LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Puzzelparty Oplichters

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
Lieks
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 jul 2006 16:01

Re: Puzzelparty Oplichters

Ongelezen bericht door Lieks »

Ik ben vandaag ook gebeld door puzzelparty. Ik geloofde het ook nog stomme ik!! Het was inderdaad te leuk om waar te zijn. maar nu ik dit lees!! Hoe kunnen zulke mensen bestaan he!!
Ik ben ze aan het bellen, maar ze nemen nog steeds niet op!!!

Danielle88
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 jul 2006 12:16

Re: Puzzelparty Oplichters

Ongelezen bericht door Danielle88 »

hoi lieks
je moet hun een mail sturen en een brief veel succes

Lieks
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 jul 2006 16:01

Re: Puzzelparty Oplichters

Ongelezen bericht door Lieks »

Gemaild heb ik al, Waar moet ik de brief naartoe sturen?

Groetjes

viooltje
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 jul 2006 23:13

Re: Puzzelparty Oplichters

Ongelezen bericht door viooltje »

Hallo,

Door dit forum ben ook ik er inmiddels achter dat Pets Energy en Puzzelparty oplichterij is. Op het regelmatige telefonische en schriftelijke aanbod van Puzzelparty ben ik gelukkig nooit in gegaan.

Wel ben ik helaas akkoord gegaan met het telefonische aanbod door Amivita voor Pets Energy. Voor 4,95 zou ik een proefpakket hondenvoer krijgen. Daarna zou het tot wederopzegging 49,95 per maand kosten. Het gesprek werd opgenomen. Meerdere malen heb ik gevraagd of ik verder nergens toe verplicht zou zijn, of het dan niet zo zou zijn dat ik er nooit meer vanaf zou komen en het geld toch van mijn rekening afgeschreven zou worden zonder dat ik dat zou willen etc. Er werd mij verzekerd dat er geen enkel probleem zou zijn als ik direct na ontvangst van het proefpakket schriftelijk zou opzeggen.

Nu is het zo dat dit 2 maanden geleden gebeurt is. Ik heb nog niets van Pets Energy ontvangen en er is ook nog niets van mijn rekening door hun afgeschreven. Ik hoop dat dit zo blijft, want ik wel het uiteraard nu helemaal niet meer!

Mijn vraag aan jullie is: heeft het afschrijven bij jullie ook zo lang geduurt? Ik hoop namelijk dat er bij mij niets meer gebeurt en ik er geod vanaf gekomen ben. Moet ik toch nog een rekeningnummer laten blokkeren om evt problemen te voorkomen, of iets opzeggen? Door dit forum ben ik toch wel verontrust geraakt! Kan iemand een reactie geven??

Alvast bedankt!!

Groeten viooltje

Stiefel
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 jul 2006 23:01

Re: Puzzelparty Oplichters

Ongelezen bericht door Stiefel »

Bij mij is er alleen 4,95 afgeschreven, maar ik werd dus ook enigszins verontrust toen ik dit allemaal las.. Voor de zekerheid toch het rekeningnummer van het bedrijf dat gebeld had laten blokkeren, maar volgens de bank is dit ws. niet het rekeningnr. van Amivita. Ik heb in elk geval nooit iets gehad en ik hoop dan ook dat het met een sisser afloopt.

sharonella
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 aug 2006 08:09

Re: Puzzelparty Oplichters

Ongelezen bericht door sharonella »

ergens in juni heb ik ook een brief binnen gekregen waar ik een telefoonnummer kon bellen, wel binnen 3 dagen anders verliep de actie... nu ben ik hier op ingegaan en er werd mij verteld dat als ik het product eenmaal binnen had en het mij niet beviel ik binnen 2 weken op kon zeggen. Dit zou moeten gebeuren voor 17 juli en heb ik ook gedaan. Helaas heb ik nooit het product binnen gehad en is gelukkig ook geen bedrag van mijn rekening afgeschreven....(hiopen dat dat zo blijft)
Lekkere actie zeg...je moet wel binnen 3 dagen bellen anders is de actie verlopen, en dan niks krijgen en dadelijk wel 49.95 lichter...

ursulavk
Berichten: 10
Lid geworden op: 14 aug 2006 16:21

Re: Puzzelparty Oplichters

Ongelezen bericht door ursulavk »

ik dacht werkelijk dat ik de enige zou zijn die hier in kon trappen,gelukkig voor mij (helaas niet voor jullie) zijn er dus meer.....maar wees niet bang...er is een makkelijke oplossing voor dit probleem!!!
na meerdere malen geprobeerd dat bedrijf te bellen en geen sesponce te krijgen werd ik het zat!!
ik heb heel simpel mijn bank gebeld om het te laten storneren,maar niet alleen storneren!!!gelijk laten blokkeren!!!dan zetten ze er een incasso-blokkering op en kan puzzelparty geen geld meer van je bank af halen......opgelost toch!!! :lol:

