Leer een lezen:

LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
UPC heeft geen enkel fatsoen.Als je dit letterlijk opvat dan is zelfs het retourneren een vorm van tegenprestatie. Maar we leven in een fatsoenlijk land, dus zou ik die moeite toch wel nemen.
Het is al langer bekend dat upc uitblinkt in aso en onbeschoft gedrag, maar sommigen vinden dat een heel normale, en een enkeling zelfs een geweldige handelswijze, kan je nagaan welk een mentaliteit bij deze personen moet heersen.UPC heeft geen enkel fatsoen.
Is dat eigenlijk wel zo'n ramp, om bij UPC op een zwarte lijst te staan? Nooit meer reclame van hen, nooit meer ongevraagde producten, nooit meer van die vervelende telefoontjes om je voor de zoveelste keer weer een van hun hopeloze producten aan te smeren terwijl ik al vaak aangegeven heb hier geen prijs op te stellen.aangezien jij op de zwarte lijst terrecht bent gekomen.
Niet echt, en ik hoop dan ook dat de "vrees" van laurent dan nu na het telefoontje van upc (zie 2 posts terug) eindelijk inhoud krijgt, heeft ie voor 1 keer geen onzin geplaatst.Is dat eigenlijk wel zo'n ramp, om bij UPC op een zwarte lijst te staan?
Dat is misschien wel zo, maar voor zover ik weet heb je dan bij elke tv/video een decoder nodig.Ben bezig met schotel kan je met 1 abbo en bijbetaling van 2 euro 3 tv toestellen op aansluiten, en heb je met het familie pakket (€ 12,95) ca 250 zenders in huis
Rekenen kan je dus ook al niet, een analoog abonnement alleen al € 15,63 per maand met een schamele 28 zenders, daarbovenop kan je kiezen uit 2 abonnementen voor digitale tv basis € 2,16 (totaal ca 40 zenders) en een uitgebreid met ruim € 4,00 per maand (totaal ca 80 zenders), (is wel degelijk ca € 20 per maand dan dacht ik zo) van de digitale decoder moet met een scart kabel naar je tv, en is de digitale tv slechts met 1 toestel mogelijk.de kosten zijn 14,5 Euro, .
Ooit gehoord laurent dat een splitter 3 dB verlies geeft, is wel 50% van de signaalsterkte, als het al mogelijk zou zijn jochie dan zou je na 5 splitters al geen signaal meer over hebben voor welke tv dan ook.via een splitter kan je erwel 10 toestellen aanhangen
En waarom zou ik hier dan moeten verdwijnen? Dacht evenveel recht te hebben hier te zijn als jij, bovendien zie ik het als een service voor de mensheid om eenieder te behoeden voor het debacle dat upc heet, er kan gewoonweg niet voldoende tegen gewaarschuwd worden.Schiet nu maar op met je schotel, dan kun je hier ook verdwijnen
Maak je bewering eens waar en plaats hier mijn klantnummer dan, als je het zo goed weet.zij is door UPC op de zwarte lijst gezet vanwege wanbetalingen
Wat bedoel je hiermee? is dat de nieuwe spelling of gramatica misschien? zo ja, probeer dan eens op de oude manier, snap ik het misschien ook.en grof woorden gebruik,haar cijfers zijn opzettelijk onjuist weergegeven, jammer daar je verder dus niets mee. Eem zaal van misleiding em ophitsing