Zo hoort het wel te werken.ja dat zal wel zo zijn maar het is toch te erg dat je er een lijn bij moet doen om altijd goed te zitten.
zo hoort het toch niet werken en ik vind persoonlijk dat je van een bedrijf wat zo groot is als kpn of tenminste wat dat pretendeerd te zijn je wel wat meer service mag verwachten
Houdt je nu zo van de domme of ben je werkelijk zo dom?zo hoort het toch niet werken en ik vind persoonlijk dat je van een bedrijf wat zo groot is als kpn of tenminste wat dat pretendeerd te zijn je wel wat meer service mag verwachten
Of wil je het werkelijk niet begrijpen?
VOIP heeft niet de dezelfde kwaliteit als de analoge telefoonlijn of ISDN.
Dat is de techniek eigen.
Je kunt wel van een auto willen dat als je heel hard remt dat je zonder ABS de wielen niet gaan blokkeren, maar alleen met ABS gaan de wielen niet blokkeren.
Zo is het met VOIP ook.
Mijn advies is:
Voor de telefoon gewoon de vertrouwde telefoonlijn.
Voor internet gewoon ADSL.