kijk naar een stelling in het artikel, dan zit er direct een link bij naar het onderzoek.

http://utopia.knoware.nl/~wwitsel/main/ ... ht.3e.html

hjsmit
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 nov 2005 20:53

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door hjsmit »

Zo! Dat was weer een reclameboodschap van "Herbalife4ever"! Wat een onzin, er is nog niemand ziek geworden door gebrek aan Herbalife of andere zgn. gezondheidsprodukten. Gewoon gezond eten, wat minder snoepen en meer bewegen is de beste manier om gezond te worden en te leven. En het is veel goedkoper. Wil je dan toch perse je geld kwijt ga dan naar een sportschool. Dat is ook nog gezellig!
Kortom: oplichterij en misbruik maken van het opgedrongen schoonheidsideaal.

Fenkie
Berichten: 136
Lid geworden op: 10 dec 2004 17:52

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Fenkie »

Lange tijd geleden heb ik gebruik gemaakt van Herba Life. Per maand was ik een kleine 250 euries kwijt. In totaal ben ik 1 kilo afgevallen, heb veel last van hongergevoel gehad en ben honderden euries lichter geworden. Stom natuurlijk maar ik kan pas oordelen als ik het zelf geprobeerd heb.

Sinds enige tijd doen we het anders. Wij eten gewoon op zijn Mediterraans. Dus elke avond groenten en vlees of koolhydraten met groenten. En in de ochtend en overdag eten we gewoon brood etc.
Het leuke van alles is dat ik door deze combinatie van eten wel kilo's kwijtraak (en qua boodschappen ben ik goedkoper uit).

Al met al... lekker blijven eten en zeker geen Herbalife meer.

bazz
Berichten: 7
Lid geworden op: 10 jun 2005 00:09

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door bazz »

I heb het eea gelezen in dit topic en heb een paar opmerkingen:
Er is niets mis met de shakes van hbl, maar in de reformwinkel koop je ze voor minder dan de helft van de prijs
(rondomslank was een tijdje geleden beste koop bij de consumentenbond)
hbl poeder en ook de vetverbrandingspillen bevatten behoorlijk wat opwekkende stoffen zoals caffeïne!!
De inhoedsopgave is voor mij niet duidelijk genoeg,maar ik vermoed stoffen die in dezelfde chemische familie vallen als efedrine, wat inmiddels verboden is!

Doe jezelf en je portemonnee een lol, ga naar een diëtist, of laat je informeren over goedkopere alternatieven bij een reformhuis!

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Ineens komen allerlei hbl gebruikers uit alle hoeken en gaten vandaan om hier te melden dat hbl prima is.

Suncity
Berichten: 87
Lid geworden op: 12 okt 2005 15:56

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Suncity »

Ineens komen allerlei hbl gebruikers uit alle hoeken en gaten vandaan om hier te melden dat hbl prima is.
Jaaaa, en je wil ermee zeggen dat .........................................................??????????? :lol:

debby1975
Berichten: 4
Lid geworden op: 05 nov 2005 16:17

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door debby1975 »

beste herbalife4ever,

werkelijk waar, ik walg als ik al die negatieve berichten hoor over de goede producten van herbalife. daarom wil ik een positieve reactie op dit forum plaatsen. ruim 3 jaar geleden heb ik besloten om mijn leefstijl te veranderen en heb herbalife daarvoor aangeschaft, omdat ik dit al eerder had gebruikt en wist dat het goed voor me was. al jarenlang had ik te kampen met ernstig overgewicht en mijn gezondheid begon parten te spelen. Ik ben uiteidelijk 48 kilo afgevallen en het is er al 3 jaar af!!!! ik ben niet ziek geweest of heb rare kwalen opgelopen. waar ik echter niet goed van wordt is dat bepaalde mensen zeggen dat ze na stoppen met herbalife weer aankomen. hier wil ik 2 dingen over kwijt: 1. als je weer vervalt in je oude ongezonde leefpatroon is het niet gek dat je weer aankomt en 2. je moet ook niet stoppen met herbalife, maar het zien als een way of life en het als voedingssupplement en ondersteuning van je gezonde voeding blijven gebruiken. wat is duur? als je uitrekent dat het je ongeveer 2,50 euro per dag kost!!! een biertje in de kroeg is tegenwoordig duurder en ook nog ongezonder. en dat je als distributuur alleen maar je zakken vult is ook onzin. het is hard werken voor relatief weinig geld. zoveel winst zit er niet op een verkocht pakket. ik kan wel door blijven gaan, maar negativiteit kost heel veel energie en die gebruik ik liever ergens anders voor. nog 1 ding: mensen hebben jullie wel eens vernomen dat sojaproducten heel gezond zijn? herbalife bevat (ook) veel soja en wat kan daar nou verkeerd aan zijn. herbalife4ever ik steun je in je strijd en wens je heel veel geluk toe en laat je niet op de kast jagen door mensen die er voor kiezen om in een ongezonde leefstijl te blijven hangen. geniet van je gezonde leven en lach erom. doe ik ook in mijn broekmaatje 38!!!!

debby1975
Berichten: 4
Lid geworden op: 05 nov 2005 16:17

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door debby1975 »

hallo maarschalk heb je niets beters te doen dan je negatief te gedragen? je hebt zeker veel tijd over
wat is nu je punt? is herbalife nu goed of slecht. je hebt veel woorden, maar er komt zo weinig uit.

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Ik begin me iets af te vragen. Al die mensen hier die positief zijn over hbl en er mee zijn afgevallen zeggen allemaal dat ze hun levenstijl veranderd hebben. En dat ze daardoor zelfs na het stoppen met hbl op gewicht zijn gebleven. Was die hbl dan echt zo nodig?

Suncity
Berichten: 87
Lid geworden op: 12 okt 2005 15:56

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Suncity »

Was die hbl dan echt zo nodig?
Ja die herbalife was echt hard nodig!

eeliane
Berichten: 1444
Lid geworden op: 06 jun 2005 18:50

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door eeliane »

Nee hoor herbalife is echt weer zo'n produkt met zogenaamd ongevaarlijke ingredienten (eigenlijk zeggen ze hier mee dat ze niet juridisch te pakken zijn) met een niet aan te tonen werkzaamheid.
Een kennisje can mij die een TIA heft gehad werd dringend verzocht met die zooi te stoppen omdat het WEL schade kan, neurologisch gezien dan. Dus in dit geval baat t niet dan schaadt t niet gaat NIET op!!! Pas op met dit soort zogenaamde natuurprodukten.
Cocaine, opium, marihuana allemaal natuur produkten, maar ongevaarlijk?????? Neen dus. Er kunnen ook gevaarlijke kruiden in zitten.
Een nieuwe levensstil dat helpt wel en op de een of andere manier, iedereen die dat probeert/doet valt af. (en niet in combi met een 'natuur' produkt)

Gesloten