LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] PrimeLine en LaserCards

Een lening afgesloten of van plan dit te gaan doen? Bespreek het in dit topic.
Peetjem
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 jul 2008 16:09

Re: PrimeLine en LaserCards

Ongelezen bericht door Peetjem »

Ik heb een laptop met half jaar uitgestelde betaling gehaald bij s&f.
Tot op heden geen creditkaart o.i.d ontvangen.
Heb primeline gebelt, ben niet geregistreerd bij hun????????
Ze heeft op allerlei manieren me op proberen te zoeken in hun bestand, maar niets.
Heb mijn afschriften nagekeken en tot op heden niets afgeschreven.
Zal ik het hier maar bijlaten?
Na het lezen van deze berichten ben ik bang dat ik straks ineens een dikke rekening van ze krijg.

feigje
Berichten: 49
Lid geworden op: 01 jun 2008 13:52

Re: PrimeLine en LaserCards

Ongelezen bericht door feigje »

Peetjem :arrow: Ik zit bijna in het zelfde schuitje als jou. Ik heb namelijk in bijna een jaar tijd nog nooit iets van primeline gehoord na aanschaf van een bankstel met een half jaar uitstel van betaling.
Echter reageren ze niet op 2 brieven die ik naar hun heb gestuurd.Heb meerdere keren geprobeerd met ze te bellen maar blijf niet langer meer dan 15 min in de wacht staan.Heb zelfs via de winkel waar we het bankstel hebben gekocht geprobeerd maar ook die krijgen geen contact met primeline

Ik heb voor de zekerheid het geld op een spaarrekkening gezet voor het geval dat ze iets van zich laten horen.


Ik ga nu niks meer doen vind dat ik al genoeg heb geprobeerd.

RiZa
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 jul 2008 17:03

Re: PrimeLine en LaserCards

Ongelezen bericht door RiZa »

Zoals vele heb ik dus ook problemen bij primeline / laser services allemaal een pot natte *** zooi.

Ze hebben mij een keer benadert voor een beschermingsbijdrage aftesluiten. Maar heb hier nooit toestemming of een handtekening voor gegeven en toch houden ze al sinds augustus 2007 een bedrag van 30 EURO in.

Heb ze hierover al zou vaak gebeld en een brief geschreven, is nu wel opgezegd, maar ik eis gewoon die 300 EURO terug, maar poeieren me iedere keer weer af met. Ik ga de desbetreffende afdeling een mail sturen en dan wordt u terug gebeld.

Ik wordt niet terug gebeld.
Ik weet ook niet meer wat ik moet doen om dat geld terug te krijgen.

Ik neem aan dat ze niet zomaar zonder jou toestemming een verzekering op je rekening mogen afsluiten zonder daar toestemming voor gegeven te hebben en dat ik gewoon dat geld met terugwerkende kracht terug krijg.

Is er iemand met dit zelfde probleem of heb iemand een suggestie om wat te kunnen doen?

btanne
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 jul 2008 13:12

Re: PrimeLine en LaserCards

Ongelezen bericht door btanne »

