LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] sprintplan aegon

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
faeks
Berichten: 958
Lid geworden op: 08 nov 2005 22:47

Re: sprintplan aegon

Ongelezen bericht door faeks »

Ik ben noch een Payback noch een PALfan (om eerlijk te zijn ben ik gewoon niet zo snel fan van iets of iemand). Shamyrah van Payback heeft een flinke steek laten vallen. Zowel Rob Hoegstra als Piet hebben onmiddellijk opheldering gevraagd bij DAS, meteen de volgende ochtend al. Werden we eerst nog door een andere interpretatie bijna op het andere been gezet (is inmiddels ook rechtgetrokken)...het is jammer dat Payback geen opheldering geeft. Wat ook jammer is, is dat het juist PAL is die daarop zo blijft hameren. Dat maakt de positie van PAL niet sterker in mijn optiek.
Dus Payback, neem een standpunt in en schrijf dat op dit forum. Dan hebben we dat ook weer gehad 8)

burning inside
Berichten: 117
Lid geworden op: 12 dec 2005 17:52

Re: sprintplan aegon

Ongelezen bericht door burning inside »

competitie :oops:

das goed voor de gedupeerden :wink:

Wasbeertje
Berichten: 83
Lid geworden op: 14 jan 2006 16:47

Re: sprintplan aegon

Ongelezen bericht door Wasbeertje »

Niet op deze manier ze verschaffen geen duidelijkheid. Ze hebben niets te doen en maken het geld van de leden op c.q. draaien de donatiegelden er door.

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: sprintplan aegon

Ongelezen bericht door JH »

Het is nog maar de vraag of dit soort competities goed is voor `gedupeerden`. Misschien moet je je binnenbrand eens gaan blussen zodat je uiteindelijk ziet wat er werkelijk aan de gang is. Een ordinaire machtsstrijd tussen de laatst overgebleven `belangenbehartigers`.
Hoe was het motto ook al weer ??? Zo sterk is samen al lang niet meer. :roll:

faeks
Berichten: 958
Lid geworden op: 08 nov 2005 22:47

Re: sprintplan aegon

Ongelezen bericht door faeks »

Samen sterk is samen doorprocederen! Nuances zijn er niet of nauwelijks. Noch bij PAL noch bij Payback...helaas, want voor velen blijft die schikking (hoe slecht die hier ook afgeschilderd wordt, maar ja het is een schikking dus van beide kanten water bij de wijn..) een goede kans iets terug te krijgen en weer verder te gaan met leven! Kun je idd over discussieren of die schikking 100% deugt, maar ja het is een schikking, dus 50% deugen aan beide kanten is eigenlijk al voldoende...
Samen sterk is dus 100% met de neus dezelfde kant op en vooral niet bij het 'andere'' clubje aangesloten zijn! Moeilijk!

Wasbeertje
Berichten: 83
Lid geworden op: 14 jan 2006 16:47

Re: sprintplan aegon

Ongelezen bericht door Wasbeertje »

spotten met je gezondheid is niet goed
Laatst gewijzigd door Wasbeertje op 11 feb 2006 22:16, 2 keer totaal gewijzigd.

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: sprintplan aegon

Ongelezen bericht door Piet »

Samen staan we sterk is nog steeds onze grootste kracht.
Opmerkelijk dat onze "vrienden" JH en Idaho wel commentaar op PAL hebben, maar zich niet uitlaten over de leugens van payback, ondanks dat dit meerdere keren is gevraagd!!
Zo leer je mensen kennen.

Groeten.
Piet

FW
Berichten: 61
Lid geworden op: 22 jan 2006 11:15

Re: sprintplan aegon

Ongelezen bericht door FW »

Koremans ik heb gehoord dat Pieter van payback zijn elektriciteitsrekening vergoed kreeg en dat jij dat toen als bestuurslid hebt goedgekeurd. Toen jij nog bij payback zat was alles daar even rot als nu maar zolang de bestuurders elkaar cadeautjes konden toeschuiven hoorde je ze er niet over.

faeks
Berichten: 958
Lid geworden op: 08 nov 2005 22:47

Re: sprintplan aegon

Ongelezen bericht door faeks »

Wat ook jammer is, is dat het juist PAL is die daarop zo blijft hameren. Dat maakt de positie van PAL niet sterker in mijn optiek.
Piet, hou nou eens op met je gemopper op anderen... je haalt jezelf en pal daarmee omlaag. Zoals Impact dat ook kan en ***.. terwijl jullie eigenlijk heel goed werk doen (al ben ik het daar ook niet altijd helemaal mee eens, maar goed gedupeerden hebben in ieder geval een aanspreekpunt waar ze niet gelijk de portemonnaie hoeven te trekken).
Het is zo weinig professioneel vind ik....je onderscheidt pal daarin niet van payback! Dat is jammer.
Laatst gewijzigd door faeks op 10 feb 2006 22:33, 1 keer totaal gewijzigd.

