LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Iemand ervarinag met Bulkvoordeel.nl?

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Swarnee
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 nov 2005 15:13

Re: Iemand ervarinag met Bulkvoordeel.nl?

Ongelezen bericht door Swarnee »

Een tijd geleden heb ik ook voor 150 euro besteld bij bulkvoordeel.
Nadat het geld overgemaakt was niks meer gehoord, dus al aangifte gedaan bij de politie. Laat het er zeker niet bij zitten!

eitcbv
Berichten: 5
Lid geworden op: 04 nov 2005 22:13

Re: Iemand ervarinag met Bulkvoordeel.nl?

Ongelezen bericht door eitcbv »

Zoals ik eerder heb aangegeven hier op het forum ben ik in voor een hardhandige aanpak voor dit soort lieden maar de middelen ontbreekt mij om dit soort mensen op te sporen. aangifte doen heeft zo weinig zin er komt altijd vrijwel niets tot weinig uit..... Het lijkt mij fijn als wij ons konden verenigen net zoals dat stukje van wat er in de telegraaf stond gistermorgen: een invalide vrouw in elkaar geslagen en van haar skootermobiel gegooid en ook nog eens voor haar ogen haar 5 maanden puppy ophangen echt hoe verzin je het! Wat moeten we daar nu aan doen? De mensen zijn het echt maar dan ook echt zat geworden dit soort wangedrag! Althans ik wel mijn onrechtvaardigheidsgevoel gaat inderdaad zover dat ik vindt dat we dit soort tuig en zo ook die oplichter van bulkvoordeel maar eens zelf onder handen moeten nemen. Vanmorgen stond er in de telegraaf dat er veel mensen zijn die ervan walgen van die aktie met die vrouw en d'r puppy en scootermobiel zoveel zelfs dat er mensen bereid zijn om zich te verenigen tot een knokploeg en die jongens indien men zae kan vinden zelf maar eens echt lekker in elkaar te rossen en ik hoop van ganze harte dat ze hun ballen uit hun keel slaan de grote klootzakken hoe verzinnen ze het een invalide vrouw in elkaar slaan. Voor oplichters zoals die van bulkvoordeel heeft ook een hardhandige aanpak nodig want het is geen onbekende begrijp ik, ik hoop dat we hem iets duidelijk kunnen maken hij verdiend het! Wie weet hoe we dit aan kunnen pakken? Ik wil graag!

Groetjes,

F.K.

Rob81
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 nov 2005 18:20

Re: Iemand ervarinag met Bulkvoordeel.nl?

Ongelezen bericht door Rob81 »

Nou ik ben dus ook slachtoffer geworden van die klootzakken!
Ik ga vrijdag aangifte doen,en kijk eens wat ik daar te horen krijg.Zal wel niet veel wezen maar goed.Toch wil ik iedereen bij deze oproepen om aangifte te doen, alleen dan kan justitie iets doen tegen dit soort praktijken.(Mits ze het natuurlijk niet te druk hebben met de gewone burger lastig te vallen met onzinnige dingen......) Zodra andere plannen vorm krijgen (ik heb al iets gehoord over Peter R. de Vries) hou ik me aanbevolen voor alles wat enigszins iets kan op leveren.

Mvg
Rob

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: Iemand ervarinag met Bulkvoordeel.nl?

Ongelezen bericht door agro »

Een mogelijkheid is om incassoburo RIVI uit Nijmegen welk afgelopen zondag bij Peter R de Vries in het nieuws kwam op deze zaak te zetten.

Is mogelijk niet de juiste weg bewandelen maar dan betaal je ze wel met gelijke munt terug.
Alle zaken bundelen dan, en wel afspreken NO CURE NO PAY.

lind@
Berichten: 233
Lid geworden op: 24 sep 2004 22:50

Re: Iemand ervarinag met Bulkvoordeel.nl?

Ongelezen bericht door lind@ »

bulkvoordeel is geblokkeerd :lol:
maar gaat ut nu om bulkvoordeel of bulkverkoop.nl :?:


Ook las ik op AT5 internet het volgende"

23 internetfraudeurs tegen de lamp
De politie heeft de afgelopen weken een belangrijke slag geslagen in de strijd tegen internetfraude. Bij invallen door heel Nederland zijn dinsdag negen hoofdverdachten aangehouden. Eerder liepen veertien mensen tegen de lamp.
De landelijke actie wordt gecoördineerd vanuit Amsterdam en richt zich met name op malafide handelaren die op internet goederen te koop aanbieden en die na betaling niet leveren.
Uit het onderzoek dat voorafging aan de actie, bleek dat veel slachtoffers geen aangifte hebben gedaan. Bij de invallen van dinsdag zijn computers, bankpassen en administratie in beslag genomen


dus mss zit 1 van die 2 erbij :lol:

jade
Berichten: 9
Lid geworden op: 07 nov 2005 15:38

Re: Iemand ervarinag met Bulkvoordeel.nl?

