LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] opzegging Het Net
Re: opzegging Het Net
Daarnaast zou ik (en met mij menig ander) het op prijs stellen als er eens een uitzending van Radar gaat over de problemen bij Het Net/KPN.
Me dunkt dat dat misschien iets goed maakt...toch?
Me dunkt dat dat misschien iets goed maakt...toch?
Re: opzegging Het Net
Tip :
Heb je opgezegd maar blijft men afschrijven : storneer het bedrag en verander via 'mijn gegevens' het rekeningnummer van jezelf in dat van HetNet. Dat werkte bij mij goed : alles werd keurig door HetNet van hun eigen rekening afgeschreven en het bespaarde mij het gezeur van storneren etc etc.
Heb je opgezegd maar blijft men afschrijven : storneer het bedrag en verander via 'mijn gegevens' het rekeningnummer van jezelf in dat van HetNet. Dat werkte bij mij goed : alles werd keurig door HetNet van hun eigen rekening afgeschreven en het bespaarde mij het gezeur van storneren etc etc.
Re: opzegging Het Net
Haha, dat vind ik wel een erg goede tip!
Re: opzegging Het Net
Het zou me niet verbazen als dit ook nog eens werkt ook!
Re: opzegging Het Net
Grappig dat wel maar bedenk : valsheid in geschrifte, diefstal etc.
Re: opzegging Het Net
Ach, volgens mij hebben ze het niet eens in de gaten. Zolang er maar geld binnenkomt!
Re: opzegging Het Net
wat ik pas vals vind is dat er vanuit dit stel gasten totaal geen medewerking en reactie komt.
Denk daar maar eens over na.
Denk daar maar eens over na.
Re: opzegging Het Net
Ik was zeer tevreden met de diensten van het net en kpn totdat ik vanwege de kosten wilden wisselen van providor.
Kpn is netjes afgehandeld en beeindigd alleen zelfs met een schriftelijke bevestigiong van het net blijven ze afschrijven.
Ik heb een maal een automatische afschrijving terug laten boeken maar meteen een dreiging eroverheen met afsluiting en incasso.
Ondanks vele mailtjes niets gehoord maar ik was niet van plan die helpdesk te bellen en nog eens extra op kosten gejaagd te worden door een fout die zij maken.Ik moet alleen maar af van die automatisch incasso en dan is de bal aan het net.
Je bent dus zeker niet de enige
richard
Kpn is netjes afgehandeld en beeindigd alleen zelfs met een schriftelijke bevestigiong van het net blijven ze afschrijven.
Ik heb een maal een automatische afschrijving terug laten boeken maar meteen een dreiging eroverheen met afsluiting en incasso.
Ondanks vele mailtjes niets gehoord maar ik was niet van plan die helpdesk te bellen en nog eens extra op kosten gejaagd te worden door een fout die zij maken.Ik moet alleen maar af van die automatisch incasso en dan is de bal aan het net.
Je bent dus zeker niet de enige
richard
Re: opzegging Het Net
Zeer vreemd, ik kan sinds kort niet meer inloggen op de site van Het Net!? Zullen ze eindelijk begrepen hebben dat ik niet met hun in zee wilde en mijn aanvraag geannuleerd hebben?
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 23 sep 2006 18:36
Re: opzegging Het Net
Het zelfde met mij, opzeggen per mail.....fax...brief........telefonisch door zelfs een filiaal houder van primafoon, en toch nog je kontrakt behouden. De grap is zelfs dat ik mijn telefoon van kpn heb opgezegd i.v.m vertrek buitenland en hetnet wil het kontrakt nu door laten lopen zonder telefoonaansluiting. Dacht dat het een pakket is van beiden.
De rekeningen zullen op de mat vallen, de deurwaarder kunnen ze naar Afrika sturen......en alle incasso vorderingen zijn geblokkeerd.
Maar het is wel jammer dat dit nog mogelijk is in vrij Nederland, of is het land niet meer zo vrij als wij denken? In Italie en Zuid Amerika noemen ze dit andere praktijken, voelt u hem!
Gewoon, rekening op slot........aan kunnen tonen dat je rechtmatig heb gehandeld, en niet te veel bellen a.u.b. want dat zijn nu juist de verdiensten van Hetnet en KPN. Dat ADSL gedoe is bijzaak.....klanten laten bellen is bussines.
Aan deze uispraken kunnen geen rechten worden ontleend.
De rekeningen zullen op de mat vallen, de deurwaarder kunnen ze naar Afrika sturen......en alle incasso vorderingen zijn geblokkeerd.
Maar het is wel jammer dat dit nog mogelijk is in vrij Nederland, of is het land niet meer zo vrij als wij denken? In Italie en Zuid Amerika noemen ze dit andere praktijken, voelt u hem!
Gewoon, rekening op slot........aan kunnen tonen dat je rechtmatig heb gehandeld, en niet te veel bellen a.u.b. want dat zijn nu juist de verdiensten van Hetnet en KPN. Dat ADSL gedoe is bijzaak.....klanten laten bellen is bussines.
Aan deze uispraken kunnen geen rechten worden ontleend.
