LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Rapport AFM over aankoop van de aandelen

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Willem S. van Dalen
Berichten: 303
Lid geworden op: 21 jul 2006 11:56

Re: Rapport AFM over aankoop van de aandelen

Ongelezen bericht door Willem S. van Dalen »

Dexia heeft ons uit de tent gelokt om het onderzoek door de AFM uit te laten voeren
Heeft Dex de AFM uitgezocht? Heeft Dex om dat onderzoek gevraagd?

Janny
Berichten: 2094
Lid geworden op: 27 aug 2003 21:15

Re: Rapport AFM over aankoop van de aandelen

Ongelezen bericht door Janny »

Dexia heeft ons uit de tent gelokt , om het onderzoek (door de AFM )uit te laten voeren.

Nee Dexia heeft er niet om gevraagd, maar door zijn handelwijze: de gegevens niet geven, ons uit de tent gelokt.

Zo duidelijker?

dejongh1
Berichten: 589
Lid geworden op: 18 okt 2003 13:23

Re: Rapport AFM over aankoop van de aandelen

Ongelezen bericht door dejongh1 »

Bruneel(dexia) en Zalm weten dat ,als er sprake is van opties,Bruneel
de gedupeerden aan rente heeft bestolen.Bruneel kan hier de gevangenis voor ingaan.Bruneel zal aanvoeren, dat Zalm ,AFM en DNB hier van op de hoogte waren.Bruneel zal terecht zeggen;'als ik de gevangenis in moet dan ook Zalm,Docters van Leeuwen en president directeur van DNB'.Balkenende moet hier ook van op de hoogte zijn geweest!

Willem S. van Dalen
Berichten: 303
Lid geworden op: 21 jul 2006 11:56

Re: Rapport AFM over aankoop van de aandelen

Ongelezen bericht door Willem S. van Dalen »

Dex heeft een verzoek voor die wcam gedaan, vervolgens vraagt de rechter om nader onderzoek, vervolgens wordt de AFM aangewezen als onderzoeker, vervolgens komt de AFM met een rapport ter beoordeling aangeboden aan de rechter.

En DEX lokt uit de tent? knap toch iedere keer om het zo te draaien dat de o zo arme gedupeerde weer de gebeten hond is.


We zijn enorm misleidt en bedrogen
Wat dacht je nu eigenlijk precies toen je dat(die) contract(en) tekende?
Ik geef die mensen 1000 en zij maken er 5000 van zonder enig risico te lopen?

Janny
Berichten: 2094
Lid geworden op: 27 aug 2003 21:15

Re: Rapport AFM over aankoop van de aandelen

Ongelezen bericht door Janny »

Mijn gedachten staan niet terecht!

Wie na zoveel jaar niet weet hoe het presies zit, moet zich daarin maar eens eerst gaan verdiepen, alvoren de mensen die zich gedupeerd weten onderuit te halen.
Laatst gewijzigd door Janny op 04 okt 2006 13:38, 1 keer totaal gewijzigd.

Willem S. van Dalen
Berichten: 303
Lid geworden op: 21 jul 2006 11:56

Re: Rapport AFM over aankoop van de aandelen

Ongelezen bericht door Willem S. van Dalen »

uitstekend ontwijkend antwoord.
gaat het een beetje knagen?

Joop(K)
Berichten: 325
Lid geworden op: 24 mei 2004 08:02

Re: Rapport AFM over aankoop van de aandelen

Ongelezen bericht door Joop(K) »

Als je maar lang en vaak genoeg herhaalt dat je bedrogen bent, ga je er zelf nog in geloven. Hoewel de overgrote meerderheid van de deelnemers aan aandelenlease dondersgoed wisten dat er risico's waren. Maar ja, het is net als in het normale leven: liefde én geld maken blind.

Janny
Berichten: 2094
Lid geworden op: 27 aug 2003 21:15

Re: Rapport AFM over aankoop van de aandelen

Ongelezen bericht door Janny »

nee het knaagt niet, ik ben ook niet een persoon, die Dexia hoe dan ook onderuit wil halen. dat zij duidelijk.
Ik ben iemand die recht wil doen aan een zaak die onduidelijk en onrechtmatig door Dexia en haar voorganger,s is veroorzaakt. Door onvoldoende informatie,en niet uitgevoerde, maar wel verplichte zorgplicht van de verstrekker van deze contructies. Ik ben iemand die , eerlijk en oprecht wil handelen, voor wie dat niet ziet, jammer het zij zo.
Het is duidelijk dat ik pas achteraf de contructies door kreeg, heelaas te laat. Als ik de schuld aan mijn zijde wist, zou ik niet procederen, maar accepteren.
Janny

Willem S. van Dalen
Berichten: 303
Lid geworden op: 21 jul 2006 11:56

Re: Rapport AFM over aankoop van de aandelen

Ongelezen bericht door Willem S. van Dalen »

Wat dacht je nu eigenlijk precies toen je dat(die) contract(en) tekende?
Ik geef die mensen 1000 en zij maken er 5000 van zonder enig risico te lopen?
Als je zo oprecht bent had je hier makkelijk een afdoende antwoord op kunnen geven.

Janny
Berichten: 2094
Lid geworden op: 27 aug 2003 21:15

Re: Rapport AFM over aankoop van de aandelen

Ongelezen bericht door Janny »

Hoe het zit weet ik niet, maar! het is wel bijzonder.

is dit voldoende?
Janny

Willem S. van Dalen
Berichten: 303
Lid geworden op: 21 jul 2006 11:56

Re: Rapport AFM over aankoop van de aandelen

Ongelezen bericht door Willem S. van Dalen »

Wat denk je zelf?

