@ Econometrist,
Het lukt je niet hè?
Wordt alleen maar erger........
Klep pas open doen
nadat je hebt nagedacht!
Dan is het toch op zijn minst zeer merkwaardig te noemen dat je over je eigen organisatie, waarover dus mijn vragen aan jou ten aanzien van de percentages per level schrijft:
Quote:
Iets gevonden (voortaan mag je zelf zoeken!) van "IBS".
Geen idee wie ze zijn. Engelstalig, maar zal je wel geen moeite mee hebben.
Je moet goed lezen.
Ik kan
MIJN organisatie noemen zoals ikzelf wil. (Meer vrijheid dan een franchiser!
)
De genoemde organisatie is van iemand anders, die de structuur toegankelijk heeft op het net.
Maar je begrijpt het TOCH niet? Vind ik niet zo vreemd. Je moet een beetje na kunnen denken en wat uitleg er bij voordat het totaalplaatje echt doordringt... en luisteren naar een ander is niet je sterkste punt....LOL
Je moest zoeken naar de gegevens die ik je vroeg, je hebt geen idee wie de club is waarbij je wat vond, en je noemt MIJ de oen??
Ja.
IK had vrij snel door dat het een organisatie van Amway was.
Jij, met AL je mlmkennis, zó ver boven ons verheven, schijnbaar niet!
Bovendien laat ik jou beslist niet toe op een beveiligde site van het bedrijf, want zelfs je virtuele aanwezigheid zou een smet achterlaten!
Schiet mij maar lek, maar je blijft me verrassen.
Logisch..... Is allemaal hardstikke nieuw voor je. Je bent al jaren aan het stoken tegen mlm...., je wist alleen niet waarom!
Gegevens van je eigen club waarvan ik dacht dat je ze wel direct paraat zou hebben moet je niet alleen ergens opgooglen, maar blijk je dan ook nog eens aan te treffen bij je eigen toko waarvan je geen idee hebt wie ze zijn. En ik maar denken dat je probeerde onder de antwoorden uit te komen.
Dom van je, hè?
Langzamerhand begint me te dagen waarom je er na 27 jaar nog niks van gebakken hebt.
Is me niet duidelijk wat je hebt met "27 jaar", maar ik zie wel meer vreemde dingen bij je.....
Ook begin ik te begrijpen waarom je speciaal voor deze discussie een nieuwe topic gestart bent. Je had natuurlijk al lang door dat dit, ongeacht de simpelheid van de vraagstelling, een lange discussie zou gaan worden.
Hij was bedoeld voor mensen die inderdaad, omzet gaan delen door het percentage vette vis en dat optellen bij de lengte van de sprongen van een kangaroo.
Máárrrrr, om dat te corrigeren, dat blijkt hopeloos....
Ondertussen ben je er nog steeds niet in geslaagd de simpele vraag naar enkel eenvoudige getallen te noemen; Wat zijn bij jouw club de provisies voor omzet gemaakt in de levels 2 en verder, voor de 14 procenters en de diamonds?
Kan ook niet.
En bevindt er zich nog een groep in het systeem die een hoger percentage ontvangt dan deze diamonds?
Er zijn een stuk of 10 daimondlevels. Maar dat weet je toch allemaal wel?
So be it
Laat anderen nu intelligente vragen stellen.... (Niet mlmscammer, dus!
)