Ook de Mediamarkt werkt hier aan mee. Ik had daar een koelkast en oven gekocht en deed de betaling met primeline. Je krijgt dan inderdaad ongevraagd een creditcard (nooit gebruik van gemaakt) en er wordt vertelt dat ze een goeie rente hebben. Wat ze er niet bij vertellen is, dat ze die vervolgens ophogen en de rentetarieven kan je dan bekijken op de site (geen hond die dat doet). Vervolgens hoor ik dan bij een hypotheek aanvraag dat ik BKR geregistreerd sta....ik denk dat kan niet....wel dus, Primeline. Uiteraard ook een enorme fout van de bank, want je kan natuurlijk ook nagaan wat het betalingsgedrag is van je client....zeker om dat ik daar al een hypotheek heb lopen(daarnaast komen ze er drie dagen voor de passering van de akte mee, rijkelijk laat zou je zeggen en dat terwijl de stukken al ruim twee weken bij hun liggen). Maar goed, mijn vriend gebeld met Primeline, eerst een aardige dame, maar die mocht blijkbaar niets zeggen en zij probeerde wel zo goed mogelijk te helpen. Zij heeft er vervolgens iemand anders bijgehaald, ene mevrouw de Boer, senior (waarvan wilde ze niet zeggen). Mijn vriend vroeg namelijk: Senior van welke afdeling, hij zegt ik ben ook op leeftijd, dus ook senior. Haar daadwerkelijke functie ging mijn vriend niets aan, zei ze. Toen vroeg hij de naam van de directeur, ook dat wilde zij niet zeggen, dat ging hem ook niets aan. Het enige wat wij wilden was het openstaande saldo betalen, de creditcards opheffen en de BKR-registratie eruit, zodat we as donderdag toch naar de notaris konden om de overdracht te doen. Helaas de muts van Primeline wilde niet meewerken en wenste mijn vriend nog een prettige dag en hing op. HOEZO PRETTIGE DAG, DIE HEBBEN ZIJ GOED VERSTIERT! En dat alleen voor een bevestiging dat alles goed geregeld was door iedereen.....nee, daar moeten ze weken over doen. Ik ben echt pislink, dit gaat een staart krijgen. Overigens was het bij mij ook zo, dat de kosten voor de oven en de koelkast 1186 euro was en dat mijn openstaande saldo nu 1240 euro is....en dat terwijl ik elke maand afbetaal....rara wat vreemd....en daar gaan we ook nog mee aan de slag. Ik doe nooit meer zaken met Primeline....wat een oplichtersbende.
En die mevrouw de Boer, die mag lekker senior blijven daar, dit gedrag zou op mijn werk niet getolereerd worden(lig je er mooi uit). En dan zegt ze zelf nog dat ze beleefd is gebleven, ik wil niet weten hoe ze is als ze echt onbeschoft gaat worden, dat moet dan wel heel erg zijn.

ron1
Berichten: 811
Lid geworden op: 18 jun 2008 19:16

Re: PrimeLine en LaserCards

Ongelezen bericht door ron1 »

btanne

dat je bedrag hoger wordt terwijl jen aflost is rente, daar leven deze mensen van, van de rente die jij betaald, ik geloof iets van rond de 10% oid...er zit maar 1 ding op: zo snel mogelijk alles aflossen.

volgens mij zit het zo:

je ziet iets van 1000 euro.

vraagt primeline of conford card aan.

je krijgt uitgesteld betaling tot zeg maar 1 januari 2010

heb je VOOR 1 januarie 2010 deze 1000 euro betaald,dan betaal je alleen de ""administraitekosten"" van 50 of 55 euro.

heb je NIET voor 1 januari 2010 betaald,die 1000 euro dus,dan gaat de teller lopen en betaal je uiteindelijk misschien 1700 euro voor iets wat 1000 euro gekost heeft......

ze dekken mekaar allemaal,iedereen verdiend op deze zwijnerij en jij zit in de **** omdat....misschien hard gezegd maar zo is het wel...ongeduldig bent en niet wil of kan sparen.

sorry dat het misschien bot gezegd is maar dit is het feitelijk wel.

Robbertv
Berichten: 11
Lid geworden op: 15 aug 2008 09:33

Re: PrimeLine en LaserCards

Ongelezen bericht door Robbertv »

Ik zit momenteel in het buitenland en met een "schuld" bij Primeline á € 365,-
Deze lening (zo noemen zij het, ik zie het als schuld) moest worden afbetaald voor 14 augustus.
Op 11 augustus ga ik naar de site om te kijken waar ik precies het resterende bedrag naar over moet maken, maar dan zie ik opeens iets handigs staan, genaamd "Eenmalige machtiging".
Ik denk: "dat doe ik! Scheelt mij weer het werk van internetbankieren en dan ben ik er mooi van af." Dus ik dat invullen en ik druk op verzenden.
Nadat ik op verzenden had gedrukt stond er "Bedankt voor het invullen van de eenmalige incasso".
"Mooi, dat is klaar, eindelijk is de camera ECHT van mij".
Vandaag (15-8-2008 ) kijk ik, is opeens het bedrag verhoogd naar € 408,-!
Omdat ik in het buitenland zit kan ik ze niet bereiken (een 0900 nr is blijkbaar onbereikbaar vanuit het buitenland, zelfs als ik er 0031900 van maak). Dan maar even gegoogled naar een e-mail adres van hen (want dat staat niet op de website, alleen adres en telefoonnr). het zal wel lang duren voordat iemand reageert op dat mailtje.
Als iemand hier een ander telefoon nr heeft waarop ik Primeline kan bereiken hoor ik het graag.
Tot dan toe betaal ik maar gewoon die 365,- en zien we wel wat we met het resterende bedrag doen. Zondag ben ik thuis, dus maandag hang ik aan de telefoon.
Alvast bedankt voor jullie hulp!

edit: als je geen zin hebt om 70 ct te betalen om ze te bellen (wat ik me kan voorstellen) moet je dit nr bellen: 073-645 99 67 (LaSer NL) en zeggen dat je in het buitenland zit en dus geen 0900-nummers kan bellen.

