Kinderachtig!!!
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
SBI
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Mooi..., dan ben jij ons "filter"......!SBI, doe zo voort, je kinderachtig taalgebruik, ontwijkende antwoorden en denigrerende opmerkingen zetten mensen eerder aan niet deel te nemen aan MLM dan wel!
Toch moest je nog wel even vermelden dat we geen bewijzen hebben dat ze niet doen wat energetix beweert dat ze doen. Schijnbaar wil je wel iets bewijzen.ik hoef niets, maar dan ook niets te bewijzen....
Ik zie de resultaten en krijg de verschillende emails van mensen die de positieve ervaringen hebben.. voor mij is dat BEWIJS....
En voor de rest maak ik er geen een wordt meer aan vies... Het kinderachtig welles-nietes ben ik ontgroeid.. Jij zo te lezen in je postings nog lang niet....
Dit bevestigt precies het feit dat je geen ondernemer bent. Zodra je niet meer inkoopt bij het MLM-bedrijf stoppen je inkomsten geheel.Je krijgt van het mlmbedrijf een percentage OVER de omzet van je downline!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
waar haal je deze onzin vandaan?Je krijgt van het mlmbedrijf een percentage OVER de omzet van je downline!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dit bevestigt precies het feit dat je geen ondernemer bent. Zodra je niet meer inkoopt bij het MLM-bedrijf stoppen je inkomsten geheel.
Je hebt dus helemaal niets opgebouwd en kan gewoon weer opnieuw onderaan beginnen met een klantenkring ter grootte van 0 personen.
Zou een reden kunnen zijn.... Dan hoef je je ook niet druk te maken dat je inkomen weg is, toch???Waarom zou je stoppen bij een MLM-partner. ? Jij weet het antwoord niet getuige je bijdrage Een paar redenen :
1. weinig verdiensten en veel uren
Gezwam.2. verplichte trainingen om een bepaald status te bereiken
Gezwam.3. verplichte afnamen om een bepaald percentage te bereiken
4. niet nakomen van afspraken
5. produkten die alleen maar klachten van gebruikers opleveren .
Ja zeker?en ga zo maar door
Je mag je best ondernemer voelen alleen je hebt geen zaak meer.wanneer ik bij mijn huidige reguliere leverancier niets meer bestel en mij niet meer aan hem gebonden wil voelen.... en dus ook geen premies meer van hem kan krijgen.... (ik zeg de samenwerking dus op..., want dat bedoel je toch?) dan ben ik geen ondernemer meer?????
Jouw klanten bestaan nog wel, maar je hebt geen produkten meer . Of ga je hun nu ineens wel de citroenen verkopen terwijl je bij het MLM bedrijf alleen knollen verkocht hebt.Mijn klanten zijn MIJN klanten en niet die van het mlmbedrijf!
Je bent in de war met zgn TELECOM-MLM....?
Hey, beat itQuote:
2. verplichte trainingen om een bepaald status te bereiken
Gezwam.
Quote:
3. verplichte afnamen om een bepaald percentage te bereiken
Gezwam.
Zal eens even doornemen wat er niet normaal aan was....Het was een vraag van mij, alleen geen normaal antwoord van jouw.
Niet veel verschil met een normale ondernemer dus???Je mag je best ondernemer voelen alleen je hebt geen zaak meer.
omzet = 0, aantal klanten = 0.
Vertel.......:Mijn klanten zijn MIJN klanten en niet die van het mlmbedrijf!
Je bent in de war met zgn TELECOM-MLM....?
Jouw klanten bestaan nog wel, maar je hebt geen produkten meer . Of ga je hun nu ineens wel de citroenen verkopen terwijl je bij het MLM bedrijf alleen knollen verkocht hebt.
Ja. verplichte trainingen om een bepaald status te bereiken
Gezwam.
Quote:
3. verplichte afnamen om een bepaald percentage te bereiken
Gezwam.
Wat probeer je te vertellen, jongen?Je bent toch zeker wel Platinum member o.i.d., gezien je hartstochtelijke verdediging.
Heb je al je argumenten op de MLM training geleerd,... of heb je nooit MLM training ontvangen, en heb je nog maar de "beginner"-status.
MLM training is echt zinvol, je ontmoet een hoop upstream mensen ( bankzitters en geldopstrijkers ) die je motiveren door te laten geloven dat zij inmiddels tot het legioen der miljonairs behoren, en dat jij daar ook ooit kan komen.
een paar honderd euro.....Dan nog een concrete vraag : Voor hoeveel geld heb je MLM produkten in huis die je al wel ingekocht hebt , maar nog moet verkopen aan je klanten.
WAT kan een substantieel bedrag zijn, SR....?Gratis Tip: laat hier je inboedelverzekering op aanpassen want het kan een substantieel bedrag zijn.
chokerend?Had een opmerking voor je die JIJ toch niet snapt, maar misschien wat chokerend zou kunnen zijn voor de beschaafde oortjes hier....!
Tja.... met de choke van een auto kom je hier niet ver!!!!chokerend?
Tenminste niet zoveel als jij. Jij bent de forumpaljas!Wist niet dat jij gevoel voor humor had????
Tenminste één van de weinigen die wat zinnigs te vertellen heeft!Jij bent de forumpaljas!
Kijk daar hebben we het al.Energetix waardeert mensen voor hun inzet... Dus...
JA!Kijk daar hebben we het al.
Energetix waardeert mensen voor hun inzet. Maar betaalt ze daar ook naar?