LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nova Lusus

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
mrtelecom

Re: Nova Lusus

Ongelezen bericht door mrtelecom »

Hm, wijs dan eens aan waar E hier een inhoudelijk zinnige opmerking heeft gemaakt zonder daarbij iemand af te kraken. Misschien lijkt het jou alsof ik hem alleen maar afkraak maar ik wil dat mensen die een discussie niet kunnen voeren zonder vuilspuiterij en beledigingen en daarbij ook nog eens geen enkele constructieve bijdrage leveren opzouten.

Nou zul je, als nieuwkomertje hier, natuurlijk direct de vinger op mij wijzen maar ik heb wel degelijk constructief meegedaan tot een stelletje negatieve losers hier leugens begonnen te vertellen. Een aantal van hen zijn nu al onder de rokken van hun respectievelijke mamma's gedoken toen ze ontdekten dat ik hen niet met dat soort riool praktijken liet wegkomen. Eentje ervan is een bewezen oplichter, een ander iemand die zelf heeft toegegeven voor geld zijn ziel te verkopen.....en dat is het soort mensen waar jij graag mee in discussie gaat????????

Juist, het lijkt er op dat als je het vingertje 'dom' naar mij wijst, er inderdaad 3 naar jou wijzen.

:wink:

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Nova Lusus

Ongelezen bericht door mlmangel »

En jij vertelt alleen de waarheid, niet, mrtelecom?! :wink:

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Nova Lusus

Ongelezen bericht door jor »

Geplaatst op 31 Okt 2007 11:08 door Econometrist


--------------------------------------------------------------------------------

En dan mis ik ook nog een antwoord op een vraag die ik misschien niet expliciet genoeg gesteld heb. Hoeveel moet nova lutsers aan provisies inhouden van de gokkers voordat jij en je 7699 collega's er wat aan gaan verdienen? Welk percentage van de omzet van de gokkers houdt nova van de gokkers in? Hoeveel gaat er binnen nova om, en welk marktaandeel is dat?

Naar boven
Dit is dus een inhoudelijke vraag! En waarom zou hij hem niet mogen stellen? Het is dus nu een piramidespel gebleken en jij blijft maar wauwelen over voor oplichters/losers en mensen die hun ziel an de duivel verkopen.Het gaat G.V.D over NovaLusus kerel.

mrtelecom

Re: Nova Lusus

Ongelezen bericht door mrtelecom »

Tjonge jongen, zijn dat inhoudelijke vragen? Hm, alsof ik bij McDonalds moet vragen hoeveel zij verdienen aan de burgers die verkocht worden om te zien of het misschien interessant is om een McDonalds te beginnen? Mij zou dat geen reet interesseren. Wel wat IK er mee verdienen kan en als mijnheer McDonalds dan via mij OOK rijk wordt is dat mooi mee genomen.

En ach, iemand is dus al een oplichter als dat op tv wordt gezegd? Volgens mijn opleiding is dat pas zo als de rechter zo geoordeeld heeft.

Maar goed, het lijkt er wel op dat mijn opleiding van een iets hoger niveau is geweest dan dat van de gemiddelde mekkeraar hier.

En...
En jij vertelt alleen de waarheid, niet, mrtelecom?!
Hoe kom je daar nou weer bij? (oeps, ff vergeten dat men hier niet gefundeerde conclusies de normaalste zaak van de wereld verteld. Zo direct gaan ze dit antwoord nog vertalen als dat ik dus ook lieg!! :lol: )

clocharddeluxe
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 nov 2007 17:55

Re: Nova Lusus

Ongelezen bericht door clocharddeluxe »

Naam is inmiddels gewijzigd in: Nova Loosers!

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Nova Lusus

Ongelezen bericht door So be it »

Tjonge jongen, zijn dat inhoudelijke vragen? Hm, alsof ik bij McDonalds moet vragen hoeveel zij verdienen aan de burgers die verkocht worden om te zien of het misschien interessant is om een McDonalds te beginnen? Mij zou dat geen reet interesseren. Wel wat IK er mee verdienen kan en als mijnheer McDonalds dan via mij OOK rijk wordt is dat mooi mee genomen.

