CD heeft mij persoonlijk gebeld dus geloof ik het. Voor klachten (tip) stuur ze ook maar door naar
[email protected] Misschien dat ze dan ook een vacature hebben voor een klachten afdeling!
En stuur ook even een CC naar
[email protected]
Op hun site staat nog iets belangrijks!
CONSUMENTENBOND: KLANTEN CANALDIGITAAL TEVREDEN
CanalDigitaal klanten zijn de meest tevreden digitale televisie-klanten.
CanalDigitaal biedt een unieke combinatie van lage prijzen, een uitstekende beeldkwaliteit en een steeds groter wordend aanbod van zenders.
We zijn verheugd dat dit zich vertaalt in de hoogste klanttevredenheid van alle digitale televisie-aanbieders. Onderzoek van de Consumentenbond bevestigde deze conclusie vorige week, nadat een eerder onderzoek van Heliview ook al deze conclusie presenteerde.
In het onderzoek van Heliview kwam naar voren dat CanalDigitaal als hoogste gewaardeerd wordt met een 7.8. De beeldkwaliteit van CanalDigitaal wordt zelfs gewaardeerd met een 8.4!
Er is ook een rechtszaak jegens CD geweest:
http://www.nmanet.nl/Images/bk1978-0105_tcm16-46681.pdf
En kleine lettertjes te klein bij CD:
http://www.advocaatgids.nl/nieuws/weblog.asp?id=2844
In de Algemene Voorwaarden van Canal Digitaal staat:
Het SET TOP BOX-pakket is een servicepakket dat de volgende diensten omvat:
• de kosteloze vervanging (voor zover mogelijk tegen inlevering van de oude smartcard)
van verloren gegane, gestolen, defecte of beschadigde smartcards, tenzij dit is te
wijten aan opzet of grove schuld van de Abonnee/Inschrijver;
• de kosteloze verwerking van verhuizing;
• beschikbaarheid van een voordelig klantenservice telefoonnummer.
De samenstelling van het SET TOP BOX-pakket kan door CanalDigitaal in redelijkheid
worden gewijzigd. Dit leidt niet tot een wijziging van de Overeenkomst en levert geen grond
tot beëindiging daarvan op.
Volgens mij als zij iets wijzigen in het pakket, mag je het altijd op zeggen. Is dit NIET in strijd met de wet?
In hun algemene voorwaarden staat ook:
CD PREMIUM/CD heeft het recht de in artikel 9 bedoelde abonnementsprijzen en kosten
te wijzigen, van welke prijswijziging de Abonnee tijdig vooraf kennis zal kunnen nemen.
Prijswijzigingen worden onder meer gecommuniceerd via de website
www.canaldigitaal.nl.
De Abonnee is gehouden de gewijzigde prijzen te voldoen, tenzij hij niet met de
voorgestelde wijziging instemt, in welk geval de Abonnee, in afwijking van het bepaalde in
de artikelen 5 en 6, het recht heeft om het Abonnement schriftelijk op te zeggen voor en
met ingang van de datum waarop de prijswijziging ingaat.
Ik heb nog nooit een prijswijziging van hun gekregen. En mensen die geen internet hebben merken pas wanneer de prijs is gewijzigd van hun bankrekening afgeschreven wordt. En dan kun je dus volgens CD niet meer opzeggen. Heel slimme voorwaarden dus van CD!
Verder staat in hun algemene voorwaarden alleen maar in Nederland ontvangen worden. En op de link
http://webshop.canaldigitaal.nl/installatieservice.asp
staat een grote kaart van Europa waar zoal Canal Digitaal ontvangen kan worden! Ja, het kan daar ontvangen worden maar is wel in strijdt met hun eigen gemaakte algemene voorwaarden.
En op de email:
Misschien nog een kans dat zij het doorsturen?!
Hartelijk dank voor uw e-mail,
CANALDIGITAAL streeft ernaar om binnen 2 werkdagen antwoord te geven op uw vraag.
Graag maken we u er tevens op attent dat alleen vragen welke betrekking hebben op Business to Business abonnementen in behandeling worden genomen. Vragen welke betrekking hebben op consumenten abonnementen kunnen niet in behandeling worden genomen of worden doorgestuurd. Voor deze vragen dient u zich te wenden tot de reguliere klantenservice waarvan u de gegevens kunt vinden op de website http:// HYPERLINK "
http://www.canaldigitaal.nl"
www.canaldigitaal.nl.
Met vriendelijke groet,
Afdeling Business to Business
Hartelijk dank voor uw e-mail,
CANALDIGITAAL streeft ernaar om binnen 2 werkdagen antwoord te geven op uw vraag.
Graag maken we u er tevens op attent dat alleen vragen welke betrekking hebben op Business to Business abonnementen in behandeling worden genomen. Vragen welke betrekking hebben op consumenten abonnementen kunnen niet in behandeling worden genomen of worden doorgestuurd. Voor deze vragen dient u zich te wenden tot de reguliere klantenservice waarvan u de gegevens kunt vinden op de website http:// HYPERLINK "
http://www.canaldigitaal.nl"
www.canaldigitaal.nl.
Met vriendelijke groet,
Afdeling Business to Business