Joyce84
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 aug 2008 15:23

Re: PrimeLine en LaserCards

Ongelezen bericht door Joyce84 »

Hallo,

Ik heb even een vraag, wellicht dat jullie mij kunnen helpen. Had vorig jaar een laptop gekocht en binnen 10 maanden moest ik het gehele bedrag hebben betaald. Heb ze een aantal keren geprobeerd te bellen te emailen maar geen reactie. Heb ook nooit een brief van ze gehad. Vervolgens heb ik het gehele bedrag maar overgemaakt, dit was echter twee dagen te laat binnen gekomen. Heb ze net gesproken door niet het 0900 nummer te bellen en nu krijg ik nog een brief wat voor extra kosten ik nog moet bij betalen. Ze wist me alleen niet te vertellen hoeveel dat zou zijn, dus ben benieuwd. Ik las net hier op het forum dat wanneer je te laat bent met betalen je direct bij het BKR geregistreerd komt te staan, klopt dit?? En hoe kan dat opgeheven worden wanneer je toch alles heb betaald? Ik heb toch nergens in dat contract gezien dat dit inderdaad gebeurd.

ALvast bedankt.

Robbertv
Berichten: 11
Lid geworden op: 15 aug 2008 09:33

Re: PrimeLine en LaserCards

Ongelezen bericht door Robbertv »

Nou, vandaag weer met Primeline aan de telefoon gehangen (Dhr. Snepper) vanwege de dubbele afschrijving nu.
En wat een behandeling.
Ik had ze dus een eenmalige machtiging gegeven (op 12 augustus) die volgens hun website zou worden afgeschreven op 13 augustus. Op 15 augustus was die dus nog steeds niet afgeschreven, waardoor ik ging bellen (nog steeds vanuit het buitenland) en het geld maar over ging maken via internet bankieren.
Kijk ik vanochtend op mijn rekening, is blijkbaar gisteren die eenmalige machtiging afgeschreven.
Dhr. Snepper zei: Ja meneer, maar dan bent u ook wel te laat.
Ik zeg van niet, aangezien op de webpagina stond dat het 13 augustus zou worden afgeschreven en er nergens bij staat dat dit 2 tot 3 (of 6 dus..) werkdagen kan duren.
Dhr. Snepper begint te zuchten en begint zich duidelijk te ergeren aan mij, aangezien ik van mening ben dat ik toch ECHT op tijd die machtiging heb gegeven.
Nu moet ik het maar schriftelijk gaan indienen, maakt mij niets uit, want ik wil die 40 euro rente terug!
Het bedrag van die eenmalige machtiging heb ik laten terugstorten door ABN Amro, buiten het medeweten van PrimeLine om.
Ik heb verteld aan Dhr. Snepper dat de brief die ik naar hen schrijf niet alleen bij PrimeLine terecht komt, maar ook bij andere instanties (lees: Kassa, radar en meer).
Toen ik zei dat ik de behandeling van mij niet goed vond, zei hij: maar dit staat gewoon allemaal in het regelement.
Waarop ik zeg: ik geloof niet dat er in jullie regelement staat dat je moet zuchten als een klant gelijk heeft.
Hierna was hij stil en begon hij weer opnieuw met zijn praatje. BAH!
Ik laat nog weten hoe het verder gaat!

Memo84
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 aug 2008 14:24

Re: PrimeLine en LaserCards

Ongelezen bericht door Memo84 »

Ik heb helaas ook ongeveer dezelfde probleem als jou Robbertv. machtiging op 21-8-08 gegeven om op 25-8-08 mijn laatste gedeelte van de geleende som te betalen. (Had een artikel gekocht met het uitgesteld betalen met interest free option van primeline met einddatum 24-8-08.)

Maar wat zie ik vandaag 26-8-08, een bedrag van ongeveer €250 in rekening gebracht als uitgestelde rente.

