LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dierenverzekering Pico Bello

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
MAXIEM

Re: Dierenverzekering Pico Bello

Ongelezen bericht door MAXIEM »

@@@
Laatst gewijzigd door MAXIEM op 07 mar 2007 11:33, 1 keer totaal gewijzigd.

geajan
Berichten: 16
Lid geworden op: 13 feb 2007 21:34

Re: Dierenverzekering Pico Bello

Ongelezen bericht door geajan »

Beste mensen als jullie allemaal intelligent genoeg zijn, houden jullie nu op met zeuren en houden je nu bezig met waar het om gaat.
Ik zal jullie nog even vertellen waar het om ging. We moeten zorgen dat de heren van Pico Bello gepakt worden. Dus allemaal aangifte doen bij de politie, allemaal naar Radar mailen of bellen en geen premie meer betalen.

NijMeGeN
Berichten: 1119
Lid geworden op: 15 jun 2006 14:54

Re: Dierenverzekering Pico Bello

Ongelezen bericht door NijMeGeN »

Bedankt geajan ik wist effe niet meer waar het over ging.
MAXIEM geloof je echt dat zonder dat irritant gedoe van je dit draadje niet in de lucht zou blijven pfff hoe onnozel kan je zijn.

Anastasia
Berichten: 474
Lid geworden op: 20 jan 2007 15:51

Re: Dierenverzekering Pico Bello

Ongelezen bericht door Anastasia »

Beste Read,

Hoewel ik je als Ton herkende, weet je nog een goed adres voor een betrouwbare verzekering die goedkoper is?

Naast jou link zijn er diverse kleintjes die herverzekerd zijn bij diverse grote maatschappijen.

Als lid van een Ras vereniging krijg je forse kortingen en dan is dit goedkoper en beter, en die bestaan alle al meer dan deze eeuw!

Al deze zijn dus ouder als mijn,

Groetjes Anastasia.

MAXIEM

Re: Dierenverzekering Pico Bello

Ongelezen bericht door MAXIEM »

@@@
Laatst gewijzigd door MAXIEM op 07 mar 2007 11:34, 1 keer totaal gewijzigd.

Ray Barendrecht
Berichten: 10
Lid geworden op: 03 feb 2007 19:56

Re: Dierenverzekering Pico Bello

Ongelezen bericht door Ray Barendrecht »

Jammer dat er een aantal zijn die hier en die dit forum gebruiken om zijn of haar emotie weer te geven. dat was niet mijn bedoeling toen ik dit forum opende een maand geleden.

de intentie was om een aantal medestanders te vinden om een blok te vormen tegen een stel oplichters, niet om elkaar hier te gaan irriteren, daarnaast lijkt het me zonde van de tijd en de energie die hier in gaat zitten.

en ik denk als we serieus over willen komen en daadwerkelijk ook wat willen bereiken (nl;ons geld terug), moeten we wel een beetje aan dezelfde kant gaan staan en niet recht tegen over elkaar

sjaan 40
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 mar 2007 21:45

Re: Dierenverzekering Pico Bello

Ongelezen bericht door sjaan 40 »

Ik heb ook een verzekering genomen bij picobello en een eerste declaratie ingediend in januarie 2007 heb dus niks vergoed gekregen.[mijn hond heeft atopie en ik wist dat daar niks vergoed zou worden]
De uitleg van picobello was het valt onder de allergie maar er is dus een tumor weggehaald bij mijn hond nou iedere ....... weet dat een tumor geen allergie is .

MAXIEM

Re: Dierenverzekering Pico Bello

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Dag Ray Barendrecht,

Ik ben het 100% met je eens. Daar draag ik op mijn manier een steentje aan bij. Dat mijn bijdrage door een overspannen individu niet gewaardeerd wordt, is zijn probleem en niet het mijne. Ik hoop dat jij je geld terugkrijgt en je weet nu in elk geval waar je wél terecht kunt voor een betrouwbare en solide dierenverzekering.

Vriendelijke groet, Maxiem.

Laantje
Berichten: 81
Lid geworden op: 03 mar 2007 14:07

Re: Dierenverzekering Pico Bello

Ongelezen bericht door Laantje »

Dag laantje en NijMeGen,

Ben heel blij dat jullie het irritant vinden. Zo blijft dit draadje in de lucht en dat is natuurlijk ook weer precies de bedoeling. Hoe meer mensen dit lezen, hoe beter ze terecht komen.

Vriendelijke groet, Maxiem.
Hoi Maxiem,

Inderdaad, het is de bedoeling dat dit topic blijft lopen, maar ook zonder een voortdurende herhaling van berichten blijft het dat ook wel doen als mensen hier hun ervaringen willen delen.

Laantje
Berichten: 81
Lid geworden op: 03 mar 2007 14:07

Re: Dierenverzekering Pico Bello

Ongelezen bericht door Laantje »

Dus allemaal aangifte doen bij de politie, allemaal naar Radar mailen of bellen en geen premie meer betalen.
Wij hebben Radar een paar weken geleden al gemaild, maar tot op heden helaas geen reactie gekregen, behalve een automatisch aangemaakte mail dat onze mail ontvangen was. :(

NijMeGeN
Berichten: 1119
Lid geworden op: 15 jun 2006 14:54

Re: Dierenverzekering Pico Bello

Ongelezen bericht door NijMeGeN »

Heb je zelf een hond MAXIEM?

