Pagina 5 van 7

Re: De Prijsgigant

Geplaatst: 10 mar 2007 23:51
door karinmooi
Het is misschien al vaak gezegd, maar let op of webwinkels zijn aangesloten bij Thuiswinkel.org
Ik heb voor Pandora -(style) bedels erg goed ervaringen met www.polsmode.nl zij zijn aangesloten bij het thuiswinkel waarborg en ik ontvang mijn bestellingen van hun altijd binnen 1 à 2 dagen.
De pandorashop.nl is ook aangesloten bij thuiswinkel.org

Re: De Prijsgigant

Geplaatst: 11 mar 2007 14:07
door Joyce20
Op www.polsmode.nl zijn geen echte pandorra bedels, en dan van dat thuisborg dat klopt wel maar prijsgigant.nl leverde in het begin prima. dit gezeur is pas later gekomen. Ik heb er wel van geleerd, ik koop ze vanaf nu maar weer in de winkel! :)

Re: De Prijsgigant

Geplaatst: 11 mar 2007 15:05
door henny hesselink
Zaterdagavond 10/3 is in het programma Kassa aandacht besteed aan De Prijsgigant. Er zijn vele Pandora liefhebsters die hun bedels e.d. nog niet hebben ontvangen. Er is toegezegd door Jaap aan Kassa:

Wat betreft de mensen die Pandora-bedeltjes kochten bij de prijsgigant.nl: de eigenaar heeft beloofd iedereen te zullen compenseren.
Nu maar hopen dat hij zijn belofte ook nakomt.

Re: De Prijsgigant

Geplaatst: 16 mar 2007 11:59
door Nicky65
Inmiddels heb ik 3 brieven gestuurd,met het verzoek tot annuleren.
Maar niks dus he...
Misschien helpt het als ik dreig met aangiften doen? :x
Er gebeurd helemaal niks,en ik heb ook niet echt het gevoel dat er van uit RADAR wat gebeurd.
Bedoel,worden die mensen van de prijsgigasnt van hun bed gelicht of zo? :?: Komt er een zaak"??Krijgen we meel reacties van RADAR?of waarvandaan dan ook?
Wij schrijven hier,uitten ons ongenoegen en verder gebeurd er ( volgens mij ) niks.. :(

Re: De Prijsgigant

Geplaatst: 16 mar 2007 13:40
door Joyce20
Toen ik dreigde met dat ik aangifte had gedaan en als ik na dit mailtje weer niks zou horen dat ik dan vedere stappen ging ondernemen, kreeg ik opeens wel een mailtje terug met dat ze me bankrekening nummer opnieuw wilden hebben. Dat heb ik gedaan met ook de vraag erbij wanneer ze dat geld dan ging storten, daar heb ik helaas nooit bericht op gehad! Ik wacht nog maar even af.. :roll:

Re: De Prijsgigant

Geplaatst: 16 mar 2007 14:58
door wendy22
weet iemand mischien wat ik nu het beste kan doen want heb al tig keer gemaild naar adres prijsgigant gewoon via site en geen recatie natuurlijk!!
maar wat nu wil graag geld terug of wat dan ook!!
net als jullie denk ik!!
is er al iemand die al meer is opgeschoten en hebben jullie gegevens?

groetjes wendy

Re: De Prijsgigant

Geplaatst: 16 mar 2007 15:33
door Joyce20
Er hebben een paar mensen al hun geld terug gehad, je kan aangifte doen maar veel opschieten doe je daar niet mee. je zal gewoon moeten afwachten net als de andere gedupeerde. Als je alle reactie's leest zie als het goed is dat ik al een keer alle gegevens geplaats heb, moet je anders daar even kijken. Suc6 ermee.

Groetjes Joyce

Re: De Prijsgigant

Geplaatst: 16 mar 2007 15:36
door Joyce20
Op de site, www.deprijsgigant.nl
In verband met het overstappen naar een andere bank kan het zijn dat het terugstorten van het betaalde bedrag enige dagen langer kan duren.

Nog langer! :? :roll:

Re: De Prijsgigant

Geplaatst: 21 mar 2007 14:37
door Nicky65
Dus toch iets met de bank gebeurd....
Weet je,ik wil best geduld hebben,als je maar de zekerheid hebt dat er uiteindelijk wat gebeurd.... :? Maar die zekerheid hebben we geen van allen....Slechts hoop......

Re: De Prijsgigant

Geplaatst: 24 mar 2007 20:14
door Joyce20
Nog steeds niemand hun geld terug gehad? Of bedels ontvangen?
Pff ben het wachten zat!

Re: De Prijsgigant

Geplaatst: 27 mar 2007 15:10
door C.vanHulst
Nee, helaas nog niets ontvangen. Krijg er geen goed gevoel bij.

Re: De Prijsgigant

Geplaatst: 28 mar 2007 15:03
door saroma
Vorige week heb ik een e-mail bericht naar de Prijsgigant gestuurd.
Na al de berichten hier gelezen te hebben, kreeg ik geen goed gevoel hierbij.
Gisterenavond nogmaals een e-mail gestuurd.
Toch een positief bericht, vandaag heb ik 3 bedels ontvangen, en het geld terugontvangen van de bedels die niet meer leverbaar waren :)
De Prijsgigant is voor ons zijn belofte dus nagekomen.