Dus heb ik met de klantenservice van primeline gebeld, en kreeg een medewerker aan de lijn, die mij op een brutale manier vertelt dat de machtiging via de website geen internet bankieren is en dus dat de betaling/machtiging niet op de daadwerkelijke dag die ik aangeef op de website kan worden uitgevoerd.

Ik vind dit vreemd, omdat op de website van primeline toch daadwerkelijk de volgende zin staat onder de kopje extra betaling:
Je kan op een makkelijke manier een extra aflossing doen, door Laser Cards eenmalig te machtigen voor een bedrag dat je hieronder kan invullen. Wij schrijven dit bedrag van je (post)bankrekening af op een door jou bepaalde datum.

Ik wilde nog vragen over stellen, maar de mevrouw aan de lijn was brutaal en enige wat ze wilde is dat ik meteen ophing. Ik wilde nog vragen stellen m.b.t. bezwaar indienen etc. Ik wilde haar naam noteren, maar ze vond dat niet nodig.

Ik ben dus dubbel pissig, maar wat kan ik nu doen?
Ik vind dat ze geen recht hebben om 250 euro in rekening te brengen.
Ben nooit wanbetaler geweest en door hun website ben ik misleid.

Hoor het graag van jullie.

Robbertv
Berichten: 11
Lid geworden op: 15 aug 2008 09:33

Re: PrimeLine en LaserCards

Ongelezen bericht door Robbertv »

Hoi Memo84,

Ik zou nog een keer bellen en het nu nog een keer uitleggen. Laat je vooral niet kwaad maken, want dat werkt blijkbaar alleen maar averechts bij hun.
Omdat ik ze een eenmalige machtiging had gegeven, maar deze te laat werd afgeschreven (terwijl ik al via internetbankieren had betaald), heb ik het terug laten storten. (storneren)
Op de een of andere vage manier is daardoor de rente vervallen, waardoor ik nu renteloos heb betaald (goed, nog een bedrag van 48 cent, maar dat komt nog wel).
Daarom: Bel nogmaals en sta erop dat je de naam noteert, "anders kunnen we niets beginnen meneer. We kunnen dan niet checken of het inderdaad is toegezegt".
Druk ze met de neus op de feiten van hun website (je quote over de eenmalige machtiging) en zeg dat je een brief naar ze gaat sturen met daarin je klacht.
Zeg daarbij ook dat die brief niet alleen bij hen terecht komt, maar ook bij andere instanties als radar, kassa e.a. programma's.
Hier zijn ze bang voor of zoiets, aangezien de rente weg is bij mij.
Succes!

Memo84
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 aug 2008 14:24

Re: PrimeLine en LaserCards

Ongelezen bericht door Memo84 »

Bedankt voor je reactie Robbertv,

Heb je wijze raad opgevolgd en heb nogmaals gebeld met primeline waar ik een andere medewerker aan tel kreeg.
Heb probleem opnieuw voorgelegd en ze kon me vertellen dat op het moment dat ze geld binnen krijgen van de machtiging, de saldo op €0 zal worden gezet. Ze kon me dat beloven en heb haar naam maar ook genoteerd.
Dus hoop dat het zo goed komt :)

Nogmaals bedankt

remyrombouts
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 aug 2008 18:13

Re: PrimeLine en LaserCards

Ongelezen bericht door remyrombouts »

Schandalig!!! om mee te beginnen.

3 maanden werd mijn vriendin gebeld door een persoon van laser cards met de opmerking dat er een bedrag van ruim 12000 openstond, zij geeft aan hier niets van te weten en vervolgens zegt de dame aan de andere kant van de lijn, "dan weet ik even genoeg en hangt meteen op"
Mijn vriendin hoogzwanger nog 3 weken te gaan helemaal van slag en er ziek van geworden

Ik ga zelf bellen e er wordt gezecht goedemiddag dhr Sharbaai, dit ben ik niet zeg ik en toch houden ze deze naam aan.
Er zou een rekening geopend zijn op de meisjesnaam van mijn vriendin en toevoeging Scharbaai en zij zou met deze heer getrouwd zijn.
Dit tot hoogste verbazing van ons.
Ook zou er diverse brieven naar ons gestuurd zijn, nooit aangekomen, onze brievenbus zit zowat in de woonkamer.
Er zouden afschrijvingen hebben plaatsgevonden en diverse stortingen.
Niets van dit alles is waar wel eenmalig een cradbijdrage die meteen gestorneerd is door ons.
Ook onze postbank heeft geen transacties kunnen terugvinden van lasercards.


