LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] rekensommetjes over omzetten en bonussen

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
So be it

Re: rekensommetjes over omzetten en bonussen

Ongelezen bericht door So be it »

@ Walter,
toch MLM term dus...
ik blijf erbij dat het raar klinkt. blijf er ook bij dat "realiseren" het juiste woord is.

Een vertegenwoordiger realiseert een omzet, voor het bedrijf waar hij voor werkt.
Maakt het echt verschil?

En nu ben jij "hoofdvertegenwoordiger".......

Jij krijgt een percentage(5%) van je "werkgever" voor het opleiden van je collega over de omzet die die college "realiseert"............. en een percentage natuurlijk over je eigen gerealiseerde omzet! :wink:

Jullie krijgen allebei dezelfde (20%) bonus over je eigen gerealiseerde omzet.

Als jij nu de kantjes er van verloopt, na verloop van tijd.... en jij veroorzaakt, pardon, realiseert nog maar de helft van de omzet die je collega realiseert.........., WIE verdient er dan het meest?

En ben jij dan TOCH een uitzuiger, bedrieger, crimineel, omdat jij een percentage krijgt over de omzet van je collega?

Denk DAAR nu eens over na en vertel mij dan oprecht dat mlm nog steeds ''stinkt".... :oops:

So be it

Econometrist

Ongelezen bericht door Econometrist »

Iets gevonden (voortaan mag je zelf zoeken!) van "IBS".
Geen idee wie ze zijn. Engelstalig, maar zal je wel geen moeite mee hebben.
Komt-ie aanzetten met een club waar we allebei niks van weten. Echt alles om maar te kunnen blijven ontwijken, hè? Het lijkt wel of je ergens bang voor bent. Waarom kom je niet gewoon met antwoorden over de brug? We hebben het al sinds maand en dag over jouw toko, met de 14-procenters en diamonds. Waarom zou je dan nu opeens aankomen met het excuus dat het door mij gevraagde van bedrijf tot bedrijf verschilt?
Is het soms zo dat je zelf in 27 jaar nog niet verder bent gekomen dan één level en dat je stomweg de percentages van de levels 2 en verder nog helemaal niet weet? Dat 3 jaar na de introductie in nederland de aanbiedersmarkt al geheel verzadigd bleek te zijn?

Waarom is het toch zo dat mlm-ers kwaken dat het een lieve lust is, maar op een simpele vraag naar een paar eenvoudige getalletjes opeens ontweken wordt bij het leven en de antwoorden er opeens met veel moeite uit getrokken moeten worden? Als ze uberhaupt al komen en niet verzanden in allerlei bijzaken.

Misschien ten overvloede, maar de vraag was met betrekking tot amway/quixtar. Wat zijn daar de provisies voor omzet gemaakt in de levels 2 en verder, voor de 14 procenters en de diamonds? En bevindt er zich nog een groep in het systeem die een hoger percentage ontvangt dan deze diamonds?

So be it

@ Econometrist,

Je bent echt niet zo snugger hè?
Komt-ie aanzetten met een club waar we allebei niks van weten. Echt alles om maar te kunnen blijven ontwijken, hè? Het lijkt wel of je ergens bang voor bent. Waarom kom je niet gewoon met antwoorden over de brug? We hebben het al sinds maand en dag over jouw toko, met de 14-procenters en diamonds. Waarom zou je dan nu opeens aankomen met het excuus dat het door mij gevraagde van bedrijf tot bedrijf verschilt?
Wat zeg ik nou?
Het IS een organisatie van Amway, Oen!
Ik kan mijn organisatie noemen zoals ik wil.
Daar heeft Amway, en jij al helemaal niet, iets mee te maken!
Je bent echt de domste anti die ik ooit heb "ontmoet".... en degene die zich met "kwaken" het duurste vóór doet! :roll:
Waarom is het toch zo dat mlm-ers kwaken dat het een lieve lust is, maar op een simpele vraag naar een paar eenvoudige getalletjes opeens ontweken wordt bij het leven en de antwoorden er opeens met veel moeite uit getrokken moeten worden? Als ze uberhaupt al komen en niet verzanden in allerlei bijzaken.
Goed luisteren , niet meer kwaken, dan kom je er vanzelf achter, want enkelen stellen redelijke vragen.... :wink:

Succes jongen..., met je mond dicht te houden...! :!:

So be it.