Ongelezen bericht door jade »

bulkvoordeel staat gewoon nog steeds online... :evil:

ik ben er al bijna overheen dat ik 400 euro kwijt ben maar ik wil zo graag weten hoe dat zit met die man...echt gestoord!!!

richarddejong
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 nov 2005 22:51

Re: Iemand ervarinag met Bulkvoordeel.nl?

Ongelezen bericht door richarddejong »

Hallo

Ook ben ik er ingetuint bij bulkvoordeel en wel met aankoop van een samsung 17'' monitor,deze is speciaal voor dds;21 okt betaalt via internetbankieren duurt 1 volle dag dat het op rekening staat van verkoper dit weet ik uit ervaring!!!! tel daar 3 gelogen weken van de bulk bij op dan is hun tijd verstreken,ik had deze monitor besteld voor mijn dochter van 4 jaar zodat ze spelletjes en dingen kon doen met de computer om er wat van te leren zodat ze er in de toekomst wat aan zal hebben deze oplichter kahn is nog niet klaar met mij,ik heb een eigen bestratingsbedrijf waar ik een paar dagen vrij neem om te polsen bij het opgegeven adres zo gauw ik ook maar 1 persoon zie die aanstalte maakt om dat adres te betreden sla ik er op los aangezien we onze centen toch nooit weerzien.

eitcbv
Berichten: 5
Lid geworden op: 04 nov 2005 22:13

Re: Iemand ervarinag met Bulkvoordeel.nl?

Ongelezen bericht door eitcbv »

Op het aangegeven adres zul je niets zien het staan volgens mij leeg zoals ze hier al zeiden....

bittertje
Berichten: 5
Lid geworden op: 15 nov 2005 16:18

Re: Iemand ervarinag met Bulkvoordeel.nl?

Ongelezen bericht door bittertje »

bulkvoordeel staat gewoon nog steeds online...
Tja dat begrijp je toch niet. Er zijn op dit forum al diversen mensen die aangifte hebben gedaan. Het zullen er ongetwijfeld meer zijn. En nog steeds staat die site online. Hoeveel mensen moeten er nog gedupeerd worden voordat justitie aktie ondeneemt??? Waarschijnlijk pas als Donner zelf gedupeerd is.

Bjorn

bittertje
Berichten: 5
Lid geworden op: 15 nov 2005 16:18

Re: Iemand ervarinag met Bulkvoordeel.nl?

Ongelezen bericht door bittertje »

Ik heb net een mail verstuurt aan Peter R.
Dit automatische mailtje kreeg ik terug:

Beste *******,
Hartelijk dank voor uw email aan de redactie van 'Peter R. de Vries,
misdaadverslaggever'.
Langs deze weg vragen wij uw aandacht voor het volgende:

Tot voor kort kon iedere mailer rekenen op een persoonlijk antwoord van Peter R.
de Vries of zijn redactie. Door de sterk toegenomen stroom emails, brieven en
belletjes is dat tegenwoordig helaas niet meer mogelijk.

Wanneer de redactie u NIET terugbelt of -mailt impliceert dat zeker niet dat wij
uw zaak niet belangrijk vinden. Mogelijk kunnen we er journalistiek niet goed
mee uit de voeten of past uw zaak niet helemaal bij de formule van ons
programma. Wat verder sterk meespeelt is dat we zeer veel dossiers onder de
aandacht gebracht krijgen, maar slechts een beperkt aantal uitzendingen maken.
Hierdoor zijn we gedwongen tot een zeer scherpe selectie, waarbij het mogelijk
is dat uw zaak afvalt.

U kunt er in ieder geval van verzekerd zijn dat uw mail aandachtig wordt
gelezen, onder de aandacht van Peter wordt gebracht en in ons archief wordt
opgeslagen.

Dank voor uw begrip en het allerbeste voor de toekomst!

Met vriendelijke groeten, mede namens Peter,

Redactie 'Peter R. de Vries, misdaadverslaggever'


Als ik wat hoor laat ik het jullie meteen weten.

Groetjes Bjorn

NowIsGold
Berichten: 4
Lid geworden op: 09 nov 2005 23:01

Re: Iemand ervarinag met Bulkvoordeel.nl?

Ongelezen bericht door NowIsGold »

Ik heb zojuist aangifte gedaan. Volgen de politie is dit in principe niet mogelijk omdat het hier eigenlijk gaat om een civiele zaak. Alleen om er al een landelijk fraudeonderzoek loopt dat gecoordineerd wordt door de recherche Amsterdam onder leiding van het openbaar ministerie in Zwolle, kan er aangifte worden gedaan per e-mail. Stuur je aangifte naar:

[email protected]

tomkramer
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 nov 2005 16:11

Re: Iemand ervarinag met Bulkvoordeel.nl?

Ongelezen bericht door tomkramer »

Iedereen die opgelicht is verzoek ik vriendelijk dit te melden bij http://www.internet-fraude.nl/
Hier is inmiddels een gezamelijk aangifte traject in opstart, hoe meer meldingen hoe beter.

aronspa
Berichten: 29
Lid geworden op: 17 nov 2005 21:23

Re: Iemand ervarinag met Bulkvoordeel.nl?