Monique68
Berichten: 7
Lid geworden op: 17 aug 2006 10:30

Re: Puzzelparty Oplichters

Ongelezen bericht door Monique68 »

hallo
Ik ben eind juli/begin aug 06 ook benaderd door puzzelparty en zou 1maalig een boekje thuis gestuurd krijgen.ik heb op 8 aug het boekje binnen gekregen ik heb er in gekeken en vond er niet veel aan dus heb het toen weg gegooid in de doos van de oude kranten.
Nu ga ik dus op int bankkieren en wat zie ik hebben ze 29.95 van me rekening af geschreven.
Ik gelijk naar puzzelparty gebeld was wel even een paar min wachten tot ik iemand aan de foon kreeg: x.
Heeft het aan die goede man uit gelegd dat ik het niet wenste en dat het niet was afgesproken dat ze 29.95 van me rekening af zouden schijven.
Die goede man heeft gezegd dat ik de bank op moest bellen en het bedrag terug moest laten storten en hij zou er voor zorgen dat ik niks meer van hen zou krijgen en dat hij alles deed verwijderen bij hun.het nummer dat ik belde was: klantenservice 040-2302450

franswilleme
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 aug 2006 22:05

Re: Puzzelparty Oplichters

Ongelezen bericht door franswilleme »

Puzzelparty weet blijkbaar van geen ophouden tot mijn schrik.
Ik heb helaas ook gereageerd op een schitterend aanbod voor slechts 4 euro 95. Alleen heb ik dus nooit iets ontvangen. Wel wordt er geld van mijn rekening geboekt. Dat is dus nu voorbij!!!

fpprene
Berichten: 17
Lid geworden op: 22 aug 2006 00:06
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Re: Puzzelparty Oplichters

Ongelezen bericht door fpprene »

Ja hoor, ook ik ben voor 4,95 gestrikt; ik denk een leuk uitprobeerkadootje voor mijn vrouw (puzzelfanaat); geld al ruim een week van de rekening maar het beloofde boekje (normaal 19,95 ?) geen idee?? . Heeft iemand een idee wie (en hoe) ik die club kan benaderen ?? Groet René

bolleboos
Berichten: 29
Lid geworden op: 28 jun 2006 12:21

Re: Puzzelparty Oplichters

Ongelezen bericht door bolleboos »

Dit is zo`n beetje hetzelfde verhaal met de gratis sokken en shorts die je aan kan vragen online.
Mensen trap er niet in want je krijgt..........ik dacht maandelijks maar kan ook per kwartaal zijn..................een dure zending waar je wel aan vastzit en die je moet betalen.

elwintje
Berichten: 146
Lid geworden op: 26 jan 2006 16:51

Re: Puzzelparty Oplichters

Ongelezen bericht door elwintje »

IK HAD EEN TELEFOONTJE GEHAD VAN DE PUZZELPARTY EN DE GELUKSBODE IK ZEG NEE MENEER IK TRAP ER NIET IN OH OH ZEGT HIJ PRETTIGE AVOND EN ER WERD NEERGELEGD

Jonjo
Berichten: 1485
Lid geworden op: 14 aug 2005 09:18

Re: Puzzelparty Oplichters

Ongelezen bericht door Jonjo »

goe gedaaan meissie.

elwintje
Berichten: 146
Lid geworden op: 26 jan 2006 16:51

Re: Puzzelparty Oplichters

Ongelezen bericht door elwintje »

ik ben een jongen

modd
Berichten: 15
Lid geworden op: 23 aug 2006 15:14

Re: Puzzelparty Oplichters

Ongelezen bericht door modd »

Zoek eens op google naar 'amivita' genaaid
Zet hier ook op het forum ikbengenaaid je gegevens neer
bv
email correspondentie
bedrijfsnaam
ipnr

Die forum word per dag 20x bezocht naar vragen over 'amivita'
emailen mag ook

Joyce1980
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 aug 2006 20:23

Re: Puzzelparty Oplichters

Ongelezen bericht door Joyce1980 »