Sandra Fortuin

Re: De Prijsgigant

Geplaatst: 30 mar 2007 22:35
door henny hesselink
Je ziet op het forum dat er maar weinig mensen hun geld of bedels terug hebben gekregen. Bij deze personen is het niet mogelijk om contact te krijgen via de mail.
En voor zover ik het kan bekijken hebben ze voorheen geen bericht geplaatst dat ze gedupeerd waren.
Zelf heb ik (ik weet niet meer hoeveel) mailtjes en een brief gestuurd naar De Prijsgigant, maar een reactie komt er niet op.
Ik hoop dat hij nu eens duidelijkheid geeft wanneer ik mijn bedels of mijn geld terug krijg. In de laatste mail zij hij dat de bedels niet meer te leveren waren en vroeg om het banknr. dit heb ook al meerdere malen doorgestuurd.
Iedere keer zijn er andere smoesjes, de laatste is nu dat het enige dagen langer duurt doordat hij van bank is veranderd.
Laten we hopen dat het allemaal nog goed komt en hij zijn belofte nakomt zoals beloofd in het programma van Kassa.

Re: De Prijsgigant

Geplaatst: 31 mar 2007 18:58
door rel
maandag bericht ontvangen dat hij verzonden is met bedels en geld, maar tot nu toe nog niks ontvangen.
ik laat weten als ik het binnen heb.

Re: De Prijsgigant

Geplaatst: 02 apr 2007 13:40
door HHendriks
Ik heb 5 februari een order geplaatst en op 28 februari kreeg ik bericht dat het door mij bestelde niet meer leverbaar is en dat mijn geld terug geboekt zou worden. Inmiddels heb ik al een paar maal een mail gestuurd wanneer dit dan eindelijk teruggeboekt gaat worden want ik heb tot nu toe nog niets ontvangen en ook krijg ik geen antwoord op mijn mailtjes. Zijn er nog meer die op hun geld of order wachten? Heeft iemand een tip voor mij? Ik had wel al aangifte gedaan maar daar nog niets mee gedaan, omdat ik dacht dat het wel goed zou komen.

Re: De Prijsgigant

Geplaatst: 05 apr 2007 13:34
door rel
zoals eerder vermeld heb ik vorige week maandag mail gehad van de prijsgigant met nieuwe status: verzonden.
nou, ik heb nog steeds niks binnen (1,5 week later).
hoe lang duurt het nog na VERZONDEN?
weet iemand dat?

groetjes rel

Re: De Prijsgigant

Geplaatst: 09 apr 2007 14:52
door LenieB
Wie heeft voor mij het postadres van de Prijsgigant?
Ik kan hem nl nergens terug halen.
Heb begin oktober een bestelling geplaats en deze eind november ontvangen. Het ging om een pandora bedel en armband.
Helaas was de armband te klein en heb ik hem eind november terug gestuurd met het verzoek een maat groter te leveren.
Na wekelijks een email te sturen tot op heden nog geen vervangende armband ontvangen of mijn geld terug.
Het lijkt wel of onze Jaap van de aardbodem is verdwenen :evil: :evil: :evil:

Dan is het bij de sakoshop aardig wat beter geregeld, daar heb je binnen 3 werkdagen je bestelling binnen en is nog goedkoper ook dan de prijsgigant!

Lenie Bos

Re: De Prijsgigant

Geplaatst: 09 apr 2007 15:14
door MAXIEM
Dag lenieB,

Naam: JH Trading
Vestigingsadres: Mariendaal 54
Vestigingsplaats: 7544NE Enschede
Internetadres: http://www.jhtrading.nl
KvK-nummer: 08123783 0000
Soort inschrijving: Hoofdvestiging

Het KvKnummer dat in de Algemene Voorwaarden van de Prijsgigant staat heb ik opgezocht. Daar horen bovenstaande gegevens bij.

Vriendelijke groet, Maxiem.

Re: De Prijsgigant

Geplaatst: 09 apr 2007 18:42
door LenieB
Maxiem ontzettend bedankt voor je reactie :)

groetjes Lenie

Re: De Prijsgigant

Geplaatst: 12 apr 2007 14:06
door Hendrikx
Hallo Allemaal,
Ook ik ben helaas opgelicht door de prijsgigant, heb ik oktober en november 2 bestellingen geplaatst en netjes uitgeleverd gekregen. In februari heb ik een bestelling geplaatst van ruim € 170,- en toen ging het fout. Uiteraard had ik de betaling vooraf overgemaakt omdat ik er niet van uit ging dat ik de pandora bedels niet zou ontvangen.
Uiteindelijk heb ik via de KvK de adres- en telefoongegevens achterhaald en heb ik 29 maart mevr. Marianne Bosch van de prijsgigant aan de telefoon gekregen, ze belde mij zelf terug omdat ze dus nummer weergave hebben !!
Ik vertelde ze op een nette manier dat ik tot op heden mijn bestelling niet ontvangen had waarop ze antwoorde dat ze de week er op een nieuwe bankpas van de ING zouden krijgen en dat dan het geld terug gestort zou worden, ze wilden er zeker geen geld aan overhouden.
Een half uur later belde deze mevrouw mij weer terug met de mededeling dat er 4 bedels niet meer op voorraad waren en dat de overige bedels de vlgd dag op de post gingen met het geld van de niet geleverde bedels contant er bij. TOT OP HEDEN NIETS MEER GEHOORD EN TELEFONISCH GEEN REACTIE MEER !!! Ik heb wel enkele telefoonnummers: 053-4339175 (Marianne Bosch) / 06-10101115 en fax 053-4346505