LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ontevreden over restaurant 'La place' VenD r'dam-zuidplein

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
HvdC
Berichten: 233
Lid geworden op: 23 okt 2004 14:59

Re: ontevreden over restaurant 'La place' VenD r'dam-zuidplein

Ongelezen bericht door HvdC »

Dat dienblad laat ik altijd staan. Bekijk het maar!
Schandalig hoge prijzen zonder service?!?!?! Dat gaat er bij mij niet in.

magel725
Berichten: 1164
Lid geworden op: 18 jun 2006 01:37

Re: ontevreden over restaurant 'La place' VenD r'dam-zuidplein

Ongelezen bericht door magel725 »

Als je ergens binnen gaat zijn er huisregels. Ben je het daarmee niet eens dan wordt geacht dat je buiten blijft.

S.
Berichten: 2164
Lid geworden op: 22 mei 2005 23:52

Re: ontevreden over restaurant 'La place' VenD r'dam-zuidplein

Ongelezen bericht door S. »

Een klant die "slecht te been" is kan zowiezo niet zonder begeleiding gaan eten in La Place.
Dat lukt van geen kanten :wink:, om je eten te verzamelen en naar kassa/tafel/opruimband te dragen.

La Place is een zelfbedieningsrestaurant, en daar is de prijs ook wel naar.
Voordeel is dat je niet soms zo verschrikulluk lang op je eten moet wachten en dat je het aanbod eerst goed kunt bekijken, zodat je geen onaangename verrassingen op je bordje krijgt. :P

gerland
Berichten: 772
Lid geworden op: 29 nov 2005 17:57

Re: ontevreden over restaurant 'La place' VenD r'dam-zuidplein

Ongelezen bericht door gerland »

Het is zeker fatsoenlijk je aan de huisregels te houden van het restaurant waar je te gast bent.

Als magel725 echter zegt:
kan de kassiere, .......................en ze spreekt je daarop beleefd aan. "'meneer, u moet uw dienblad nog op de afruimband zetten, het is hier geen mac'donald's."
, dan raak ik het spoor bijster.

Wat de caissière zegt is verre van beleefd, eerder bot en onfatsoenlijk. Als restaurantmanager mag je hopen dat je personeel op een meer gepaste wijze communiceert met je klanten:
"Meneer, bij LaPlace is het gebruikelijk om zelf uw dienblad op de afruimband te zetten. Zou of dat voor mij willen doen?" of nog beter: "........Zou u dat de volgende keer willen doen"

Ikzelf heb geen probleem om het blad op te ruimen. Mocht ik het onverhoopt vergeten, en ik zou daarop aangesproken worden, dan zou ik in het tweede geval zeggen""Natuurlijk, helemaal vergeten", en ik zou het blad afruimen.
In het eerste geval denk ook ik: bekijk het maar, en ik zou doorlopen.

(Als restaurantmanager zou ik mij overigens wel afvragen of het überhaupt wel verstandig is om mensen op deze huisregels aan te spreken, als ze ze over het hoofd gezien hebben)

bot321
Berichten: 3170
Lid geworden op: 05 okt 2004 14:30

Re: ontevreden over restaurant 'La place' VenD r'dam-zuidplein

Ongelezen bericht door bot321 »

Geplaatst door venantius

Misschien dat sommigen dan na het eten er geen zin meer in hebben :wink:
---------------------------------------------------------------------------------

Is een goeie voor de regering om de vergrijzing in de toekomst tegen te gaan. :idea:

S.
Berichten: 2164
Lid geworden op: 22 mei 2005 23:52

Re: ontevreden over restaurant 'La place' VenD r'dam-zuidplein

Ongelezen bericht door S. »

bot321 schreef:Is een goeie voor de regering om de vergrijzing in de toekomst tegen te gaan.
Dus ik mag niet oud worden? :?

bot321
Berichten: 3170
Lid geworden op: 05 okt 2004 14:30

Re: ontevreden over restaurant 'La place' VenD r'dam-zuidplein

Ongelezen bericht door bot321 »

Je mag net zo'n oude penis worden als
ik van plan ben.103 jaar. :lol:

Ik bedoel dus geboorte beperking. :wink:

Gesloten