Re: Pro Assist problemen
Geplaatst: 27 feb 2011 00:39
hallo'tjes,
ik heb hetzelfde wacht probleem met proassist, en het is de tweede keer dat dit gebeurt, de eerste keer was eind oktober, mijn broertje had mijn iphone 3g laten vallen, en er werd verteld dat het 4 tot 6 weken ging duren met de reparatie, na 6 weken maar eens gebeld hoe het met de telefoon stond, er was wat vertraging door de kerstdagen, dan was het zo druk, al goed, zelf had ik het ook druk met de kerst dagen en ik was allang blij dat m'n iphone weer werd terug gebracht tussen de kerst en oud en nieuw...
maar op 12-1-2011 heb ik een nieuwe Iphone gekocht, en de volgende dag op een unlucky moment, valt mijn gloednieuwe Iphone op de grond, waardoor ik ook wel even door de grond wilde zakken, al goed gebeld naar proassist en ik zou op de hoogte worden gehouden van de stand van zaken hoe de iphone er tijdens het reparatie-process aan toe is en waar deze is, algoed, meneer de bezorger komt langs en ik krijg een ontiegelijk ondergelijkend mobieltje als leentoestel, geen internet, ik vond het ook al aardig stil toen ik dit mobieltje kreeg en later bleek dat ik geen sms kon ontvangen met deze mobiel,
gebeld naar proassist, en de volgende dag werd er een nieuw toestel gebracht, zo'n blackberry-wannabe, ook hiermee geen sms'je mee te ontvangen, al goedvan pure ellende mijn broertje zijn telefoon geleend, welke het wel doet.
dan de tegenstrijdige berichten van de telefoonmeisjes,
nummer 1: uw telefoon kan niet gerepareerd worden en er komt een vervangend toestel.
nummer 2: de telfoon wordt gerepareerd? huh?
en nummer 3: bij melding dat de 6 weken nu toch echt om zijn, owh ja ik zie hier staan dat op 24-2 het verzoek is gekomen voor het terug sturen van de iphone naar proassist, ik belde 25-2, en na het lezen van hetzelfde verhaal een aantal verhalen terug..... ik denk dat ik maandag nog eventjes ga bellen...
en bmuijen, is uw telefoon al terug gekomen?
ik heb hetzelfde wacht probleem met proassist, en het is de tweede keer dat dit gebeurt, de eerste keer was eind oktober, mijn broertje had mijn iphone 3g laten vallen, en er werd verteld dat het 4 tot 6 weken ging duren met de reparatie, na 6 weken maar eens gebeld hoe het met de telefoon stond, er was wat vertraging door de kerstdagen, dan was het zo druk, al goed, zelf had ik het ook druk met de kerst dagen en ik was allang blij dat m'n iphone weer werd terug gebracht tussen de kerst en oud en nieuw...
maar op 12-1-2011 heb ik een nieuwe Iphone gekocht, en de volgende dag op een unlucky moment, valt mijn gloednieuwe Iphone op de grond, waardoor ik ook wel even door de grond wilde zakken, al goed gebeld naar proassist en ik zou op de hoogte worden gehouden van de stand van zaken hoe de iphone er tijdens het reparatie-process aan toe is en waar deze is, algoed, meneer de bezorger komt langs en ik krijg een ontiegelijk ondergelijkend mobieltje als leentoestel, geen internet, ik vond het ook al aardig stil toen ik dit mobieltje kreeg en later bleek dat ik geen sms kon ontvangen met deze mobiel,
gebeld naar proassist, en de volgende dag werd er een nieuw toestel gebracht, zo'n blackberry-wannabe, ook hiermee geen sms'je mee te ontvangen, al goedvan pure ellende mijn broertje zijn telefoon geleend, welke het wel doet.
dan de tegenstrijdige berichten van de telefoonmeisjes,
nummer 1: uw telefoon kan niet gerepareerd worden en er komt een vervangend toestel.
nummer 2: de telfoon wordt gerepareerd? huh?
en nummer 3: bij melding dat de 6 weken nu toch echt om zijn, owh ja ik zie hier staan dat op 24-2 het verzoek is gekomen voor het terug sturen van de iphone naar proassist, ik belde 25-2, en na het lezen van hetzelfde verhaal een aantal verhalen terug..... ik denk dat ik maandag nog eventjes ga bellen...
en bmuijen, is uw telefoon al terug gekomen?