LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Marquardt-Kuechen

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Geruan
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 nov 2006 12:46

Re: Marquardt-Kuechen

Ongelezen bericht door Geruan »

Ben toch benieuwd hoe het nu is afgelopen.

jeltol
Berichten: 84
Lid geworden op: 29 dec 2004 15:32

Re: Marquardt-Kuechen

Ongelezen bericht door jeltol »

We zijn nog in afwachting van loesjes die had wat tegenwind ,maar zij zou nog iets laten horen. Maxx heef teen keurige offerte afgegeven maar kan de kleur zoals we die willen niet leveren .Om details uit te werken moet je toch terplekke zij dat kan niet via dit medium daarom is vergelijken op deze manier een ondoenlijke zaak hou jullie op de hoogte.

kinderteen
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 nov 2006 19:38

Re: Marquardt-Kuechen

Ongelezen bericht door kinderteen »

Een week of 9 geleden zijn wij voor het eerst naar marquardt keuken gegaan. Keuken laten uitrekenen. Wisten niet wat de prijzen in Nederland waren. Hebben daarna soortgelijke keuken bij Siematic, Systemat, Bruynzeel, Mandemakers, Next en Zeyko laten uitrekenen. Zijn terug gegaan naar Marquardt om 1e offerte aan te laten passen, 2e offerte gekregen met de mededeling dat de apparatuur geleverd wordt voor dezelfde prijs als waarop wij ze in Europa op internet kunnen vinden. Morgen hebben we een afspraak waarbij we nog een aantal kleine aanpassingen willen doen en wat ons betreft zijn we er dan wel uit. Dus eerst naar Duitsland geweest, toen in Nederland, maar toch terug naar Duitsland.

Pfffff

Re: Marquardt-Kuechen

Ongelezen bericht door Pfffff »

pfff, lekker he zo shoppen ;-)

kinderteen
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 nov 2006 19:38

Re: Marquardt-Kuechen

Ongelezen bericht door kinderteen »

gisteren verkoop contract getekend. Onze gevonden europese internetprijzen waren zelfs nog hoger dan de prijs die wij nu moeten betalen. We hebben ieder siemens apparaat gecheckt en ieder apparaat was bij hun goedkoper. Afzuigkap, inductieplaat, vaatwasser, koffiezetter, combi oven, stoomoven, koelkast. De door ons gewenste diepvries is niet te koop op de duitse markt. die mogen we zelf bestellen en wordt zondermeer gemonteerd door hun monteur en is ook zo vastgelegd in het montage contract. Niks aanbetalen. Dus tot nu toe zeer tevreden.

1234567890
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 dec 2006 13:30

Re: Marquardt-Kuechen

Ongelezen bericht door 1234567890 »

Met veel belangstelling heb ik de berichtjes gelezen over keukens uit Duitsland. Het is wel opvallend dat keukens in Duitsland echt goedkoper zijn dan in ons land, dat hebben we zelf al ervaren. Dit heeft alles te maken met de (opgeklopte) hoge huizen prijzen in Nederland, iedereen pikt daar een graantje van mee. Gelukkig speelt daar Marquardt-Kuechen goed op in door keukens voor aantrekkelijke prijzen aan te bieden kompleet met super service. Dus kopen over de grens heeft wel degelijk voordelen en niet alleen voor keukens wij zijn tevreden kopers.

jeltol
Berichten: 84
Lid geworden op: 29 dec 2004 15:32

Re: Marquardt-Kuechen

Ongelezen bericht door jeltol »

Hallo beste keuken fanaten even een bericht over de ervaringen met Marquardt waar over in dit forum al uitgebreidt gesproken heb keuken deze is perfekt geleverd tot in detail en gemonteerd (binnen een dag en aangesloten)door een zeer bekwaam Monteur uit ons buurland toen ik bezig was heb ik een zeer bekende forum bezoeker teweten Loesjes aangeboden de offerte uit Duisland te benaderen qua prijs en kwaliteit alle details door gegeven nooit iets gehoord een tweede forum bezoeker Maxx heeft een zeer concurerende offerte afgegeven maar kon aan een aantal persoonlijke wensen niet voldoen al met al ben ik zeer te spreken over het totaal pakket uit ons buurland

maxx
Berichten: 1701
Lid geworden op: 03 sep 2005 12:50

Re: Marquardt-Kuechen

Ongelezen bericht door maxx »

Beste Jeltol,

Gefeliciteerd met het goed verlopen keukenproject. Je ziet dat de indianenverhalen vaak niet waar zijn en er echt wel keukens in 1 keer goed worden neergezet.