En ach, iemand is dus al een oplichter als dat op tv wordt gezegd? Volgens mijn opleiding is dat pas zo als de rechter zo geoordeeld heeft.
Vaak ben je behoorlijk aan het zeveren..., maar ik moet je nu hélemaal gelijk geven!!! 8)

Toch altijd weer grappig om te zien hoe mlm altijd felle tegenstanders heeft en dat velen , zonder enige kennis, er een oordeel over uitspreken...:lol:

SBI

Econometrist
Berichten: 809
Lid geworden op: 09 jan 2005 04:03

Re: Nova Lusus

Ongelezen bericht door Econometrist »

maar ik wil dat mensen die een discussie niet kunnen voeren zonder vuilspuiterij en beledigingen en daarbij ook nog eens geen enkele constructieve bijdrage leveren opzouten.
Wat doe je hier dan nog?

Het doet een beetje pathetisch aan hoe jij hier continu je visitekaartje afgeeft als overgestresste breedbekkikker die over de rooie gaat van de eerste de beste opmerking als een ADHD-kleuter waarvan het vlaggetje van zijn fietsje wordt getrokken.

Waarom begin je elke keer over mij als iemand je op je forumgedrag wijst? Je manifesteert je nogal huilerig hier, moet ik zeggen.

Dat mijn posts hier louter over het forumtopic zijn gegaan behoeft geen enkel betoog, en dat ik in de bijzinnen misschien wel eens een persoonlijke kwalificatie toevoeg aan de personen die zich met dit soort wanprodukten, piramide of geen piramide, mlm of geen mlm, bezighouden doet daar niets aan af.
Nu is het dus even afwachten tot onze jan doedel uit sweetlake hier straks komt verkondigen dat het helemaal geen échte mlm is,
Wat Jan Doedel uit Sweetlake er van vindt, weet ik niet, maar IK vind het geen echte mlm....
Waarom verbaast ons dat nou niets?
Zou je even kunnen laten zien, lapzwans, waar ik zeg dat NovaLusus géén piramidespel is???
Aangezien dit volgt op een tekst van mij, neem ik aan dat deze vraag voor mij bedoeld is? Wel, waar eergisteren iemand even haarfijn uit de doeken kwam doen hoe het bij novalutsers om de piramidestructuur draait, met daarbij een hoeveelheid kennis reflecterend alsof hij de uitzending van gisteravond zelf had gemaakt, reageerde jij weer met je gebruikelijke het-is-allemaal-onzin-wat-je-zegt en je-weet-er-helemaal-niks-van. Om daarna de novaspammer doodleuk succes te wensen met zijn onrechtmatige activiteiten. En om ook nog op te merken dat zelfs bij échte piramidegames nog nooit verzadiging was opgetreden. Maar in dat kader kan ik op je volgende vraag kort zijn:
Wat is het nou??? Wél... of niet verzadigd???
Sinds gisteravond? Óververzadigd... Er zijn welgeteld 7700 mensen méér die eraan deelnemen dan waar vraag naar is. Maar blijkbaar heeft luckynl tóch nog wat geleerd van zijn upline in de vorm van van der Veer: hij is er als een haas vandoor!
Een dure les, dat wel...

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Nova Lusus

Ongelezen bericht door So be it »

Nou, E, je hebt het verbazingwekkend kort weten te houden..., voor jouw doen!!:lol:
als een ADHD-kleuter waarvan het vlaggetje van zijn fietsje wordt getrokken.
dat heeft je toch wel érg zeer gedaan, hè??? :wink:
Waarom begin je elke keer over mij als iemand je op je forumgedrag wijst? Je manifesteert je nogal huilerig hier, moet ik zeggen.
Je bent misschien een dankbaar voorwerp???
We krijgen van die "open doelen" ???
Dat mijn posts hier louter over het forumtopic zijn gegaan behoeft geen enkel betoog, en dat ik in de bijzinnen misschien wel eens een persoonlijke kwalificatie toevoeg aan de personen die zich met dit soort wanprodukten, piramide of geen piramide, mlm of geen mlm, bezighouden doet daar niets aan af.
Wel eens??? "Altijd," bedoel je toch?? :lol:
En je geeft dus volmondig toe dat je alles over één kam scheert.., dat is goed te horen.
Dan hebben we iets om op terug te kijken hè? Maakt het argumenteren een stuk gemakkelijker. (voor mij)

Wel..., nu zal ik wel aan de beurt zijn.....
En Jahóóóór!!! Daar komp-tie!!!!
Blablabladedblabla.....
Hm..., niet veel bijzonders.....
Ik wens jou trouwens óók succes, jongen..., maar of dat nou bedoeld is ivm jou praktijken hier??? DÉNK het niet!!! :lol:

