Ik denk dat je helaas bewezen hebt dat je met dat gequote inderdaad verbanden uit elkaar aan het trekken bent.
Sorrie voor mijn indeling, In tegenstelling tot jij heb ik gewoon een "handen" vak geleerd als kok en was mijn nederlandse taalkunde iets minder interesant.
Dat gehad hebbende:
jij hebt het over mijn inkomen uit direct sales. Dit voor mij is pocket money.
Ik snap best dat jij daar niet ven kan leven een beetje student gebruikt dat per maand al om zichzelf vol te gooien met drank
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Een stukje verder in mijn verhaal staat nog iets aanvullends wat betreft mijn inkomen.
Namelijk:
En:.(voor de volledigheid ik heb het nu slechts over voeding, ook hebbenb wij nog een huidverzorgingslijn die mijns inziens lucratievere percentage's levert daar het minder tijd kost aan begeleiding en je door middel van workshops een groter aantal klanten kan bereiken in een zelfde tijd, alleen ligt mijn prioriteit hier niet daar ik zo enthousiast wordt van voedingstestamonials)
Ook verbaasd het mij ten zeerste dat niemand van de tegenstanders op het stuk uit de i-krant van de KVK reageert.Dit is slechts mijn verkoop, hiernaast heb ik ook nog een gestaag groeiende organisatie met wie ik werk. door middel van coaching en inspireren en motiveren is mijn voornaamste taak er voor te zorgen dat de mensen in de org. dit ook voor elkaar krijgen. Het belangrijkste binnen een mlm structuur is namelijk zorg voor money in the pocket, dat is namelijk waar het uiteindelijk ook om draait.
op mijn stelling:
Tja de conclusie als ik jou mag geloven is dat zowel bij avon als Mercedes en BMW alleen maar uilskuikens werken die er OOK nog ingetrapt zijn ook zeg!!!Ik begrijp je houding, de 3 grootste tegenstanders hier zijn en blijven sceptisch al zou albert einstein hemzelf de voor en of nadelen voor ze uittekenen.
reageer je als volgt:
Begrijp je nu echt niet dat ik daar een beetje cynisch was?De vraag is natuurlijk wat een Einstein van MLM zou vinden. Denk zelf dat het niet echt positief zou uitpakken namelijk.
Ben je hier zeker van? ik niet namelijk. Ik laat MLM voor mij werken en ik heb ook dit stukje goed gelezen uit een van mijn eerdere posts
Geplaatst op: 16 Dec 2005 21:01 Onderwerp:
Quote:
Ik begrijp je houding, de 3 grootste tegenstanders hier zijn en blijven sceptisch al zou albert einstein hemzelf de voor en of nadelen voor ze uittekenen.
De vraag is natuurlijk wat een Einstein van MLM zou vinden. Denk zelf dat het niet echt positief zou uitpakken namelijk.
Quote:
Dat is mooi ze reageren volledig naar een verwachtingspatroon.
Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt misschien, maar als je bedoelt dat "we" het met veel zaken niet eens zijn dan kan ik je meedelen dat je nou niet bepaald Einstein hoeft te zijn om dat te constateren of te voorspellen...
Quote:
Ik heb gemerkt dat jullie eigenlijk totaal geen interesse hebben in wat wie dan ook hier zegt, en ja ook ik dacht het wel beter te kunnen uitleggen aan jullie.
Het heeft niets te maken met uitleggen, toelichten, het niet begrijpen en meer van die flauwekul. Iedereen die hier al wat langer post snapt precies hoe MLM in elkaar zit (hoezeer de pro's dat ook zullen ontkennen, dat is immers hun stokpaardje).
Netwerkmarketing is booming
Vaak onterecht geassocieerd met verboden pyramideconstructies: netwerkmarketing. Eén ding is zeker: netwerkmarketing is booming als manier om producten te verkopen.
De manier waarop netwerkmarketing is gebaseerd, zit in de benaming verborgen. Het is een marketingmethode die gevormd wordt door een netwerk, een team. Het in de markt zetten van een product wordt gedaan via een organisatie waarin iedereen aan elkaar gekoppeld is, een gevolg van de mond tot mond reclame door de distributeurs binnen het netwerk. Deze onafhankelijke mensen, de distributeurs die hun zaken eenvoudig kunnen regelen vanuit huis, gebruiken de producten zelf, laten de producten aan anderen zien en ontvangen een ruime winstmarge welke groeit naarmate het klantenbestand groter wordt.
Invasie Met de komst van internet verandert de handelswereld. De gevolgen zijn onder andere te zien aan de opkomst van ‘nieuwe’ handelsvormen. Eén van die handelsvormen is netwerkmarketing, ook wel team marketing of franchise marketing genoemd. In de jaren ‘70 en ‘80 was er al sprake van een regelrechte invasie van dit soort bedrijven, in bijna alle branches. Honderden van deze firma’s kwamen, beloofden het grote geld, en gingen weer. Uit deze tijd stamt ook de gereserveerde houding tegenover deze bedrijfstak.
Maar tegenwoordig ligt de situatie anders. Alleen de meer solide opererende bedrijven zijn overgebleven. De cijfers liegen er niet om. Wereldwijd wordt er jaarlijks meer dan 100 miljard dollar via deze handelsweg omgezet. In de Benelux alleen al zijn op dit moment naar schatting 150.000 tot 250.000 mensen met netwerkmarketing bezig. En daarbij komt, dat volgens experts de grote doorbraak van deze handelsvorm nog moet aanbreken, mede door de toename van het internetgebruik.
Switch Bedrijven ervaren dat de consument minder goed bereikbaar is. De switch naar het netwerkmarketing model is dan soms een oplossing. Zo stapte bijvoorbeeld het cosmetica bedrijf Avon over op netwerkmarketing, maar ook grote bedrijven maken er gebruik van. Zo gebruiken Mercedes en BMW netwerkmarketing om de Smart auto en de C1 motor in Italië te verkopen. Netwerkmarketing is niet een tovermiddel om snel rijk te worden. Het grootste nadeel van netwerkmarketing blijft, dat het systeem alleen werkt als er nieuwe partners bijkomen. Stopt de aanwas van collega’s, dan stopt de groei, en dus de geldkraan.
Gaan we samen lachen of bulder ik in mn eentje?
Dit is trouwens die i-krant van de KAMER VAN KOOPHANDEL,\
**** ineens is het me duidelijk als de KVK dit constateert werken daar ook alleen maar UILSKUIKENS.
Jeetje hoe heb ik er ooit in kunnen trappen!
Voor en tegen standers met verwachtings patronen student zoals ik al melde.
Groet Bo