LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Klacht aan wanadoo (adsl family + livebox)

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
nl1sms
Berichten: 109
Lid geworden op: 09 jun 2005 11:22

Re: Klacht aan wanadoo (adsl family + livebox)

Ongelezen bericht door nl1sms »

Je doet nu net alsof we medelijden moeten hebben voor bedrijven die DOOR HUN EIGEN ACTIES veel klanten er bij krijgen en het vervolgens niet meer aankunnen. Hallo? wakker worden.... Als ik een bedrijf run en ik kom met een actie waarvan ik weet dat ik op dat moment het goedkoopst iets aanbied dan weet ik ook dondersgoed dat ik verschrikkelijk veel klanten er bij krijg en dan zou ik van te voren zeer waarschijnlijk wel wat extra mensen aantrekken en op zijn minst inventariseren of mijn bedrijf wel klaar is qua ondersteuning en techniek om die dienst op een acceptabel niveau aan te kunnen bieden. En dit was dus duidelijk niet het geval bij Wanadoom.

Wat denk je zelf ? 20 mb adsl met telefonie aabieden voor 29 euro. Dat is zelfs nu nog goedkoop. Dan kan je op de donder aanvoelen dat je overspoelt gaat worden. Ik heb geen medelijden met Wanadoom. Totaal niet. Zij roken geld en denken nu alleen nog maar aan geld. Klantenservice is voor hun duidelijk van minder hoge prioriteit. En dat is dus ook wat je krijgt bij wanadoom. Een slechte service voor een goedkope prijs. Goedkoop blijft duurkoop.

??
Berichten: 768
Lid geworden op: 22 jun 2005 12:18

Re: Klacht aan wanadoo (adsl family + livebox)

Ongelezen bericht door ?? »

nl1sms, ben je toevallig ambtenaar?

mve2
Berichten: 160
Lid geworden op: 21 okt 2005 15:55

Re: Klacht aan wanadoo (adsl family + livebox)

Ongelezen bericht door mve2 »

Begin niet aan Wanabee betaal iets meer dat scheelt een hoop ellende achteraf, zoek een kwaliteits provider.

nl1sms
Berichten: 109
Lid geworden op: 09 jun 2005 11:22

Re: Klacht aan wanadoo (adsl family + livebox)

Ongelezen bericht door nl1sms »

Nee ik ben toevallig geen ambtenaar. Maar dat is wel relatief natuurlijk! pfff.. wat heeft dat er in godsnaam mee te maken? Ben jij soms advocaat ofzo ?? slaat ook nergens op.

Gesloten