Het is inderdaad vreemd dat u de moederhond niet hebt gezien.Geplaatst op 10 Mrt 2006 21:47 door inge b
--------------------------------------------------------------------------------
Xantia zijn moeder is een dwerg en zijn vader een kaninchen inderdaad,ik had begrepen dat je dan geen shows mag lopen.Maar zoals ik al zei hij heeft geen goede vacht en ik denk ook niet dat hij daar zin in heeft en hij doet echt niks tegen zijn zin in!! Mijn vraag aan jp de jong was dat ik het achteraf vreemd vindt dat we de moederhond niet hebben gezien.Het waren wel éigen'honden en kampioenen maar het programma van Radar heeft me aan het bdenken gezet,wat denkt u ervan?
Geen enkele fokker (Zelfs geen"grote" fokkers) zouden daar bezwaar tegen hebben. Of laten de pups alleen in combinatie met de moeder zien. Ik kan me heel goed voorstellen wanneer u nu begint te twijfelen aan de oprechtheid van de fokker. Wanneer uw wilt mag u gerust mailen naar mij met de kennelnaam zodat ik het na kan kijken of na kan vragen.
Het feit dat het allemaal "eigen" honden zijn en kampioenen zegt in principe helemaal niets. Belangrijker is te weten hoeveel honden, hoeveel nesten etc.
Zonder kennelnaam zou ik niet durven zeggen het is zus of zo...
Ik kan alleen maar zeggen dat het dubieus is dat u de moederhond niet heeft gezien!
Wat u ook nog zou kunnen proberen is vragen bij de fokker naar de moederhond. Foto's e.d. of de moederhond nog eens zou mogen bekijken. U kunt dit doen door te melden dat u graag eens een keer zou laten zien hoe uw hondje geworden is!