Je weet niet hoe het zit............maar het is wel bijzonder??????

Janny
Berichten: 2094
Lid geworden op: 27 aug 2003 21:15

Re: Rapport AFM over aankoop van de aandelen

Ongelezen bericht door Janny »

ik heb geantwoord wat ik dacht, als het u niet voldoende is, is dat uw, en niet mijn probleem.
Janny

Willem S. van Dalen
Berichten: 303
Lid geworden op: 21 jul 2006 11:56

Re: Rapport AFM over aankoop van de aandelen

Ongelezen bericht door Willem S. van Dalen »

Ja hoor, mijn vermoeden is bevestigd, hartelijk dank!

Janny
Berichten: 2094
Lid geworden op: 27 aug 2003 21:15

Re: Rapport AFM over aankoop van de aandelen

Ongelezen bericht door Janny »

graag gedaan.

dejongh1
Berichten: 589
Lid geworden op: 18 okt 2003 13:23

Re: Rapport AFM over aankoop van de aandelen

Ongelezen bericht door dejongh1 »

Balkenende en Wouter Bos(in de Wim Kok periode) zijn beide indirekt betrokken bij de aandelenlease.Als Balkenende Wouter Bos politiek kon onderuit halen bij de volgende verkiezingen zou hij geen moment aarzelen en vice versa.Maar ja ,ze hebben beide met Zalm gewerkt en
weten beide dat de aandelenleaseaffaire niet koosjer is.Geen wonder ,dat er ook geen parlementair onderzoek komt aangaande de aandelenlease.
Balkenende en Wouter Bos beide indirekt betrokken bij de aandelenlease-affaire en nu is dit stelletje gajes potentieel kandidaat
voor het premierschap bij de volgende verkiezingen.Hoe corrupt is dit land?

jeanjean
Berichten: 189
Lid geworden op: 14 jan 2005 11:32

Re: Rapport AFM over aankoop van de aandelen

Ongelezen bericht door jeanjean »

Effectenlease: AFM onderzoekt aanschaf van aandelen

Datum: 21-06-2006
Door: Jonathan Barth


Dexia is wel in een relatief gunstige positie gekomen bij de onderzoek door de deskundige. De door Dexia zelf opgestelde lijsten met door haar aangekochte aandelen zullen als leidraad dienen voor het onderzoek. Weliswaar heeft de AFM als onderzoeker de mogelijkheid om verdere vragen te stellen, maar het is natuurlijk onzeker of dat daadwerkelijk zal gebeuren. Een aansprakelijkstelling namens een der partijen zal dan al snel op de deurmat van de AFM liggen. Dit geldt eens te meer, nu de onderzoekingen van AFM ongetwijfeld onder een vergrootglas zullen worden gelegd. Overigens geeft het Gerechtshof een vingerwijzing vooraf aan de partijen op dit punt. Het Gerechtshof benadrukt de vrijheid van de onderzoeker om zijn eigen weg te kiezen.

Joop(K)
Berichten: 325
Lid geworden op: 24 mei 2004 08:02

Re: Rapport AFM over aankoop van de aandelen

Ongelezen bericht door Joop(K) »

Beste dejong1 toch, ga eens recht voor de spiegel staan, en geef de persoon die je verdwaasd staat aan te staren een paar tikken links en rechts op zijn wangen. Zodat deze eindelijk ontwaakt uit zijn ziekelijke vormen aannemende complottheorie syndroom. Geef vervolgens eerlijk toe dat je destijds zelf verzuimd hebt de mogelijke gevolgen van het aangaan van een aandelenlease overeenkomst voldoende kritisch in te schatten.
Laatst gewijzigd door Joop(K) op 04 okt 2006 18:38, 1 keer totaal gewijzigd.

dejongh1
Berichten: 589
Lid geworden op: 18 okt 2003 13:23

Re: Rapport AFM over aankoop van de aandelen

Ongelezen bericht door dejongh1 »

Wij willen een representatieve steekproef nemen onder de honderdduizenden leasecontracten en niet een steekproef met maar 26 leasecontracten,genomen door de AFM.
THIS REEKS OF CORRUPTION!

Martinvdm

Re: Rapport AFM over aankoop van de aandelen

Ongelezen bericht door Martinvdm »

En weer word de gedupeerde aangewezen door Joop als veroorzaker van dit alles terwijl Dexia de boel verzaakt heeft...

Beetje omgekeerde wereld !!

Foei Joop...Jij als verstandig man zou beter moeten weten.. :wink:

faeks
Berichten: 958
Lid geworden op: 08 nov 2005 22:47

Re: Rapport AFM over aankoop van de aandelen

Ongelezen bericht door faeks »

Wat wordt er nu gekwezeld achteraf? Het was duidelijk toen de rechter opdracht gaf aan AFM dat die opdracht te beperkt geformuleercd was. De reactie van Knuppe bij Trosradar (die hier onderuit werd gehaald als broodje aap) was geheel in het verlengde daarvan. Die man stond zeker en wist het zeker.
Niet leuk (vind ik ook niet) maar het zij zo. Was bekend! Bezwaar aantekenen door de belangenverenigingen en - stichtingen gaat nagenoeg niets opleveren. Daar kun je zeker van zijn. Dáárom heeft procederen en een opt out alleen zin voor mensen met een bijzonder grote restschuld, veel geld, eegaleaser en een heel lange adem. Dat is toch evident? Al vanaf het moment dat die Duisenbergregeling om de hoek kwam?!

Gesloten