Econometrist

Wat zeg ik nou?
Het IS een organisatie van Amway, Oen!
Ik kan mijn organisatie noemen zoals ik wil.
Dan is het toch op zijn minst zeer merkwaardig te noemen dat je over je eigen organisatie, waarover dus mijn vragen aan jou ten aanzien van de percentages per level schrijft:
...

Je moest zoeken naar de gegevens die ik je vroeg, je hebt geen idee wie de club is waarbij je wat vond, en je noemt MIJ de oen??

Schiet mij maar lek, maar je blijft me verrassen. Gegevens van je eigen club waarvan ik dacht dat je ze wel direct paraat zou hebben moet je niet alleen ergens opgooglen, maar blijk je dan ook nog eens aan te treffen bij je eigen toko waarvan je geen idee hebt wie ze zijn. En ik maar denken dat je probeerde onder de antwoorden uit te komen.
Langzamerhand begint me te dagen waarom je er na 27 jaar nog niks van gebakken hebt.

Ook begin ik te begrijpen waarom je speciaal voor deze discussie een nieuwe topic gestart bent. Je had natuurlijk al lang door dat dit, ongeacht de simpelheid van de vraagstelling, een lange discussie zou gaan worden.

Ondertussen ben je er nog steeds niet in geslaagd de simpele vraag naar enkel eenvoudige getallen te noemen; Wat zijn bij jouw club de provisies voor omzet gemaakt in de levels 2 en verder, voor de 14 procenters en de diamonds? En bevindt er zich nog een groep in het systeem die een hoger percentage ontvangt dan deze diamonds?

So be it

@ Econometrist,

Het lukt je niet hè?
Wordt alleen maar erger........ :lol:
Klep pas open doen nadat je hebt nagedacht!
Dan is het toch op zijn minst zeer merkwaardig te noemen dat je over je eigen organisatie, waarover dus mijn vragen aan jou ten aanzien van de percentages per level schrijft:
Quote:

Je moet goed lezen.
Ik kan MIJN organisatie noemen zoals ikzelf wil. (Meer vrijheid dan een franchiser! :) )
De genoemde organisatie is van iemand anders, die de structuur toegankelijk heeft op het net.
Maar je begrijpt het TOCH niet? Vind ik niet zo vreemd. Je moet een beetje na kunnen denken en wat uitleg er bij voordat het totaalplaatje echt doordringt... en luisteren naar een ander is niet je sterkste punt....LOL
Je moest zoeken naar de gegevens die ik je vroeg, je hebt geen idee wie de club is waarbij je wat vond, en je noemt MIJ de oen??
Ja.
IK had vrij snel door dat het een organisatie van Amway was. Jij, met AL je mlmkennis, zó ver boven ons verheven, schijnbaar niet! :roll:
Bovendien laat ik jou beslist niet toe op een beveiligde site van het bedrijf, want zelfs je virtuele aanwezigheid zou een smet achterlaten! :oops:
Schiet mij maar lek, maar je blijft me verrassen.

Logisch..... Is allemaal hardstikke nieuw voor je. Je bent al jaren aan het stoken tegen mlm...., je wist alleen niet waarom! :twisted:
Gegevens van je eigen club waarvan ik dacht dat je ze wel direct paraat zou hebben moet je niet alleen ergens opgooglen, maar blijk je dan ook nog eens aan te treffen bij je eigen toko waarvan je geen idee hebt wie ze zijn. En ik maar denken dat je probeerde onder de antwoorden uit te komen.

Dom van je, hè?
Langzamerhand begint me te dagen waarom je er na 27 jaar nog niks van gebakken hebt.
Is me niet duidelijk wat je hebt met "27 jaar", maar ik zie wel meer vreemde dingen bij je..... :?
Ook begin ik te begrijpen waarom je speciaal voor deze discussie een nieuwe topic gestart bent. Je had natuurlijk al lang door dat dit, ongeacht de simpelheid van de vraagstelling, een lange discussie zou gaan worden.
Hij was bedoeld voor mensen die inderdaad, omzet gaan delen door het percentage vette vis en dat optellen bij de lengte van de sprongen van een kangaroo.
Máárrrrr, om dat te corrigeren, dat blijkt hopeloos.... :(
Ondertussen ben je er nog steeds niet in geslaagd de simpele vraag naar enkel eenvoudige getallen te noemen; Wat zijn bij jouw club de provisies voor omzet gemaakt in de levels 2 en verder, voor de 14 procenters en de diamonds?
Kan ook niet.
En bevindt er zich nog een groep in het systeem die een hoger percentage ontvangt dan deze diamonds?
Er zijn een stuk of 10 daimondlevels. Maar dat weet je toch allemaal wel? :wink:

So be it

Laat anderen nu intelligente vragen stellen.... (Niet mlmscammer, dus! :lol: )

Econometrist

Ik ga maar niet in op alle irrelevanties die je spuit om je rookgordijn de gelegenheid te geven om weg te waaien.