Laantje
Berichten: 81
Lid geworden op: 03 mar 2007 14:07

Re: Dierenverzekering Pico Bello

Ongelezen bericht door Laantje »

Als lid van een Ras vereniging krijg je forse kortingen en dan is dit goedkoper en beter, en die bestaan alle al meer dan deze eeuw!
Om welke verzekering gaat dit?
(Pico Bello bestaat overigens ook al vanaf eind vorige eeuw, dus dat zegt helaas niets over de betrouwbaarheid. :( )

Laantje
Berichten: 81
Lid geworden op: 03 mar 2007 14:07

Re: Dierenverzekering Pico Bello

Ongelezen bericht door Laantje »

en ik denk als we serieus over willen komen en daadwerkelijk ook wat willen bereiken (nl;ons geld terug), moeten we wel een beetje aan dezelfde kant gaan staan en niet recht tegen over elkaar
Daar kan ik het alleen maar mee eens zijn. Het is jammer, dat er een persoon in dit topic post die er plezier aan lijkt te beleven denegrerende en beledigende opmerkingen te posten. Ik denk dat niemand daar iets mee opschiet en er uiteindelijk maar één is die in zijn Losserse vuistje lacht zo... :?

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Dierenverzekering Pico Bello

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Zonder dit draadje helemaal door te gaan lezen: waarom niet een aparte spaarrekening openen en daar maandelijks een bedrag op storten ipv een verzekering? Dat lijkt me betrouwbaarder en goedkoper dan met zo'n verzekeraar in zee te gaan. Veel mensen verzekeren zich voor werkelijk alles wat los en vast zit om hun gevoel van onzekerheid af te komen. Vaak geheel ten onrechte.

MAXIEM

Re: Dierenverzekering Pico Bello

Ongelezen bericht door MAXIEM »

@@@
Laatst gewijzigd door MAXIEM op 07 mar 2007 11:26, 1 keer totaal gewijzigd.

MAXIEM

Re: Dierenverzekering Pico Bello

Ongelezen bericht door MAXIEM »

@@@
Laatst gewijzigd door MAXIEM op 07 mar 2007 11:27, 1 keer totaal gewijzigd.

Laantje
Berichten: 81
Lid geworden op: 03 mar 2007 14:07

Re: Dierenverzekering Pico Bello

Ongelezen bericht door Laantje »

Kijk eens op de volgende vergelijkingssite: http://www.huisdierenverzekeringen.nl/z ... npolis.htm
Pico Bello staat hier ook op met twee opmerkelijke zaken:

- Eigen risico per aandoening:
25,00 Euro per administratieve handeling maatschappij


Sinds wanneer is dit? Mij is alleen maar bekend dat Pico Bello de BTW niet vergoedt.
Heeft iemand deze gewijzigde polisvoorwaarden ontvangen? Ik namelijk niet en wanneer een verzekeraar zijn polisvoorwaarden verandert, is hij verplicht alle verzekeringsnemers hiervan schriftelijk op de hoogte te stellen!

En sinds wanneer is Pico Bello gevestigd op dit adres:
- Pico Bello
Antwoordnummer 617
7570 VB Oldenzaal
Tel: 0653 518282


Op de website van Pico Bello staat nog steeds het Antwoordnummer in Losser als postadres?! De knop Contact doet het overigens al een aantal dagen niet meer op hun website.
Ik heb een printscreen gemaakt van de startpagina van hun website, zodat ze niet aan kunnen komen met verhaaltjes dat bekend was dat ze van postadres zijn veranderd, want dat waren ze tot op 6 maart 2007 volgens hun eigen website in elk geval niet.
Laatst gewijzigd door Laantje op 06 mar 2007 22:52, 1 keer totaal gewijzigd.

NijMeGeN
Berichten: 1119
Lid geworden op: 15 jun 2006 14:54

Re: Dierenverzekering Pico Bello

Ongelezen bericht door NijMeGeN »

Gaan we leuk doen MAXIEM.

MAXIEM

Re: Dierenverzekering Pico Bello

Ongelezen bericht door MAXIEM »

@@@
Laatst gewijzigd door MAXIEM op 07 mar 2007 11:28, 1 keer totaal gewijzigd.

MAXIEM

Re: Dierenverzekering Pico Bello

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Dag laantje,

Je schrijft:
en wanneer een verzekeraar zijn polisvoorwaarden veranderd, is hij verplicht alle verzekeringsnemers hiervan schriftelijk op de hoogte te stellen!
Hij is daartoe wettelijk verplicht omdat de inhoud van de overeenkomst gewijzigd wordt. Elke verzekerde heeft dan het recht om de verzekering binnen 30 dagen op te zeggen.

Vriendelijke groet, Maxiem.

Gesloten