Nou, E, je hebt het verbazingwekkend kort weten te houden..., voor jouw doen!!:lol:
als een ADHD-kleuter waarvan het vlaggetje van zijn fietsje wordt getrokken.
dat heeft je toch wel érg zeer gedaan, hè???
Waarom begin je elke keer over mij als iemand je op je forumgedrag wijst? Je manifesteert je nogal huilerig hier, moet ik zeggen.
Je bent misschien een dankbaar voorwerp???
We krijgen van die "open doelen" ???
Dat mijn posts hier louter over het forumtopic zijn gegaan behoeft geen enkel betoog, en dat ik in de bijzinnen misschien wel eens een persoonlijke kwalificatie toevoeg aan de personen die zich met dit soort wanprodukten, piramide of geen piramide, mlm of geen mlm, bezighouden doet daar niets aan af.
Wel eens??? "Altijd," bedoel je toch??
En je geeft dus volmondig toe dat je alles over één kam scheert.., dat is goed te horen.
Dan hebben we iets om op terug te kijken hè? Maakt het argumenteren een stuk gemakkelijker. (voor mij)
Wel..., nu zal ik wel aan de beurt zijn.....
En Jahóóóór!!! Daar komp-tie!!!!
Blablabladedblabla.....
Hm..., niet veel bijzonders.....
Ik wens jou trouwens óók succes, jongen..., maar of dat nou bedoeld is ivm jou praktijken hier??? DÉNK het niet!!!
Ach, gut..., je favoriete onderwerp! (buiten verneder pogingen)
Verzadiging!!
Tuurlijk..., we voelen ons allemaal verzadigd hoor!!!
Sinds gisteravond? Óververzadigd... Er zijn welgeteld 7700 mensen méér die eraan deelnemen dan waar vraag naar is.
Moet jij er eerst vraag naar doen voordat ook maar iets belangrijk voor een ander kan zijn??? Wát een hoogmoed...!
Maar blijkbaar heeft luckynl tóch nog wat geleerd van zijn upline in de vorm van van der Veer: hij is er als een haas vandoor!
Een dure les, dat wel...
Ach..., jij bent toch ook div keren met je staart tussen je benen hier weggerend??? (Ok,ok, JIJ noemde het vakantie..., maar ......., ik heb zo toch mijn twijfels!!

))
En Easy is nog maar net weg hoor!!! (Hoewel ik ook wel betwijfel of we nog iets van hem horen!!!:lol:)
maar dat van die "verzadiging"....?
IJZERsterk hoor!!!:roll:
Maar..., een
DURE les??? waar ging het ook weer over??? € 300 of zo???
Ach, knul..., kan jij niet weten, natuurlijk..., maar wanneer je met een paar man uit eten gaat ben je dat ook zo kwijt hoor!!!
So be it
(Maar dat piramidespel=mlm, houden we erin hè???

)