LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] enkele vraagjes aan ervaren UPC-ers

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Kimmie84

Re: enkele vraagjes aan ervaren UPC-ers

Ongelezen bericht door Kimmie84 »

Niet doen!

Tenzij je niet zoveel waarde hecht aan spookfacturen, niet terug gebeld te worden etc etc. Zou upc zn klantenservice verbeteren en hun klanten niet elke x van het kastje naar de muur te sturen, een hele verbetering zijn!

Shine

Ongelezen bericht door Shine »

Bellen via de kpn, internetten via UPC.
Voor beiden geldt nauwelijks tot geen klachten.
De belabonnementen ontlopen elkaar niet zoveel. KPN berekend per 2 maanden. UPC per maand. Prijsverschil, vrijwel nihil.

Voor alle providers geldt dat er wel eens storingen kunnen ontstaan. Het is en blijft techniek, verbonden door draadjes.
Net zoals je auto die het ook wel eens niet wil doen.
Opvallend is echter wel dat bij de combipakketten (bel+internet) vaker klachten ontstaan. Een nadenkertje dus.

marjorin

Ongelezen bericht door marjorin »

UPC levering is over het algemeen goed, klantenservice vriendelijk maar klachtenafhandeling ontzettend slecht. Lijkt via heel veel afdelingen te gaan die tegenstrijdige informatie en reacties geven.

Ik ben vier jaar lang zonder problemen klant geweest bij UPC maar heb nu een conflict, en inderdaad lijkt het alsof aangetekende brieven niet gelezen worden, krijg geen bevestiging dat die ontvangen zijn, alleen op emails die via de website worden verstuurd wordt gereageerd.

Henri42

Ongelezen bericht door Henri42 »

alleen op emails die via de website worden verstuurd wordt gereageerd.

Hopelijk zijn die reacties bevredigend, ikzelf had er een maand geleden veel baat bij webcare @upc.nl :D :o

marjorin

De reacties zelf wel, maar de follow-up die er na komt niet.

Tot twee keer toe ben ik als reactie op een email opgebeld, kon mijn verhaal doen en kreeg begrip.

De vraag wordt dan doorgestuurd naar een "beslissingsbevoegde" afdeling. Daar lijkt men echter de stukken die zijn opgestuurd op verzoek van de webcare afdeling niet te lezen en stuurt men een briefje met taalfouten terug waarin niet wordt gereageerd op de inhoud van mijn brief.

agro

Ongelezen bericht door agro »

De vraag wordt dan doorgestuurd naar een "beslissingsbevoegde" afdeling.
Die met alle wijsheid waarover ze beschikken, beslist om het geheel door de papierversnipperaar te verwerken. :wink:

En vervolgens:
stuurt men een briefje met taalfouten terug waarin niet wordt gereageerd op de inhoud van mijn brief.
Klacht afgehandeld :roll: :lol:

Henri42

Agro,s reactie is weer eens niet ter zake doende en helpt de vragensteller niet veel verder,mijn ervaring is dat de betreffende webcare medewerker het probleem blijft volgen tot er een oplossing bereikt is. :oops:

marjorin

Het klopt wel wat agro zegt dat aangetekende stukken niet aan lijken te komen op de afdeling waar de antwoordbriefjes geschreven worden.

De webcare medewerkers (waren twee verschillende) bevestigden wel de ontvangst, maar in het Briefje Met De Spelfout werd er totaal niet naar verwezen. Het komt erop neer dat de UPC klachtenadministratie niet kan lezen.

Maar het is waar, UPC is geen slechte provider. Blokkeer wel meteen je betaalservice nummers, want als er iets misgaat heb je een groot probleem en dan helpen ze je echt niet.

agro

Agro,s reactie is weer eens niet ter zake doende,
Hoezo niet?
Verklaar je nader!!
en helpt de vragensteller niet veel verder
Welke toegevoegde waarde heeft jou reactie dan wel voor vragensteller???

Henri42

Agro met jouw ga ik niet in discussie, jouw reacties inzake UPC zijn niet ontdaan van emoties, waarom weet jezelf wel:), succes met jouw molenwieken gevecht en laat mij erbuiten (*-*)

Marjorin

Sorry van het gestegel met Agro, daar heb jij niets aan.

