LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] De nieuwe zorgverzekering

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
johanuitdeopeninrichting

Re: De nieuwe zorgverzekering

Ongelezen bericht door johanuitdeopeninrichting »

Ik heb een vuiligheidje in mijn oog, Gast.

karr-2
Berichten: 1996
Lid geworden op: 10 apr 2005 15:30

Re: De nieuwe zorgverzekering

Ongelezen bericht door karr-2 »

Als je nu een euro extra moet betalen kost het dus 2 euro !!!!!
Ik betaal die euro (of 1,25 tot 1,75) consequent niet en vraag bij een herinnering of ze de incasso via de kantonrechter willen regelen, die uiteraard kennis moet nemen van het door mij getekende contract met betrekking tot de incasso. Dan wordt het heeeeel erg stil.
Je tekent het contract en meestal staat er in de bijbehorende voorwaarden dat voor het gebruik van een accept giro extra kosten in rekening gebracht worden. Hier teken je dus ook voor. Dus het wordt waarschijnlijk stil omdat ze de rechtszaak aan het voorbereiden zijn.

johanuitdeopeninrichting

Re: De nieuwe zorgverzekering

Ongelezen bericht door johanuitdeopeninrichting »

Hahahahahaha.
Hahahahahaha.
Hahahahahaha.
Eéntje is 3,5 jaar geleden al afgedaan (zonder betaling), nog ééntje 1,5 jaar geleden en zo kunnen we even doorgaan. Ik teken die contracten niet.

Rembrandt
Berichten: 133
Lid geworden op: 07 nov 2005 18:51

Re: De nieuwe zorgverzekering

Ongelezen bericht door Rembrandt »

- johanuitdeopeninrichting, jij snapt van regels nog helemaal niks he, zijn er om overtreden te worden niet ? zo is het met je, en als een "aanwinst" voor de maatschappij kan je dit gedrag niet noemen. Je meent dat vroeger niet was.. maar nog steeds is .. een domme en misschien ook wel onverschillige ondermijning van de voortgang in alle relaties met hen waarvoor je een betalings plicht hebt aangegaan ..., en vogel dat nou maar lekker uit ... :twisted:

johanuitdeopeninrichting

Re: De nieuwe zorgverzekering

Ongelezen bericht door johanuitdeopeninrichting »

Zodra je het snapt mag je je vinger opsteken. Tot die tijd ga je maar elders op internet grove wartaal uitslaan. Nee, een aanwinst voor de maatschappij ben je zeker niet.

Rembrandt
Berichten: 133
Lid geworden op: 07 nov 2005 18:51

Re: De nieuwe zorgverzekering

Ongelezen bericht door Rembrandt »

- automatische incasso is een zorg minder... das wat waard.
- betalen met acceptgiro bij Jan , en alleman duurder, zit dus niet bij het abonnement in. Volgens mij was vroeger al een overschrijving 2,50 gulden administratie.

- , doe johan, maar net alsof ze je benadelen, mishandelen ... kun je mij uitschelden zonder bij de les te hoeven blijven, lekker toch ? tis allemaal bluf die je denkt te zijn. Voor de rest hoef ik geen commentaar van een die zichzelf vermaakt met grote zelfingenomenheid . Ordinaire stijl die je jezelf niet eeuwig kunt permiteren . end .

johanuitdeopeninrichting

Re: De nieuwe zorgverzekering

Ongelezen bericht door johanuitdeopeninrichting »

Ordinaire stijl die je jezelf niet eeuwig kunt permiteren
Je bedoelt jouw stijl op Democrates?

markanika

Re: De nieuwe zorgverzekering

Ongelezen bericht door markanika »

Tjonge ik heb bericht van de belasting ik krijg 34 euro zorgtoeslag wat een vetpot ik betaal nu 56,90 euro en raad eens wat ik in januari moet gaan betalen voor de zelfde dekking ja wel 117.= euro en daar krijg ik 34 euro van terug.

Het is dus weer een regeling voor de rijke

Erg bedank BalkEllende

vertrekken uit dit land is de enige optie

groeten jolanda

Gast

Re: De nieuwe zorgverzekering

Ongelezen bericht door Gast »

Dat is toch niet zo slecht Jomanda ga anders naar Canada daar betaal je nog meer of zo 8)

opa-kneus

Re: De nieuwe zorgverzekering

Ongelezen bericht door opa-kneus »

markanika
Als je in loondienst bent vraag dan even aan de baas hoeveel minder ziekenfondspremie vanaf januari wordt ingehouden. Wordt je Kerst misschien toch nog gezellig.

katelin

Re: De nieuwe zorgverzekering

Ongelezen bericht door katelin »

He Jolanda,

Ik betaalde en ga betalen precies hetzelfde als jij, en krijg ook nog eens evenveel zorgtoeslag. Toevallig!
Per maand zal ik dus 27 euro meer gaan betalen aan premie voor ziektekosten. Best veel.
Maar de second opinion van Independer wees uit dat het aanbod van mijn huidige verzekeraar toch echt het gunstigst is (VGZ), dus ik blijf waar ik zit.

Gesloten