Ongelezen bericht door aronspa »

Ook ik heb een radardetector besteld. Op de site is mijn betaling al 22 dagen binnen en dat is het. Ik probeer aangifte te doen en deze te plaatsen bij "Stop Internet Fraude". Wel vreemd dat na 10 aangiftes die site gewoon online blijft (klasse, Marktplaats heeft zijn producten allemaal verwijderd). Ook vreemd als mensen aangifte doen van oplichting dat de rekening van deze man niet geblokkeerd wordt. En nog vreemder. De bank weet toch aan wie deze rekening toebehoort (als het goed is hebben ze een kopie van zijn paspoort liggen). Dan kan de politie dit dus ook weten. Dus kunnen ze de volle flitsrolletjes een dagje langer laten zitten en deze oplichter van zijn bed lichten!
Ik ben voor iedere verdere actie in. Ik heb er wel een verlofdag voor over om samen met deze hapsnurker aan zijn haren vastgehouden naar een pinapparaat te lopen om mijn geld terug te krijgen. :lol:

Inter
Berichten: 791
Lid geworden op: 31 jul 2004 18:28

Re: Iemand ervarinag met Bulkvoordeel.nl?

Ongelezen bericht door Inter »

Denk toch eens na .
Een site maken (meestal kopieren ze overal iets van andere sites) maken kan tegenwoordig iedereen.Ook zonder HTML kennis.
Een KVK nummer beschermt je niet tegen oplichting.
Als ik maar wat verzint heb ik die ook zo.
En zo kan ik nog wel doorgaan.
Voor iemand op te lichten hoef je heus geen cursus te volgen .


Weet niet of hetdezelfde figuur is .
maar uitleveren aan de VS is de beste oplossing .
Hier is het gewoon een lachtertje voor wat voor straf ze krijgen.
Als er al wat gedaan .Het is een civiele zaak hoor je dan.
Dat blijkt wel doordat hoe vaak ze weer in herhaling vervallen.
Laatst gewijzigd door Inter op 20 nov 2005 09:40, 1 keer totaal gewijzigd.

Inter
Berichten: 791
Lid geworden op: 31 jul 2004 18:28

Re: Iemand ervarinag met Bulkvoordeel.nl?

Ongelezen bericht door Inter »

Ook ik heb een radardetector besteld.
Die zijn verboden .Daar heb je tegenwoordig niks meer aan en zijn heel makkelijk door de politie op te sporen .Uitgezonderd de flitservice methode maar dat is iets wat je zelf haast niet kan doen .

NowIsGold
Berichten: 4
Lid geworden op: 09 nov 2005 23:01

Re: Iemand ervarinag met Bulkvoordeel.nl?

Ongelezen bericht door NowIsGold »

Beste Inter,

Volgens mij bent u niet een van de slimste. Kwestie van goed lezen en dan even nadenken.

Inter
Berichten: 791
Lid geworden op: 31 jul 2004 18:28

Re: Iemand ervarinag met Bulkvoordeel.nl?

Ongelezen bericht door Inter »

Ik heb niet alles gelezen .
Doel je verhaal over de Quintezz Radar Alert .
Dat is geen Radardetector maar een Radaralerter .
Op die site zeggen ze dat wel maar dat is het dus niet.

En wie is er nou slim? Op een site iets gaan bestellen zonder een gedegen onderzoek en je dan laten oplichten.
Ik heb eens

Ik wil er alleen maar bij zeggen dat het hier gewoon een paradijs is voor oplichters
Te veel goedgelovige mensen lopen hier rond.

aronspa
Berichten: 29
Lid geworden op: 17 nov 2005 21:23

Re: Iemand ervarinag met Bulkvoordeel.nl?

Ongelezen bericht door aronspa »

Dat is geen Radardetector maar een Radaralerter .
Lekker belangrijk. Ik weet natuurlijk best wat ik besteld heb. Ik kom niet uit een ei! Er stond een prachtige foto bij op de voorpagina van de telegraaf van 22 oktober. Evenals op de site van meneer de oplichter.
Het gaat erom dat er niets wordt geleverd na betaling.

papatos
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 nov 2005 12:52

Re: Iemand ervarinag met Bulkvoordeel.nl?

Ongelezen bericht door papatos »

Ik - jawel, ook getild door Bulkvoordeel doordat ik een Samsung monitor heb besteld en betaald - raad iedereen aan het advies van tomkramer te volgen en melding te maken bij www.internet-fraude.nl. Zij hebben ervaring met dit soort zaken en geven aan dat een gezamenlijke aangifte, die zij dan voor ons regelen, meer kans van slagen heeft.

aronspa
Berichten: 29
Lid geworden op: 17 nov 2005 21:23

Re: Iemand ervarinag met Bulkvoordeel.nl?

Ongelezen bericht door aronspa »

Doe wel eerst zelf aangifte bij de politie. Bij een aangifte of 25 wordt er daadwerkelijk wat mee gedaan door de politie. De teller staat nu op 9 aangiftes bij internet fraude.nl

Gesloten