Je doet nu net alsof we medelijden moeten hebben voor bedrijven die DOOR HUN EIGEN ACTIES veel klanten er bij krijgen en het vervolgens niet meer aankunnen. Hallo? wakker worden.... Als ik een bedrijf run en ik kom met een actie waarvan ik weet dat ik op dat moment het goedkoopst iets aanbied dan weet ik ook dondersgoed dat ik verschrikkelijk veel klanten er bij krijg en dan zou ik van te voren zeer waarschijnlijk wel wat extra mensen aantrekken en op zijn minst inventariseren of mijn bedrijf wel klaar is qua ondersteuning en techniek om die dienst op een acceptabel niveau aan te kunnen bieden. En dit was dus duidelijk niet het geval bij Wanadoom.
Wat denk je zelf ? 20 mb adsl met telefonie aabieden voor 29 euro. Dat is zelfs nu nog goedkoop. Dan kan je op de donder aanvoelen dat je overspoelt gaat worden. Ik heb geen medelijden met Wanadoom. Totaal niet. Zij roken geld en denken nu alleen nog maar aan geld. Klantenservice is voor hun duidelijk van minder hoge prioriteit. En dat is dus ook wat je krijgt bij wanadoom. Een slechte service voor een goedkope prijs. Goedkoop blijft duurkoop.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Klacht aan wanadoo (adsl family + livebox)
Re: Klacht aan wanadoo (adsl family + livebox)
nl1sms, ben je toevallig ambtenaar?
Re: Klacht aan wanadoo (adsl family + livebox)
Begin niet aan Wanabee betaal iets meer dat scheelt een hoop ellende achteraf, zoek een kwaliteits provider.
Re: Klacht aan wanadoo (adsl family + livebox)
Nee ik ben toevallig geen ambtenaar. Maar dat is wel relatief natuurlijk! pfff.. wat heeft dat er in godsnaam mee te maken? Ben jij soms advocaat ofzo ?? slaat ook nergens op.