Na meerder telefoontjes( met weer aanhef dhr Scahrbaai) wederom aangegeven dat wij dit persoon niet kennen.

Vervolgens uiteindelijk het fraude team aan de lijn gehad en deze vermoeden al dat er sprake was van fraude en dat we ons geen zorgen hoefden te maken,

Niets daar van waar dus na aangifte van onrechtmatig gebruik van persoonsgegevens en een fraude verklaring hebben wij niets meer vernomen van Lasercards.

Tot op vandaag dat het blijkt dat de postbank onze hypotheek aanvraag niet in behandeling neemt vanwege negatieve BKR registratie sinds vorige week ontstaan, van 5000 eu.

MET ONZE HANDEN IN ONS HAAR, Fluitend naar ons nieuwe paleisje vanwege Lasercards, waar we nooit iets mee te maken hebben gehad nooit iets aangevraagd en nooit zouden willen mee te maken hebben.

marjolein1985b
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 sep 2008 16:23

Re: PrimeLine en LaserCards

Ongelezen bericht door marjolein1985b »

hallo,

voor iedereen die te maken heeft met die kl*te creditcard van prime-line en de daarbijbehorende bkr registratie hier de oplossing

Als je dit overkomt bel dan meteen met het bkr in tiel zij vertelde mij namelijk dat prime-line dit niet mag zonder uw eigen toestemming ze zijn dus strafbaar bezig.
bkr in tiel is hier ook van op de hoogte en heeft meerdere meldingen gehad.

bel naar hun leg je probleem uit en zij helpen je verder.

en dan nog iets om prime-line te laten stoppen met deze praktijken stuur je een mail naar klachten registratie zodat er zoveel mogelijk klachten bekend raken. zodat er ook echt actie ondernomen kan worden

MENSEN LAAT JE NIET AAN PRATEN DAT JE FINACIELE GEGEVENS OP MOET STUREN NAAR LASER SERVICE WANT DIT BEN JE NIET VERPLICHT!!

voor meer info kun je mailen naar [email protected]

veel succes

gr marjolein

eljugador
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 sep 2008 12:58

Re: PrimeLine en LaserCards

Ongelezen bericht door eljugador »

Beste iedereen ik schrik een beetje nu.... :twisted:

Het openstaande saldo is zojuist volledig afgelost.
Er is een aangetekende brief mbt opzegging en afmelding verstuurd + verknipt BCC Card.

Ik kan ook op dit moment niet op mijn account, primeline.nl ligt plat!!!

Gaat het nu allemaal goed komen en afwachten of moet ik maar alvast maatregelen nemen???

Het 0900 nr deed het dus ook ook niet...

Hebben jullie tips adviezen etc...

Cesar
Berichten: 674
Lid geworden op: 24 aug 2005 15:48

Re: PrimeLine en LaserCards

Ongelezen bericht door Cesar »

Ze kunnen niet plat genoeg liggen.
Heb helemaal geen creditkaart en worden toch bedragen in rekening gebracht. Sta geregistreerd voor een bedrag bij BKR en heb helemaal geen schuld. Hypotheekoffertes lopen gevaar daar ik zogenaamd schuld heb bij Primeline.
Wie weet raad?????????

eljugador
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 sep 2008 12:58

Re: PrimeLine en LaserCards

Ongelezen bericht door eljugador »

Vandaag een brief ontvangen van Laser met de strekking dat de opzegging is ontvangen, MAAR ik nog wel een openstaande saldo heb staan van 17.33. Naar aanleiding van deze heb ik een brief geschreven!

Lees en ik laat weten hoe het afgelopen is.

Laser Services
Larenweg 78 – 96
5234 KC Den Bosch

xxxxxxx, 27 september 2008

Naam
Adres
PC Woonplaats

Betreft:Beëindiging

Geachte heer/mevrouw,

Naar aanleiding van uw brief van 27 september 2008 jongstleden wil ik graag reageren. Het openstaande bedrag a €17,33 kan niet meer worden afgeschreven omdat de machtiging is ingetrokken op 25 september 2008. Indien dit wel gebeurt, overtreedt U de wet. Daarnaast zal het bedrag door mij niet worden voldaan.