Re: opzegging Het Net
Klopt het dat het Net automatisch een contract met een jaar verlengt??
Re: opzegging Het Net
Ja, elke provider doet dat vandaar mijn advies.Damon vroeg,
Klopt het dat het Net automatisch een contract met een jaar verlengt??
Ik raad een iedereen aan als men een nieuw contract afsluit bij KPN en/of een zustermaatschappij zoals PlanetInternet, om na de proeftijd direct je abonement weer op tezeggen, dit voorkomt problemen als je gaat vehuizen en/of verandering van contract vorm plaats vind.
Als je namelijk verhuisd en men geeft je de verkeerde informatie zit je weer voor een jaar aan een contract vast, terwijl je niet meer op het betreffende adres woont.
Re: opzegging Het Net
Waarom gelijk contract weer opzeggen???
Ik ben ook verhuisd geweest kortleden. En overgang naar nieuwe adres ging uitstekend! Als je op internet alles invult zoals staat en rustig naleest moet het goed gaan... Opmerkelijke is dat ik KPN, Hetnet en UPC moest verhuizen naar nieuwe adres en bij alle 3 echt goed ging! We leverden maandag sleutel in en alles was op maandag ook echt mee verhuisd, rara,ben ik enige waar alles goed ging??? Ook de afrekeningen waren in orde, geen extra gekke dingen of hoge kosten, neen, alles zoals het hoort.
Ik ben ook verhuisd geweest kortleden. En overgang naar nieuwe adres ging uitstekend! Als je op internet alles invult zoals staat en rustig naleest moet het goed gaan... Opmerkelijke is dat ik KPN, Hetnet en UPC moest verhuizen naar nieuwe adres en bij alle 3 echt goed ging! We leverden maandag sleutel in en alles was op maandag ook echt mee verhuisd, rara,ben ik enige waar alles goed ging??? Ook de afrekeningen waren in orde, geen extra gekke dingen of hoge kosten, neen, alles zoals het hoort.
Re: opzegging Het Net
Heel fijn voor je dat alles goed gegaan is.
Maar ook de berichten gelezen waar het echt goed fout ging?
Maar ook de berichten gelezen waar het echt goed fout ging?
Re: opzegging Het Net
Even los van alle ellende zoals gememoreerd in de HETNET topic is mijn ervaring ( 2 jaar ) met het product ADSL Surfen van HETNET goed.
Maar zoals de wereld van leveranciers het er helaas tegenwoordig uitziet is alle inspanning er op gericht om omzet te draaien want daar worden de medewerkers op afgerekend.
Alles wat daarna dient te gebeuren om de klant tevreden te houden is maar bijzaak en valt onder het hoofdstuk kosten.
Om die kosten laag te houden, moet je met een minimum aan goede betrokken medewerkers die je zo min mogelijk verantwoordelijkheid geeft werken, dan voorkom je dat ze te betrokken zijn bij het bedrijf of product en dan besteed je dat uit aan een callcenter.
Om die lastige klant van je af te houden laat je ze fors betalen voor eventuele contacten met je organisatie want SERVICE is alleen maar lastig en duur.
Nou ben ik misschien van de oude stempel maar ik ben nog steeds van mening dat klantentevredenheid de basis is voor de continuiteit van je onderneming en dat heet lange termijn visie.
Ik heb medelijden met de medewerkers van HETNET want met al deze klachten kun je toch niet meer trots zijn op je bedrijf of product en dat werkt door zoals we zien in al de klachten.
Ik zelf ben al vanaf 6 juli bezig met HETNET om mijn contract te veranderen Surfen en Bellen + Onbeperkt bellen maar tot vandaag heeft dat geresulteerd in 12 mailtjes van mij en 23 mailtjes van HETNET zonder enige vooruitgang.
NIEMAND VAN HETNET VOELT ZICH VERANTWOORDELIJK OF SCHAAMT ZICH HIERVOOR EN DIT KOST HEEL VEEL GELD WANT OOK IK HEB NU OPGEZEGD.
Maar zoals de wereld van leveranciers het er helaas tegenwoordig uitziet is alle inspanning er op gericht om omzet te draaien want daar worden de medewerkers op afgerekend.
Alles wat daarna dient te gebeuren om de klant tevreden te houden is maar bijzaak en valt onder het hoofdstuk kosten.
Om die kosten laag te houden, moet je met een minimum aan goede betrokken medewerkers die je zo min mogelijk verantwoordelijkheid geeft werken, dan voorkom je dat ze te betrokken zijn bij het bedrijf of product en dan besteed je dat uit aan een callcenter.
Om die lastige klant van je af te houden laat je ze fors betalen voor eventuele contacten met je organisatie want SERVICE is alleen maar lastig en duur.
Nou ben ik misschien van de oude stempel maar ik ben nog steeds van mening dat klantentevredenheid de basis is voor de continuiteit van je onderneming en dat heet lange termijn visie.
Ik heb medelijden met de medewerkers van HETNET want met al deze klachten kun je toch niet meer trots zijn op je bedrijf of product en dat werkt door zoals we zien in al de klachten.