Je bent erin geslaagd het provisie percentage voor je eerste level bij jouw mlm-bedrijf, te weten: amway, te benoemen. Op dezelfde wijze moet het mogelijk zijn om dit te doen voor de levels 2 en verder. Dat kan voor de doorsnee mlm-er, en ik vermoed dus ook voor jou, geen probleem zijn om te beantwoorden.

Hierbij herformuleer ik de vraag dan nog maar een keer:

Wat zijn bij jouw club de provisies voor omzet gemaakt in de levels 2 en verder, voor de 14 procenters en voor de diamonds die de hoogste provisie ontvangen?

So be it

Hardleers? Econometrist?
Hierbij herformuleer ik de vraag dan nog maar een keer:

Wat zijn bij jouw club de provisies voor omzet gemaakt in de levels 2 en verder, voor de 14 procenters en voor de diamonds die de hoogste provisie ontvangen?
(Er zijn geen "14%-ers in Amway..., maar dat wist je natuurlijk al? :? )
Dan moet jij mij precies kunnen vertellen wat hun omzetten zijn, jongen.
En er blijkt steeds weer dat je het beloningsschema nog steeds niet door hebt, dus heeft dat ook geen zin daar uren aan te besteden, want aan het einde van het liedje ga je toch weer de haren op je hoofd tellen bij het aantal keren dat je je neus snuit...., wat dan schijnbaar weer bewijst dat Juli van dit jaar een erg regenachtig maand was en Augustus érg droog! :lol:

De groetjes en ik kijk wel even of er serieuze postings zijn wanneer ik terug ben.

SBI

Econometrist

(Er zijn geen "14%-ers in Amway..., maar dat wist je natuurlijk al? )
Ik citeer even, Geplaatst op 28 Aug 2006 13:28 door So be it:
1e antwoord:
Ik ben een "14%-er.
Mijn downline is door zijn veroorzaakte omzet óók een 14%-er......, nl door een omzet te veroorzaken van € 1000.)
Ik heb zelf een totale omzet van € 1200, dus heb ik maar recht op 14% over € 200,= € 28 als "bonus.(Wanneer hij in mijn éérste lijn zit!)
Zoals je ziet was jij in deze mijn informatiebron.
Als er zich dan al een onjuistheid bevond in mijn vraagstelling, was deze regelrecht afkomstig van jou zelf. Je pogingen jezelf onder de vraagstelling uit te worstelen waartoe jijzelf deze hele thread begonnen bent begint daarmee enigzins koddige vormen aan te nemen.

En dan besluit je ook nog eens met te vermelden dat je later nog eens komt kijken of hier serieuze postings worden geplaatst. De waanzin ten top, waar jijzelf niet met de gevraagde cijfers komt ten aanzien van de omzetten en bonussen ten behoeve van de rekensommetjes, hetgeen jij zelf in je onnavolgbare logica als topiconderwerp hebt meegegeven. En dan ook vandaag nog eens ontkent wat je gisteren hebt beweerd. Hoeveel serieuzer wilde je het hebben?

Kunnen we nu gevoeglijk aannemen dat je deze cijfers helemaal niet weet, of dat je ze niet wilt vertellen? In geval van het eerste zou het wel heel erg sneu zijn dat je je hier uitgeeft voor de grote man die alles weet en alles kan, en in geval van het tweede begint langzaam duidelijk te worden dat jijzelf net als andere representanten ook wel begrijpt dat er poep aan de knikker zit en dat je de werkelijke cijfers in het openbaar maar beter onder de pet kan houden.
Hoe dan ook, in beide gevallen sla je een behoorlijk modderfiguur. En dan kan je je discussiepartners uitmaken voor wat je wilt, maar het feit blijft op tafel liggen dat je geen kans ziet een simpele vraag te beantwoorden, maar er wel een topic over opent. Wat voor indruk denk je dat dit op de buitenwereld maakt, zeker als je daarbij dan ook nog eens uitlatingen doet over het begripsvermogen van een ander?
Als daarbij ook nog eens in overweging genomen wordt dat je recent nog hebt beweerd over 27 jaar ervaring te beschikken en dat je in de mlm ook persoonlijk bent gegroeid dan begint zich de vraag op te doen waar of je dan wel niet vandaan gekomen bent? En tevens waar je denkt over nog eens 27 jaar te zijn als die je nog gegeven zijn?