Op 18 september 2008 is door mij via primeline.nl aangegeven dat het openstaande saldo a
€ -,- op 19 september 2008 van mijn bankrekening mocht worden afgehouden. Niet op de 19e maar op 24e is het bedrag afgeschreven. Vanaf die datum was het openstaande saldo dus € 0,-.

De eventuele rente tussen de 18e en 24e kan mij ook niet aangerekend worden. Op de 18e is ook een brief verstuurd met als inhoud de opzegging en volledige aflossing. Een tweede aangetekende brief is verstuurd op de 24e na de afschrijving van het openstaande saldo.

Zoals U kan zien, heb ik na het versturen van de extra betaling er alles aan gedaan om eventuele kosten te voorkomen. Ik zie daarom geen reden meer om het bedrag over te maken op uw rekening.

Ik hoop u te voldoende te hebben geïnformeerd.

Hoogachtend,





Bijlage: Print extra betaling 18-9-2008 (printpage)
Kopie brief Laser 25 september
Kopie intrekking machtiging




Blijf wel altijd gewoon netjes in de brief en als je het afgelost hebt gooi gelijk een RODE KAART op de post aangetekend. Mochten ze namelijk wel iets afgeschrijven overtreden ze de wet!

Bewaar alle correspondenties, alles wat je verstuurd via internet maak een printscreen of printpage. Maak kopieen van alles wat je verstuurd en bij voorkeur verzend het aangetekend, het kost je dan wel, maar het voorkomt misschien nog meer ellende.

Succes iedereen met primeline. Moeite met brief opstellen? Laat maar weten... ik help gerust.

numbro2
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 sep 2008 13:43

Re: PrimeLine en LaserCards

Ongelezen bericht door numbro2 »

Hallo,

Als eerste wil ik zeggen dat ik niet blij ben met alle primeline reacties. Ik heb in augustus ook via hun een lening afgesloten van 10 maanden renteloos. In het vervolg maar eerst even beter researche!

Maar het volgende:
Ik heb dus een laptop gekocht via primeline. Nu kreeg ik en mijn partner meteen een cerditcard opgestuurd. Deze heb ik meteen doorgeknipt en weg gegooid. Toen begon ik dus argwaan te krijgen. en na wat google, kwamen de bergen klachten te voorschijn. Nu wil ik eigenlijk zoveel mogelijk gezeik voorzijn. Kunnen jullie me wat tips geven of zijn er dingen ding waar ik op moet letten?

zover nu duidelijk:
Creditcard doorknippen
Ruim optijd afbetalen

Moet ik een brief sturen als ik het laatste bedrag heb afbetaalt?
Moet k een brief sturen dat ik de creditcard niet gebruik?
Kan ik ergens mijn openstaand saldo zien?

Alvast voor bedankt voor alle tips!!!

mvg
n2

ellen jef
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 okt 2008 19:19

Re: PrimeLine en LaserCards

Ongelezen bericht door ellen jef »

:twisted:
goedemiddag voor ieder die een rente vrije lening afsluit bij prime line
lees aub het volgende.

2007 media markt iets gekocht koste 3888,00 euro
voorstel uit gestelde betaling tot augustus 2008.
koste 59.95 voor 1 jaar.

21 juli gebeld waar de acceptgiro bleef , krijg je niet zeggen ze (maar let op ik citeer:OP HET MOMENT DAT DE DATUM VAN BETALEN IN ZICHT KOMT ONTVANGT
U VAN PRIMELINE EEN HERINNERING. U KUNT HET AANKOOPBEDRAG DAN
IN EEN KEER OVERMAKEN OF U BETAALT HET IN MAANDELIJKSE TERMIJNEN.
Maar helaas er kwam geen herinnering. cq brief
Dus ik maar weer bellen.... ruim een maand van te voren
U krijgt geen brief, maar u moet voor 9 september betalen.
Nou dat hebben wij gedaan 1 september alles betaald.
En wat denk je wat zegt PRIMELINE lekker te laat met betalen 5 dagen
dus u moet nu 1087,87 rente.. dus 59,95 is nu 1087,87 geworden is 28% rente.

wij hebben gebeld maar degene die wij gesproken hebben op 21 juli 2008 werkt er niet meer :lol:
En dat ze zeggen dat ze bereikbaar zijn van 9 tot 21.00 uur :D nou mooi niet.

Dus kijk uit dit wordt met opzet gedaan zodat je een behoorlijke rente gaat betalen.
Wij pikken dit niet en laten het voor de rechter komen.