Ik zelf ben al vanaf 6 juli bezig met HETNET om mijn contract te veranderen Surfen en Bellen + Onbeperkt bellen maar tot vandaag heeft dat geresulteerd in 12 mailtjes van mij en 23 mailtjes van HETNET zonder enige vooruitgang.
NIEMAND VAN HETNET VOELT ZICH VERANTWOORDELIJK OF SCHAAMT ZICH HIERVOOR EN DIT KOST HEEL VEEL GELD WANT OOK IK HEB NU OPGEZEGD.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 19 nov 2006 12:34
Re: opzegging Het Net
Na al de onderstaande irritaties over Het Net gelezen te hebben en mijn eigen problemen met Het Net wil ik Radar vriendelijk verzoeken om Het Net een goed aan te pakken. Klachten die wij als klant bij Het Net indienen wordt niet op gereageerd, het interesseerd ze namelijk helemaal NIETS!!
Re: opzegging Het Net
Ik stap binnenkort over naar HetNet hoop dat het goed gaat
Re: opzegging Het Net
Ik heb zelf het probleem met Het Net dat het product niet geleverd (kan) word(en).
Ik heb internetten + bellen op 7 augustus aangevraagd, 1e bevestiging 22 aug, een 2e in sept,3e in oktober. Na veelvuldig telefoneren met de helpdesk heb ik op 2 november een experia box ontvangen. Maar verrassing, de voip doet het niet. Wederom diverse keren helpdesk gebeld, veel beloofd geen wol.
Ik zou nu liever van het hele contact met Het Net en de KPN af willen zodat ik op zoek kan gaan naar een oplossing die wel werkt. Hoe doe ik dit, wat zijn de wettige mogelijkheden. Bestaat er zoiets als een leveringsverplichting of kunnen Het Net cq KPN dit tot in het oneindige rekken. Het is toch hopelijk niet "normaal" dat zulke bedrijven klanten kunnen verplichten om maanden op het aangeboden product te wachten zonder dat het contract ontbonden kan worden.
Ik heb het filmpje op deze site met de jonge dame van de KPN m.b.t. dit onderwerp gezien maar ook hier wordt er geen concrete oplossing geboden alleen maar vage belofte's. Helpdesk bellen leverd niets op, "we zijn er mee bezig en bellen u nooit terug" Mail ook niet. Briefen heb ik nog niet geprobeerd maar gezien de overige reacties op dit forum heb ik daar ook weing vertouwen in.
Wie helpt mij met een concreet advies uit de brand.
Ik heb internetten + bellen op 7 augustus aangevraagd, 1e bevestiging 22 aug, een 2e in sept,3e in oktober. Na veelvuldig telefoneren met de helpdesk heb ik op 2 november een experia box ontvangen. Maar verrassing, de voip doet het niet. Wederom diverse keren helpdesk gebeld, veel beloofd geen wol.
Ik zou nu liever van het hele contact met Het Net en de KPN af willen zodat ik op zoek kan gaan naar een oplossing die wel werkt. Hoe doe ik dit, wat zijn de wettige mogelijkheden. Bestaat er zoiets als een leveringsverplichting of kunnen Het Net cq KPN dit tot in het oneindige rekken. Het is toch hopelijk niet "normaal" dat zulke bedrijven klanten kunnen verplichten om maanden op het aangeboden product te wachten zonder dat het contract ontbonden kan worden.
Ik heb het filmpje op deze site met de jonge dame van de KPN m.b.t. dit onderwerp gezien maar ook hier wordt er geen concrete oplossing geboden alleen maar vage belofte's. Helpdesk bellen leverd niets op, "we zijn er mee bezig en bellen u nooit terug" Mail ook niet. Briefen heb ik nog niet geprobeerd maar gezien de overige reacties op dit forum heb ik daar ook weing vertouwen in.
Wie helpt mij met een concreet advies uit de brand.
-
- Berichten: 7
- Lid geworden op: 20 nov 2006 21:55
Re: opzegging Het Net
ben ik overgestapt van adsl snel surfen naar instap surfen en bellen van kpn (hetnet)is er een bedrag afgehaald van mijn rekening van 28,96euro door het net periode 26 oktober tot 09 november
en 09november tot 09 december.Moet ik nog even 3 weken wachten tot het instalatie pakket komt,en dan moet ik een afspraak maken met de kpn voor een monteur die alles aan komt sluiten.Als het even mee zit hoop ik aan gesloten te worden voor instap surfen en bellen zo rond
begin 2007 dus nog even wachten maar Nuop21 Nov. is er door KPN weer een bedrag van 3 euro van mijn rekening gehaald
wordt vervolgd.
en 09november tot 09 december.Moet ik nog even 3 weken wachten tot het instalatie pakket komt,en dan moet ik een afspraak maken met de kpn voor een monteur die alles aan komt sluiten.Als het even mee zit hoop ik aan gesloten te worden voor instap surfen en bellen zo rond
begin 2007 dus nog even wachten maar Nuop21 Nov. is er door KPN weer een bedrag van 3 euro van mijn rekening gehaald
wordt vervolgd.