Mijn ervaringen met Webcare zijn anders en beter, zij volgden mijn probleem middels mails en direct telefonisch contact t/m coulance vergoedingen, de betalingen kun je altijd laten storneren, succes ermee :wink: :oops:

agro

Agro met jouw ga ik niet in discussie,
Tuurlijk niet, je deponeert liever wat onzin, beschuldigingen en verdachtmakingen, maar als je om uitleg gevraagd word geef je niet thuis, om je te verantwoorden ben je een te grote lafaard.
Sorry van het gestegel met Agro, daar heb jij niets aan.
Of jij niet? Omdat het niet in je straatje past.
Zie reactie:
Geplaatst op 17 Mei 2009 12:58 door marjorin

--------------------------------------------------------------------------------

Het klopt wel wat agro zegt
jouw reacties inzake UPC zijn niet ontdaan van emoties, waarom weet jezelf wel
Nee dat weet ik niet, zal het graag van je horen, maar dan wel gefundeerd, met bewijsmateriaal, en niet met de nergens op gebaseerde loze kreten welke je normaal gewend bent te schreeuwen.
Of ben je daar wederom te laf voor?
Of doel je op de beschuldigingen, verdachtmakingen en beweringen welke je al eerder hebt gepost, welke door de redactie zijn verwijderd, en waarvoor je een waarschuwing hebt ontvangen?

Henri42

Agro

Lees jouw inzendingen zelf eens in alle rust na of laat ze door je partner nalezen,bij het woord UPC komt de stoom uit je oren, inderdaad mag jij mij uitschelden en beledigen zoveel je wilt, van mij van geen belang.

Ik mag inderdaad van de WM jouw verleden met UPC niet meer neerschrijven, is wat mij betreft ook correct.

Vreemd dat jij zoveel zaken en positieve ontwikkelingen van UPC bijhoudt en deze weer in het negatieve ombuigt zonder inhoudelijke kennis.

UPC is mi een proffesioneel bedrijf en staat in de ranking van betere bedrijven bovenaan. :D :o

ps: reageer nu eens een keertje niet op mij svp

jaapdebruijn

Ongelezen bericht door jaapdebruijn »

Hallo ik heb eind maart internet telefonie van upc aangevraagd en heb toen met de kpn gebeld om mijn abbonnement op te zeggen . dit kon volgens de kpn niet en moest tot begin april wachten om dat op te zeggen , dus toen heb ik de upc binnen een kwartier terug gebeld dat ik de boel wou annuleren en dat heeft upc ook gedaan.
Wat schetst mijn verbazing vandaag kreeg ik een rekening van upc ik moest afkoop resterende abbonementstermijnen betalen totaal haast 600 euro ...
Toen heb ik upc weer gebeld en er werd mij verteld als dat bedrag van mijn bank werd afgehaald dat kon ik dat meteen weer storno laten doen ..
Dit is toch totaal belachelijk ik heb totaal niks van upc en heb binnen een kwartier de boel weer opgezegd , ze mogen dit bedrag toch niet eisen volgens mij weten kan je het binnen 7 dagen normaal weer opzeggen toch?Heeft iemand hier ok ervaring mee?...

agro

moest afkoop resterende abbonementstermijnen betalen totaal haast 600 euro ...

Dit is toch totaal belachelijk ik heb totaal niks van upc en heb binnen een kwartier de boel weer opgezegd , ze mogen dit bedrag toch niet eisen volgens mij weten kan je het binnen 7 dagen normaal weer opzeggen toch?
Tja heb je meteen een leuke kennismaking met het "professionele klantvriendelijke" bedrijf.

Er is tijdig geannuleerd dus ben je niks verschuldigd!!

Als ze een bedrag hebben afgeschreven direct storneren, en voorzichtigheidshalve een selectieve blokkade laten leggen bij je bank kunnen ze gegarandeerd niks meer afboeken tot je deze blokkade hebt opgeheven.

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 »

UPC is mi een proffesioneel bedrijf en staat in de ranking van betere bedrijven bovenaan
Ik mag toch hopen dat dit sarcasme is?

Gezien de vele, vele meldingen van fouten, soms bewust, en van starre "help"deskmedewerkers en een "service" van likmevestje - is UPC niet "een van de betere bedrijven bovenaan".

Lees voor de lol alle UPC topics en verhalen eens door...

Wassily-UPC
Contacteer:

Ongelezen bericht door Wassily-UPC »

@ jaapdebruijn

Indien je de diensten telefonisch of via internet hebt besteld kun je binnen de wettelijke afkoelperiode aangeven dat je af wenst te zien van de overeenkomst. Uit je berichtje maak ik op dat je dit hebt gedaan.

Eventuele kosten die door UPC Nederland voor de aangevraagde diensten zijn berekend zullen in dat geval ook weer gecorrigeerd worden.

Indien je je klantgegevens mailt naar [email protected] o.v.v. 'reactie Tros Radar forum' dan helpen we je graag verder.

Met vriendelijke groet,

Wassily-UPC
UPC Webcare

agro

Eventuele kosten die door UPC Nederland voor de aangevraagde diensten zijn berekend zullen in dat geval ook weer gecorrigeerd worden.
Nu er melding gemaakt is op een forum mogelijk wel, echter de ervaring leert dat indien dit niet het geval is je geconfronteerd wordt met incassoburo's en dergeijke.

genvandongen

Ongelezen bericht door genvandongen »

Mijn zus zei altijd:
Houd dingen gescheiden. Dus niet alles bij 1 partij doen.
Jacq

Gesloten