Iemand nog meer van deze ellende mee gemaakt. !!!!!!!!!

groeten
Ellen



[/b]

marcel05
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 okt 2008 17:31

Re: PrimeLine en LaserCards

Ongelezen bericht door marcel05 »

Motor gekocht van ruim 10.000,- euro, gebruik gemaakt van uitgesteld betalen, de stomme fout gemaakt 5 dagen te laat betaald, paar dagen later krijg ik een rekeningoverzicht moet ik een rente van bijna 3900,-euro betalen, dat is duss bijna 40% rente !!! Betalingregeling 72 maanden "rente op rente op rente".... dit onderwijl het gehele uitgestelde bedrag al is betaald ?!!

Er is inmiddels al automatisch geincaseerd, bedrag van bijna 200,- euro, na meerdere telefoontjes zou er een herberekening gedaan worden, in een brief paar dagen later.....uiteindelijk zou er dan nog een bedrag van bijna 16,-euro open staan, deze moest binnen 2 weken betaald worden en dan stond ik op nul. Uit angst voor meer heb ik dit dan maar gedaan.

Heb nu ruim 200,-euro rente betaald (5 dagen rente), onderwijl het aankoopbedrag welliswaar 5 dagen te laat was betaald, de zaak loopt nog........

Bij Primeline kan een mens geen fout maken door 5 dagen te laat te betalen, je word keihard gestraft met toren hoge rentes. Dit zijn geen commerciele gedachtes maar pure oplichting, Primeline zet zich in kwaad daglicht, klanten zullen weg blijven maar ook de verkopende ondernemers worden hier geschaad. Kijk duss uit bij het aanschaffen van motor/auto, elektrisch apparaten of meubels !!!

Ook de site van Primeline is niet goed toegangkelijk "Mijn rekening" de link om digitaal inzicht te krijgen in jou betalingsgegevens is under cunstruction....al weken !!! De link voor algemene voorwaarden (aankoopfinancieringen) is helemaal verwijderd ERROR-404. Hele slechte service......of juist om de klant in verwarring te brengen en op kosten te jagen. Bellen kan ook, consumentenservice 0,75 euro per gesprek, bel je naar LaSer Service (zelfde bedrijf) 0,55 euro per gesprek...Hmmm vreemd verschil ?!!

We wachten nog even af, als Primeline ons niet positief benaderd en tot een oplossing komt gaan we deze zaak aanhankelijk maken bij www.afm.nl bekijken wat de redactie van o.a. TROS Radar in deze zaak kan betekenen, uiteraard word ook de rechtsbijstandverzekering verder ingeschakeld. We staan in de afwachtende mode, de financiele wereld staat op zijn kop, met een klein beetje media aandacht kan ook Primeline ten onder gaan.

Zelf zou ik dat heel spijtig vinden, na al ruim tien jaar zaken te doen met Primeline na volle tevredenheid......ook Primeline kan een fout maken.

Word vervolgd.....maar laat dit wel een waarschuwing zijn !!!

Sanaa2
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 okt 2008 01:33

Re: PrimeLine en LaserCards

Ongelezen bericht door Sanaa2 »

Dag mensen,
Ik heb helaas bijna hetzelfde probleem.

Ik heb sinds 2003 een lening lopen (doorlopend krediet) ik heb daar toen getekend voor een erg hoog bedrag, wat ik toen ook helemaal heb opgenomen.

Waar ik niet voor heb getekend is de zogenaamde beschermings bijdrage (PPP) Er is tot nu toe wel elke maand een bedrag van rond de 300 euro afgeschreven voor die onzin. Een aantal maanden geleden, heb ik ze een brief gestuurd waarin staat dat ze het per direct stop moeten zetten, wat toen netjes is gedaan. Daarna heb ik een brief gestuurd dat ik dat geld terug wil in een vorm van aflossing.

Ik kreeg een brief terug dat ze het in behandeling nemen. Maar na 1 maand nog niets, ik heb ze gebeld met het verzoek mij iets te sturen waar ik voor getekend heb maar nog niets erg vaag dus. Nu heb ik een advocaat in geschakeld. Alleen vraag ik me af doe ik hier goed aan en wat denken jullie hierover? Gaan ze hier mee akkoord denken jullie? En heeft iemand hier ervaring mee?

Gesloten