Ach, gut..., je favoriete onderwerp! (buiten verneder pogingen)
Verzadiging!!
Tuurlijk..., we voelen ons allemaal verzadigd hoor!!!
Sinds gisteravond? Óververzadigd... Er zijn welgeteld 7700 mensen méér die eraan deelnemen dan waar vraag naar is.
Moet jij er eerst vraag naar doen voordat ook maar iets belangrijk voor een ander kan zijn??? Wát een hoogmoed...!
Maar blijkbaar heeft luckynl tóch nog wat geleerd van zijn upline in de vorm van van der Veer: hij is er als een haas vandoor!
Een dure les, dat wel...
Ach..., jij bent toch ook div keren met je staart tussen je benen hier weggerend??? (Ok,ok, JIJ noemde het vakantie..., maar ......., ik heb zo toch mijn twijfels!!:wink:))
En Easy is nog maar net weg hoor!!! (Hoewel ik ook wel betwijfel of we nog iets van hem horen!!!:lol:)

maar dat van die "verzadiging"....?
IJZERsterk hoor!!!:roll:
Maar..., een DURE les??? waar ging het ook weer over??? € 300 of zo???
Ach, knul..., kan jij niet weten, natuurlijk..., maar wanneer je met een paar man uit eten gaat ben je dat ook zo kwijt hoor!!! :lol:

So be it
(Maar dat piramidespel=mlm, houden we erin hè??? :lol:)

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Nova Lusus

Ongelezen bericht door So be it »

En niet op reageren hoor, Jor.......:wink:
Je bent "illegaal" bezig, vind E.....

Wat vind jij er nou echt van??? Je mag best toegeven hoor, dat je piramideverkoop doet, hoor??? En dat je mensen bedriegt!!!


Of heeft E ongelijk??

SBI

mrtelecom

Re: Nova Lusus

Ongelezen bericht door mrtelecom »

Ach E, mede dankzij mij is meester oplichter Ad ook al foetsie en M en studentje met hun leugens ook al. Nu jij nog met je gezwets en er kan weer eerlijk gediscussierd worden.

mrtelecom

Re: Nova Lusus

Ongelezen bericht door mrtelecom »

Overigens is er een doodsimpele manier om een piramidespel van MLM te onderscheiden: Als je een team MOET uitbouwen om geld te verdienen en het niet KUNT op eigen omzet is het een piramidespel.

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Nova Lusus

Ongelezen bericht door mlmangel »

Maar goed, het lijkt er wel op dat mijn opleiding van een iets hoger niveau is geweest dan dat van de gemiddelde mekkeraar hier.
En net met bovenstaande uitspraak geeft mrtelecom aan dat zijn opleiding niet hoger is dan dat van de gemiddelde TS'er op dit forum.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Nova Lusus

Ongelezen bericht door So be it »

TS'er....????
TegenStander???? :wink:

SBI

mrtelecom

Re: Nova Lusus

Ongelezen bericht door mrtelecom »

Sorry SBI, maar dat is weer zo'n typische opmerking van het domme gepeupel hier dat zichzelf verteld slim te zijn. Ach, als ze niet eens weten hoe een IQ test in elkaar zit..... :lol:

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Nova Lusus

Ongelezen bericht door jor »

Nova Lusus organiseert besloten bijeenkomsten in ons land waarbij nieuwe leden enthousiast worden gemaakt over de enorme winsten die er kunnen worden behaald. De uitbetaling van het geld begint echter pas nadat er nieuwe, betalende leden door de bestaande deelnemers zijn geïntroduceerd. En dat is een typisch kenmerk van een - in Nederland verboden - piramidespel. Veel mensen beseffen zich niet dat naast de organisatoren ook de deelnemers aan een piramidespel strafbaar zijn.

De meest bekende 'piramideconstructie' in ons land was in handen van Rene van den Berg. Ons programma besteedde al eerder aandacht aan deze Gooise 'wonderbelegger' die met behulp van een klein groepje vertrouwelingen schuldbekentenissen uitschreef aan zo'n 1400 mensen, hen hoge rentes voorspiegelden en daarvoor ook in hoger beroep op 20 juli van dit jaar tot 5 jaar cel werd veroordeeld. De geschatte schade volgens de gedupeerden: 127 miljoen euro.