Ik ben 2x zo stom geweest om erin te trappen. De 1e keer was met Pet's energy van Amivita. 4.95 eenmalig af laten schrijven, niet tevreden dan op kunnen zeggen voor vervolg zending van 49,95. Proefpakket nooit gekregen wel 4.95 van mijn rekening af gejat. Bij de 2e keer had gelijk een lampje moeten branden, maar aangezien dat Pet's energy geneuzel al zolang geleden was en ik het al vergeten was ben ik ook in de smerige verkoop praatjes van Puzzelparty gestonken. Ik zag op mijn bankafschrift bij toeval (ik ben niet zo netjes met mijn administratie) dat er 4.95 af was geschreven door Puzzelparty, en nog geen week daarna ook nog 29,95. Ik had overigens nog niet eens mn proefzending ontvangen. Toen ik de 2 afgeschreven bedragen zag ging eindelijk het licht aan :idea: en dacht ik terug aan Pet's energy. Ik zoeken op internetbankieren en ja hoor... was 4.95 af geschreven maar nooit iets ontvangen. Ik ben die dag daarna naar de bank gegaan en heb zowel Puzzelparty als Pet's energy rekeningnummers laten blokkeren om te voorkomen dat ze nog meer geld zonder toestemming afschrijven. De 4.95 en 29.95 van Puzzelparty kon ik nog terug laten storten, Pet's energy helaas niet. Wel heb ik een boze mail gestuurd waar zelfs mijn hond geen vreten van lust haha! Niet dat het zin heeft maar het is wel even lekker om je ongezouten mening lekker kort door de bocht eruit te gooien. Ik vind het schandelijk dat dit soort bedrijven zo gemakkelijk geld van je rekening kunnen halen, en dat ik er tot 2x toe ben ingetrapt maar goed, dit was 2x en nooit weer. Ik wil mensen adviseren om aangifte te doen bij de politie, hoe meer aangifte hoe beter zodat er bij genoeg meldingen van oplichting een keer een onderzoek wordt ingesteld. Dit heeft oom agent me vanmiddag mooi uitgelegd...
Ik hoop dit soort bedrijven gauw met de grond gelijk worden gemaakt en dat men op een eerlijke manier zijn geld wil verdienen. Ik zou me kapot schamen als ik mensen met leugens geld af zou trochelen om vervolgens iedere maand vrolijk een loonstrookje te krijgen... BAH!

bolleboos
Berichten: 29
Lid geworden op: 28 jun 2006 12:21

Re: Puzzelparty Oplichters

Ongelezen bericht door bolleboos »

Namens Puzzelrijk, het leukste puzzel-en-win magazine van Nederland, mag ik u van harte feliciteren! Uit alle Nederlandse postcodes selecteerde onze centrale computer o.a. uw postcode voor toekenning van een unieke TV-WINcode. En hiermee kunt u nu al een fantastische SONY breedbeeld TV mét BRAVIA t.w.v. € 1.499,00 gewonnen hebben. Echt waar! Het bewijs ziet u onderaan deze e-mail.

Wilt u dat deze ultraplatte SONY breedbeeld TV binnenkort bij u aan de muur hangt? Bel dan GRATIS met de Puzzelrijk-Winlijn: 0800 – 64 63 782 . Uw postcode en TV-WINcode worden dan direct geactiveerd. Bovendien ontvangt u uw eerste exemplaar van Puzzelrijk GRATIS* per post thuisgestuurd. Puzzelrijk staat iedere maand boordevol spannende en uitdagende puzzels. Een traktatie voor de echte puzzelliefhebber! En dat niet alleen. Met Puzzelrijk kunt u iedere maand ook fantastische prijzen winnen! In totaal is er voor ruim € 48.000,00 aan prijzen beschikbaar, waaronder een droomauto t.w.v. € 25.000,00. Grote kans dus dat uw hobby u rijk maakt!

Uw postcode en TV-WINcode: BCHB5082679 kunnen een ultra platte SONY breedbeeld TV waard zijn, maar de reactietermijn verstrijkt binnen 3 dagen. Het is dus belangrijk dat u nú GRATIS belt:


0800 - 64 63 782

Op de website van SONY kunt u de LCD breedbeeld TV met BRAVIA uitgebreid bekijken.
Bel vandaag nog en activeer uw TV-WINCODE, mevrouw ********! Wie weet kunnen wij uw thuisbioscoop dan voor u in orde maken.

Met vriendelijke groeten,

Tessa van Rheweijk
Hoofdredacteur Puzzelrijk

PS Deze kennismakingsactie van Puzzelrijk verplicht u tot niets!
Wij zijn bereikbaar van ma. t/m vr. van 9.00 – 21.30 uur en op zaterdag van 10.00 – 14.00 uur.

*U betaalt slechts € 4,95 voor administratie en verzendkosten


Deze mail kreeg ik gisteren en is natuurlijk te mooi om waar te zijn
Het nummer bestaat niet en ik dacht dat dit ook van dezelfde firma is.ze verzinnen steeds weer nieuwe namen en blijven zo mensen bedonderen.

gmr
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 aug 2006 13:57

Re: Puzzelparty Oplichters

Ongelezen bericht door gmr »

:twisted: het e-mail adres waarmee je info zou kunnen krijgen van deze oplichters bestaat niet het is [email protected]
je krijgt je mailtje terug met mededeling: failed return to sender. weet iemand het e-mail adres van puzzelrijk?
bedankt

bolleboos
Berichten: 29
Lid geworden op: 28 jun 2006 12:21

Re: Puzzelparty Oplichters

Ongelezen bericht door bolleboos »

De bovenstaande mail die ik kreeg kwam van dit adres [email protected]
Ik heb ze gemaild en de mail is niet retour gekomen

gmr
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 aug 2006 13:57

Re: Puzzelparty Oplichters

Ongelezen bericht door gmr »

bolleboos: vriendelijk bedankt. wat een stelletje oplichters. ik heb gelijk aktie bij de bank ondernomen.
groetjes, gmr

Gesloten