Één ding is in ieder geval zonneklaar; gezien jouw kwaliteiten om zaken aan anderen te verduidelijken is het weinig verbazingwekkend dat je na zo'n lange periode er nog niet in geslaagd bent een redelijke downline op te bouwen en dus nog dagelijks in je winkeltje staat voor je boterham. Dat is eerzaam werk, daar niet van, maar heb je er wel eens bij stil gestaan hoeveel tijd je aan die mlm-nonsens al verspeeld hebt?

So be it

@ Econometrist,
Heb alleen de bovenste regels even gelezen vanaf mijn tijdelijke adres.

De rest was weer ZO'N oeverloos langdradig verhaal dat het me gelijk niet meer interesseerde..... 8)
Zal wel weer één langgerekt cynisch verhaal zijn.... :lol:

Om even op je bovenste regeltjes terug te komen:
Een vóórbeeld, mijn beste..., een vóórbeeld.!!!
Het was gewoon een voorbeeld......

Had je een letterlijk verslag verwacht? Ach gut.......

Eerst huiswerk maken over wat je al geleerd is, Econometrist!
Anders houd je de vooruitgang van de hele klas tegen! :wink:

Eens kijken of er redelijke commentaren zijn.

Dag Econometrist... en mlmscammer... en Walter..... en Slim....

So be it

Econometrist

Eens kijken of er redelijke commentaren zijn.
Of er IEMAND is die aan je dwangneurotisch ziekbed zijn medeleven met je komt betuigen bedoel je? En... viel het tegen?

Nee, voor zover ik jullie wereldje inmiddels ken ben je door je soortgenoten al lang bestempeld als loser waar geen oorlog mee te winnen valt en laat men je vallen als een baksteen.

Maar wat verwacht je anders voor steun aan een veelposter die topics opent maar als belangrijkste boodschap meldt dat hij niet leest? Een ovationele bijval?

Laat mij je de raad geven snel weer vanuit Disneyland terug in je veilige sproojeswereld te komen.

So be it

Wat ben je opeens kort van stof, Econometrist?

Ik ben ERG onder de indruk! :?

Nogmaals, een fijne dag verder........

En mlmscammer en Walter:
De hele nacht wakker gelegen hoe je me terug kunt "pakken"?

En DAT vindt ik nu het leuke van (bijna) altijd eerlijk zijn.....
Je weet wat je gezegd zou KUNNEN hebben!
Je hoeft geen verhaaltjes te verzinnen!

Zouden jullie óók eens moeten proberen, kom je vanzelf tot rust en kom je er achter dat het leven mooi is..... :idea:

So be it

Econometrist

Heb je nou eigenlijk soms nog wel eens de intentie om iets over mlm (je weet wel; het forum subject hier) te vermelden of helemaal niet meer?

Het begint er meer de schijn van te krijgen dat jouw drive om hier te posten meer een fobische oorsprong heeft. Alsof het telkens mis gaat, die paar keer per dag dat je uit je dwangbuis mag. Aldus lijkt het meer een zicht te geven op jouw persoonlijke voortschrijdende ziektebeeld dan over je zakelijke business opportunity. Moeten we al gaan denken aan het sturen van bloemen?

mlmangel
Contacteer:

Ongelezen bericht door mlmangel »

Wij liggen niet wakker van jou, zeker als, zoals door Econometrist aangeven op 29 Aug 2006 18:30, je jezelf tegenspreekt.

Walter van V

Ongelezen bericht door Walter van V »

En DAT vindt ik nu het leuke van (bijna) altijd eerlijk zijn.....
Je weet wat je gezegd zou KUNNEN hebben!
Je hoeft geen verhaaltjes te verzinnen!
Leuk dat je zelf toegeeft te liegen...

Maar aangezien ikzelf ALTIJD eerlijk ben, hoef ik nergens wakker van te liggen, zeker niet van leugenaars!

En idd de reacties van SBI gaan echt nergens meer over, behalve over hoe geweldig hij zich zelf wel niet vindt..!

So be it

@ trio,

IJZERSTERKE argumenten, jongens. Ijzersterk.
Dáár kan ik niet tegenop. :lol:

So be it
(Excuses kunnen ook later worden aanvaard. Ik sla zelf ook wel eens een flater.) :oops:

Gesloten