FW
Berichten: 61
Lid geworden op: 22 jan 2006 11:15

Re: sprintplan aegon

Ongelezen bericht door FW »

En dat terwijl de rol van *** in de kasroof bij payback nooit is opgehelderd!

empie
Berichten: 258
Lid geworden op: 19 sep 2005 13:46

Re: sprintplan aegon

Ongelezen bericht door empie »

Op herhaling FW?
Een goede raad FW, u moet niet alles geloven wat u hoort!
Laatst gewijzigd door empie op 10 feb 2006 22:43, 1 keer totaal gewijzigd.

Wasbeertje
Berichten: 83
Lid geworden op: 14 jan 2006 16:47

Re: sprintplan aegon

Ongelezen bericht door Wasbeertje »

mis
Laatst gewijzigd door Wasbeertje op 11 feb 2006 22:18, 1 keer totaal gewijzigd.

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: sprintplan aegon

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Kun je idd over discussieren of die schikking 100% deugt, maar ja het is een schikking, dus 50% deugen aan beide kanten is eigenlijk al voldoende...
amehoela. delen we dan ook de in totaal 8 jaar BKR notering, waarmee ze me al die tijd al chanteren, frustreren en beschadigen 3 jaar lang al + 5 jaar na de zogenaamde schikking. . 50% het is niet meer te bepalen welke schade de hufters mij toebrengen.

Ik wil alles terug, + weg met die BKR , en als ze dan geen schade hoeven betalen voor alles.
komen ze heel goed weg.

Bah ik houd geen woorden over voor deze schofterigheid.!!!!
Nooit al moet ik een bom om mijn lijf binden maar krijgen zal ik ze.

faeks
Berichten: 958
Lid geworden op: 08 nov 2005 22:47

Re: sprintplan aegon

Ongelezen bericht door faeks »

Ad, ik begrijp 100% wat je bedoelt, het is echter maar net waar iemands prioriteiten liggen. Zo geldt dat net zo voor stoppen met betalen en procederen. Voor de een is dat anders dan voor de ander. Die A2 heb je dan namelijk ook! En die blijkt ook niet zomaar weg te zijn....zeg nu zelf :cry:

D. Idaho
Berichten: 247
Lid geworden op: 03 jan 2006 12:01

Re: sprintplan aegon

Ongelezen bericht door D. Idaho »

Nooit al moet ik een bom om mijn lijf binden maar krijgen zal ik ze.
Wel eerst ontslakken graag! :wink:

faeks
Berichten: 958
Lid geworden op: 08 nov 2005 22:47

Re: sprintplan aegon

Ongelezen bericht door faeks »

Snoeren onlangs las ik een wetenschappelijk artikel dat jouw houding verklaart helaas voor jou kan dexia er geen verandering in brengen je moet maar denken wie het kleine niet eert is het grote niet weert!
Dat moet idd frusterend voor je zijn, dat je een wetenschappelijk artikel niet begrijpt fw :roll:

FW
Berichten: 61
Lid geworden op: 22 jan 2006 11:15

Re: sprintplan aegon

Ongelezen bericht door FW »

Snoeren onlangs las ik een wetenschappelijk artikel dat jouw houding verklaart helaas voor jou kan dexia er geen verandering in brengen je moet maar denken wie het kleine niet eert is het grote niet weert!

faeks
Berichten: 958
Lid geworden op: 08 nov 2005 22:47

Re: sprintplan aegon

Ongelezen bericht door faeks »

Haal je je posting weg om diezelfde onzin gelijk weer te posten fw?? :roll:

D. Idaho
Berichten: 247
Lid geworden op: 03 jan 2006 12:01

Re: sprintplan aegon

Ongelezen bericht door D. Idaho »

Sneller dan haar/zijn schaduw zullen we maar zeggen..... :roll:

FW
Berichten: 61
Lid geworden op: 22 jan 2006 11:15

Re: sprintplan aegon

Ongelezen bericht door FW »

Faeks is helderziende ze gaf commentaar op mijn bericht voor het geschreven was!

Gesloten