Blij om te zien dat we nog steeds kunnen concurreren met Duitsland. Ik weet alleen niet meer welke persoonlijke wensen we niet konden voldoen. Meestal laten we niets te wensen over.

Zoals gezegd veel keukenplezier en tot de volgende keuken!

MVG

scheuj
Berichten: 164
Lid geworden op: 19 mei 2006 09:36

Re: Marquardt-Kuechen

Ongelezen bericht door scheuj »

Jeltol, het spijt me, ben er vandaag niet aan toegekomen, veel onaangename drukte wat echt even voorrang had, ik zal zo snel mogelijk mijn belofte waarmaken
ik zal hem morgen overdag voor je uitrekenen. en zal je hier op het forum dan vermelden op welke prijs ik uitkom
Loesje reageert echt wel hoor, maar gister heeft dus 1 van mijn monteurs een auto-ongeluk gehad, waardoor ik eigenlijk gisteren en vandaag de hele tijd bezig ben om dingen te regelen
toen ik bezig was heb ik een zeer bekende forum bezoeker teweten Loesjes aangeboden de offerte uit Duisland te benaderen qua prijs en kwaliteit alle details door gegeven nooit iets gehoord
Zo zie je maar weer hoe serieus je de toezeggingen van een keukenboer moet nemen tenzij Loesjes nog steeds op ziekenbezoek is natuurlijk.

maxx
Berichten: 1701
Lid geworden op: 03 sep 2005 12:50

Re: Marquardt-Kuechen

Ongelezen bericht door maxx »

Beste Scheuj,

Volgens mij heeft Loesjes al vaker gezegd liever geen offertes/prijsindicaties te willen geven via dit forum.

Het forum is hier ook eigenlijk niet voor bedoeld. Wij hebben ons een aantal keer laten verleiden, maar dit was meer om onjuistheden aan te tonen in de verhalen van sommige forum-gangers.

Ik vraag me echt af bij welke keukenwinkels jijzelf bent geweest. Zijn zij de reden van die ontzettende rancune tegenover keukenwinkels in Nederland? Lucht je hart een keertje goed ovv van naam en toenaam en stop aub met het over 1 kam scheren van alle keukenwinkels.

Jammer dat jijzelf tegen de verkeerde personen ben aangelopen. Dat betekent niet dat er geen keukenverkopers/ondernemers zijn die plezier hebben in het leveren van een mooi maatproduct wat geheel naar wens van de klant is.

MVG

scheuj
Berichten: 164
Lid geworden op: 19 mei 2006 09:36

Re: Marquardt-Kuechen

Ongelezen bericht door scheuj »

Zijn zij de reden van die ontzettende rancune tegenover keukenwinkels in Nederland?
Maxx,

Ik heb geen rancune tegen keukenwinkels!!! Wel iets tegen mooi weer schrijvende keukenverkopertjes zoals de Bloksma's, Ome Ben's, Slik's, noem ze maar op, die zodra ze iets waar moeten maken weer heel snel in hun holletje kruipen. Prutsers!!!!! Loesjes doet een toezegging aan Jeltol en laat dan niets meer van zich horen. Wil je nog een beter voorbeeld hoe het niet moet??? En daarna weer hier op dit forum gaan zitten janken dat de klanten zo onbetrouwbaar zijn. Betrouwbaarheid en respect verdien je maar wanneer ze dat in keukenland gaan begrijpen??

De meeste rancune op dit forum komt van jullie zelf af namelijk richting de DMG groep. Dat daar ook wel een paar sjacheraartjes tussen zitten is me wel duidelijk maar zeker niet meer dat bij de rest van de keukenhandelaartjes.

loesjes
Berichten: 705
Lid geworden op: 22 sep 2005 10:26

Re: Marquardt-Kuechen

Ongelezen bericht door loesjes »

Als je hoopt sneuj dat ik weer op je ga reageren, dan heb je het fout, maakt mij niet uit waar jij me voor uit maakt. Als er iemand hier loopt te janken dan ben jij het zelf wel, lees je eigen berichtjes maar eens even na......

