Ik vind het altijd heel grappig dat mensen zo veel zeuren over sites als Moneymiljonair dat het 'tijdverspilling' is.
Per dag krijg je gemiddeld 3 á 4 mailtjes van ze met reclame, daar moet je op klikken om je 'parels' te innen.
Deze 4 mailtjes kost je hooguit 30 seconden om te klikken + weg te klikken, nou nou, poeh poeh wat gaat er toch een tijd in zitten.
Dit is overigens geen spam, want je hebt je zelf aangemeld voor Moneymiljonair.
De links waar je op klikt en de sites waar je op komt, kun je direct weer weg klikken (gaat Moneymiljonair alleen om de views, daar verdienen zij aan!) je meld je dus ook nergens aan, dus nog steeds geen (extra) spam.
Dan heb je nog de onderzoeken (enquettes) waarop je kunt klikken, je krijgt een X aantal voor het klikken (nog steeds geen spam!) en nog eens een aantal voor het invullen van de enquettes.
De enquettes
die je zelf invult kunnen inderdaad zorgen voor een extra mailtje van die onderzoek site die enquettes verstuurt, daar heeft Moneymiljonair nog steeds niets mee te maken.
En wat betrouwbaarheid betreft, check mijn stats:
Verdiend vóór 2012
11.992.098
€ 149,90
Verwerkte transacties 2012
238.000
€ 2,98
Overige verdiensten 2012
555.000
€ 6,94
Uitbetalingen
-11.000.000
- € 137,50
Huidig saldo
1.785.098
€ 22,31
Ik heb de verdiende (en uitbetaalde) €137,50 netjes op mijn bankrekening gehad, dus oordeel zelf over de betrouwbaarheid.
Inmiddels doe ik al jaren mee met veel plezier.