Als Opgelicht?! met de verborgen-camera een bijeenkomst bezoekt van Nova Lusus staan we opmerkelijk genoeg bijna meteen oog in oog met Hans van der Meer, een van de naaste vertrouwelingen van ‘wonderbelegger’ Rene van den Berg. Van der Meer blijkt lid te zijn van de ‘World Leader’s Group’ en vormt met een aantal andere personen de harde kern van Nova Lusus.

De bezoekers van de bijeenkomst worden door Nova Lusus warm gemaakt voor deelname in het bedrijf, waarbij enorme winsten worden voorgespiegeld. Er wordt echter wel door Nova Lusus benadrukt dat de uitbetaling van de winst pas mogelijk is nadat er minimaal 2 nieuwe, betalende leden zijn aangebracht. En dat is dus een piramidespel. Ook beweren de sprekers van Nova Lusus dat het bedrijf de potentie heeft 'om groter te worden dan Microsoft', als zij 1% van de gaming-industrie in handen krijgt.' En er zou binnen 3 jaar een Engelse beursgang zijn gepland waarvan, opmerkelijk genoeg, binnenkort al een prospectus wordt uitgegeven.
Moeten er soms eerst weer 1400 mensen de boot ingaan voor jullie erkennen dat het niet klopt? Of moet er weer127 Miljoen euro kwijt zijn voor je het oplichting mag noemen? Struisvogelpolitiek noem ik dat.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Nova Lusus

Ongelezen bericht door jor »

Geplaatst op 07 Nov 2007 19:23 door So be it


--------------------------------------------------------------------------------

En niet op reageren hoor, Jor.......
Je bent "illegaal" bezig, vind E.....

Het zal me een zorg zijn wat E over mij of normale mlm denkt. Waarom zou ik daarmee zitten! Het is gewoon 1 mening en de mijne is anders, dat mag toch.

mindmerge
Berichten: 8
Lid geworden op: 06 nov 2007 22:09

Re: Nova Lusus

Ongelezen bericht door mindmerge »

Nog steeds geen echte discussie over Nova Lusus, in plaats van de discussie of iets MLM is of niet? Waar zitten die 7700 participanten?

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Nova Lusus

Ongelezen bericht door So be it »

Jor,

Ik wil allereerst even kwijt dat het gedrag van Mr. T. nu ontaard in boosaardig doordrammen.... en dat dient geen enkel doel, Mr.T.

Verder moet je het artikel... en de docu met een open blik bekijken Jor.

Er is veel stemmingmakerij bij.

Het énige relevante is dat er geldelijk gewin is door mensen in te schrijven!!
En dát hoort niet!
En de rest is dus flauwekul! Het gebazel over beursgang, groter kunnen worden dan MS, etc.

En als jij nu ook al begint over de "arme slachtoffers"..... :(

SBI

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Nova Lusus

Ongelezen bericht door So be it »

Het zal me een zorg zijn wat E over mij of normale mlm denkt. Waarom zou ik daarmee zitten! Het is gewoon 1 mening en de mijne is anders, dat mag toch.
Dan maakt het je niet uit, Jor, of E je een slachtoffer vindt... of een tiller??? Of een dommer dan dom... "dommeling"???:lol:
Nog steeds geen echte discussie over Nova Lusus, in plaats van de discussie of iets MLM is of niet?
Is van vitaal belang, MM... of maakt het jou ook niet uit of ze je een tiller noemer omdat je buurman, die jouw naam gebruikt, een tiller is???:(

So be it.
En allebei de kampen veroordelen de manier van werken van N.L., maar toch vinden mensen als E dat mlm een pramidespel is.
Sta alleen verbaasd dat mlmangel nog geen duit (rotte peerke) in het zakje heeft gedaan...!:lol:
Ben je gelovig geworden, mlmangel??:wink:

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Nova Lusus

Ongelezen bericht door jor »

Ik heb het helemaal niet over arme slachtoffers. Iedereen moet het zelf weten. Maar als je afstand durft te nemen van dit soort rotzooi ( in mijn ogen ) heeft normale mlm daar niet onder te lijden.De reactie's van mr T worden steeds onsamenhangender en daarom reageer ik wat feller op hem.Ik heb de hele uitzending gezien en het ging om pakketten van €600.- en dat liefst 3 keer.Daarna ging je pas geld verdienen.

Gesloten