Let op, het kan allemaal nog gekker.
Op 26 september 2008 ontving mijn vriendin een brief aangaande het faillisement van Abel Telecom en de overname door Telfort.
Fijn dat je niet direct afgesloten bent dus
In de brief staat, ik citeer:
Spoedig daarna nemen we telefonisch contact op, om uw wensen ten aanzien van de internetverbinding te bespreken. Indien u geen gebruik wilt maken van het aanbod, zal uw internetabonnement gestop worden.
De medewerker belt, ik vind het aanbod nogal duur en uiteindelijk besluit om
niet over te stappen. Meerdere malen ben ik en mijn vriendin hierover gebeld en elke keer kregen we weer een andere medewerker te spreken, die niets wist van voorgaande gesprekken en elke keer ook netjes gezegd dat
geen gebruik gemaakt zal worden van hun aanbod.
Vervolgens sturen zij doodleuk op 17 november een brief waarin Telfort mijn vriendin verwelkomt wordt als nieuwe abonnee!
Gevolgd door het modem op 25 november.
Dit bemerkten we pas op 28 november, aangezien we daarvoor twee weken niet thuis zijn geweest.
1 december de klanten"service" gebeld maar daar zeggen ze dat op 15 november ADSL bij hun is aangevraagd!?! (Door wie?!?)
Annuleren kan niet meer dat had binnen 7 dagen gemoeten en die zijn al om.
Wat zijn dit voor praktijken? Dus NIET reageren is kopen?!?
Wat kunnen we nog doen? En liever niet allerlei kosten zoals aangetekende brieven graag! Dat je naar een 0900-nummer moet bellen is al belachelijk voor iets waar je niet om gevraagd hebt!