Pagina 5 van 5

Re: Pro Assist problemen

Geplaatst: 27 feb 2011 00:39
door jony85
hallo'tjes,
ik heb hetzelfde wacht probleem met proassist, en het is de tweede keer dat dit gebeurt, de eerste keer was eind oktober, mijn broertje had mijn iphone 3g laten vallen, en er werd verteld dat het 4 tot 6 weken ging duren met de reparatie, na 6 weken maar eens gebeld hoe het met de telefoon stond, er was wat vertraging door de kerstdagen, dan was het zo druk, al goed, zelf had ik het ook druk met de kerst dagen en ik was allang blij dat m'n iphone weer werd terug gebracht tussen de kerst en oud en nieuw...

maar op 12-1-2011 heb ik een nieuwe Iphone gekocht, en de volgende dag op een unlucky moment, valt mijn gloednieuwe Iphone op de grond, waardoor ik ook wel even door de grond wilde zakken, al goed gebeld naar proassist en ik zou op de hoogte worden gehouden van de stand van zaken hoe de iphone er tijdens het reparatie-process aan toe is en waar deze is, algoed, meneer de bezorger komt langs en ik krijg een ontiegelijk ondergelijkend mobieltje als leentoestel, geen internet, ik vond het ook al aardig stil toen ik dit mobieltje kreeg en later bleek dat ik geen sms kon ontvangen met deze mobiel,
gebeld naar proassist, en de volgende dag werd er een nieuw toestel gebracht, zo'n blackberry-wannabe, ook hiermee geen sms'je mee te ontvangen, al goedvan pure ellende mijn broertje zijn telefoon geleend, welke het wel doet.
dan de tegenstrijdige berichten van de telefoonmeisjes,
nummer 1: uw telefoon kan niet gerepareerd worden en er komt een vervangend toestel.
nummer 2: de telfoon wordt gerepareerd? huh?
en nummer 3: bij melding dat de 6 weken nu toch echt om zijn, owh ja ik zie hier staan dat op 24-2 het verzoek is gekomen voor het terug sturen van de iphone naar proassist, ik belde 25-2, en na het lezen van hetzelfde verhaal een aantal verhalen terug..... ik denk dat ik maandag nog eventjes ga bellen...

en bmuijen, is uw telefoon al terug gekomen?

Re: Pro Assist problemen

Geplaatst: 28 feb 2011 11:56
door nickyvo
Dag allemaal,

Een aantal van jullie berichten nu gelezen: volgens mij is ondertussen wel duidelijk dat we ProAssist een stel prutsers vinden. Ik zit met een soortgelijk probleem alleen dan met Blackberry, heb mijn telefoon voor reparatie laten ophalen op 11/1. Vandaag (28/2) heb ik de telefoon nog steeds niet terug, vertellen medewerkers van ProAssist me dat ik 'm de komende week ook niet terug ga krijgen, en ze daarna even verder zien. Ondertussen weet ik al sinds begin februari dat mijn telefoon niet wordt gerepareerd, maar wordt omgeruild. Het enige wat dus in de afgelopen maand moest gebeuren is dat Blackberry het reparatiecentrum een nieuw toetsel toestuurt, en dat vervolgens mijn kant op komt. Begin bijna te vermoeden dat ze de draad even kwijt zijn daar.

Hebben jullie oplossingen/suggesties/tips? Wat kan ik nu doen? Vinden jullie het "acceptabel" om 2 tot 3 maanden zonder telefoon te zitten?

Re: Pro Assist problemen

Geplaatst: 01 mar 2011 12:46
door Webcare_PA
Geachte heer/mevrouw,

Wij hebben uw klacht gelezen en willen u vragen om uw contactgegevens te mailen naar [email protected] ovv "jony85". Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Carla ProAssist Webcare

Re: Pro Assist problemen

Geplaatst: 01 mar 2011 12:50
door Webcare_PA
Geachte heer/mevrouw,

Wij hebben uw klacht gelezen en willen u vragen om uw contactgegevens te mailen naar [email protected] ovv "nickyvo". Alvast vriendelijk bedankt. Met vriendelijke groet, Carla ProAssist Webcare
nickyvo schreef:Dag allemaal,

Een aantal van jullie berichten nu gelezen: volgens mij is ondertussen wel duidelijk dat we ProAssist een stel prutsers vinden. Ik zit met een soortgelijk probleem alleen dan met Blackberry, heb mijn telefoon voor reparatie laten ophalen op 11/1. Vandaag (28/2) heb ik de telefoon nog steeds niet terug, vertellen medewerkers van ProAssist me dat ik 'm de komende week ook niet terug ga krijgen, en ze daarna even verder zien. Ondertussen weet ik al sinds begin februari dat mijn telefoon niet wordt gerepareerd, maar wordt omgeruild. Het enige wat dus in de afgelopen maand moest gebeuren is dat Blackberry het reparatiecentrum een nieuw toetsel toestuurt, en dat vervolgens mijn kant op komt. Begin bijna te vermoeden dat ze de draad even kwijt zijn daar.

Hebben jullie oplossingen/suggesties/tips? Wat kan ik nu doen? Vinden jullie het "acceptabel" om 2 tot 3 maanden zonder telefoon te zitten?

Re: Pro Assist problemen

Geplaatst: 11 jul 2011 19:12
door rvcreative
Vandaag 11-07-2011 werkte mijn iphone ineens nietmeer, gelukkig had ik heb verzekerd!! ik gebeld naar pro assist, met de mededeling en (belofte) dat ik een gelijknoemende vervangende telefoon zou krijgen, omdat ik continu onderweg ben van mijn werk, en ik de heledag wel mijn mail moet kunnen ontvangen! ahfijn, telefoon wordt opgehaald, krijg tevens nieuwe, een of andere oude nokia''ok'' maar geen een waar ik mail kan opvangen, zoals beloofd!!, ik bellen.....wordt mijn verhaal afgedaan alsof die ''aardige mevrouw'', die mij die telefoon heeft belooft, nooit heeft plaatsgevonden, en geleverd is geleverd!!!

Nu moet ik dus gaan kiezen, nieuwe telefoon kopen, zodat ik toch bereikbaar ben en 2 maanden in onzekerheid afwachten op goede hoop, nadat ik alle berichten op internet heb gelezen!!

of iphone maar terug laten sturen, en zelf ergens door een specialist laten repareren, (wat binnen 3 dagen gebeurt kan zijn ) maar vervalt garantie!!!

en dat met de vriendelijke groeten van pro assist

Bedankt!!!