Fastjjs
Berichten: 11
Lid geworden op: 19 nov 2009 15:10

Re: Marquardt-Kuechen

Ongelezen bericht door Fastjjs »

wij hebben ook een keuken bij marquardt gekocht, alles perfect apparatuur nergens goedkoper, als je de apparatuur kiest die zij in bulk inkopen zit je nog goedkoper, het graniet is super je kunt de steen zelf uitzoeken op de zagerij, dus geen discussie over insluitingen of kleurnuances die je niet wil etc., taal is geen probleem voldoende medewerkers die nederlands spreken, geen smoesjes leveren is leveren geen zwetsverhalen van de chauffeur zijn kat is ziek etc. offerte lis klaar als je de deur uit gaat, wijzigen geen probleem, ze blijven vriendelijk, niets aanbetalen. we zijn met deze offerte naar andere zaken geweest.geen enkele zaak kwam maar in de buurt van deze prijs.

Montage is wel zelf uitgevoerd

John Snijders

maxx
Berichten: 1701
Lid geworden op: 03 sep 2005 12:50

Re: Marquardt-Kuechen

Ongelezen bericht door maxx »

taal is geen probleem voldoende medewerkers die nederlands spreken
Blijkbaar hebben die medewerkers genoeg tijd om een forum te flooden. Is het rustig in die Heimat?

MVG

Fastjjs
Berichten: 11
Lid geworden op: 19 nov 2009 15:10

Re: Marquardt-Kuechen

Ongelezen bericht door Fastjjs »

maxx schreef:
taal is geen probleem voldoende medewerkers die nederlands spreken
Blijkbaar hebben die medewerkers genoeg tijd om een forum te flooden. Is het rustig in die Heimat?

MVG
Er zijn wel vaker "hollanders" die Limburg als onderdeel van duitsland betitelen.
Blijkbaar als je nix te zeuren hebt mag je dit niet ook eens eenkeer melden. na een verbouwing van 3 jaar was Marquardt een verademing tov de andere bedrijven die hier gewerkt hebben, nu nog een zaak voor de geschillencommisie en een voor de rechter en de verbouwing is achter de rug. Let wel, 2 nederlandse bedrijven betreft het hier.

even om je achterdocht de kop in te drukken hier ook mijn emailadres
[email protected], ik doe iets met auto onderdelen, mijn naam stond er al bij.

keukenmaxx is je volledige naam zeker?dus natuurlijk helemaal niets te doen, sukkel en met je meer dan 1600 berichten wie flood hier een forum?

Fastjjs
Berichten: 11
Lid geworden op: 19 nov 2009 15:10

Re: Marquardt-Kuechen

Ongelezen bericht door Fastjjs »

@maxx

ik heb even in je posts geneust hier op het forum je bent inderdaad zelf een keukenboer dus opgepleurt dit is een forum voor consumenten of maak je bekent als zodanig !!!

zelfstandigste
Berichten: 1971
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:45
Locatie: Belgie

Re: Marquardt-Kuechen

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

ik heb even in je posts geneust hier op het forum je bent inderdaad zelf een keukenboer dus opgepleurt dit is een forum voor consumenten of maak je bekent als zodanig !!!
Is bij regelmatige bezoekers allang bekend.

Ik ben ook een "keukenboer" en heb er vrede mee dat er mensen zijn die over de grens kunnen slagen voor een keuken; ieder zijn brood....

Als U tevreden bent met de aanschaf van de keuken dan heeft u een goede deal gemaakt. Pas als u, of een andere topicstarter gaat beweren dat in Duitsland alles beter is, geven wij commentaar. Wij (in ieder geval maxx en ondergetekende) verkopen ook ons product NIET door een ander af te zeuren, maar door de eigen kwaliteiten uit te lichten.

that's the point.......

AUB niet alle keukenmensen over 1 kam scheren en er is ons wel vaker gesommeerd van het forum te verdwijnen, echter zijn er ook veel mensen die onze belangenloze informatie goed kunnen gebruiken. Ik ben op dit forum om informatie te verschaffen en te verkrijgen niet om klanten te winnen (ik heb niet de intentie om groter te groeien met de zaak :wink: )

Gesloten